Nyt on vihdoin lähtenyt uusi aika Varkaudessa käyntiin. Eli kaavoitus Joutenlahti- ja Kämärin alueellla. Tietenkin siinä on myös Warkaudenportti mutta se on syrjässä kun ajatellaan Helsingistä ja Jyväskylästä tulevaa liikennettä Joensuuhun. 5 tie ei yksin riitä. Näistä alueista vielä kolmiulotteinen visiokuva niin jo on Navitas kehityksellä mukavaa myydä Varkautta mahdollisille investoijille. Ainoa este on kauppakadun yrittäjät jotka luulee kannattavuuden heikentyvän joka muualla on todettu käyvän päinvastoin. Jo järkikin sanoo että ne jotka nyt käy sekä Pieksänmäeltä että Varkaudesta viikonloppuisin Kuopiossa soppailemassa lisää myös kauppakadun myyntiä sitten kun ne liikkeet löytyy lähempää. Varmaan Husu niiden edustajana joutuu kahden tulen väliin mutta toivottavasti olet ajanhengessä ja ajattelet Varkauden parasta. Onhan se matkailullisestikkin hieno maisematie jos 23 kulkisi junaradan vierellä ja Taipaleessa kanavan ylitse jossa sillan kannen alla kanavan valvonta ja muutenkin voisi olla sillä kohtaa majakkamainen näköalatorni.
Suurkiitos Tsuparille ja Reiskolle
6
541
Vastaukset
- shang? who?
höyrypään eli varkkilan kommenttia, vai onko höyrypää loukkaava? Well anyway, keep on rockin!!!
Huumoria pitääkin olla. Minäkin jos sanon jotain höyrypääksi katson aina sen jälkeen peiliin. Se ei valehtele vaan näyttää totuuden. Se onkin mielenkiintoista että nää asiassa pysyvät höyrypäät on meidän suomalaisten hyvinvoinnin takana. Valitettavasti nykyhallitus on romuttamassa sitä.
- Varkkila
Onhan se sinulle niin tärkeää ajanvietettä...Buahhahahahaaaaa!
- Varkkila
kun se nyt on sinulle niin tärkeä juttu. Kaavoitus valmiiksi, ihan hyvä juttu. Kuka sen rakentamisen sitten rahoittaa, onkin epävarma juttu. Miten käy Kauppakadun liikkeiden, huono juttu.
Ollaan siis yhtä mieltä kaavoituksesta, mutta muilta osin sitten taidat olla taas aikaslailla positiivisesti liikkeellä. Jos se rahoittaja löytyy, niin siitä pitää tehdä kerralla todella iso kompleksi, muuten se jää muiden varjoon. - Uivelox
Kallis laituri Pirtinvirrassa sopisi hienosti maiseman ihailupaikaksi. Liekkö vielä sammuttaja loikkarin yksityisaluetta. Kristillisdemokraateille kallis ja rakas asia.
- Anonyymi
lihapullat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683