Mahtava ja halpa kauneussalonki keskustassa

matkaaja123

Kävin viime viikolla kauneushoidoissa ja totesin että nyt kävi
lottovoitto, kun olen pyörinyt jalkahoidoissa monessakin paikassa
ja en ole ollut tyytyväinen.Nyt löysin Keskturgin vierestä mahtavan Juuksur salongin.Jalkahoito oli todella pätevä ja maksoi 23 euroa.Toisessa huoneessa on kampaaja ja kävin myös siellä.Hiukseni leikattiin upeasti, otin pohjavärin ja monta raitaa sekä kampaus tietenkin päälle, koko paketti 25 euroa.Tämä kampaaja leikkaa myös miesten hiukset ja hinta on 7 euroa.

Menin seuraavana päivänä ihonpuhdistukseen ja otin pedikyyrin.Pedikyyri maksoi 6 euroa ja ihonhoito 28 euroa.Oli todella laadukasta hoitoa sekin.
Kävimpä myös hieronnassa kun sekin löytyy samasta paikasta ja olipa mahtava sekin 45 min ja maksoi 16 euroa.
Siellä puhutaan suomea ja englantia.
Suosittelen lämpimästi ja löydät sinne hyvin helposti:

Virukeskuksen edestä ratikat 2 ja 4 ajat Tartu mnt suuntaan ja muutaman pysäkin jälkeen tulee Keskturg pysäkki.Jää siinä pois lähde kulkemaan oikealle ja mene kadun yli.Kadun ylityksen jälkeen mene suoraan vastapäätä olevalle pikkukadulle, minkä nimi on jokin saksalaistyylinen olikohan Kreutswald tai Krunewald jotain siihen suuntaan.Vasemmalla puolella katua lukee Jane Juuksur!
Ja jos et saisi aikoja kampaajalle niin toisella puolella katua löytyy myös toinen hyvä kampaaja salonki missä myös olen käynyt ja ollut tosi hyviä kampaajia ja olen siskoni kanssa käynyt sielläkin monta kertaa ja ollut tyytyväinen.

Huom. se on pieni kadunpätkä ja en voi eksyä paikoista!
Keskturgilta löytyy kaikkea hyvää ja halpaa tavaraa.Ostin esim lampaantaljan 12 eurolla.Sieltä löytyy myös värjättyjä villalankoja 10 euroa/kg mutta tämä myyjä ei ole siellä maanantaisin.Hänetkin löydät helposti sillä hänellä on valtavat määrät värikkäitä lankoja roikkumassa joten et voi olla huomaamatta.
Onnea matkaan!

22

7701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katrikr

      Kävin viime viikolla hyvin mahtavassa kasvohoidossa Harmonie Kauneussalonkissa Tallinnassa, sen osoite on Lootsi 10 ja se sijaitsee D terminaalin vieressa. Otin 4 yhdessä kasvohoiton, mis maksaa vain 33 euroa ja sisältää ultraäänipuhdistuksen, neulaton masoterapian, ionisation ja lifting menetelman. Iho oli hyvin raikas ja kostettu, otin myös jalkahoiton, se maksoi vain 25 euroa. Suosittelen lämpimästi ja kotisivun osoite on www.harmonie.ee

      • oleeol

        taidat olla paikan omistaja, ainakin olet virolainen.


    • kertaus on opintoje

      äiti ja aina uudet kysyjät
      Altaasta tulleen pariskunna tukanleikkuu 16 e

      • fifty-sixty

        Per nuppi vai? Eihän tuolla hinnalla sisäsuomesta matkustavan kannata harkitakaan haaskata aikaansa parturissa istumiseen.


    • miemie

      Onkohan hinnat nousseet? Tämä ketju on aloitettu pari vuotta sitten?

      • fifty-sixty

        Jaa se olikin noin vanha, hinnat ovat siitä voineet jopa tuplaantua.


      • PertsaD
        fifty-sixty kirjoitti:

        Jaa se olikin noin vanha, hinnat ovat siitä voineet jopa tuplaantua.

        32€ miesten tukanleikkuu nykyään?


      • Mie
        PertsaD kirjoitti:

        32€ miesten tukanleikkuu nykyään?

        Meloni kauneussalonki Tallinnan keskustassa Viru-hotellin lähellä on ihan paras ja edullinen. Hyvä suomenkielinen palvelu ja nettisivut. Itse olen ottanut salongissa rakennekynnet, jalkahoidon ja värjäyttänyt kulmakarvat.


      • tänään tälläin
        Mie kirjoitti:

        Meloni kauneussalonki Tallinnan keskustassa Viru-hotellin lähellä on ihan paras ja edullinen. Hyvä suomenkielinen palvelu ja nettisivut. Itse olen ottanut salongissa rakennekynnet, jalkahoidon ja värjäyttänyt kulmakarvat.

        Tänä päivänä 8.7.2014 oli hinnat seuraavat;
        Miesten hiusten leikkuu 10e Naisten 14e Muotoon leikkaus 17e ja ripset kulmakarvat 10e


      • suonikohju

        Täytyy jotain maksaa, herrasväki voi miettiä mitä maksaa ko. paikassa, ooppperan lähi kadulla ihanassa stadissa, madam ko. salogissa kyllä tietää mitä tekee, ja paikassa voi maksaa korteilla,ai niin suomi reppanat , ei kannata tulla huippumestoihin tänne estoniaan, kun kaikki onniin kallista.thaissa, krabilla saa tukan leikkuu ja teen 2 e. että painukaa sinne. noh elämä aina maksaa, jospa sitten köysi kaulaan niin ei tarvii maksaa veroja ihanaan finlandiaan, 0lisimuutama elätettävä vähemmän.


      • aivovamma
        Mie kirjoitti:

        Meloni kauneussalonki Tallinnan keskustassa Viru-hotellin lähellä on ihan paras ja edullinen. Hyvä suomenkielinen palvelu ja nettisivut. Itse olen ottanut salongissa rakennekynnet, jalkahoidon ja värjäyttänyt kulmakarvat.

        asiallinen ja siisti paikka , hinta on se mitä madam sanoo, saapa vaan etsiä suomesta top. paikalta saman hintaan , laatuun ja sijaitiin. aion kokeilla monta hoitoa ko. paikssa ja kuten sanottu salongin madam hoitaa,.


    • torin suuntaan asiaa

      Onko kukaan viime aikoina käynyt tuolla Jane Ilusalongissa?
      Olisi hyvä tietää hieman hintoja ja onko paikka vielä hyvä.

      Miksi noita alkupään viestejä peukutetaan alas?

      Tuntuu siltä, että vain linkittäminen olisi sallittua noissa muissakin keskusteluissa.

      Lisää kampaamokokemuksia todellisilta matkailijoilta. Kiitos!

    • ikinuori

      Meloni ilusalong,Löytyi tosi hyvä ja edullinen salonki aivan Viru hotellin vierestä.
      Otin rakenne kynnet,pedikyyrin ja kulmien värjäyksen.Miellyttävä vastaanottaja puhui hyvin suomea.Kynsistä tuli paremmat kuin suomessa ja yli puolet halvemmalla.
      eikä muissakaan hoidoissa ollut moittimista.Siellä oli miellyttävä käydä.
      Suosittelen.

      • Tyytyväinen

        Käytiin ystävien kanssa Meloni ilusalongissa.Olimme varanneet ajat sähköpostilla,kiireisestä akataulusta huolimatta palvelu ja ammattitaitoista.
        KIITOS MELONI ILUSALONKI !!!


    • Unna_333

      Minulla on luottokampaamo ja kauneushoitola tuossa Tartun tien verrassa, ihan Stockmannin lähellä. Lähes koko henkilökunta puhuu suomea, hintataso edullinen, ja tilat viihtyisät. Suosittelen lämpimästi. www.mariness.ee

      • yhden_kerran_kokemus

        Itse en taas tuosta Mariness-kampaamosta tykännyt. Hiukseni laittoi venäläinen tyttö, joka ei puhunut sanaakaan suomea. Hän oli jotenkin kovakourainen ja hätäinen.


      • KK77A

        Mua Marinessin kampaaja opetti puoli tuntia föönaamaan, leikkaukseen käytti max 10 min., eli vain pisimmät latvat äkkiä pois. Kun arvioin paikan Facessa, omistajalta tuli piikittelevä vastaus.


    • Meloni_ilusalong

      Kävin viime viikolla Meloni Ilusalongissa. Varasin ajan s-postilla kaksi päivää ennen ja aikoja tuntui olevan hyvin saatavilla. Kampaajani ei puhunut suomea, mutta englannin kielellä pärjäsi hyvin. Aulassa oli lisäksi henkilö, joka puhui suomea. Otin hiuksiini värjäyksen, raidat ja leikkauksen, koko homma maksoi 65€, joten todella edullista oli. Lopputuloskin oli oikein hyyä :)

    • mie meenjo

      Varaatteko aina etukäteen hoidot? Vai voiko mennä vaan sisälle ja jopa saada kasvohoitoajan?

    • luuta_tori

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe