Mariella+sisko

Mitä pidätte Mariella-nimestä, mielipiteitä? :) Ja nimiehdotuksia mahdolliselle pikkusiskolle?
9626
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Minulle tulee laiva mieleen:) Ja itse en laittaisi noin pitkää etunimeä, mutta muuten ihan nätti nimi.

ehdotuksia siskolle:
Melissa
Minnea
Julianna
Henrietta

Äänestä

Mariellasta tulee mieleen laiva, Marinellasta halpa viini.
Mariellan sisko voisi olla Rosella, Merita, Matroona tai Rebekka.

Äänestä
  • Matroona?!? Toivottavasti tuo oli vitsi...

Äänestä

No minullekin kyllä tuli tuo laiva mieleen, enkä siis sitä antaisi lapselle, mutta jos lapsi on sillä nimellä jo kastettu, niin on niitä pahempiakin nimiä...

Siskolle siis:

Minessa
Vanessa
Susanna
Miranda
Melinda
Saranna
Ellinora
Henriikka
Daniella
Mikaela
Filippa
Natalia
Tianella

Myös nimimerkin suis ehdotuksista sopisi mielestäni mikä tahansa, miksei myös nimimerkin helppo valinta ehdottama Rebekka.

Tietysti voisi olla ikävä ihminen ja heittää kehiin myös saman firman muut laivat, eli:

Isabella
Gabriella
Amorella
Cinderella ja Rosella.

Niin ja mikä estää antamasta siskolle nimeksi vaikkapa Silja-Liina ja veljelle Viking, mutta tosiaan jos tuota risteilyaluksiin liittyvää mielikuvaa haluaa lieventää, niin suosittelen pitäytymään noissa ylemmän listan nimissä.

Äänestä
  • Ei mulle tule laivaa mieleen Mariellasta. En nimittäin ole ikinä käynyt risteilyillä. :)
    Mariellasta ei tule siis mieleen yhtään mitään...

Siskolle:

Susanna
    Katariina
    Katriina
    Karoliina
    Krista
    Mimosa
    Ellinoora
    Pirita
    Birgitta
    Mirjami
    Bertta
    Moona
    Miia
    Matilda
    Matleena
    Mirja
    Maria
    Marissa

Äänestä

Ei minullekaan laiva tullut mieleen, ja toisaalta mitä sitten vaikka jollekulle tulisikin :)
Onhan Isabellakin laiva.. ja Elisa operaattori ja Sampo pankki ja Marianne karkki ja vaikkapa Marika espanjankielessä homo mutta jos nimi muuten miellyttää ni en jättäisi siksi antamatta..

Äänestä

Mäkin olen aina tykännyt Mariella nimestä. Mutta nykyään oon ajatellut sen toiseksi nimeksi että olis parempi. Mutta jos haluut etunimeks ni mikäs siinä. Kaunis nimi! siskollekkin jotain nimi ehdotuksia:
Mariella ja Mimosa
Mariella ja Aurora
Mariella ja Anna-Riina
Ja SUOSIKKINI Mariella ja Josefiina

Äänestä

Mariella on minusta nätti nimi :)

Ja mahdolliselle pikkusiskolle

Minette
Matleena
Matilda
Marianne
Marissa
Melissa
Mikaela
Milena
Monika

Äänestä

Mun nimi on Mariella

Äänestä

Kommentoi aloitusta

miiiii kirjoitti:

Mitä pidätte Mariella-nimestä, mielipiteitä? :) Ja nimiehdotuksia mahdolliselle pikkusiskolle?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu