sallittu hyökkäys

uskotaiitke

Puistoon tuli emäntä sekarotu rakkinsa kanssa ja antoi koiransa jatkuvasti jatkaa "haastamista".
Oma bulli urokseni tottelee käsimerkkejä. kun nostan sille etusormen se jättää toisen rauhaan . Mutta enpä sitten jaksanu itse enää loppu peleissä katsella sitä touhua kun eukko ei pyynnöistäni huolimatta koiraansa käskyttänyt rauhottumaan, vaikka eipä se varmaan olisi sitä kuuleviin korviin ottanu sitä. varoitin vielä, kyllä se voi olla että meiä pojalla hermo tollaseen menee vielä.
Annoin sitten loppujen lopuksi poitsulle luvan "läksyttää" ja annoin "mene" käskyn. ;)
naiselle siitä kauhea paniikkii ja sanoin sille et yritä ottaa tuo omas sitten pois.
pyysin sitte poitsun vierelle ja nainen lähti itkussa pois :D näytti se koirakin ihan pöyhityltä untuva tyynyltä xD

11

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran kanssa

      olen harrastanut samaa, sanon vaan lopuksi sen mitä moni muukin sanoo "koirat on koiria"

    • Kees

      Tällä kostomeiningillä puistoista saadaan nopeasti tappelukehä aikaseksi. Itelläni on nuori työkoiraseropi-uros ja ottaa välillä saman ikästen urosten kans haasteita, jolloin me ihan mieluusti poistutaan aidan ulkopuolelle, jos oma koira alkaa alistaa tauotta toisia uroksia, eikä lopeta käskystä.
      Joskus se on saanu läksytystä vanhemmilta uroksilta, mikä mielestäni kuuluu asiaan, mutta verta ei aitojen sisällä tarvi näkyä.
      Hienoa, että bullisi osaa käsimerkit, mutta mielestäni tuo kimppuun käskeminen on turhaa ja elvistelyä.
      Sinne mennään ulkoiluttamaan ja leikkimään lajitovereiden kanssa, ei haastamaan tahallaan riitaa tai tappeluttamaan koiraa. Jos pitää päästä näyttämään koiran voimia, niitä piirejä varmasti Suomesta vielä löytyy, senkun otat yhteyttä paikallisen alamaailmasi pomoihin.

      • himpulla

        Mikä on työkoiraseropi?


    • veijo55

      Niinpäolen samaa mieltä kanssasi tuosta hallinnasta ja ihailen tuota että koirat hallitaan eli ei anna provosoitua tai provosoida. Nainen oli tyhmä ja laittoi koiransa vaaratilanteeseen kun ei uskonut sinua.

      Kuitenkin itse en antaisi lupaa koirilleni käydä päälle jottei vahinkoa tule.
      Ja pieni asennevamma tulee tekstistäsi- rakki..se on syytön huonoon hallintaan.

      Itse olisin jutellut vielä tarkemmin emännän kanssa jotta hän olisi asian käsittänyt ellei edelleenkään olisin lähtenyt pois. En anna koirilleni lupaa tapella mutta puolustautuu toki saa jos päälle hyökätään. Ja silloinkin erotan koirat nopeasti mikäli mahdollista jos noin ikävästi kävisi.

      ihmettelen hiukan tarinasi totuudenperää..mutta mutta

      • 14+9

        Itse olisin vaikka sitten poistunut puistosta kun turhaan käskenyt koirani käydä päälle :( Todella surullista että ihmiset on noin piittamattomia muista ... :( Kyllä aloittajan tekstistä paistaa se että olisi ollut se ja sama vaikka toiselle koiralle olisi jotain käynyt ja nimenomaan tuillaiset omistajat pilaavat bullien maineen :(


    • kkkkkkkkkfer34463

      ääliö.

    • 28

      varmaan provo, kun aloin jo näuraa pelkästä otsikosta :) mutta noin muuten pitäisin sinua sairaana hoitoa tarvitsevana tyyppinä moisen käytöksen perusteella.

    • Kuka ties ?
      • sekopäitä stana

        Täälläpäin tulee puistossa vastaan tommosia tyyppejä, jotka toteuttaa tuota ihan käytännössä. Eräskin mieshenkilö veti oikein jo takkia pois päältä, kääri hihoja ja oli karsimassa kimppuun kun hälle sanottiin, että pitää koiransa kiinni aitauksen ulkopuolella, että muut tulijat uskaltaa tulla rauhassa.. Miehellä mukana sekarotunen ja pari paimenkoira-asiaa ja ne ihan valtoimenaan aidan ulkopuolella.. Tapoihin kuuluu koirien hakkaaminen aidan molemmin puolin.. Seuraavan kerran, kun tulee vastaan, soitan poliisit.


      • sekopää sekin
        sekopäitä stana kirjoitti:

        Täälläpäin tulee puistossa vastaan tommosia tyyppejä, jotka toteuttaa tuota ihan käytännössä. Eräskin mieshenkilö veti oikein jo takkia pois päältä, kääri hihoja ja oli karsimassa kimppuun kun hälle sanottiin, että pitää koiransa kiinni aitauksen ulkopuolella, että muut tulijat uskaltaa tulla rauhassa.. Miehellä mukana sekarotunen ja pari paimenkoira-asiaa ja ne ihan valtoimenaan aidan ulkopuolella.. Tapoihin kuuluu koirien hakkaaminen aidan molemmin puolin.. Seuraavan kerran, kun tulee vastaan, soitan poliisit.

        ettei olis toi kyseinen (lihava) äijä vantaalta seropin ja kahden Landseerin kanssa?


      • sekoipäitä stana
        sekopää sekin kirjoitti:

        ettei olis toi kyseinen (lihava) äijä vantaalta seropin ja kahden Landseerin kanssa?

        ei, mut kiva, että teillä on siellä vantaalla oma... En oo muute landseeria meillä puistossa nähnykään, kaks pyreneitten paimenkoiraa kyllä... miten ladseerista voi hakata luonnon pois? nehän on ihan lampaita ja lutusia??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe