Terve.
Onkos kellään kokemuksia tuosta puhelimeen saatavasta karttaselain palvelusta? http://www.karttaselain.fi/
Näyttäisi ihan kiinnostavalta tälläiselle satunnaiselle retkeilijälle joka haluaisi katsella pikkasen karttoja maastosta....
Hintakaan ei näytä niin pahalta 20e. v mutta kun tyhmä olen niin ilmeisesti pitää ladata karttoja puhelimeen netin kautta niin mitäköhän sellainen n. maksaa (en ole ikinä vielä käyttänyt nettiä puhelimesta) vai oonkos ymmärtänyt taas vaihteeksi väärin... ;)
Niin ja miulla puhelim ena Nokia 2710 navi.....käyhän tuo palvelu siihen puhelimeen?
kiitoksia vastauksista etukäteen ja varsinkin selvistä ja yksinkertaisista sellaisista ;)
karttaselain
2710. navi
4
1189
Vastaukset
- siellä..
linkki tietokoneen kautta lataailmaisversio ja kokeile24
- paraskin tietäjä
Miksi maksaa moisesta palvelusta kun ilmaiseksi saa parempaa:
http://www.kolumbus.fi/jarkko.isokoski/dirtviewer/fi/index.html - Anonyymi
Ostin juuri niiden hienon 12+3kk tarjouksen. Entiset jo maksetut kk hävisivät ilmaan. TÄYTTÄ HUIJAUSTA, ÄLKÄÄ OSTAKO KARTTASELAINTA!
- Anonyymi
Tuota, jos valitat ko. alustan kehittäjälle täällä vinkumisen sijaan, saat hyvityksen huomattavasti todennäköisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671939
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281248- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan511089viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101063- 38895