Riittäskö sulle

pelkkä seksi

Katsos kun en välttämättä pystyisi vielä muuta antamaan.

(miehelle)

12

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sketsiiiiiiiiiiiii

      Pano piristää pakkasiltaa=PPP
      Kulli Kovana Kohtuun=KKK
      HÄHÄ

      • ...

        Aina siihen saakka, kunnes siittiöitä aletaan tuottaa keinotekoisesti, munaa tarvitaan esimerkiksi uusien lesbojen tekemiseen.
        Eri asia on sitten se, tarvitsevatko kaikki naiset munaa seksuaaliseen nautintoon.


      • kohtuun kohtuun

        Opettelepa vähän anatopiaa toope!


    • twotn

      Kyllä se ehkä riitäisi aluksi:-)

    • eräsjokujostain

      nyt vastaan kuin vastaisin eräälle, niin kyllä se käy, jos ei muuta, tai siis muuta ainakaan alkuun.
      Monelle hyvä seksi on tärkeää parisuhteessa ja en ajattele että on väärää tapaa koittaa päästä alkuun.
      Ja sun kohdalla pitää sanoa että alkuun jotenkin haluan päästä, vaikka sitten näin.
      Pitää kuitenkin sanoa ettei pelkkä seksi ole ollut pelkästään mielessä, vaan sussa on jotain
      muutakin mielyttävää.

      Kenellekköhän meni?

      • pumpulikukka

        Voi kun olis mennyt mulle, ja yhdeltä tietyltä. No mut onneks mä voin kysyä sitä vaikka suoraan in real life... ;)


      • eräsjokujostain
        pumpulikukka kirjoitti:

        Voi kun olis mennyt mulle, ja yhdeltä tietyltä. No mut onneks mä voin kysyä sitä vaikka suoraan in real life... ;)

        usko että meni.

        Pitää lopettaa tää kirjoittelu.

        Meidän "välit" meni jo, minun syystä, paluuta tuskin on.

        Vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • voisi olla

      meidän tapauksessa ideaalinen tapa laittaa tuttavuus alulle. Molemmat haluamme toisiamme seksuaalisesti, mutta olemme tunteiden tasolla vielä epävarmoja sitoutumisen kannalta, vaikka rakkautta ja henkistä yhteyttä todella paljon onkin.

    • fram och tillbaka

      tunteettomana koneena. joka mekaanisesti poukkoilee edestakaisin? Yksinkertaista ja varmasti sen takia toimivaa- hetken. Sitten vain seuraavalle kukalle. Muistuttaa vahvasti eläimellistä lisääntymisrituaalia. Sitä se onkin. Kenelle riittää, kenelle ei- tasan menevät onnenlahjat.

    • Yritän miettiä

      riittäisikö se...mutta toimisko tollanen ihmisten välillä jotka rakastaa toisiaan.
      Musta tuntuu, että erossa oleminen olisi vielä vaikeampaa, jos seksi astuisi kuvaan mukaan.
      Vaikka haluaa, himoitsee ja rakastaa. Ehkä kuitenkin voi olla parempi odottaa, vaikka sekin sattuu.

    • (naiselta)

      Ei ole multa eräälle m:lle. Vaikka asiasta ollaankin puhuttu...siis seksistä. Kantani on edelleen sama. Haluan mutta se ei vaan käy. Mä liitän siihen touhuun tunteet mukaan, ja niitähän on jo. Liikun nyt niin vieraalla maalla, en osaa yhtään sanoa miten siitä eteenpäin "jos.." Susta en tiedä, mulle tämä kaikki on ainutlaatuista ja uutta, ennenkokematonta.

    • Elä nää unta. Ei tosiaakaan riitä, tai se ei ole OIKEAA SEURUETLUA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe