vahvistuksen meiliini, että kone onkin sas;n? Häh? Luulin saavani blue1 koneen ja saankin sas;n koneen. No , toivotaan että samaa tasoa ovat sas koneet.
varasin lennon blue1;lta ja ihmettelin kun sitten sain varaus
CiaCerato
3
472
Vastaukset
että Blue1...no en ole varma onko se SAS:in omistuksessa, mutta kuitenkin se jotenkin on operoitu SAS:in kanssa. Mutta koneet ja muut ovat silti Blue1!
- muualle
Omistuksista viis nyt veisaan, yhteistyökuvio ratkaisee. Ja kyllä se B1:ltä varattu lento voi olla merkitty B1-koodilla ja silti lennetään SAS:sin koneella( tai Lufthansa tai joku muukin voi olla). Ihan niin kuin AY-lento voi olla BA:n kone tai toisinpäin. Allianssit jyrää.
- Åpå
Kyllä se lentotiedoissa olisi lukenut minkä yhtiön kone se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882