Hupaisaa, Kotleetti-ketju poistettu

6+8

Jotakuta pännii taas kun Kotleetti-kyselyt on poistettu- Kotleetti itse tuskin poistoa on pyytänyt, varsinkin kun on vastaillutkin. Voi voi kun jotakuta muuta on harmittanut.

334

1661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinasin juuri ruveta vastailemaan viime kerran jälkeen tulleisiin viesteihin. Eipä nyt sitten ollut paljon tarvetta vastailla. En ole aiemmin enkä nytkään pyytänyt poistoa.

Mitähän lie on kysytty, kun on ketju poistettu?

• takaisku.

Miksi et anna sähköpostiosoitettasi jakoon, jotta kiinnostuneet voisivat uteliaisuuden iskiessä kysyä sinulta suoraan?

• tämä on mollauspalst
        takaisku. kirjoitti:

Miksi et anna sähköpostiosoitettasi jakoon, jotta kiinnostuneet voisivat uteliaisuuden iskiessä kysyä sinulta suoraan?

Täältä poistetaan myös asiallisia keskusteluja. Ainoastaan laihojen asiattomat haukkumiskirjoitukset saavat jäädä. Tämä palsta ei ole tarkoitettu enää luhaville vaan laihoille jotka mollaa lihavia.

• :)

Mitenkäs me nyt tiedettäs millon se 240 kiloa täyttyy jos näitä ruvetaan taas poisteleen ? ;)
        Peukut sun huumorintajulle. Ja vaikka sille masulle ;)
        Ootkos koskaan käynyt tällasessa kaupassa?
        http://www.forssanpoika.fi/isotkoot.php

• Mina vaan.
        tämä on mollauspalst kirjoitti:

Täältä poistetaan myös asiallisia keskusteluja. Ainoastaan laihojen asiattomat haukkumiskirjoitukset saavat jäädä. Tämä palsta ei ole tarkoitettu enää luhaville vaan laihoille jotka mollaa lihavia.

Mitähän oikein tarkotat? Kotleetti ainakin on kestänyt kaikki mollausyritykset kuin mies. Ja ainakin minä uskon ettei ole mikään onneton reppana vaikka onkin niin lihava. Eikä edes häpeä lihavuuttaan, eikä itseään yleensä.

• typerät kirjoitukset
        Mina vaan. kirjoitti:

Mitähän oikein tarkotat? Kotleetti ainakin on kestänyt kaikki mollausyritykset kuin mies. Ja ainakin minä uskon ettei ole mikään onneton reppana vaikka onkin niin lihava. Eikä edes häpeä lihavuuttaan, eikä itseään yleensä.

Tarkoitan näitä ohjeita, kuinka lihavat mättää suuhunsa koko ajan ruokaa ja ovat tyhmiä ym kirjoituksia jota tämä palsta on täynnä koko ajan. Rumia ihmisiä ym. Kotletti on ottanut realistisen tavan kirjoittaa ym, en kohdista häneen kirjoitusta. Ylipäätänsä tämä kirjoittelu ärsyttää täällä, tyyliin vain laihat on terveitä, kauniita, älykkäitä ym. Lihavat on itse aina syypäitä lihavuuteensa. Itse käyn harvoin enää täällä lukemassa ja kirjoittamassa. Tästä palstasta on tullut törkypalsta jossa huonon itsetunnon omaavat ihmiset käyvät pätemässä.

• kysyn vaan_

Eikö sulle koskaan ole käynyt mielessä että jotkut asiat olis helpompia jos ei oli tollasta mahaa tiellä? Pystytkö myöntämään että on jotain missä maha on haittana? Miten saat esimerkiks sukat jalkaan kun et varmaan mahan yli pysty kumartamaan? Vai niistä yrityksistäkö se tyrä on tullut?

• ????????

Millonkas päivität profiilia, ikä, paino ja vaikka ne lempiruuat (ja juomat)?
        Entäs muut kuulumiset? Oletkos jo ehtinyt laivareissulle tänä vuonna?

• takaisku. kirjoitti:

Onhan se sähköpostiosoite profiilissa, [email protected] :)

• :) kirjoitti:

Mitenkäs me nyt tiedettäs millon se 240 kiloa täyttyy jos näitä ruvetaan taas poisteleen ? ;)
        Peukut sun huumorintajulle. Ja vaikka sille masulle ;)
        Ootkos koskaan käynyt tällasessa kaupassa?
        http://www.forssanpoika.fi/isotkoot.php

Eipä ole vielä täyttynyt :)
        Enpä ole käynyt tuossa kaupassa, enkä myöskään sivulla. Suurempia kokoja tosin saisi olla.

• kysyn vaan_ kirjoitti:

Eikö sulle koskaan ole käynyt mielessä että jotkut asiat olis helpompia jos ei oli tollasta mahaa tiellä? Pystytkö myöntämään että on jotain missä maha on haittana? Miten saat esimerkiks sukat jalkaan kun et varmaan mahan yli pysty kumartamaan? Vai niistä yrityksistäkö se tyrä on tullut?

Mitähän sellaisia asioita voisi olla?
        Minä laitan usemmiten sukat jalkaan istualtaan. Jalkaa vaan sivulle, koukkuun ja sukkaa pujottamaan. Ei se ole sen ihmeempää :)

• ???????? kirjoitti:

Millonkas päivität profiilia, ikä, paino ja vaikka ne lempiruuat (ja juomat)?
        Entäs muut kuulumiset? Oletkos jo ehtinyt laivareissulle tänä vuonna?

Päivitetään sitten aikanaan, kun on sen aika. Paino on edelleen samassa, joten ei muutoksia.
        Lempiruokia on vaikka mitä, kuten arvata saattaa. Varsinkin lihaisat ja riittävän rasvaiset ruuat ovat lempiruokia. Ja ylipäätään mikä tahansa maistuu :)
        Laivareissullakin tuli käytyä viikko sitten ja uutta on suunnitteilla viihteen merkeissä.
        Muutama etäpäiväkin on pahimpina pakkasina tullut pidettyä ja ensi viikolla voisi pitää ainakin pari etäpäivää.

• 20+15
        kotleetti kirjoitti:

Päivitetään sitten aikanaan, kun on sen aika. Paino on edelleen samassa, joten ei muutoksia.
        Lempiruokia on vaikka mitä, kuten arvata saattaa. Varsinkin lihaisat ja riittävän rasvaiset ruuat ovat lempiruokia. Ja ylipäätään mikä tahansa maistuu :)
        Laivareissullakin tuli käytyä viikko sitten ja uutta on suunnitteilla viihteen merkeissä.
        Muutama etäpäiväkin on pahimpina pakkasina tullut pidettyä ja ensi viikolla voisi pitää ainakin pari etäpäivää.

Ai onko se paino 238 vai 239 kg? Varmaan sun pitäs ilmottaa mahan tai sen vyötäröksi kutsutun ympärysmitta seistessäkin .

• kysynpä vaan
        kotleetti kirjoitti:

Minä laitan usemmiten sukat jalkaan istualtaan. Jalkaa vaan sivulle, koukkuun ja sukkaa pujottamaan. Ei se ole sen ihmeempää :)

No ihan varmasti moni asia olisi helpompaa ilman tota mahaa. Et vaan halua myöntää. Sen sijaan onko joku asia mahdoton tuon mahan vuoksi, siihen saat itse vastata.
        Eikö nyt naisseuran saaminen olis helpompaa ilman tuota mahaa? Ja SEKIN helpompaa? Tai milläs akrobatialla onnistut leikkaamaan varpaan kynnet? Vai leikkaako joku muu?
        Ja vaikka et muka ole mihinkään juuttunut kiinni (vielä) niin eikös ne jotkut bussin käytävät olis helpompia ilman tota mahaa? Eikä olis tuolihuolia.

• kummastelijas
        kotleetti kirjoitti:

Eikö sua koskaan ole häirinny se huomio minkä saat tuon lihavuuden takia? Tai vaikka tirskuminen tai hihitykset ja tuijotukset? Tai nimittelyt tai ennakkoluulot?
        Olitko jo 18 vuotiaan asitä mieltä että voit olla niin lihava kun mahdollista ja so what?

• kysynpä vaan kirjoitti:

No ihan varmasti moni asia olisi helpompaa ilman tota mahaa. Et vaan halua myöntää. Sen sijaan onko joku asia mahdoton tuon mahan vuoksi, siihen saat itse vastata.
        Eikö nyt naisseuran saaminen olis helpompaa ilman tuota mahaa? Ja SEKIN helpompaa? Tai milläs akrobatialla onnistut leikkaamaan varpaan kynnet? Vai leikkaako joku muu?
        Ja vaikka et muka ole mihinkään juuttunut kiinni (vielä) niin eikös ne jotkut bussin käytävät olis helpompia ilman tota mahaa? Eikä olis tuolihuolia.

Se, että jos on hankalempaa, niin tarkoittaako se yhtäläisyysmerkkiä mahdottoman kanssa? Ja miten niin myöntää? :) Mahdottomia asioita on joka lähtöön eikä ne riipu painosta tai koosta.

Varpaat olen tähänkin mennessä itse leikannut. Ei siihen ole muita tarvittu :) Eikä ylimääräistä akrobatiaa :)
        En minä ainakaan ole ketään kieltänyt silti olla leikkauttamatta varpaan kynsiä jonkun toisen toimesta ja ottamasta vaikkapa jalkahieronnan tai jalkahoidon.

Niin saisivathan ne bussin käytävät olla väljempiä. Moni tosin paljon vähemmän lihavakin harmittelee pitkän linjan bussien käytävien kapeutta. Tuolihuolia ei ole kuin joidenkin käsinojallisten tuolien kanssa sekä lailla kiellettävien muovituolien kanssa.

• kummastelijas kirjoitti:

Eikö sua koskaan ole häirinny se huomio minkä saat tuon lihavuuden takia? Tai vaikka tirskuminen tai hihitykset ja tuijotukset? Tai nimittelyt tai ennakkoluulot?
        Olitko jo 18 vuotiaan asitä mieltä että voit olla niin lihava kun mahdollista ja so what?

Ei häiritse. Pitäisikö? Minä olen monesti kiittänyt ja vain hymyillyt, kun vaikkapa joku napero on huomannut lihavuuden. Tosin naperoiden vanhempien ilme on monesti hyvin "priceless" eli aika korvaamaton. Ja onhan monen monta tuttua ja puolituttua tullut lihavuuden takia, kun moni on halunnut tietää painon jne.

Vai että so what. Ei 18-vuotiaana ole tuollaisia kerennyt ajattelemaan. Silloin olin muutenkin "vasta" päässyt pois neuvolan puntarista :)

• 20+15 kirjoitti:

Ai onko se paino 238 vai 239 kg? Varmaan sun pitäs ilmottaa mahan tai sen vyötäröksi kutsutun ympärysmitta seistessäkin .

Onhan se edelleen 239 kg. Nyt ei kerkeä mittaamaan sitä vyötäröksi kutsuttua aluetta. Jossakin vaiheessa voisi tuonkin tehdä. Jos se nyt on niin kovin oleellista. Tuskin on kuitenkaan pienentynyt :) Ja vai että vielä seisoskeltaessa.

• hih hiii
        kotleetti kirjoitti:

Se, että jos on hankalempaa, niin tarkoittaako se yhtäläisyysmerkkiä mahdottoman kanssa? Ja miten niin myöntää? :) Mahdottomia asioita on joka lähtöön eikä ne riipu painosta tai koosta.

Varpaat olen tähänkin mennessä itse leikannut. Ei siihen ole muita tarvittu :) Eikä ylimääräistä akrobatiaa :)
        En minä ainakaan ole ketään kieltänyt silti olla leikkauttamatta varpaan kynsiä jonkun toisen toimesta ja ottamasta vaikkapa jalkahieronnan tai jalkahoidon.

Niin saisivathan ne bussin käytävät olla väljempiä. Moni tosin paljon vähemmän lihavakin harmittelee pitkän linjan bussien käytävien kapeutta. Tuolihuolia ei ole kuin joidenkin käsinojallisten tuolien kanssa sekä lailla kiellettävien muovituolien kanssa.

onkos se ongelma tuolin kantavuuden kanssa vai tuoliin mahtumisen kanssa vai tuolista pois pääsemisen kanssa?

• Ainotar Kalevainen
        kotleetti kirjoitti:

Ei häiritse. Pitäisikö? Minä olen monesti kiittänyt ja vain hymyillyt, kun vaikkapa joku napero on huomannut lihavuuden. Tosin naperoiden vanhempien ilme on monesti hyvin "priceless" eli aika korvaamaton. Ja onhan monen monta tuttua ja puolituttua tullut lihavuuden takia, kun moni on halunnut tietää painon jne.

Vai että so what. Ei 18-vuotiaana ole tuollaisia kerennyt ajattelemaan. Silloin olin muutenkin "vasta" päässyt pois neuvolan puntarista :)

Jos joku haluaa tietää painon niin ei se minun kriteereille kysyjästä vielä puolituttua tee.
        Mutta oletko varma että hämmästeleekö ne naperot sinun mahaa vai sitä tyrää?
        Onko kukaan koskaan missään tilanteessa koskettanut sitä tyrää? ja jos niin onko tehnyt kipeää?

• 6+3,
        kotleetti kirjoitti:

Eipä ole vielä täyttynyt :)
        Enpä ole käynyt tuossa kaupassa, enkä myöskään sivulla. Suurempia kokoja tosin saisi olla.

Eikö 170 cm housun vyötärö riitä? Mikäs niitten sortsien (omissa kuvissas) vyötärömitta sitten on?

• mahamahamahamaha
        kotleetti kirjoitti:

saitko seuraa laivalla vai oliko naisseuraa omasta takaa?
        Ja iso luxushytti vai?

• ;) :)
        kotleetti kirjoitti:

Onhan se edelleen 239 kg. Nyt ei kerkeä mittaamaan sitä vyötäröksi kutsuttua aluetta. Jossakin vaiheessa voisi tuonkin tehdä. Jos se nyt on niin kovin oleellista. Tuskin on kuitenkaan pienentynyt :) Ja vai että vielä seisoskeltaessa.

Aatteles, sulla on oikein fan club! Kuti kuti sille "vyötärölle"

• 6+3, kirjoitti:

Eikö 170 cm housun vyötärö riitä? Mikäs niitten sortsien (omissa kuvissas) vyötärömitta sitten on?

Eipä riitä 170 cm housun vyötäröksi. Pitää olla noin reilu 180 cm.
        Tjaa-a, enpä nyt rupea kaivamaan juuri noita sortseja esiin (tallessa ovat vielä kuitenkin), mutta niiden vyötärö noin noin 175-180 cm kieppeillä. Saas nähdä menisikö enää ensi kesänä ne sortsit. Ei sinällään tarvitse mennä, kun viime kesänä tuli ostettua kahdet uudet sortsit. Ja nuo kuvien sortsit olivat jo viime kesänä päältä päin hyvin päivittyneet. Kankaan toinen puoli oli kuitenkin uusi eikä yhtään päivettynyt.

• hih hiii kirjoitti:

onkos se ongelma tuolin kantavuuden kanssa vai tuoliin mahtumisen kanssa vai tuolista pois pääsemisen kanssa?

No lähinnä "ongelma" on kantavuuden ja mahtumisen osalta. Muovituolistahan nyt kuitenkin pääsee pois :)

• Ainotar Kalevainen kirjoitti:

Jos joku haluaa tietää painon niin ei se minun kriteereille kysyjästä vielä puolituttua tee.
        Mutta oletko varma että hämmästeleekö ne naperot sinun mahaa vai sitä tyrää?
        Onko kukaan koskaan missään tilanteessa koskettanut sitä tyrää? ja jos niin onko tehnyt kipeää?

Ei pelkkä painon kysyminen teekään puolituttua vaan sen jälkeinen jutustelu ja satunnaiset tapaamiset kerran tai pari vuodessa turuilla ja toreilla. Painon kysyminen on ollut vain alkusoitto monesti puolitutuksi tai tutuksi tulemiselle. Paljon on sitten täysin tuntemattomia, joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä painon kyselyn jälkeen.
        Varmaan lapset voivat hämmästellä kumpaakin, mutta ovat hämmästelleet jo ennen tyrääkin tuota mahaa, joten pelkällä tyrällä ei voi tuota voi selittää edelleenkään. Onhan useampikin koskettanut tyrää. Ei siihen satu, kuten olen jo monta kertaa todennut.

• ;) :) kirjoitti:

Aatteles, sulla on oikein fan club! Kuti kuti sille "vyötärölle"

Kiitosta kiitosta ja lisääkin saa kutittaa. Heh, mitähän vielä :)

Tämä foorumi-uudistus ei oikein palvele pidempiä ketjuja näin nopeasti katsoen. Pidemmissä ketjuissa on hankala seurata, että mihin viestiin on kukakin vastannut. Ei tosin ole enää sitä viestin aihettakaan. Sen poistuminen nyt ei niin kauheasti haittaa. Saisi olla se vanhan tyylinen rakenne ilman otsikoita. Noh, katsotaan miten tämä nyt on sitten muka mennyt parempaan suuntaan.

• mahamahamahamaha kirjoitti:

saitko seuraa laivalla vai oliko naisseuraa omasta takaa?
        Ja iso luxushytti vai?

Seuraa ei oltu hakemassa. En ollut varannut hyttiä, mutta tällä kertaa oli Promenade-hytti. Menettelihän sekin jotenkin. Aina kun ei pääse itse vaikuttamaan noihin hyttivalintoihin.

• ruihgfcvbnm
        kotleetti kirjoitti:

Ei pelkkä painon kysyminen teekään puolituttua vaan sen jälkeinen jutustelu ja satunnaiset tapaamiset kerran tai pari vuodessa turuilla ja toreilla. Painon kysyminen on ollut vain alkusoitto monesti puolitutuksi tai tutuksi tulemiselle. Paljon on sitten täysin tuntemattomia, joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä painon kyselyn jälkeen.
        Varmaan lapset voivat hämmästellä kumpaakin, mutta ovat hämmästelleet jo ennen tyrääkin tuota mahaa, joten pelkällä tyrällä ei voi tuota voi selittää edelleenkään. Onhan useampikin koskettanut tyrää. Ei siihen satu, kuten olen jo monta kertaa todennut.

IHanko totta, ettet narraa. Onko tyrää silitelleet aikusia vaiko lapset läpsineet?

• oma hytti
        kotleetti kirjoitti:

Seuraa ei oltu hakemassa. En ollut varannut hyttiä, mutta tällä kertaa oli Promenade-hytti. Menettelihän sekin jotenkin. Aina kun ei pääse itse vaikuttamaan noihin hyttivalintoihin.

no millos sitte oot oikeesti ollu vokottelu tai saalistus tai seuranhakureissulla?

• ehdotus
        kotleetti kirjoitti:

Kiitosta kiitosta ja lisääkin saa kutittaa. Heh, mitähän vielä :)

Tämä foorumi-uudistus ei oikein palvele pidempiä ketjuja näin nopeasti katsoen. Pidemmissä ketjuissa on hankala seurata, että mihin viestiin on kukakin vastannut. Ei tosin ole enää sitä viestin aihettakaan. Sen poistuminen nyt ei niin kauheasti haittaa. Saisi olla se vanhan tyylinen rakenne ilman otsikoita. Noh, katsotaan miten tämä nyt on sitten muka mennyt parempaan suuntaan.

Sun täytys perustaa sinne omalle kuvasivulla oma keskustelupalsta. Ja sen saat tehdä just niin yksinkertaseksi kun tarvis eikä tarvi täällä ihmetellä et kuka kysy mitä ja millon.
        Ja saat päivittää sinne isoa mahaa ja isoja vaatteita miten tykkäät.

• ruihgfcvbnm kirjoitti:

IHanko totta, ettet narraa. Onko tyrää silitelleet aikusia vaiko lapset läpsineet?

No onhan tyrää jokunen aikuinen halunnut koskea paidan läpi. On se ilmeisesti niin ihmeellistä. Kummilapset nyt ainakin ovat läpsineet. Entä sitten?

• ehdotus kirjoitti:

Sun täytys perustaa sinne omalle kuvasivulla oma keskustelupalsta. Ja sen saat tehdä just niin yksinkertaseksi kun tarvis eikä tarvi täällä ihmetellä et kuka kysy mitä ja millon.
        Ja saat päivittää sinne isoa mahaa ja isoja vaatteita miten tykkäät.

Että sellainen ehdotus. Eiköhän tämä nykyinenkin jo ihan hyvin riitä. Minulla ei ole mikään tarve erityisesti esitellä mahaa tai isoja vaatteita.

• heeeehh
        kotleetti kirjoitti:

Että sellainen ehdotus. Eiköhän tämä nykyinenkin jo ihan hyvin riitä. Minulla ei ole mikään tarve erityisesti esitellä mahaa tai isoja vaatteita.

näkyy se maha erityisesti esittelemättäkin !! Piiloon et saa mitenkään

• heeeehh kirjoitti:

näkyy se maha erityisesti esittelemättäkin !! Piiloon et saa mitenkään

Ja hyvä niin :)

• poiythjklö

Menepä kotleetti nyt lääkäriin tai ensin labraan ja tarkistuta maksa-arvot. Sulla voi olla rasvamaksa eikä siis alkoholista vaan syömisestä. Sun rasvaprosentti on varmaa huikea.

• Vai silleen. Eiku rasvaprosentti on riittävä :)

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        kotleetti kirjoitti:

Vai silleen. Eiku rasvaprosentti on riittävä :)

Ihankun karttaisit lääkäriä tai terveystarkastusta !

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Ihankun karttaisit lääkäriä tai terveystarkastusta !

No, pitäisikö käydä lääkärillä huvikseen näyttäytymässä?
        Kävinhän minä viime kesänä lääkärillä, kun piti saada saikkutodistus. Ja tiesin jo ennalta, että varsinaista lääkettä ei saa yskään, mutta lapun takia piti silti käydä. Ja tulihan sitä pari päivää saikkua ja sinä aikana kurkku lientyi sen verran ettei yskä enää vaivannut.

• 16+14
        kotleetti kirjoitti:

Kävinhän minä viime kesänä lääkärillä, kun piti saada saikkutodistus. Ja tiesin jo ennalta, että varsinaista lääkettä ei saa yskään, mutta lapun takia piti silti käydä. Ja tulihan sitä pari päivää saikkua ja sinä aikana kurkku lientyi sen verran ettei yskä enää vaivannut.

Jos nyt satut tänne palstalle vielä löytämään niin joo, vaikka sitä tyrää näyttämässä lääkärille. Musta näyttää sun sortsikuvien kevät ) ja syksykuvien (vaattet päällä) perusteella et tyrä on pudonnu alemmas vaikka maha ei oliskaan.

En muuten ymmärrä tätä suomi24 n uudistusta. Tai no uudistus ei aina ole sama kun parannus.

• huh huh huh huh.....
        16+14 kirjoitti:

Jos nyt satut tänne palstalle vielä löytämään niin joo, vaikka sitä tyrää näyttämässä lääkärille. Musta näyttää sun sortsikuvien kevät ) ja syksykuvien (vaattet päällä) perusteella et tyrä on pudonnu alemmas vaikka maha ei oliskaan.

En muuten ymmärrä tätä suomi24 n uudistusta. Tai no uudistus ei aina ole sama kun parannus.

Mihinkähän kohtaan tääkin viesti päätyy mut kun toisessa viestissä pelotellaan äkkikuolemalla niin ootko tehnyt jo testamentin valmiiksi? Vaimoa ja lapsiahan sulla ei ole.
        Ja kyllä mä ainakin kävisin sen verran lääkärin luona että kolesterolit ja verenpaineet ja ne maksa-arvot tarkistuttasin. Paljionkohan se sun pumppu onkaan jo saanut kestää, tolla painolla ja noilla ruuilla.

• 16+14 kirjoitti:

Vai että sellainen havainto.
        Mitäs sitten jos tyrä putoaa kokonaan mahan alle :)

Samaa mieltä. En ymmärrä minäkään tätä uudistusta. Ei varmasti tarvitsekaan.

• huh huh huh huh..... kirjoitti:

Mihinkähän kohtaan tääkin viesti päätyy mut kun toisessa viestissä pelotellaan äkkikuolemalla niin ootko tehnyt jo testamentin valmiiksi? Vaimoa ja lapsiahan sulla ei ole.
        Ja kyllä mä ainakin kävisin sen verran lääkärin luona että kolesterolit ja verenpaineet ja ne maksa-arvot tarkistuttasin. Paljionkohan se sun pumppu onkaan jo saanut kestää, tolla painolla ja noilla ruuilla.

Vai äkkikuolemia ja testamentteja.
        Eipä ole testamenttia tehty edelleenkään vaikka play offit ovatkin pian alkamaisillaan ja jännitys rupeaa tiivistymään.
        Paljon on jo pumppu kerennyt pumppaamaan. Niin ja varmaan myös saanut jo paljon kestääkin.

• höh höööö
        kotleetti kirjoitti:

Vai että sellainen havainto.
        Mitäs sitten jos tyrä putoaa kokonaan mahan alle :)

Samaa mieltä. En ymmärrä minäkään tätä uudistusta. Ei varmasti tarvitsekaan.

sitte sulla on mahan alla lisää käyttämätöntä .

• 145632147899

• 147852,369
        kotleetti kirjoitti:

Arvostatko yhtään lääkereitä ja heidän ohjeitaan? Etkö ole vieläkään joutunut terveystarkastuksen? Ja arvostatko edes työterveyshuoltoa?

• 147852,369 kirjoitti:

Arvostatko yhtään lääkereitä ja heidän ohjeitaan? Etkö ole vieläkään joutunut terveystarkastuksen? Ja arvostatko edes työterveyshuoltoa?

Mitäpä tuohon nyt sitten sanoisi.
        En arvosta lääkäriä, joka vain ja ainoastaan miettii mitä pilleriä voi määrätä sen sijaan, että miettisi mistä vaiva on alunperin johtunut ja paisuttaa vain lääkeyhtiön kassaa ja siinä sivussa nautti toisella kädellä "yhteistyön" tuloksia erilaisina hyödykkeinä.
        Ohjeita ei ole tähän ikään mennessä pahemmin kerinnyt kerääntymään lääkäreiltä, joten niistä ei voi mielipidettä pahemmin muodostaa. En ole joutunut/päässyt terveystarkastukseen.
        Työterveyshuolto nyt on ihan OK. Jono on aina niinä muutamana hassuna kertana ollut niin lyhyt, ettei ole tarvinnut odotella lekurille pääsyä. Sairaslomatodistuksen kirjoittelu on minusta hyvinkin tarpeetonta muutaman päivän poissaolojen takia ja sitä pitäisi saada vähennettyä. Vähintään kerran kuussa saikulla olevilta saikkutodistuksen voi hyvinkin vaatia.

• Kotleetin uutisia???

Profiiliin päivitystä millon? Ikä, paino, siviilisääty.....
      Sun pituus sentäs taitaa pysyä samana.

p.s. monetkos henkselit sulla onkaan ja mustia vai valkosia vai värikkäitä? Entäs vöitä? Vai ostitko kerralla kaikki yli kahden metrin vyöt mitä kaupasta löyty?

• Noilla kiloilla...

Ei ole kuulunut mitään Kotleetista. Jospa se on kuitenkin sairastunut, pumppu ei kestänyt tai vaikka aivohalvaus iskenyt.

• Vai että uutisia pitäisi olla. Aikanaan, kun on päivitettävää.
        Pituus on varmaan pysynyt samana :)
        Mustia henkseleitä on lähinnä ja valkoisia. Eli ei ole kaikkia sateenkaaren värejä. Vöitä on useampia ja monessa on vielä useampi reikä jäljellä, joten ei hätää eikä teidän tarvitse panikoida :) Vyöt ovat lähinnä mustia väriltään. Ja pidempiä vöitä myös löytyy :) Ja jos kaupasta loppuu, niin sitten pitää käyttää vain henkseleitä tai sitten teettää. Jätin kauppaan kuitenkin hyvinkin monet vyöt ja uusia saa aina kuitenkin tilaamalla vaikka olisinkin ostanut kaikki.

• Noilla kiloilla... kirjoitti:

Ei ole kuulunut mitään Kotleetista. Jospa se on kuitenkin sairastunut, pumppu ei kestänyt tai vaikka aivohalvaus iskenyt.

Eipä hätää, täällä sitä ollaan "täysissä sielun ja ruumiin voimissa".
        Vai että näillä kiloilla. No onneksi en sentään ole Japanin suunnalla.

Ja onhan tässä elämässä paljon muutakin, kuin tämä foorumi jossa takerrutaan kiroitusvihreisiin ja sen mukaan päätellään kirjoittajan koulutus, tausta, asema, kilot, fetissit jne.

• päivi-tys
        kotleetti kirjoitti:

Vai että uutisia pitäisi olla. Aikanaan, kun on päivitettävää.
        Mustia henkseleitä on lähinnä ja valkoisia. Eli ei ole kaikkia sateenkaaren värejä. Vöitä on useampia ja monessa on vielä useampi reikä jäljellä, joten ei hätää eikä teidän tarvitse panikoida :) Vyöt ovat lähinnä mustia väriltään. Ja pidempiä vöitä myös löytyy :) Ja jos kaupasta loppuu, niin sitten pitää käyttää vain henkseleitä tai sitten teettää. Jätin kauppaan kuitenkin hyvinkin monet vyöt ja uusia saa aina kuitenkin tilaamalla vaikka olisinkin ostanut kaikki.

Ai eikö vieläkään ole 240 kg tullut täys? Laita nyt jotain lemppariasioita...

• 14+15
        kotleetti kirjoitti:

Eipä hätää, täällä sitä ollaan "täysissä sielun ja ruumiin voimissa".
        Vai että näillä kiloilla. No onneksi en sentään ole Japanin suunnalla.

Ja onhan tässä elämässä paljon muutakin, kuin tämä foorumi jossa takerrutaan kiroitusvihreisiin ja sen mukaan päätellään kirjoittajan koulutus, tausta, asema, kilot, fetissit jne.

No onko sulla ollut elämässä rakastumisia tai seurustelua?
        Milloin ylitit 200 kilon rajan tai vaikkapa mahan ympärys oli vain puolitoista metriä?

• mämmi + chokolade
        kotleetti kirjoitti:

Vai että uutisia pitäisi olla. Aikanaan, kun on päivitettävää.

Joko on paino 240 kiloo vai pitää odottaa pääsiäiseen asti? ;)

• 14+15 kirjoitti:

No onko sulla ollut elämässä rakastumisia tai seurustelua?
        Milloin ylitit 200 kilon rajan tai vaikkapa mahan ympärys oli vain puolitoista metriä?

Tottahan toki on ollut ihastumisia, rakastumisia ja seurustelua. Onhan noista nyt kirjoitettua useassa ketjussa.
        200 kilon raja meni siinä noin 6-7 vuotta sitten. Mahan ympäryksestä en osaa sanoa, että koska se olisi ollut vain ja ainoastaan puolitoista metriä. On siitäkin aikaa aikalailla.

• päivi-tys kirjoitti:

Ai eikö vieläkään ole 240 kg tullut täys? Laita nyt jotain lemppariasioita...

No nyt on 240 kg rikottu :) Ja päivitetty :)

• mämmi + chokolade kirjoitti:

Joko on paino 240 kiloo vai pitää odottaa pääsiäiseen asti? ;)

Ei tarvitse odottaa, nyt on 240 kg. Harmi, ettei kerennyt aprillipäiväksi :)

• -kummajainen-
        kotleetti kirjoitti:

Tottahan toki on ollut ihastumisia, rakastumisia ja seurustelua. Onhan noista nyt kirjoitettua useassa ketjussa.
        200 kilon raja meni siinä noin 6-7 vuotta sitten. Mahan ympäryksestä en osaa sanoa, että koska se olisi ollut vain ja ainoastaan puolitoista metriä. On siitäkin aikaa aikalailla.

Onkos sulla ollu seurustelua naisen kanssa vielä yli 200 kilosena?

• voikauhistus
        kotleetti kirjoitti:

Vain 10 kiloa neljännestonniin........ Vaikka lihavia tunnetkin niin onko tutuissa tai puolitutuissa ketään painavampaa?

Ja olet sitten syntynyt vuonna 1973 :)

• voikauhistus kirjoitti:

Vain 10 kiloa neljännestonniin........ Vaikka lihavia tunnetkin niin onko tutuissa tai puolitutuissa ketään painavampaa?

Ja olet sitten syntynyt vuonna 1973 :)

No sen verranhan se taitaa tehdä neljännestonniin. On tutuissa ollut ainakin yksi joka on painanut enemmän. Nyt hän on painanut useamman vuoden 230 kg kieppeillä. Mistäs sitä tietää vaikka tulisi jossain vaiheessa joku puolituttu tai puolitutuksi, joka painaakin enemmän.
        Kyllä vain, sitä hyvää -73 vuosikertaa.

• pallo vai säkki
        kotleetti kirjoitti:

No sen verranhan se taitaa tehdä neljännestonniin. On tutuissa ollut ainakin yksi joka on painanut enemmän. Nyt hän on painanut useamman vuoden 230 kg kieppeillä. Mistäs sitä tietää vaikka tulisi jossain vaiheessa joku puolituttu tai puolitutuksi, joka painaakin enemmän.

No onkos muilla yhtä komea maha kun sulla vai onko löysemmin pakattuja?

Miyä teet pääsiäisenä, menetkö mamman luo herkuttelemaan vai kavereiden kanssa bilettämääm ja prosenttipitosta nauttimaan?

• pallo vai säkki kirjoitti:

No onkos muilla yhtä komea maha kun sulla vai onko löysemmin pakattuja?

Miyä teet pääsiäisenä, menetkö mamman luo herkuttelemaan vai kavereiden kanssa bilettämääm ja prosenttipitosta nauttimaan?

Tjaa-a. Ehkä suurempi osa on aavistuksen löysemmin pakattuja :) Mutta komeita yhtä kaikki oli sitten palloa tai säkkiä :)
        Pääsiäiseen on pari viikkoa ja se on kyllä aikamoisen hassuun aikaan. Vanhempien tykö sitä voisi ehkä mennä, kun siellä ei ole tullut käytyä vähään aikaan. Ja vaikka kavereita tapaamaan. Onhan siinä pitkät pyhät herkutella pääsiäisen antimilla. En ole vielä suunnitellut tarkemmin, eikä liikaa saa suunnitellakaan. Pitääpä katsoa tuota viihdetarjontaa, jos siitä saisi ajatuksia menojen suhteen. Laivalle en nyt kuitenkaan ole menossa :)

• 16+2
        kotleetti kirjoitti:

viesti vuosien takaa vuodelta 2006:

Rakkautta ilman ehtoja
        Sujuu ja sujuu. Vaan on yksi tärkeä seikka joka meinaa useammalta kerta toisensa jälkeen unohtua eli että rakkaus ei tosiaankaan aseta ehtoja.
        Vaikka ihastuksen kohteita on ollut, niin rakastamisesta sen varsinaisessa merkityksessä ei ole voinut puhua.
        Sellaiset eivät ole kiinnostaneet yhtään sen pidempään, jotka ovat sanoneet kavereiden kautta, että kelpais mikäli painais vaikkapa muutaman kymmenen kiloa vähemmän.

Pitäisi sanoa tuohon sänkyhommien uteluun yhtä hauskasti kuten eräs tuttu, jolta asiaa oli udeltu. Oli sanomansa mukaan tokaissut vaimolleen , että "Ota mitä saat" :)

Eli siis onko vai eikä ole ollut rakastumisia?

• ziiiiiiz !
        kotleetti kirjoitti:

Tjaa-a. Ehkä suurempi osa on aavistuksen löysemmin pakattuja :) Mutta komeita yhtä kaikki oli sitten palloa tai säkkiä :)
        Pääsiäiseen on pari viikkoa ja se on kyllä aikamoisen hassuun aikaan. Vanhempien tykö sitä voisi ehkä mennä, kun siellä ei ole tullut käytyä vähään aikaan. Ja vaikka kavereita tapaamaan. Onhan siinä pitkät pyhät herkutella pääsiäisen antimilla. En ole vielä suunnitellut tarkemmin, eikä liikaa saa suunnitellakaan. Pitääpä katsoa tuota viihdetarjontaa, jos siitä saisi ajatuksia menojen suhteen. Laivalle en nyt kuitenkaan ole menossa :)

Eikö sun vanhemmat ole tosiaan koskaan yhtään olleet huolestuneita sun jatkuvasta lihomisesta? Kun Kiminkinenkin tänään taas telkassa kertoi että se ylimääränen massa vaikuttaa polviniveliin, mitä enemmän massaa sitä enemmän nivelrikkoa.
        Syökös sun vanhemmat verenpaine tai kolesterolilääkkeitä tai onko polvia leikattu? (vaikkei ne niin lihavia olekaan kun sä, joskus oot sanonut että oot lihavin perheestä)
        Onko ne nähneet sua viime vuosina vaikka sortseissa ilman paitaa, siis nähneet sen tyränkin?

• cvbnkjhtyuio

• ziiiiiiz ! kirjoitti:

Eikö sun vanhemmat ole tosiaan koskaan yhtään olleet huolestuneita sun jatkuvasta lihomisesta? Kun Kiminkinenkin tänään taas telkassa kertoi että se ylimääränen massa vaikuttaa polviniveliin, mitä enemmän massaa sitä enemmän nivelrikkoa.
        Syökös sun vanhemmat verenpaine tai kolesterolilääkkeitä tai onko polvia leikattu? (vaikkei ne niin lihavia olekaan kun sä, joskus oot sanonut että oot lihavin perheestä)
        Onko ne nähneet sua viime vuosina vaikka sortseissa ilman paitaa, siis nähneet sen tyränkin?

Ai pitäisikö vanhempien jotenkin panikoida vai? :)
        Vanhemmilla ei ole ollut mitään säännöllistä lääkitystä. Ei aiemmin eikä nytkään. Pitäisikö siitä sitten minun jotain päätellä? Eikä polvia ole heiltä leikattu. Molemmat ovat reippaasti alle sadan kilon, kuten olen kertonut.
        No onhan me nyt oltu pariin otteeseen parin viime vuoden aikana uimahallissa ja tietysti lisäksi mökillä ovat nähneet minut ilman paitaa. Entä sitten?

• cvbnkjhtyuio kirjoitti:

Ootko kokeillu vieläko mahtuu?
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_01.JPG

Tasku irvisti jo viime vuonna.

Enpä ole tarkistanut. Ja onhan noita useat uudemmatkin sortsit viime kesältä. Tulevalle kesälle en ole vielä hankkinut uusia sortseja.
        Pitääpä muistaa tarkistaa asia jossakin vaiheessa noiden vanhojen sortsien suhteen. Sortsit kyllä pitäisi vielä löytyä vaatehuoneesta :)

• 123654789
        kotleetti kirjoitti:

Vanhemmilla ei ole ollut mitään säännöllistä lääkitystä. Ei aiemmin eikä nytkään. Pitäisikö siitä sitten minun jotain päätellä? Eikä polvia ole heiltä leikattu. Molemmat ovat reippaasti alle sadan kilon, kuten olen kertonut.
        No onhan me nyt oltu pariin otteeseen parin viime vuoden aikana uimahallissa ja tietysti lisäksi mökillä ovat nähneet minut ilman paitaa. Entä sitten?

No jos mun lapsi olis noin lihava niin kyllä pelkäisin sen elämän ja terveyden puolesta. Miten sä voit olla noin lihava, luonnonoikku?

• .friikki.
        ziiiiiiz ! kirjoitti:

Mistäs tiedät aivan varmasti että eivät syö mitään lääkkeitä?
        Toinen asia, vieläkö sun seura kelpaa kummilapsille ja kehtaavat edelleen näyttäytyä sun seurassa? Ja onko tullut lisää kummilapsia?

• .friikki. kirjoitti:

Mistäs tiedät aivan varmasti että eivät syö mitään lääkkeitä?
        Toinen asia, vieläkö sun seura kelpaa kummilapsille ja kehtaavat edelleen näyttäytyä sun seurassa? Ja onko tullut lisää kummilapsia?

No olenhan minä nyt silloin tällöin ollut 1-2 päivää vanhempien tykönä. Kyllä siinä nyt näkee, jos käyttävät lääkkeitä. Eivätkä he suosi muutenkaan turhaan lääkkeitä, kuten en minäkään. Buranaa ja aspiriinia ottavat silloin tällöin. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?
        Tottahan toki seura kelpaa. Viimeisen kolmen viikon aikana olen nähnyt kaikki kummilapset ja lisäksi heidän sisarukset ja osan heidän serkuista. Ja kummasti vaan on seura kelvannut ja on oikein odotettu kärsimättömänä viimeiset tunnit ennen tuloa. Ja juttua on kummilapsilla ja heidän sisaruksilla riittänyt niin, että kilpailevat saamastaan huomioista. Ei ole tullut lisää kummilapsia ja nykymäärä riittää. Annan mielelläni muille sisaruksille kummivastuita.

• 123654789 kirjoitti:

No jos mun lapsi olis noin lihava niin kyllä pelkäisin sen elämän ja terveyden puolesta. Miten sä voit olla noin lihava, luonnonoikku?

Vai, että luonnonoikku. Friikkikin. Tjaa-a, ruoka on ollut hyvää ja liian vähän liikuntaa :)

Mutta viikonlopun kunniaksi erittäin hyvää standup:ia lihavuudesta :)
        http://www.youtube.com/watch?v=BVeUm86PmDI

• 789654123,
        kotleetti kirjoitti:

Enpä ole tarkistanut. Ja onhan noita useat uudemmatkin sortsit viime kesältä. Tulevalle kesälle en ole vielä hankkinut uusia sortseja.
        Pitääpä muistaa tarkistaa asia jossakin vaiheessa noiden vanhojen sortsien suhteen. Sortsit kyllä pitäisi vielä löytyä vaatehuoneesta :)

Ootkos muuten tehnyt vaatehankintoja tulevaksi kesäksi? Mahtuuko parin vuodan takaiset vaatteet enää? Tai millon viimeksi hankit ihan kunnollisen puvun?

• relax-
        kotleetti kirjoitti:

No olenhan minä nyt silloin tällöin ollut 1-2 päivää vanhempien tykönä. Kyllä siinä nyt näkee, jos käyttävät lääkkeitä. Eivätkä he suosi muutenkaan turhaan lääkkeitä, kuten en minäkään. Buranaa ja aspiriinia ottavat silloin tällöin. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?
        Tottahan toki seura kelpaa. Viimeisen kolmen viikon aikana olen nähnyt kaikki kummilapset ja lisäksi heidän sisarukset ja osan heidän serkuista. Ja kummasti vaan on seura kelvannut ja on oikein odotettu kärsimättömänä viimeiset tunnit ennen tuloa. Ja juttua on kummilapsilla ja heidän sisaruksilla riittänyt niin, että kilpailevat saamastaan huomioista. Ei ole tullut lisää kummilapsia ja nykymäärä riittää. Annan mielelläni muille sisaruksille kummivastuita.

Joko on pääsiäissuunnitelmat selvänä, biletystä vai kyläilyä? Onko ollut yhtään kotiviikonloppua koko kevään aikana?
        Ja onko ollut paljon työmatkoja, omalla autolla tai muulla kulkuvälineellä?

• kysyn vaan
        kotleetti kirjoitti:

Ei tarvitse odottaa, nyt on 240 kg. Harmi, ettei kerennyt aprillipäiväksi :)

Onko sulla kotona sellanen vaaka että riittää yli 150 kilon? Vai missä punnitset ittes?

• kysyn vaan kirjoitti:

Onko sulla kotona sellanen vaaka että riittää yli 150 kilon? Vai missä punnitset ittes?

Kotona on kunnon digitaalivaaka ja limitti tulee vastaan 750 paunassa / 340 kilossa. Eli ei huolta ollenkaan. Tuollainen tuli tilattua, kun edellisen puntarin asteikko loppui 500 paunaan. Ainakin yhdestä uimahallista löytyy aikuisten miesten vaaka :)

• 789654123, kirjoitti:

Ootkos muuten tehnyt vaatehankintoja tulevaksi kesäksi? Mahtuuko parin vuodan takaiset vaatteet enää? Tai millon viimeksi hankit ihan kunnollisen puvun?

Vielä ei ole pahemmin tullut tehtyä hankintoja ensi kesäksi. Parin vuoden takaiset vaatteet eivät varmaan mahdu, eikä tarvitsekaan. Harvoin pidän yli vuoden vanhoja vaatteita esim. sortseja vaikka ne mahtuisivatkin. Viimeisin puku on viime syksyltä.

• relax- kirjoitti:

Joko on pääsiäissuunnitelmat selvänä, biletystä vai kyläilyä? Onko ollut yhtään kotiviikonloppua koko kevään aikana?
        Ja onko ollut paljon työmatkoja, omalla autolla tai muulla kulkuvälineellä?

Pääisiäisenä ainakin kyläilyä ja kenties biletystä. Nyt olin osan viikonloppua kotona, kun piti hoitaa tuo äänestysvelvollisuus. Pari kotiviikonloppua on ollut kevään aikana. Omalla autolla on nuo työmatkat tullut tehtyä kuten aiemmin. Kevään myötä työmatkoja on ollut enemmän kuin sydäntalvella ja nythän on mukava ajella, kun on ollut aurinkoiset säät :)

• nuukailija
        kotleetti kirjoitti:

Vielä ei ole pahemmin tullut tehtyä hankintoja ensi kesäksi. Parin vuoden takaiset vaatteet eivät varmaan mahdu, eikä tarvitsekaan. Harvoin pidän yli vuoden vanhoja vaatteita esim. sortseja vaikka ne mahtuisivatkin. Viimeisin puku on viime syksyltä.

Vyötäröltäkö vai mahan kohdaltako jää vaatteet pieneksi vai hartioistako?
        Miten sä muuten saat kenkiä tuollasiin turvonneisiin jalkoihin? Omistatko yhtään lenkkareita tai reino-tossuja? Eikös se ole vähän tyyristä jos kunnon puku menee vanhaksi vuosittain? Ja räätälikö sen puvun tekee vai vieläkö jotenkin löytyy kaupasta?

• 15+20
        kotleetti kirjoitti:

Eihän tossa mee kun pari vuotta sun lihomisvauhdilla. 40 vuotta ja neljännestonni. On siinä elämän tavoitetta.
        Sillon viimestään sun on laitettava ihan video et sen ikänen ja painonen mies vielä käveleekin.

• natisee
        kotleetti kirjoitti:

Jaahas, oletko sittenkin ottanut ne rantakuvat mökillä missä muut eivät sinun muhkeita muotoja näen vai oletko sittenkin ollut yleisellä rannalla muittenkin läsnäollessa?

Onkos muuten sinun työtuolissa (työpaikalla) käsinojat vai ei? Oletko tarkistanut mihin kilomäärään asti tuoli kestää?

• heeeeeeeeeeeh
        15+20 kirjoitti:

Eihän tossa mee kun pari vuotta sun lihomisvauhdilla. 40 vuotta ja neljännestonni. On siinä elämän tavoitetta.
        Sillon viimestään sun on laitettava ihan video et sen ikänen ja painonen mies vielä käveleekin.

kävelee Ahtisaaren tyylillä keinuen ja puuskuttaen ;)

• around the world
        kotleetti kirjoitti:

Laivamatkailu taitaa olla sinun ainoa matkailumuoto. Oletko käynyt Ruotsia ja Viroa pitemmällä koskaan? Tai edes kunnolla Tukholmassa tai Tallinnassa kaupungilla (et siis potemassa laivalla silläkin aikaa pientä hangoveriaa)? Pelkäätkö tai vältätkö lentomatkoja ja muita hotelleja ison kokosi takia eli se lihavuus vaikuttaa sittenkin elämääsi? Vai onko se juomapuoli se tärkein asia matkoilla?
        P.s. Saksaan pääsee laivalla ja sielläkin on lihavia ihmisiä, ehkä mahtuisit joukkoon!

Itse en ole mikään mallin hoikka mutten mikään tosi lihavakaan ja Euroopassa matkustellut siellä ja täällä ja jonkun verran muuallakin maailmassa. Amerikassa sitä isoa kokoa riittää!

• surprise-surprise
        kotleetti kirjoitti:

Vai, että luonnonoikku. Friikkikin. Tjaa-a, ruoka on ollut hyvää ja liian vähän liikuntaa :)

Luuletkos että sun vanhemmilla ei koskaan kävisi mielessä että paljonkohan painat? Mä uskon että varmasti joskus miettivät vaikka eivät sulle sanoisi. Mitäs jos yllätät ja kerrot suoraan että 240 kiloa tässä menee.

• Huge big
        kotleetti kirjoitti:

Pääisiäisenä ainakin kyläilyä ja kenties biletystä. Nyt olin osan viikonloppua kotona, kun piti hoitaa tuo äänestysvelvollisuus. Pari kotiviikonloppua on ollut kevään aikana. Omalla autolla on nuo työmatkat tullut tehtyä kuten aiemmin. Kevään myötä työmatkoja on ollut enemmän kuin sydäntalvella ja nythän on mukava ajella, kun on ollut aurinkoiset säät :)

Oli ainakin sään puolesta ihana pääsiäinen täälläpäin. Ja muutenkin. Mites sulla?
        Mutta se varsinainen kysymys: miten sä olet pystynyt välttämään ne muovituolit terassilla sun muualla? Jos kaveriporukka on menossa istumaan vaikka terassille niin tietääkö nekin että et voi istua niin heikolle tuolille vai joudutko sanomaan että sorry mutta en voi tulla? Tai jossain muualla on kevytrakenteisen näköisiä klaffituoleja. Ei taitaisi nekään kantaa. Omalla paikkakunnalla on yksi kiva kahvila jossa ulkona on klaffituolit jotka kasataan yöksi.Tunnetko koskaan itseäsi jättimäisen suureksi?

• nuukailija kirjoitti:

Vyötäröltäkö vai mahan kohdaltako jää vaatteet pieneksi vai hartioistako?
        Miten sä muuten saat kenkiä tuollasiin turvonneisiin jalkoihin? Omistatko yhtään lenkkareita tai reino-tossuja? Eikös se ole vähän tyyristä jos kunnon puku menee vanhaksi vuosittain? Ja räätälikö sen puvun tekee vai vieläkö jotenkin löytyy kaupasta?

Vaatteet jää pieniksi lähinnä sitä vyötäröksi kutsutusta kohdasta :) Kenkiä saan ihan hyvin vaikka koon 47 jalka ei muutenkaan tarjoa kauheasti vaihtoehtoja. Useimmat sarjat kun loppuvat kokoon 45 tai 46. 10-15 vuotta sitten tarjonta oli paljon suppeampaa isojen koon kengissä. Lenkkarit ovat ja lisäksi niin sanotut vaelluskengät sekä useammat sandaalit. Mitä minä teen reino-tossuilla? En sellaisia ostaisi vaikka olisivat olleet kuinka muodissa. En ole edes kokeillut.
        Mikä nyt sitten on tyyristä. Elämä on :) Meneehän sitä rahaa paljon epäoleellisempaankin.

• heeeeeeeeeeeh kirjoitti:

kävelee Ahtisaaren tyylillä keinuen ja puuskuttaen ;)

Ai sellaista Marawalkia :) Jopehan on sitä jo ihan hyvin matkinut.

• 15+20 kirjoitti:

Vai, että pari vuotta menisi tällä lihomisvauhdilla. Ja, että sellainenkin tavoite on muiden joukossa :) Mitähän vielä?
        Ei sitä tarvitse paria vuotta odottaa videota. Eiköhän noita videoita luulisi löytyvät Youtubesta.

• Huge big kirjoitti:

Oli ainakin sään puolesta ihana pääsiäinen täälläpäin. Ja muutenkin. Mites sulla?
        Mutta se varsinainen kysymys: miten sä olet pystynyt välttämään ne muovituolit terassilla sun muualla? Jos kaveriporukka on menossa istumaan vaikka terassille niin tietääkö nekin että et voi istua niin heikolle tuolille vai joudutko sanomaan että sorry mutta en voi tulla? Tai jossain muualla on kevytrakenteisen näköisiä klaffituoleja. Ei taitaisi nekään kantaa. Omalla paikkakunnalla on yksi kiva kahvila jossa ulkona on klaffituolit jotka kasataan yöksi.Tunnetko koskaan itseäsi jättimäisen suureksi?

Pääsiäisenä oli reilut 20 astetta ja lämmintä oli :) Mikäs siinä oli olla ulkona ja paistatella päivää.
        Olen erittäin hyvin pystynyt välttämään muovituolit. Ne ovat kaiken lisäksi vähentyneet merkittävästi vuosien aikana. Aika harvoin niitä enää näkee. Varsinaista muovisaastetta, eikä mitään muuta. Klaffituolitkin ovat vain tilapäistä ja lähinnä vuokrakäyttöä ajatellen tehty. Ei niitä ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön. Jollei voi terassille laittaa kunnon tuoleja, niin silloin on turha pitää koko terassia. Kenen mielestä klaffituoli on mukava istua? Mieluummin bistrotyylinenkin tuoli klaffituolin sijaan, jos pitää nuukailla.

• kilokilo
        kotleetti kirjoitti:

Vai, että pari vuotta menisi tällä lihomisvauhdilla. Ja, että sellainenkin tavoite on muiden joukossa :) Mitähän vielä?
        Ei sitä tarvitse paria vuotta odottaa videota. Eiköhän noita videoita luulisi löytyvät Youtubesta.

Oho, olitkos päivällä kotona häitä kattomassa? Vai oliko töissä niin hiljasta että voit rauhassa surffailla kaikenlaisilla keskustelupalstoilla?
        Onkos paino edelleen 240 kg vai noussut vieläkin? Vai vasta vappumunkkien jälkeen?

• Maini0505
        kotleetti kirjoitti:

Joo mut ei niin komeen mahan kanssa kun sulla. Ai niin se tyrä rumentaa :) Taitaapi olla tyrän kohdalla se mahan ympärysmitta suurin.
        ONko sulla lomasuunnitelmat jo valmiina?

• 789654123,0
        kotleetti kirjoitti:

No kävitkö äitienpäivänä' mammaa moikkaamassa ja samalla mamman pöydässä herkuttelemassa? Vai mökillä olit?
        Jokos olit ilman paitaa? Onko sun paino pysyny 240 kilossa?

• 20+20
        kotleetti kirjoitti:

Vaatteet jää pieniksi lähinnä sitä vyötäröksi kutsutusta kohdasta :) Kenkiä saan ihan hyvin vaikka koon 47 jalka ei muutenkaan tarjoa kauheasti vaihtoehtoja. Useimmat sarjat kun loppuvat kokoon 45 tai 46. 10-15 vuotta sitten tarjonta oli paljon suppeampaa isojen koon kengissä. Lenkkarit ovat ja lisäksi niin sanotut vaelluskengät sekä useammat sandaalit. Mitä minä teen reino-tossuilla? En sellaisia ostaisi vaikka olisivat olleet kuinka muodissa. En ole edes kokeillut.
        Mikä nyt sitten on tyyristä. Elämä on :) Meneehän sitä rahaa paljon epäoleellisempaankin.

missäs sun vyötärö muuten on?
        Valtaako tyrä vyötärön aluèen?
        Jääkö se tyrä pöydän reuna alapuoleele vai yläpuolelle? Entös auton ratin ylä vai alapuolelle?

• natisee kirjoitti:

Jaahas, oletko sittenkin ottanut ne rantakuvat mökillä missä muut eivät sinun muhkeita muotoja näen vai oletko sittenkin ollut yleisellä rannalla muittenkin läsnäollessa?

Onkos muuten sinun työtuolissa (työpaikalla) käsinojat vai ei? Oletko tarkistanut mihin kilomäärään asti tuoli kestää?

Yleisellä uimarannalla nuo kuvat ovat otettu. Miksi luulet, että en kävisi yleisellä uimarannalla, kun käyn myös uimahallissakin.

Sellaiset säädettävät käsinojat ovat ja sivuttaissuunnassa myös säädettävät ja niin moneen muuhunkin suuntaan säädettävisssä, että hyvä asento löytyy.
        En ole tarkistanut kilomääriä, kun sellaista tietoa ei taida tuoleista edes löytyä. Ainakin Kinnarpsin tuolit ovat hyvin kestäneet.

• 789654123,0 kirjoitti:

No kävitkö äitienpäivänä' mammaa moikkaamassa ja samalla mamman pöydässä herkuttelemassa? Vai mökillä olit?
        Jokos olit ilman paitaa? Onko sun paino pysyny 240 kilossa?

En käynyt äitienpäivänä äitiä moikkaamassa. Soitin kuitenkin ja onnittelin. Ei ole pakkoa tai velvollisuutta käydä äitienpäivänä, kun vuoden aikana käy muulloinkin, kuin vain äitienpäivänä ja jouluna.
        Ilman paitaa on oltu sisällä, mutta ei ulkona. Ennallaan on.

• kilokilo kirjoitti:

Oho, olitkos päivällä kotona häitä kattomassa? Vai oliko töissä niin hiljasta että voit rauhassa surffailla kaikenlaisilla keskustelupalstoilla?
        Onkos paino edelleen 240 kg vai noussut vieläkin? Vai vasta vappumunkkien jälkeen?

Häitäkin tuli jonkin verran katsottua etäpäivän aikana. Samoissa kiloissa.

• Maini0505 kirjoitti:

Joo mut ei niin komeen mahan kanssa kun sulla. Ai niin se tyrä rumentaa :) Taitaapi olla tyrän kohdalla se mahan ympärysmitta suurin.
        ONko sulla lomasuunnitelmat jo valmiina?

Lomasuunnitelmat ovat vaiheessa. Eikä kannata myöskään liikaa suunnitella.

• 20+20 kirjoitti:

missäs sun vyötärö muuten on?
        Valtaako tyrä vyötärön aluèen?
        Jääkö se tyrä pöydän reuna alapuoleele vai yläpuolelle? Entös auton ratin ylä vai alapuolelle?

Heh, missähän lie tosiaan on se vyötäröksi kutsuttu kohta. Menisköhän se sitten navan kohdalla enimmäkseen. Tyrä ei ole vallannut vyötäroä. Jää ratin yläpuolelle ja yleensä pöydän alapuolelle. Riippuu niin istuimen ja pöydän korkeudesta.

• Minä vaan,
        kotleetti kirjoitti:

En käynyt äitienpäivänä äitiä moikkaamassa. Soitin kuitenkin ja onnittelin. Ei ole pakkoa tai velvollisuutta käydä äitienpäivänä, kun vuoden aikana käy muulloinkin, kuin vain äitienpäivänä ja jouluna.
        Ilman paitaa on oltu sisällä, mutta ei ulkona. Ennallaan on.

Miksiköhän äitiä yleensä onnotellaan äitienpäivänä? Kiittäminen olisi varmaankin oikeampi. Kiittäminen siitä että on kasvattanut (en puhu fyysisestä koosta) ja siitä että hyväksyy lapsensa sellaisenaan kun on, sinutkin. (nyt puhun fyysisestä koostasi)

• ???????????
        kotleetti kirjoitti:

Yleisellä uimarannalla nuo kuvat ovat otettu. Miksi luulet, että en kävisi yleisellä uimarannalla, kun käyn myös uimahallissakin.

Sellaiset säädettävät käsinojat ovat ja sivuttaissuunnassa myös säädettävät ja niin moneen muuhunkin suuntaan säädettävisssä, että hyvä asento löytyy.
        En ole tarkistanut kilomääriä, kun sellaista tietoa ei taida tuoleista edes löytyä. Ainakin Kinnarpsin tuolit ovat hyvin kestäneet.

Meillä on Martelan tuolit jotka kantaa ohjeen mukaan 150 kiloa. No kukaan ei ole niin painava mutta mielenkiintosta jos joku lihois niin joutuskohan itse maksamaan uuden tuolin.

• Essi1605
        kotleetti kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka hyvää ruokaa niin jippo onkin siinä että paljonko syö? Mitä veikkaat painaako kukaan sun sisaruksista tai vanhemmista yli 100 kiloa?

Friikki olet jo siinä että noin lihavana et käytä mitään lääkkeitä, ainakin omien sanojesi mukaan et siis käytä lääkkeitä. Ja aika friikin näköinen olet tuossa kuvassakin.
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_05.JPG

Ja kyllä sitä mahaa on liikaa sylissä. Ei kai nyt vaan ole vielä ennemmän?
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_11.JPG

• Esteri 1605
        kotleetti kirjoitti:

Lemppariasioita ei ole vieläkään.....
        Mutta ajatteles, tuosta kuvasta on 20 kiloa.
        http://www.angelfire.com/funky/kotleetti/kuva/kotleetti_3.JPG

Miten olisi tänä päivänä jos yrität temppua maha sisään ja rinta ulos, tuleeko yhtään senttiä eroa siihen mahanympärykseen?

• ,,,,,,,,,,,,.......
        kotleetti kirjoitti:

Miten esim. t-paitojen tai pikeepaitojen hiha riittää olkavarresta? Aika paksuilta sun kädet näyttää varsinkin olkavarresta. Ja vieläkö löydät kesätakkia tai pusakkaa (esim farkkupusakkaa) joka menis mahan kohdalta kiinni?

• maha patti

• matkalle vaan
        kotleetti kirjoitti:

Lomasuunnitelmat ovat vaiheessa. Eikä kannata myöskään liikaa suunnitella.

Ootkos koskaan käyny Viroa tai Ruotsia pitemmällä? Edes Lontoossa, pärjäisit varmaa kielitaidolla?

• fat neck
        kotleetti kirjoitti:

Heh, missähän lie tosiaan on se vyötäröksi kutsuttu kohta. Menisköhän se sitten navan kohdalla enimmäkseen. Tyrä ei ole vallannut vyötäroä. Jää ratin yläpuolelle ja yleensä pöydän alapuolelle. Riippuu niin istuimen ja pöydän korkeudesta.

entäs naama? Onko sulla pyöreet posket ja kaks vai kolme leukaa? Tai niskassa takana poimua tai makkaraa?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,.-
        kotleetti kirjoitti:

Onko sun sisaruksista kukaan yli 100-kilonen? Joo tiedän et ette puhu painosta mutta mitä arvioit?

• 11+17
        kotleetti kirjoitti:

Kotona on kunnon digitaalivaaka ja limitti tulee vastaan 750 paunassa / 340 kilossa. Eli ei huolta ollenkaan. Tuollainen tuli tilattua, kun edellisen puntarin asteikko loppui 500 paunaan. Ainakin yhdestä uimahallista löytyy aikuisten miesten vaaka :)

Oletko kunnossa kun et ole pitkään aikaan mitään kommentoinut?

• Essi1605 kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka hyvää ruokaa niin jippo onkin siinä että paljonko syö? Mitä veikkaat painaako kukaan sun sisaruksista tai vanhemmista yli 100 kiloa?

Friikki olet jo siinä että noin lihavana et käytä mitään lääkkeitä, ainakin omien sanojesi mukaan et siis käytä lääkkeitä. Ja aika friikin näköinen olet tuossa kuvassakin.
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_05.JPG

Ja kyllä sitä mahaa on liikaa sylissä. Ei kai nyt vaan ole vielä ennemmän?

Kukaan sisaruksista tai vanhemmista ei ole yli 100 kiloa. Tuskin kukaan on edes yli 90 kg.
        Niin ja en käytä edelleenkän mitään lääkkeitä, kuten olen jo aiemmin maininnut. Buranaakaan ei ole tullut otettua ainakaan pariin kuukauteen.
        Kyllä kai sitä mahaa on ainakin saman verran sylissä kuin aiemmin :)

• ??????????? kirjoitti:

Meillä on Martelan tuolit jotka kantaa ohjeen mukaan 150 kiloa. No kukaan ei ole niin painava mutta mielenkiintosta jos joku lihois niin joutuskohan itse maksamaan uuden tuolin.

Martelaa ei ole ollut kuin vain kalusteena.
        Tokihan firman pitäisi tajuta hankkia kunnon tuolit eikä mitään leluja :) Ei vain lihavia varten vaan kunnon säädettävyyden takia.

• Minä vaan, kirjoitti:

Miksiköhän äitiä yleensä onnotellaan äitienpäivänä? Kiittäminen olisi varmaankin oikeampi. Kiittäminen siitä että on kasvattanut (en puhu fyysisestä koosta) ja siitä että hyväksyy lapsensa sellaisenaan kun on, sinutkin. (nyt puhun fyysisestä koostasi)

Aivan totta. Kiittäminen olisi oikeampi tapa. Kuten varmaan myös sitten isänpäivänäkin.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,.- kirjoitti:

Onko sun sisaruksista kukaan yli 100-kilonen? Joo tiedän et ette puhu painosta mutta mitä arvioit?

Tuossa tuli jo ylempään vastattua, että kukaan sisaruksista ei ole yli 100 kg. Tuskin edes yli 90kg.

• fat neck kirjoitti:

entäs naama? Onko sulla pyöreet posket ja kaks vai kolme leukaa? Tai niskassa takana poimua tai makkaraa?

Ei välttämättä pyöreät posket, mutta kuitenkin isot ja laakeat.
        Yhdellä lisäleualla olen pärjännyt tähän mennessä. Pään kun kääntää aivan taka-asentoon, niin silloin saa yhden ison ja yhden pienen poimun. Aika huonosti siis :)

• ,,,,,,,,,,,,....... kirjoitti:

Miten esim. t-paitojen tai pikeepaitojen hiha riittää olkavarresta? Aika paksuilta sun kädet näyttää varsinkin olkavarresta. Ja vieläkö löydät kesätakkia tai pusakkaa (esim farkkupusakkaa) joka menis mahan kohdalta kiinni?

Olkavarresta hihat riittävät hyvin t-paidoissa ja pikeepaidoissa. Joskus tosin on ollut niin kapeita hihoja kauluspaidoissa, että hauiksen kohdalta paidat ovat olleet hyvin ihonmyötäisiä ainakin silloin kun hauis on jännittynyt.

• ,,,,,,,,,,,,....... kirjoitti:

Ja vielä lisäystä:
        Kesätakkeja löytyy edelleen, jotka menevät mahankin kohdalta kiinni :) Farkkuisena ei löydy kuin yksi farkku-kauluspaita. Yleensä en välitä farkkuvaatteista, mutta tuo kauluspaita on miellettävä poikkeus.

• 11+17 kirjoitti:

Oletko kunnossa kun et ole pitkään aikaan mitään kommentoinut?

Kunnossa ollaan edelleen.

• 4+12
        kotleetti kirjoitti:

Kukaan sisaruksista tai vanhemmista ei ole yli 100 kiloa. Tuskin kukaan on edes yli 90 kg.
        Niin ja en käytä edelleenkän mitään lääkkeitä, kuten olen jo aiemmin maininnut. Buranaakaan ei ole tullut otettua ainakaan pariin kuukauteen.
        Kyllä kai sitä mahaa on ainakin saman verran sylissä kuin aiemmin :)

Miten sä sitten voit olla noin lihava, suunnilleen kolminkertanen muihin verrattuna? No olet sentään kunnossa vaikkei pitkään aikaan mitään kuulunutkaan. :)

• vaatteet
        kotleetti kirjoitti:

Ja vielä lisäystä:
        Kesätakkeja löytyy edelleen, jotka menevät mahankin kohdalta kiinni :) Farkkuisena ei löydy kuin yksi farkku-kauluspaita. Yleensä en välitä farkkuvaatteista, mutta tuo kauluspaita on miellettävä poikkeus.

Miksi et välitä farkkuvaatteista? Housut varsinkin kestää kulutusta ja on helpot yllä. Meinaan vapaa-aikana, ja töissäkin voi olla perjantaisin siisteissä farkuissa, ainakin me.
        Ja tuo tiukempi paidan hiha on kait pitkähihainen paita, viime syksyllä otetussa kuvassasi ei lyhythihaisessa paidassa näy ongelmaa.
        Kuinkas usein olet simmarit joutunut uusimaan?

• ------- ?
        kotleetti kirjoitti:

Yhdellä lisäleualla olen pärjännyt tähän mennessä. Pään kun kääntää aivan taka-asentoon, niin silloin saa yhden ison ja yhden pienen poimun. Aika huonosti siis :)

Paljonko painat nyt?
        On tolla mahalla pikkasen eroa:
        2006
        2010
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_04.JPG

Hikosiko noi selkämakkarat helteillä? Turposiko jalat ja missä kunnossa jalat muuten on?

• 13.6.
        kotleetti kirjoitti:

Tuossa tuli jo ylempään vastattua, että kukaan sisaruksista ei ole yli 100 kg. Tuskin edes yli 90kg.

Olitko jo lapsena muita sisaruksia pulleampi tai lihavampi? Voitko olla "perinyt" lihomistaipumusta kummaltakaan puolelta vanhempia tai isovanhempia?

• 4+12 kirjoitti:

Miten sä sitten voit olla noin lihava, suunnilleen kolminkertanen muihin verrattuna? No olet sentään kunnossa vaikkei pitkään aikaan mitään kuulunutkaan. :)

Mitä ihmeen tekemistä sisaruksien tai vanhempien painolla on minun painoni kanssa? Ei mitään. Miksi ylipäätään olisi?
        Käyn täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus voi mennä muutama päivä ja joskus vaikka 3 viikkoa.

• 13.6. kirjoitti:

Olitko jo lapsena muita sisaruksia pulleampi tai lihavampi? Voitko olla "perinyt" lihomistaipumusta kummaltakaan puolelta vanhempia tai isovanhempia?

Kyllä vain, olin jo lapsena sisaruksia tukevampi. Ala-asteelle mennessä painoa oli noin 37 kg ja ala-asteen lopussa muistaakseni noin 65-67 kg. Ylä-asteen lopussa noin 95-100 kg. Inttiin mennessä painoa oli 118 kg. Ja intistä lähdettyä 128 kg. Ja sitä rataa. Onhan tästä jo aiemmin tullut mainittua.
        Vanhempien (sisarukset mukaanlukien) tai isovanhempien puolelta (sisarukset mukaanlukien) ei ole lihomistaipumusta.
        Isoisä oli työelämänsä aikana noin 60-65 kg kieppeillä ja vasta eläkkeellä lihoi parhaimmillaan noin 100-105 kiloon kun fyysinen työ jäi, mutta vuosia myöhemmin painoi sellaiset 75-80 kg. Edelleen elossa oleva isoäiti on reippaasti alle 60 kg.

• ------- ? kirjoitti:

Paljonko painat nyt?
        On tolla mahalla pikkasen eroa:
        2006
        2010
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_04.JPG

Hikosiko noi selkämakkarat helteillä? Turposiko jalat ja missä kunnossa jalat muuten on?

Samoissa mennään, 240 kg.
        Ainakin aurinkoa ottaessa hikirauhaset toimivat kuten niiden kuuluukin. Mutta kun iho oli suihkunpuhdas, niin ei tarvinnut tuoksahtaa aurinkoa ottaessakaan.
        Jalat eivät olleet sen isommat kuin muulloinkaan. Jalat ovat samassa kunnossa, tosin auringon oton jälkeen ruskettuneet.

• vaatteet kirjoitti:

Miksi et välitä farkkuvaatteista? Housut varsinkin kestää kulutusta ja on helpot yllä. Meinaan vapaa-aikana, ja töissäkin voi olla perjantaisin siisteissä farkuissa, ainakin me.
        Ja tuo tiukempi paidan hiha on kait pitkähihainen paita, viime syksyllä otetussa kuvassasi ei lyhythihaisessa paidassa näy ongelmaa.
        Kuinkas usein olet simmarit joutunut uusimaan?

Minun mielestä farkkuvaatteet ovat enemmänkin nuorisokamaa, sori vaan. Tai, että haluaa näyttää aikuisenakin teiniltä.
        Farkuista sai aivan tarpeeksi jo nuorena kun oli farkkujen lisäksi myös farkkutakit, samoin kuin 90-luvun ja 90-luvun vaihteen nahkatakeista sai kyllänsä. Varmasti farkkuvaatteet ovat kulutusta kestävää, kuten myös nahkatakit, en minä sitä kiellä. Siistit farkut ovat ihan ok, mutta sitten kun uudet farkut ovat valmiiksi revitty jos jostakin kohtaa, niin tuntuu huvittavalta "muodilta".
        Simmareita ei ole tarvinnut uusia moneen vuoteen. 2 kpl on, jos toinen unohtuu vahingossa johonkin.

• mää vaan
        kotleetti kirjoitti:

Kyllä vain, olin jo lapsena sisaruksia tukevampi. Ala-asteelle mennessä painoa oli noin 37 kg ja ala-asteen lopussa muistaakseni noin 65-67 kg. Ylä-asteen lopussa noin 95-100 kg. Inttiin mennessä painoa oli 118 kg. Ja intistä lähdettyä 128 kg. Ja sitä rataa. Onhan tästä jo aiemmin tullut mainittua.
        Vanhempien (sisarukset mukaanlukien) tai isovanhempien puolelta (sisarukset mukaanlukien) ei ole lihomistaipumusta.
        Isoisä oli työelämänsä aikana noin 60-65 kg kieppeillä ja vasta eläkkeellä lihoi parhaimmillaan noin 100-105 kiloon kun fyysinen työ jäi, mutta vuosia myöhemmin painoi sellaiset 75-80 kg. Edelleen elossa oleva isoäiti on reippaasti alle 60 kg.

Ihan kun olisit suutahtanut tossa ylempänä! Mutta ei sun vanhemmat missään vaiheessa yrittäneet saada sua laihtumaan? Tai kouluterveydenhoitaja sanonut painosta jotain? Nimiteltiinkö tai kiusattiinko sua koulussa?

• sigrid1906
        kotleetti kirjoitti:

Minun mielestä farkkuvaatteet ovat enemmänkin nuorisokamaa, sori vaan. Tai, että haluaa näyttää aikuisenakin teiniltä.
        Farkuista sai aivan tarpeeksi jo nuorena kun oli farkkujen lisäksi myös farkkutakit, samoin kuin 90-luvun ja 90-luvun vaihteen nahkatakeista sai kyllänsä. Varmasti farkkuvaatteet ovat kulutusta kestävää, kuten myös nahkatakit, en minä sitä kiellä. Siistit farkut ovat ihan ok, mutta sitten kun uudet farkut ovat valmiiksi revitty jos jostakin kohtaa, niin tuntuu huvittavalta "muodilta".
        Simmareita ei ole tarvinnut uusia moneen vuoteen. 2 kpl on, jos toinen unohtuu vahingossa johonkin.

Ja sä olet jo keski-ikänen setämies :)
        Farkkuja (ehjiä) käyttää kaikenikäset ja ja jenkeissä varmasti löytyy tosi isoja farkkuja, vaikka sitten 14XL. Uskon että löytyy nettikauppojakin.
        Ostatko vaatteesi enemmän nettikaupoista vai oikeista kaupoista ja saat kenties ihan palvelua? Miten usein tarvii esim lyhentää housun lahjetta tai tehdä muuta korjausta uusiin vaatteisiin?

• toiset voi ilkkua
        kotleetti kirjoitti:

Samoissa mennään, 240 kg.
        Ainakin aurinkoa ottaessa hikirauhaset toimivat kuten niiden kuuluukin. Mutta kun iho oli suihkunpuhdas, niin ei tarvinnut tuoksahtaa aurinkoa ottaessakaan.
        Jalat eivät olleet sen isommat kuin muulloinkaan. Jalat ovat samassa kunnossa, tosin auringon oton jälkeen ruskettuneet.

vieläkö ne kummilapset tai vanhin niistä kehtaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla sun kanssa? Sähän et välitä mut toiset lapset voi nauraa eikä se ole kivaa lapsille..
        Kehtaako ne vielän olla sun kanssa uimarannalla?

• very big
        kotleetti kirjoitti:

Ja vielä lisäystä:

Minkälaista takkia sä yleensä käytät, kesällä /talvella? Pusakkaa vai pitkää takkia? Jotenkin en osaa kuvitella noin suuria takkeja? Lihavat naiset kun käyttää viittamaisia takkeja mutta ei kait miehet.

• 19+6
        kotleetti kirjoitti:

Mitä ihmeen tekemistä sisaruksien tai vanhempien painolla on minun painoni kanssa? Ei mitään. Miksi ylipäätään olisi?
        Käyn täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Joskus voi mennä muutama päivä ja joskus vaikka 3 viikkoa.

No vaikka se että miten sä voit olla lihonut noin paljon? Mites siis oot niin erilainen kun muut? Onko sun vanhemmat tai sisarukset edes leikillään sanoneet mitään sun painosta tai lihavuudesta?

• 20+8=28
        kotleetti kirjoitti:

Entäs vielä? Onkos sentäs paita kostunut viime aikoina vai ootko ollut ilman paitaa ja antanut mahalle aurinkoa?

• huh huh huh
        kotleetti kirjoitti:

kyllä sä helteellä voit vielä olla ilman paitaa ton mahan kanssa vaikka joku kauhistus mutta ton tyrän kanssa et kyllä voi olla ilman paitaa.

• ns. huolestunut
        kotleetti kirjoitti:

Jottei ketju katoaisi, oletko vielä olemassa ja hyvissä voimissa?

• 20+8=28 kirjoitti:

Entäs vielä? Onkos sentäs paita kostunut viime aikoina vai ootko ollut ilman paitaa ja antanut mahalle aurinkoa?

On tuossa ollut mukavan lämpimiä päiviä jo pitkän aikaa :)
        Ilman paitaakin on tullut oltua viikonloppuisin ja tullut otettua laiturilla aurinkoa monen monta tuntia. Ja on mahan lisäksi moni muukin paikka saanut aurinkoa :)

• ns. huolestunut kirjoitti:

Jottei ketju katoaisi, oletko vielä olemassa ja hyvissä voimissa?

Kyllä vain, edelleen.

• very big kirjoitti:

Minkälaista takkia sä yleensä käytät, kesällä /talvella? Pusakkaa vai pitkää takkia? Jotenkin en osaa kuvitella noin suuria takkeja? Lihavat naiset kun käyttää viittamaisia takkeja mutta ei kait miehet.

Pusakkatyylisiäkin minulla on, mutta pidän mieluummin hieman pidempää takkia kuin vain lantion seudulle ylettävää pusakkamallia. Ja varsinkin talvella lähinnä pidempää takkia.
        Pitää käyttää vain hiukan enemmän mielikuvitusta, jos ei osaa kuvitella :)
        Eipä miehet käytä mitään viittoja, ainoastaan sateella sadeviittaa :)

• sigrid1906 kirjoitti:

Ja sä olet jo keski-ikänen setämies :)
        Farkkuja (ehjiä) käyttää kaikenikäset ja ja jenkeissä varmasti löytyy tosi isoja farkkuja, vaikka sitten 14XL. Uskon että löytyy nettikauppojakin.
        Ostatko vaatteesi enemmän nettikaupoista vai oikeista kaupoista ja saat kenties ihan palvelua? Miten usein tarvii esim lyhentää housun lahjetta tai tehdä muuta korjausta uusiin vaatteisiin?

Varsinkin kauluspaitoja saa näppärästi nettikaupoista, kun sivuilla on yleensä varsin selkeät mitat paidoista.
        Kivijalkamyymälöistä tulee silti enimmäkseen ostettua vaatteita, mutta ulkomaiset nettikaupat lisäävät valikoimaa ja vaihtoehtoja varsinkin kauluspaitojen kuosien myötä.
        Monella kivijalkamyymälällä on Suomessa lisäksi verkkokauppa, mutta siellä verkkokaupassa ei ole yleensä läheskään koko tarjontaa näkyvillä eikä välttämättä kaikkia kokojakaan. Tiedän tämän kokemuksesta, kun olen kysynyt lisää myymälästä tietystä koosta ja sen saantimahdollisuudesta ja sitä olikin valmiina hyllyssä, mutta eipä ollut verkkokaupassa.
        Hyllystä saatavista housuista lyhennetään housun lahjetta ja monesti se tehdään ilman lisäveloitusta :) Isojen miesten kaupoissa palvelu on todella erinomaista ja niissä kyllä viihtyy aina pitkään. Ja monesti tulee ostosten jälkeen juteltua vielä muutenkin ja esitettyä toiveita valikoiman suhteen.

• toiset voi ilkkua kirjoitti:

vieläkö ne kummilapset tai vanhin niistä kehtaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla sun kanssa? Sähän et välitä mut toiset lapset voi nauraa eikä se ole kivaa lapsille..
        Kehtaako ne vielän olla sun kanssa uimarannalla?

Kyllä vain, vanhimmat kummilapset haluavat edelleen olla ja näyttäytyä kanssani "ihmisten ilmoilla". Viimeksi reilu viikko sitten tuli oltua kaiken muun yhdessäolon lisäksi myös pelikentän reunalla katsojana ja seuraamassa vanhimman kummilapsen joukkueen peliä.
        Ja sen jälkeen mentiin vielä ravintolaan syömään, että yhdessäolo pitenisi mahdollisimman pitkäksi.
        Kummilapset eivät yleensä ole olleet minun kanssa uimarannalla, mutta kylläkin kylpylöissä vanhempiensa kanssa samaan aikaan. Viimeisin kylpyläreissu vanhimman kummilapsen kanssa oli toissatalvena.
        Viikko sitten olin kovin odotettu vieras ja sen huomasi kyllä perille päästyä :) Aamusta alkaen oli kuulemma jo odotettu tuloani.

• nähtävyyttä
        kotleetti kirjoitti:

Ilman paitaakin on tullut oltua viikonloppuisin ja tullut otettua laiturilla aurinkoa monen monta tuntia. Ja on mahan lisäksi moni muukin paikka saanut aurinkoa :)

siis privaattiulaiturilla makoilit? Vai oliko tuntemattomia ihmisiä katselemassa sua?

• he heee
        kotleetti kirjoitti:

Kyllä vain, edelleen.

ja mää kun ootin et sä olisit jo laittanu uusia kuvia kesämahasta sivuilles... ;)
        kyl sun täytyy jotain kuvia keksiä sinne.

• hehh
        kotleetti kirjoitti:

onks tuoreempaa kuvaa?
        http://kotleetti.angelfire.com/2009/kotleetti_09_01.JPG

Mites sun selkä saa aurinkoa?

• kyselen vaan
        kotleetti kirjoitti:

Varsinkin kauluspaitoja saa näppärästi nettikaupoista, kun sivuilla on yleensä varsin selkeät mitat paidoista.
        Kivijalkamyymälöistä tulee silti enimmäkseen ostettua vaatteita, mutta ulkomaiset nettikaupat lisäävät valikoimaa ja vaihtoehtoja varsinkin kauluspaitojen kuosien myötä.
        Monella kivijalkamyymälällä on Suomessa lisäksi verkkokauppa, mutta siellä verkkokaupassa ei ole yleensä läheskään koko tarjontaa näkyvillä eikä välttämättä kaikkia kokojakaan. Tiedän tämän kokemuksesta, kun olen kysynyt lisää myymälästä tietystä koosta ja sen saantimahdollisuudesta ja sitä olikin valmiina hyllyssä, mutta eipä ollut verkkokaupassa.
        Hyllystä saatavista housuista lyhennetään housun lahjetta ja monesti se tehdään ilman lisäveloitusta :) Isojen miesten kaupoissa palvelu on todella erinomaista ja niissä kyllä viihtyy aina pitkään. Ja monesti tulee ostosten jälkeen juteltua vielä muutenkin ja esitettyä toiveita valikoiman suhteen.

Saatko omalla kotipaikkakunnallasi kaupuoista tarpeeksi isoja vaatteita vai joudutko matkustamaan muualle Suomessa vaatehankintoihin tai sitten turvautumaan nettiin? Mikä on nyt housun vyötärönmitta?

• kysynpähän vaan
        kotleetti kirjoitti:

Kyllä vain, vanhimmat kummilapset haluavat edelleen olla ja näyttäytyä kanssani "ihmisten ilmoilla". Viimeksi reilu viikko sitten tuli oltua kaiken muun yhdessäolon lisäksi myös pelikentän reunalla katsojana ja seuraamassa vanhimman kummilapsen joukkueen peliä.
        Ja sen jälkeen mentiin vielä ravintolaan syömään, että yhdessäolo pitenisi mahdollisimman pitkäksi.
        Kummilapset eivät yleensä ole olleet minun kanssa uimarannalla, mutta kylläkin kylpylöissä vanhempiensa kanssa samaan aikaan. Viimeisin kylpyläreissu vanhimman kummilapsen kanssa oli toissatalvena.
        Viikko sitten olin kovin odotettu vieras ja sen huomasi kyllä perille päästyä :) Aamusta alkaen oli kuulemma jo odotettu tuloani.

No onkos ne kummilapset olleet sun vieraana, siis ilman vanhempia? Minkäs ikäsiä ne lapset onkaan?

p.s. jokos se loma on alkanut?

• nähtävyyttä kirjoitti:

siis privaattiulaiturilla makoilit? Vai oliko tuntemattomia ihmisiä katselemassa sua?

Voihan privaattilaiturillakin naapurit nähdä. Tuntemattomia ihmisiä oli kaikki tuolla kertaa. Osa varmaan huomio, mutta aivan sama jos joku jäi mahdollisesti katselemaan "nähtävyyttä".

• kyselen vaan kirjoitti:

Saatko omalla kotipaikkakunnallasi kaupuoista tarpeeksi isoja vaatteita vai joudutko matkustamaan muualle Suomessa vaatehankintoihin tai sitten turvautumaan nettiin? Mikä on nyt housun vyötärönmitta?

Enimmäkseen vaatteet tulee ostettua muualta kuin kotipaikkakunnalta. Työmatkoilla ja vapaa-ajan reissujen yhteydessä tulee ostettua. Netti tuo lisävalikoimaa mukavasti.

• huh huh huh kirjoitti:

kyllä sä helteellä voit vielä olla ilman paitaa ton mahan kanssa vaikka joku kauhistus mutta ton tyrän kanssa et kyllä voi olla ilman paitaa.

Ilman paitaa vain rannalla :)

• kysynpähän vaan kirjoitti:

No onkos ne kummilapset olleet sun vieraana, siis ilman vanhempia? Minkäs ikäsiä ne lapset onkaan?

p.s. jokos se loma on alkanut?

Kummilapset ovat alle yläasteikäisiä. Eivät ole olleet vieraana ilman vanhempia. Matkaakin lähimmälle kummilapselle on kuitenkin 150 km, joten sen takia moinen ei olisi oikein mahdollista.
        Kyllä vain, loma alkoi :)

• nähtävyyttä
        kotleetti kirjoitti:

Voihan privaattilaiturillakin naapurit nähdä. Tuntemattomia ihmisiä oli kaikki tuolla kertaa. Osa varmaan huomio, mutta aivan sama jos joku jäi mahdollisesti katselemaan "nähtävyyttä".

No kaikki varmaan huomasi mutta eivät kehdanneet tuijottaa suoraan. Ja siis kukaan ei kysynyt painoa?

• nähtävyys
        kotleetti kirjoitti:

Eipä ole tuoreempaa kuvaa.
        Hyvin se selkä on tänäkin kesänä saanut aurinkoa :)

Etköhän sä uusia lomakuvia mahan kera pysty järjestämään. ;)
        Muuten, mikä on sun mielestä paras kesän herkku?

• do it yourself

• 18+19
        kotleetti kirjoitti:

Enimmäkseen vaatteet tulee ostettua muualta kuin kotipaikkakunnalta. Työmatkoilla ja vapaa-ajan reissujen yhteydessä tulee ostettua. Netti tuo lisävalikoimaa mukavasti.

Piditkö helteillä henkseleitä vai pärjäsitkö ilman?

• ketju henkiin

• Vaatteet
        kotleetti kirjoitti:

Riittäkös sulle tuo ID75 housuissa vai saatko erikospalvelulla jostain? Riittääkö Casa Moda kauluspaita 55/56 ?
        http://www.mrbig.fi/store/page/3/kokotaulukko

Pidätkä mieluummin housuja mahan päällä vai mahan alla? Kummassakin tavassa on riskinsä..... ;)

• 15+8
        kotleetti kirjoitti:

Ketju esiin taas.
        Millonkas loma loppuu? Saitko hyvät rusketusraidat? Ja muistathan käydä puntarilla.... :)

• liian isomahainen
        kotleetti kirjoitti:

Missäs menee se raja että sinä huomioit muitten tuijotuksen? Silloinko kun ihan kysyvät tai sanovat jotain?

• heh heh heh
        kotleetti kirjoitti:

Onks vertailuu varten uutta kuvaa ;) ?

• Huolestunut___
        kotleetti kirjoitti:

Kyllä vain, edelleen.

Hu huu, oletko vastauslakossa vai kenties sairastunut (sittenkin)? Et voi olla lomalla näin kauan ja vaikka olisitkin niin tuskin sentään ilman läppäriä. Kerro miten nyt menee?

• mahavuori

• 18+19 kirjoitti:

Piditkö helteillä henkseleitä vai pärjäsitkö ilman?

Sortsien kanssa ei tarvittu henkseleitä. Käytin sellaista venyvää vyötä :)

• Vaatteet kirjoitti:

Riittäkös sulle tuo ID75 housuissa vai saatko erikospalvelulla jostain? Riittääkö Casa Moda kauluspaita 55/56 ?
        http://www.mrbig.fi/store/page/3/kokotaulukko

Pidätkä mieluummin housuja mahan päällä vai mahan alla? Kummassakin tavassa on riskinsä..... ;)

ID83 on käytössä ja näytti olevan myös ID 85-kokokin mallistossa. Ehkäpä juuri Mr Big:stä ei saa tuota kokoluokkaa.
        CasaModan kauluspaitojakin on ollut menneinä vuosina 55/56 koossa tai 6XL/7XL koossa.
        Housuja ja sortseja pidän mahan päällä. Alkkareita sitten lähinnä mahan alla :)

• nähtävyyttä kirjoitti:

No kaikki varmaan huomasi mutta eivät kehdanneet tuijottaa suoraan. Ja siis kukaan ei kysynyt painoa?

Eipä kukaan kysynyt.

• liian isomahainen kirjoitti:

Missäs menee se raja että sinä huomioit muitten tuijotuksen? Silloinko kun ihan kysyvät tai sanovat jotain?

No kyllähän sen nyt näkee, jos joku oikein kääntyy katsomalla katsomaan :)

• nähtävyys kirjoitti:

Etköhän sä uusia lomakuvia mahan kera pysty järjestämään. ;)
        Muuten, mikä on sun mielestä paras kesän herkku?

Kesän paras herkku on jäätelö tai vaikkapa jäisten mansikoiden, vaniljajäätelön ja maidon yhdistelmä sauvasekoittimella sekoitettuna :) Teki kutaa helteillä. No onhan niitä muitakin, mustikka, raparperi (kiisselinä), tyrni (sellaisenaan ja mehuna). Kunnon pihvejä ja makkaroita tietysti unohtamatta :)

• 15+8 kirjoitti:

Ketju esiin taas.
        Millonkas loma loppuu? Saitko hyvät rusketusraidat? Ja muistathan käydä puntarilla.... :)

Loma on loppunut jo ajat sitten ja täällä on ollut jo näemmä paniikkimieliala. kun ei ole kuulutnut mitään.
        Rusketusraitoja ei ole kuin tuolla sortsien seutuvilla.
        Pitäähän sitä nyt sitten varmaan arvuutella kesäloman jälkeistä lukemaa :)
        Paljonko veikataan?

• mahavuori kirjoitti:

Hah, äsken telkkarissa oli mainos "mies, haluatko saavuttaa jotakin suurta? XX:n tuplajuusti-pekonihampurilainen..." N o sä olet saavuttanut suuren mahan. Paljonkos on menny hamppareita?

No niinpä olen tainnut saavuttaa :)
        Ei niitä hamppareita nyt ole laskemaan ruvettu, mutta viikonloppuna meni yksi Hesen mega-ateria Turussa ja Aurajoen varrella pari pyttipannuannosta ja muutama pullo virvoitusjuomia :)

• Huolestunut___ kirjoitti:

Hu huu, oletko vastauslakossa vai kenties sairastunut (sittenkin)? Et voi olla lomalla näin kauan ja vaikka olisitkin niin tuskin sentään ilman läppäriä. Kerro miten nyt menee?

En ole vastaslakossa. Viime viikolla meinasin vastailla, mutta palvelu ei päästänyt tunnuksilla sisään. Mikälie oli virhetilanne ja pariin kertaan kokeilin, ilman toivottua lopputulosta. Eikä ole tarvinnut sairastellakkaan.

• 8+15
        kotleetti kirjoitti:

ID83 on käytössä ja näytti olevan myös ID 85-kokokin mallistossa. Ehkäpä juuri Mr Big:stä ei saa tuota kokoluokkaa.
        CasaModan kauluspaitojakin on ollut menneinä vuosina 55/56 koossa tai 6XL/7XL koossa.

MIkä sun vyötärönympärys oikein on? Housuissa ja muuten? Tykkäätkö sä löysästä vyötäröstä vai napakasta vyötäröstä? Tiukasta vyötäröstä tuskin sentään.

• ,,,,,,,,,,,,
        kotleetti kirjoitti:

Loma on loppunut jo ajat sitten ja täällä on ollut jo näemmä paniikkimieliala. kun ei ole kuulutnut mitään.
        Paljonko veikataan?

Kyllä se 240 kg on jo ylittynyt, vai?

• zitriini
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

olisko 242 kg

• ;)
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

Mä arvaan ihmettä tapahtuneeksi: 238 kiloa.

• -Fatso-
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

No veikkaan et kesäherkut tehneet tehtävänsä ja 244 kiloa.
        Mitäs oikein veikkanut saa?

• '¨-.,¨'-*
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

241 kg. Ja jos se maha vaan kasvaa ja kasvaa niin voi käydä näin vaikka kuinka väität ettei sulle.
        http://www.youtube.com/user/hansi67#p/f/1/DMwbw8nObVI

• 15975325846214630
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

pysyny 240 kilossa?

• tttttttttttttttttt
        kotleetti kirjoitti:

No niinpä olen tainnut saavuttaa :)
        Ei niitä hamppareita nyt ole laskemaan ruvettu, mutta viikonloppuna meni yksi Hesen mega-ateria Turussa ja Aurajoen varrella pari pyttipannuannosta ja muutama pullo virvoitusjuomia :)

Viihdytkös Turussa enemmänkin? Ja et kai sä sentään kaikkea tuota kerralla syönyt?

• ööööööööää
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

242 kiloa. Sitten ei puutu kun 8 kiloa siitä neljännestonnista.

• rätsistä
        kotleetti kirjoitti:

Mites nuo sortsit pysyy mahan päällä istuessa????

Onkos kukaan puhunut omasta laihduttamisesta tai tiukaksi jääneistä vaatteistaan sun kuullen?

• yks vaan kysyy
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

Kerro jo. vai pitääkö vielä arvailla: 241 kg.

• kysyn vaa,
        kotleetti kirjoitti:

Ja simmarit mahan alla että koko maha on kaikkien katseltavana?

Mutta käytätkö pitkähihaisia kauluspaitoja? Jos niin tarviiko lyhentää hihaa vai löytyykö sekä mahan että hihan osalta sovivaa?

• malttamattomana
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

KErro jo ne kilot...................

• weekendiä
        kotleetti kirjoitti:

Paljonko veikataan?

Oletko jo ehtinyt 245 kilon lukemaan?
        Et ole palstalla käynyt vai onko ongelmia? Mun mielestä tää on joskus ollut ainakin tosi hidas.

• Tyyni1809
        kotleetti kirjoitti:

No kyllähän sen nyt näkee, jos joku oikein kääntyy katsomalla katsomaan :)

Oletko nähnyt toista yhtä muhkeaa vai minkälaisia ne muut tuntemasi lihavat on?
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_12.JPG

Miten muuten se auton turvavyö, meneeko alempi remmi vatsan alta vai vatsan päällä?

• malttamattomana kirjoitti:

KErro jo ne kilot...................

Eipä tarvitse enää arvailla. Lukema oli 243 kg :) Liekö sitten yhtäkään oikein arvannutta tässä ketjussa. Tosin ei mitään palkintoakaan ollut :)

• weekendiä kirjoitti:

Oletko jo ehtinyt 245 kilon lukemaan?
        Et ole palstalla käynyt vai onko ongelmia? Mun mielestä tää on joskus ollut ainakin tosi hidas.

Eipä ihan tuollaisiin lukemiin. Loman jälkeinen lukema 243 kg on edelleen.
        En ole palstalla käynyt tässä välissä. Nyt tämä foorumi näytti olevan nopeampi. Viimeksi kun vastailin, niin tuntui tosi hitaalta.

• '¨-.,¨'-* kirjoitti:

241 kg. Ja jos se maha vaan kasvaa ja kasvaa niin voi käydä näin vaikka kuinka väität ettei sulle.
        http://www.youtube.com/user/hansi67#p/f/1/DMwbw8nObVI

No niinhän sitä voi käydä, jos on heppoisia istuimia :) Harmi, että itse putoamista ei oltu saatu kuvattua :)

• -Fatso- kirjoitti:

No veikkaan et kesäherkut tehneet tehtävänsä ja 244 kiloa.
        Mitäs oikein veikkanut saa?

Ei nyt ihan tuolla tavalla, vaan 243 kg. Palkintoa ei ollut jaossa, eikä kukaan tainnut arvata oikein.

• tttttttttttttttttt kirjoitti:

Viihdytkös Turussa enemmänkin? Ja et kai sä sentään kaikkea tuota kerralla syönyt?

Turussa tuli tuolloin käytyä vuoden suurimmassa tapahtumassa ja tuleehan siellä silloin tällöin käytyä vapaa-ajallakin. En toki kerralla syönyt ja juonut, vaan pitkän päivän aikana.

• ööööööööää kirjoitti:

242 kiloa. Sitten ei puutu kun 8 kiloa siitä neljännestonnista.

Eiku 243 kg :)

• Tyyni1809 kirjoitti:

Oletko nähnyt toista yhtä muhkeaa vai minkälaisia ne muut tuntemasi lihavat on?

Miten muuten se auton turvavyö, meneeko alempi remmi vatsan alta vai vatsan päällä?

Isoimmat tuntemani lihavat ovat lähes minun kokoisia ja isoin niistä 230 kg kieppeillä ja on jonkin verran vatsakkaampi lyhyemmän varren takia.
        Muutaman yhtä isokokoisen tai mahdollisesti isompikokoisen olen nähnyt katukuvassa autosta käsin tai erilaisissa tapahtumissa, mutta en ole ollut siis juttusissa.
        Turvavyö menee vatsan alta :)

• rätsistä kirjoitti:

Mites nuo sortsit pysyy mahan päällä istuessa????

Onkos kukaan puhunut omasta laihduttamisesta tai tiukaksi jääneistä vaatteistaan sun kuullen?

Eivät nuo toissavuoden sortsit enää mahtuneet. Lisäksi nuo sortsit jo hajosivat kun kangas kului puhki tämän kesän aikana. Kotona niitä tuli vielä kesällä jonkin verran käytettyä ennen puhki kulumista.
        Yhdet vuoden vanhat sortsit hajosivat katsomossa erään ottelun aikana tai sen jälkeen muutama viikko sitten. Huomasin vasta kotona, että persuksista lipui pieni lipare. Ei kukaan kuitenkaan ympärillä pyörtynyt tai kukaan maininnut asiasta :) Ja eikä ollut nähtävää alkkareiden ansioista :) Yhden kerran aiemmin vuosia sitten sortsien kangas tarttui katsomossa naulaan ja sortsit hajosivat jonkun verran. Silloin ei tosin niin "kriittisestä" kohtaa.

• 8+15 kirjoitti:

MIkä sun vyötärönympärys oikein on? Housuissa ja muuten? Tykkäätkö sä löysästä vyötäröstä vai napakasta vyötäröstä? Tiukasta vyötäröstä tuskin sentään.

Tykkään löysästä housun vyötäröstä, kuten ole aiemmin maininnut.

Tuossa on ainakin kokotaulukkoa:
        http://www.tiger-trading-big-size.de/Neue-Artikel/Pionier-HW-2011/Stretch-Jeans-Hose-Five-Pocket-von-PIONIER-Gr-83-Schwarz.html

ID 83 housut ovat käytössä ja taulukon mukaan 183 cm housunkaulukseltaan. Yhdet tuollaiset farkkumaiset housut minulta löytyvät. Nuo housut ovat joustavat ja mukavat pitää juuri farkkutyylisistä housuista.

• Terveys tärkeintä
        kotleetti kirjoitti:

En ole palstalla käynyt tässä välissä. Nyt tämä foorumi näytti olevan nopeampi. Viimeksi kun vastailin, niin tuntui tosi hitaalta.

Aina vaan lihot. Onko koskaan vaa´alla käynyt mielessä että kuinkahan tässä lopulta oikein käy? Missä lukemissa verenpaineet huitelee?

• tynnyri
        kotleetti kirjoitti:

Isoimmat tuntemani lihavat ovat lähes minun kokoisia ja isoin niistä 230 kg kieppeillä ja on jonkin verran vatsakkaampi lyhyemmän varren takia.
        Muutaman yhtä isokokoisen tai mahdollisesti isompikokoisen olen nähnyt katukuvassa autosta käsin tai erilaisissa tapahtumissa, mutta en ole ollut siis juttusissa.

täytyy sun laittaa uus masukuva kun on 243 kg....... et onks iso ja pyöree viel vai polviin menossa :)

• tynnyri kirjoitti:

täytyy sun laittaa uus masukuva kun on 243 kg....... et onks iso ja pyöree viel vai polviin menossa :)

Niin, että luulet tilanteen paljonkin muuttuneen muutaman kilon myötä :)

• kysyn vaa, kirjoitti:

Ja simmarit mahan alla että koko maha on kaikkien katseltavana?

Mutta käytätkö pitkähihaisia kauluspaitoja? Jos niin tarviiko lyhentää hihaa vai löytyykö sekä mahan että hihan osalta sovivaa?

Simmarit toki mahan alla vaikka voisi niitä simmareita ympärysmitan myötä pitää vaikka mahan päälläkin.
        Käytän tietysti syksyllä, talvella ja keväällä pitkähihaisia kauluspaitoja, kun ei ole enää niin lämpimät kelit. Hihaa ei tarvitse lyhentää eikä pidentää. Löytyy siis samaan aikaan mahan ja hihan osalta sopivat kauluspaidat. Miksi ei löytyisi?
        Jotkut kauluspaidat saisivat olla lähinnä pidempiä muutaman sentin verran helmasta.

• pitää nähdä
        kotleetti kirjoitti:

Simmarit toki mahan alla vaikka voisi niitä simmareita ympärysmitan myötä pitää vaikka mahan päälläkin.
        Käytän tietysti syksyllä, talvella ja keväällä pitkähihaisia kauluspaitoja, kun ei ole enää niin lämpimät kelit. Hihaa ei tarvitse lyhentää eikä pidentää. Löytyy siis samaan aikaan mahan ja hihan osalta sopivat kauluspaidat. Miksi ei löytyisi?
        Jotkut kauluspaidat saisivat olla lähinnä pidempiä muutaman sentin verran helmasta.

Ihanko oikeesti sun simmarit riittäis maha yli??? Muuten sulla on profiili päivittämättä ainakin painon osalta.

• 7896541230
        kotleetti kirjoitti:

Suhtautuuko muut sun lihavat tutut omaan lihavuuteensa yhtä mutkattomasti ja huolettomasti kun sä? Eikö niistä kukaan halua laihtua?
        Annatteko toisillenne vaikka vinkkejä vaatekaupoista?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        kotleetti kirjoitti:

onkos jouluun mennessä 245 kg?

• hauskaa perjantaita
        kotleetti kirjoitti:

No sulla on sitten vähäsen nosteltavaa ennen kun lähdet ajeleen...
        http://www.youtube.com/watch?v=WBpsULOoVOI&feature=related
        Muistatko aikaa kun vyö meni vielä oikeesti mahan päältä?

• heheeeeeeeeeeeeh
        kotleetti kirjoitti:

Niin, että luulet tilanteen paljonkin muuttuneen muutaman kilon myötä :)

No entäs tyrä onko se suurentunut vuoden takasesta? kai sä nyt ittees sen verran voit kuvata? Tai kestääkö kantti kuvata sääret ja nilkat ilman sukkia.

• hehee hohoo
        kotleetti kirjoitti:

Paljonkos tilanne on muuttunu tästä?

Eikös paidat sais olla veilä pitempiä mahan puolelta??

• Terveys tärkeintä kirjoitti:

Aina vaan lihot. Onko koskaan vaa´alla käynyt mielessä että kuinkahan tässä lopulta oikein käy? Missä lukemissa verenpaineet huitelee?

No siltähän se näyttää. Yhdellä aiemmalla puntarilla ajattelin, että hajoskohan se puntari nyt, mutta siitä olikin vain patterit lopussa :)
        Verenpainetta ei ole tullut mitattua.

• 7896541230 kirjoitti:

Suhtautuuko muut sun lihavat tutut omaan lihavuuteensa yhtä mutkattomasti ja huolettomasti kun sä? Eikö niistä kukaan halua laihtua?
        Annatteko toisillenne vaikka vinkkejä vaatekaupoista?

Aika moni tuttu suhtautuu omaan lihavuuteen hyvin mutkattomasti ja myös huolettomasti. Ainakin muutama tuttu puhuu, että pitäisi laihduttaa, jotta nykyisen koon vaatteet mahtuisivat edelleen. Ei siis sen enempää. Sitten muutama haluaa laihduttaa jonkin verran, mutta eivät he edes tavoittele "normaalipainoa".
        Ainakin minä olen jakanut vinkkejä vaatekaupoista, kun minulla on normaalia parempi asiantuntemus monien vuosien ajalta isojen kokojen osalta.

• hauskaa perjantaita kirjoitti:

No sulla on sitten vähäsen nosteltavaa ennen kun lähdet ajeleen...
        http://www.youtube.com/watch?v=WBpsULOoVOI&feature=related
        Muistatko aikaa kun vyö meni vielä oikeesti mahan päältä?

Siitä on aikaa, kun vyö meni mahan päältä. Ai niin ja "oikeesti", jos se jotain merkitsee.
        No sehän onkin hyvää punttitreeniä, kun asettelee vyötä paikalleen ;)
        Aika hauska pätkä tuo video.
        Mutta tässä on vieläkin hauskempaa, stand up:ia.
        http://www.youtube.com/watch?v=neCp6gatAVc&feature=related
        ja yksi huippikohta:
        http://www.youtube.com/watch?v=gUBVsVF99nY
        ja hyvä mainos:
        http://www.youtube.com/watch?v=apmFLtRbx2o
        ja lisää kanavalta
        http://www.youtube.com/user/hotandfluffycomedy

Kannattaa katsoa kaikki jaksot tuosta ensimmäistä linkistä ja muutkin Gabriel Iglesiasin esiintymiset.

• **************'
        kotleetti kirjoitti:

No siltähän se näyttää. Yhdellä aiemmalla puntarilla ajattelin, että hajoskohan se puntari nyt, mutta siitä olikin vain patterit lopussa :)

Huono vitsi tuo puntarijuttu.
        Mutta ens viikolla (siis 11.10.) alkaa nelosella jenkkisarja jossa superlihavat alkaa laihduttamaan. Voisit aivan hyvin katsoa ja ottaa oppia. Kyllä se sullekin parempaa tekisi kiloja saada pois kuin lisää. Tarkotuksella taidat sitä verenpaineen mittaustakin vältellä.

• **************' kirjoitti:

Huono vitsi tuo puntarijuttu.
        Mutta ens viikolla (siis 11.10.) alkaa nelosella jenkkisarja jossa superlihavat alkaa laihduttamaan. Voisit aivan hyvin katsoa ja ottaa oppia. Kyllä se sullekin parempaa tekisi kiloja saada pois kuin lisää. Tarkotuksella taidat sitä verenpaineen mittaustakin vältellä.

Saahan sitä nyt vitsailla välillä.
        Hyvinkin voin katsoa ja oppia, mutta siihen se taitaa jäädäkin. Pitääpä laittaa verkkotallennukseen.
        Eipä nyt reiluun vuoteen ole tarvinnut lekurilla käydä. Siellä toki voisi olla riittävän pitkä mansetti.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

onkos jouluun mennessä 245 kg?

Mistäs sitä tietää. On tai ei.

• pitää nähdä kirjoitti:

Ihanko oikeesti sun simmarit riittäis maha yli??? Muuten sulla on profiili päivittämättä ainakin painon osalta.

Simmarit riittää mahan yli ja myös jotkut alkkarit, jos siihen olisi tarvetta. Mutta, kun ei ole tarvetta yltää mahan päälle.
        Kyllä vain, profiili on edelleen päivittämättä.

• hehee hohoo kirjoitti:

Paljonkos tilanne on muuttunu tästä?

Eikös paidat sais olla veilä pitempiä mahan puolelta??

Ainakin se on muuttunut jonkun kilon.
        Riittää, että paidat ovat yhtä pitkät ja riittävän pitkät molemmilta puolilta. Ei paidan tarvitse olla pidempi mahan puolelta.

• ^^^^^^^^^^^^
        kotleetti kirjoitti:

Hyvinkin voin katsoa ja oppia, mutta siihen se taitaa jäädäkin. Pitääpä laittaa verkkotallennukseen.
        Eipä nyt reiluun vuoteen ole tarvinnut lekurilla käydä. Siellä toki voisi olla riittävän pitkä mansetti.

No niinpä tietysti, ei riitä mansetti käsivarren ympäri. Paljnkos on se käsivarren ympärysmitta hauiksen kohdalta? Entäs reiden ja säären ympärysmitat paksuimamsta kohdasta?

• heh heee

• heh ;)
        kotleetti kirjoitti:

Siitä on aikaa, kun vyö meni mahan päältä. Ai niin ja "oikeesti", jos se jotain merkitsee.
        No sehän onkin hyvää punttitreeniä, kun asettelee vyötä paikalleen ;)
        Aika hauska pätkä tuo video.
        Mutta tässä on vieläkin hauskempaa, stand up:ia.
        http://www.youtube.com/watch?v=neCp6gatAVc&feature=related
        ja yksi huippikohta:
        http://www.youtube.com/watch?v=gUBVsVF99nY
        ja hyvä mainos:
        http://www.youtube.com/watch?v=apmFLtRbx2o
        ja lisää kanavalta
        http://www.youtube.com/user/hotandfluffycomedy

Kannattaa katsoa kaikki jaksot tuosta ensimmäistä linkistä ja muutkin Gabriel Iglesiasin esiintymiset.

No teetkö itestäs videon?
        Tai kauankos pitää kuvia vielä ootella?

• 4D
        kotleetti kirjoitti:

No katsoitko muodonmuutoksen neloselta?

• 5+2
        kotleetti kirjoitti:

Aika moni tuttu suhtautuu omaan lihavuuteen hyvin mutkattomasti ja myös huolettomasti. Ainakin muutama tuttu puhuu, että pitäisi laihduttaa, jotta nykyisen koon vaatteet mahtuisivat edelleen. Ei siis sen enempää. Sitten muutama haluaa laihduttaa jonkin verran, mutta eivät he edes tavoittele "normaalipainoa".
        Ainakin minä olen jakanut vinkkejä vaatekaupoista, kun minulla on normaalia parempi asiantuntemus monien vuosien ajalta isojen kokojen osalta.

onkos kellään muulla samanlaista tyrää kun sulla?

• 789654123,
        kotleetti kirjoitti:

Heh, no voit sitten mennä rahtivaa´alle. Jos nimittäin olet kattonut neloselta tiistaisin dokkaria. Mutta sanos arvio miks sun masu on niin pyöree ja siinä nelosen sarjassa jenkeilla on vaan löysää läskiä ja lihavilla leveyttä oikein reippaasti. Näytti siltä' että ne ei saa lantioo pienemmäksi kun ihon poistoleikkauksella kun se laihdutettu nahkapussi jää lanteille.
        Sun täytyy nyt kuvalla todistaa et maha on vielä pyöree. Heh!

• heheeeeeeeeeeeeh kirjoitti:

No entäs tyrä onko se suurentunut vuoden takasesta? kai sä nyt ittees sen verran voit kuvata? Tai kestääkö kantti kuvata sääret ja nilkat ilman sukkia.

Kuvaan jos viitsin. On se tyrä sitten suurentunut tai ei.
        Kyllähän sitä on jo tullut ympäriinsä kuvattua, joten en minä nyt ainakaan kehtaamisesta puhuisi enää mitään, kun ei ainakaan siitä ole ollut kyse nähdyn perusteella.

• 5+2 kirjoitti:

onkos kellään muulla samanlaista tyrää kun sulla?

Onhan noita samantapaisia tyriä, mutta ei henkilökohtaisesti tuntemillani. Ainakin kahdella tutulla on napatyrä, eikä niitä ole leikattu, eikä lääkäri ole nähnyt tarvetta leikkaamiselle.
        Jossain nivusessa olevan tyrän nyt voisi olettaa haittaavan elämää ja vaativan leikkauksen.

• heh ;) kirjoitti:

No teetkö itestäs videon?
        Tai kauankos pitää kuvia vielä ootella?

Pidetään hulluja jännityksessä :) Saahan vaikka kuvistakin tehtyä videon jos haluaa. Korkeintaan tekisin mustavalkoisen videon, jos se on mahdollista.
        Mistäs moinen halu nähdä kuvia?

• 4D kirjoitti:

No katsoitko muodonmuutoksen neloselta?

En ole vielä katsonut. Pitääpä katsoa tallenne jossakin välissä.

• ^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:

No niinpä tietysti, ei riitä mansetti käsivarren ympäri. Paljnkos on se käsivarren ympärysmitta hauiksen kohdalta? Entäs reiden ja säären ympärysmitat paksuimamsta kohdasta?

Käsivarren ympärysmitta on 53 cm hauiksen kohdalta ja 21 cm ranteesta.
        Reiden ympärysmitta on 72 cm heti polven yläpuolelta ja 88 cm puolesta välistä reittä. Säären ympärysmitta 62 cm paksuimmasta kohtaa.

• 789654123, kirjoitti:

Heh, no voit sitten mennä rahtivaa´alle. Jos nimittäin olet kattonut neloselta tiistaisin dokkaria. Mutta sanos arvio miks sun masu on niin pyöree ja siinä nelosen sarjassa jenkeilla on vaan löysää läskiä ja lihavilla leveyttä oikein reippaasti. Näytti siltä' että ne ei saa lantioo pienemmäksi kun ihon poistoleikkauksella kun se laihdutettu nahkapussi jää lanteille.
        Sun täytyy nyt kuvalla todistaa et maha on vielä pyöree. Heh!

No, mutta nykyinen vaaka rittää mainiosti :)
        Tjaa-a, no sitä olen minäkin ihmetellyt aiemmista vastaavista ohjelmista, että ovat enemmänkin leveitä kuin syviä. Eivät ole tainneet koskaan tehdä "oikeasti" kunnon fyysistä työtä. Oikeasti lainausmerkeissä siksi, koska en pidä sen sanan käyttämisestä. Toinen asia mitä olen ihmetellyt, että hyvin monella ovat isot rinnat. Varmaan samaisesta syystä. Voihan olla monta muutakin syytä, jota ei tiedetä. Jokainen on yksilö.
        Etkä ole varmaan ainut, joka odottaa kuvia.

• 10+1
        kotleetti kirjoitti:

Tjaa-a, no sitä olen minäkin ihmetellyt aiemmista vastaavista ohjelmista, että ovat enemmänkin leveitä kuin syviä. Eivät ole tainneet koskaan tehdä "oikeasti" kunnon fyysistä työtä. Oikeasti lainausmerkeissä siksi, koska en pidä sen sanan käyttämisestä. Toinen asia mitä olen ihmetellyt, että hyvin monella ovat isot rinnat. Varmaan samaisesta syystä. Voihan olla monta muutakin syytä, jota ei tiedetä. Jokainen on yksilö.

Minä epäilen että amerikkalaisten löysä läski ja leveä lantio johtuu siitä että ovat syöneet vain pizzaa ja hampurilaisia eli sitä mitä sanotaan roskaruuaksi. Ja kuluttavat aikansa istuen. Syötkö ja teetkö sinä toisin? Rintojen kasvuun vaikuttaa vähän geenitkin mutta myös se roskaruoka. Jos sinä kotleetti painaisit 100 kiloa vähemmän niin sinulla tuskin olisi rintoja ollenkaan. Oletko ikinä verrannut isääsi tai mahdollista veljeäsi jos he ovat laihempia kun sinä. Onko heillä rintoja ollenkaan?

• Ursula 2110
        kotleetti kirjoitti:

Reiden ympärysmitta on 72 cm heti polven yläpuolelta ja 88 cm puolesta välistä reittä. Säären ympärysmitta 62 cm paksuimmasta kohtaa.

No jo on reisillä ympärysmittaa. Sun pitäisi päivittää profiiliin tiedot. Oletko koskaan ajatellut miksi olet vielä noin hyvässä kunnossa? Ja oletko koskaan oikeasti tuntenut itseäsi kummajaiseksi tuollaisen lihavuuden takia?

• heh heeeee
        kotleetti kirjoitti:

Milläs kuvankäsittelyllä oot saanut reisistä sopusuhtaset?

Tai sääristä?
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_02.JPG
        Kädet näkee kyllä paksuiksi mut jollain olen nähnyt vielä paksummat tai sanosinko turpeemmat.

• heh heeeee kirjoitti:

Milläs kuvankäsittelyllä oot saanut reisistä sopusuhtaset?

Tai sääristä?
        Kädet näkee kyllä paksuiksi mut jollain olen nähnyt vielä paksummat tai sanosinko turpeemmat.

Kiitoksia paljon.
        Hyvä, että joku kehuu reisiä sopusuhtaisiksi :) Taisit varmasti olla ensimmäinen. Tjaa-a. Olisikohan enemmän ollut kyse sitten ehkä kuvakulmasta tai jostain. Tai isosta mahasta verrattuna reisiin. Tai mustavalkoisuudesta. Joskus näinkin päin :)
        Kuvankäsittelylläkin saa aikaan paljon, mutta en ole sellaiseen ryhtynyt ollenkaan. Minä annan se etuoikeuden mallien kuvien retusoinnille, jolla joka kurvia säädetään tarpeen mukaan myyvemmäksi.

• 10+1 kirjoitti:

Minä epäilen että amerikkalaisten löysä läski ja leveä lantio johtuu siitä että ovat syöneet vain pizzaa ja hampurilaisia eli sitä mitä sanotaan roskaruuaksi. Ja kuluttavat aikansa istuen. Syötkö ja teetkö sinä toisin? Rintojen kasvuun vaikuttaa vähän geenitkin mutta myös se roskaruoka. Jos sinä kotleetti painaisit 100 kiloa vähemmän niin sinulla tuskin olisi rintoja ollenkaan. Oletko ikinä verrannut isääsi tai mahdollista veljeäsi jos he ovat laihempia kun sinä. Onko heillä rintoja ollenkaan?

Kyllähän minä syön silloin tällöin pizzaa tai hampurilaisia. Niitä en tee ollenkaan kotona, sillä ne ovat minusta einestavaraa. Pizzaa olen kylläkin silloin tällöin tuonut kotiin pizzeriasta ja jonkun kerran tilannut kotiin saakka.
        En puhuisi pizzasta tai hampurilaisesta roskaruokana. Hampurilaiset ja pizzat kääritään suureen määrään pakkausjätettä ja sen takia niistä pitäisi puhua roskaa tuottavina ruokina. Jos taasen halutaan tuoda esille vaikkapa ravintoarvoja, niin silloin pitäisi puhua korkeintaan vaikkapa ravintoköyhistä ruuista tms.

Isällä ei ole rintoja ja hän on reilusti alle satakiloinen. Vaarillakaan ei ollut rintoja ja hän oli isääkin köykäisempi.

• 16+20
        kotleetti kirjoitti:

En ole vielä katsonut. Pitääpä katsoa tallenne jossakin välissä.

Jokos olet katsonut yhtään jaksoa?

• 01478520,369
        kotleetti kirjoitti:

Kesän paras herkku on jäätelö tai vaikkapa jäisten mansikoiden, vaniljajäätelön ja maidon yhdistelmä sauvasekoittimella sekoitettuna :) Teki kutaa helteillä. No onhan niitä muitakin, mustikka, raparperi (kiisselinä), tyrni (sellaisenaan ja mehuna). Kunnon pihvejä ja makkaroita tietysti unohtamatta :)

Mikä on sun tekemänä bravuuri ruuissa? Miten usein teet itse ruokaa? Oletkos huomannut koskaan että joku katselis kaupassa sun ostoksia?

• 17+17 34
        kotleetti kirjoitti:

Pidetään hulluja jännityksessä :) Saahan vaikka kuvistakin tehtyä videon jos haluaa. Korkeintaan tekisin mustavalkoisen videon, jos se on mahdollista.

Täytyyhän fun clubille hauskaa olla. Noin lihavat kun useimmiten peittelee itseään ja häpee suurta kokoa tai rokkuvia läskejä.

• Kysynpähän vaan
        kotleetti kirjoitti:

Mukavaa talviaikaa kotleetille! Olitko bilettämässä "kesän" viimeistä viikonloppua?
        Mutta se varsinainen kysmys on että nuo kaikki lihavat tuttusi jotka suhtautuu omaan lihavuuteensä mutkattomasti ja huolettomasti, ovatko he kaikki miehiä? Entäs oletko tavannut yhtää sellaista hyvin lihavaa jolla mahan muoto on suunnilleen samanlainen pallo kuin sinulla?

• ????????????
        kotleetti kirjoitti:

Onhan noita samantapaisia tyriä, mutta ei henkilökohtaisesti tuntemillani. Ainakin kahdella tutulla on napatyrä, eikä niitä ole leikattu, eikä lääkäri ole nähnyt tarvetta leikkaamiselle.
        Jossain nivusessa olevan tyrän nyt voisi olettaa haittaavan elämää ja vaativan leikkauksen.

eik se tyrä ja maha ole tiellä SIINÄ hommassa you know, jos muistat???

• hupsista !
        kotleetti kirjoitti:

Tykkään löysästä housun vyötäröstä, kuten ole aiemmin maininnut.

Tuossa on ainakin kokotaulukkoa:
        http://www.tiger-trading-big-size.de/Neue-Artikel/Pionier-HW-2011/Stretch-Jeans-Hose-Five-Pocket-von-PIONIER-Gr-83-Schwarz.html

ID 83 housut ovat käytössä ja taulukon mukaan 183 cm housunkaulukseltaan. Yhdet tuollaiset farkkumaiset housut minulta löytyvät. Nuo housut ovat joustavat ja mukavat pitää juuri farkkutyylisistä housuista.

No noi ei ainaskaan ole liian tiukat. Ilman henkseleitä taitas pudota.... :)
        http://kotleetti.angelfire.com/2010_lokakuu/kotleetti_lokakuu_2010_03.jpg

• 01478520,369 kirjoitti:

Mikä on sun tekemänä bravuuri ruuissa? Miten usein teet itse ruokaa? Oletkos huomannut koskaan että joku katselis kaupassa sun ostoksia?

Minä tykkään mausteisista ruuista. Itse teen mieluusti pataruokia, texmextyylistä ruokaa vaikkapa tacoja, fajitaksia jne. Teen silloin ruokaa, kun olen kotona. Salsaa ym kastikkeita ja mausteita tulee ostettua vähintään kolme kertaa kuussa ja yleensä useampi purnukka, ettei sen takia tarvitse lähteä kauppaan :)
        Varmaan joku on voinut ihmetellä kaupassa ruukkusalaatin, paprikan, voipaketin, ison juustonpalan, aurajuuston, salsakastikkeiden, jauhelihan ja tacokuorien tai fajitaksien ja usean litran maidon yhdistelmää. Antaa ihmisten mielikuvituksen laukata. "Ei kai se vaan syö noita kaikkia yksin ja yhdellä kertaa" :)
        Jos kovin pitkään joku katsoo ostoskorin sisältöä, niin voisi kysäistä, että "puuttuuko siitä vielä jotakin?"

• Kysynpähän vaan kirjoitti:

Mukavaa talviaikaa kotleetille! Olitko bilettämässä "kesän" viimeistä viikonloppua?
        Mutta se varsinainen kysmys on että nuo kaikki lihavat tuttusi jotka suhtautuu omaan lihavuuteensä mutkattomasti ja huolettomasti, ovatko he kaikki miehiä? Entäs oletko tavannut yhtää sellaista hyvin lihavaa jolla mahan muoto on suunnilleen samanlainen pallo kuin sinulla?

Kiitoksia, kiitoksia. Talven tulolla ei tarvitse olla kiirettä.
        En ollut varsinaisesti bilettämässä viikonloppuna vaikka en ollutkaan kotona.
        Kyllä he ovat kaikki miehiä. Harvoinpa naiset taitavat olla yhtä huolettomia. Aina pitää valittaa asiasta kuin asiasta. Ja aivan turhaan.
        Olen minä tavannut useankin hyvin lihavan, jolla on hyvin samankaltainen mahan muoto kuin minulla. Osa on tuttuja, osan olen kertaalleen tavannut ja osan olen vain kerran tai pari nähnyt turuilla ja toreilla.

• 16+13
        kotleetti kirjoitti:

Kiitoksia, kiitoksia. Talven tulolla ei tarvitse olla kiirettä.
        En ollut varsinaisesti bilettämässä viikonloppuna vaikka en ollutkaan kotona.
        Kyllä he ovat kaikki miehiä. Harvoinpa naiset taitavat olla yhtä huolettomia. Aina pitää valittaa asiasta kuin asiasta. Ja aivan turhaan.
        Olen minä tavannut useankin hyvin lihavan, jolla on hyvin samankaltainen mahan muoto kuin minulla. Osa on tuttuja, osan olen kertaalleen tavannut ja osan olen vain kerran tai pari nähnyt turuilla ja toreilla.

Entäs pyhäinpäivänä, mamman luona vai kotona hissukseen vai juhlimassa sillonkin?
        Mutta kun aina lihot niin kuinka vanhaksi haluaisit elää? Miten pystyt koko ajan uskomaan ettei tuollainen lihavuus vaikuta sun terveyteesi mitenkään?

• 16+13 kirjoitti:

Entäs pyhäinpäivänä, mamman luona vai kotona hissukseen vai juhlimassa sillonkin?
        Mutta kun aina lihot niin kuinka vanhaksi haluaisit elää? Miten pystyt koko ajan uskomaan ettei tuollainen lihavuus vaikuta sun terveyteesi mitenkään?

Juhlimassa oltiin kavereiden kanssa silloin ja hyvällä keikalla. Hauskaa oli :)
        No kun sellaiset 70 vuottakin on mittarissa, niin aivan hyvä. Entäpä sitten?
        Miten niin uskoa? Pitäisikö aina miettiä vain sitä pahinta mahdollista skenaariota? Mitä siitä hyötyisi? Ja jättää elämän elämättä nauttimatta siitä. Järkevää?

• cvbnmdfghj
        kotleetti kirjoitti:

Pyöreyttä on jäljellä ja kehon painopiste on voinut mahaltua :)

Mahaltua vai madaltua? Minkälaisissa vaatteissa olit kesällä töissä? Et kai kesällä käyttänyt liiviä tai pikkutakkia tyrää ja mahaa peittämässä?

• 20+16
        kotleetti kirjoitti:

Minä tykkään mausteisista ruuista. Itse teen mieluusti pataruokia, texmextyylistä ruokaa vaikkapa tacoja, fajitaksia jne. Teen silloin ruokaa, kun olen kotona. Salsaa ym kastikkeita ja mausteita tulee ostettua vähintään kolme kertaa kuussa ja yleensä useampi purnukka, ettei sen takia tarvitse lähteä kauppaan :)
        Varmaan joku on voinut ihmetellä kaupassa ruukkusalaatin, paprikan, voipaketin, ison juustonpalan, aurajuuston, salsakastikkeiden, jauhelihan ja tacokuorien tai fajitaksien ja usean litran maidon yhdistelmää. Antaa ihmisten mielikuvituksen laukata. "Ei kai se vaan syö noita kaikkia yksin ja yhdellä kertaa" :)
        Jos kovin pitkään joku katsoo ostoskorin sisältöä, niin voisi kysäistä, että "puuttuuko siitä vielä jotakin?"

No kuinka paljon syöt yhdellä kertaa yleensä? Tuplasti "tavallisen" ihmisen annoksen? Paljonko maitoa menee yhdellä aterialla, lasillinen, puoli litraa vai litra?
        Paljonko syöt pullaa, makeisia? Laitatko sokeria vai hermesetasta kahviin?

• iiriss
        kotleetti kirjoitti:

Kiitoksia paljon.
        Hyvä, että joku kehuu reisiä sopusuhtaisiksi :) Taisit varmasti olla ensimmäinen. Tjaa-a. Olisikohan enemmän ollut kyse sitten ehkä kuvakulmasta tai jostain. Tai isosta mahasta verrattuna reisiin. Tai mustavalkoisuudesta. Joskus näinkin päin :)
        Kuvankäsittelylläkin saa aikaan paljon, mutta en ole sellaiseen ryhtynyt ollenkaan. Minä annan se etuoikeuden mallien kuvien retusoinnille, jolla joka kurvia säädetään tarpeen mukaan myyvemmäksi.

No onko nämä jalat saman ihmisen jalat ? ;)
        http://kotleetti.angelfire.com/2010_lokakuu/kotleetti_lokakuu_2010_05.jpg

• 1a2s3d4f5g6h.
        kotleetti kirjoitti:

Joo pitää paikkansa toi leveys / syvyys.
        http://kotleetti.angelfire.com/2010/kotleetti_2010_07.JPG
        http://kotleetti.angelfire.com/2010_lokakuu/kotleetti_lokakuu_2010_04.jpg

ja tässä vähän vertailua
        http://www.nelonen.fi/ohjelmat/4d-hurja-painonpudotus/etusivu
        Mut ootkos sä ihan addiktoitunu syömiseen?

• 20+16 kirjoitti:

No kuinka paljon syöt yhdellä kertaa yleensä? Tuplasti "tavallisen" ihmisen annoksen? Paljonko maitoa menee yhdellä aterialla, lasillinen, puoli litraa vai litra?
        Paljonko syöt pullaa, makeisia? Laitatko sokeria vai hermesetasta kahviin?

Esimerkiksi pataruokia tehdessä voi mennä hyvinkin "neljälle henkilölle tehdyn mukainen annos", joka sisältää yleensä 400 g porsaan palapaistia, useamman leivän palan juustoineen ja sitten litra maitoa tai parhaimmillaan puolitoistakin.
        Jollei satu olemaan maitoa, niin sitten siideriä 3-4 pientä tölkkiä.
        Silloin kun pullaa tulee ostettua, niin valmiiksi viipaloidusta pitkosta voi mennä sellaiset 3-5 palaa kahvittelun aikana.
        Silloin kun tulee ostettua makeisia, niin illan aikana voi mennä Fazerin 200 g suklaalevy tai 200-300 g irtokarkkeja.
        Ilman muuta sokeria kahviin, sellaiset 3-4 palaa isoon kuppiin ja pienempään 1-2 palaa. Hermetas on ihan hirvittävää.
        Eiköhän tuossa nyt ollut esimerkkejä :)

• cvbnmdfghj kirjoitti:

Mahaltua vai madaltua? Minkälaisissa vaatteissa olit kesällä töissä? Et kai kesällä käyttänyt liiviä tai pikkutakkia tyrää ja mahaa peittämässä?

Oli näemmä tullut näppivirhe. Siis madaltua tarkoitin.
        Mitähän tarkoittaisi mahaltua? Maha kasvaa tai jotain.
        Kesällä olin toissä kauluspaidassa, kuten arvata saattaa. En pitänyt liiviä. Mitä se haittaa vaikka tyrä näkyisikin? Tai sitten maha. En vain ymmärrä.

• liian lihava
        kotleetti kirjoitti:

Oli näemmä tullut näppivirhe. Siis madaltua tarkoitin.
        Mitähän tarkoittaisi mahaltua? Maha kasvaa tai jotain.
        Kesällä olin toissä kauluspaidassa, kuten arvata saattaa. En pitänyt liiviä. Mitä se haittaa vaikka tyrä näkyisikin? Tai sitten maha. En vain ymmärrä.

Mahan kasvamisesta, jos mietit itseäsi 10 vuotta sitten. Mitä asioita on joita et enää pysty tekemään yhtä hyvin tai et ollenkaan kuin silloin kun maha oli pienempi ja painoa paljon vähemmän. En kysy että onko asia tärkeä vai ei vaan vastaa rehelisesti että onko asioita joita et pysty tekemään enää yhtä hyvin.

• vanha Hilma
        kotleetti kirjoitti:

Juhlimassa oltiin kavereiden kanssa silloin ja hyvällä keikalla. Hauskaa oli :)
        No kun sellaiset 70 vuottakin on mittarissa, niin aivan hyvä. Entäpä sitten?
        Miten niin uskoa? Pitäisikö aina miettiä vain sitä pahinta mahdollista skenaariota? Mitä siitä hyötyisi? Ja jättää elämän elämättä nauttimatta siitä. Järkevää?

Ai sulle riittäs kymmenkunta vuotta eläkkeellä. Mulle ei riitä jos toivoa saa. Niin mut sulleha voi tulla sairaseläke jo vaikka 10 vuoden kuluttua....
        Mitäs luulet painavas kun täytät 40 ?

• vanha Hilma kirjoitti:

Ai sulle riittäs kymmenkunta vuotta eläkkeellä. Mulle ei riitä jos toivoa saa. Niin mut sulleha voi tulla sairaseläke jo vaikka 10 vuoden kuluttua....
        Mitäs luulet painavas kun täytät 40 ?

Niin no, kymmenkunta vuottakin olisi aika hyvä, kun moni julkisuudessakin ollut kupsahtaa jo ensimmäisen parin vuoden aikana eläkkeelle jäätyään. Niin ja jos siis tulevaisuudessa enää päästetään ylipäätään eläkkeelle. Sen takia en ole turvautunut pelkkään lakisääteiseen eläkkeeseen. Ja vanhoilla eläkevakuutusehdoilla on hyvä kerryttää vapaaehtoista eläkettä nytkin monta vuotta. SIttenhän tietysti tuossa kerkeäisi hyvin olemaan eläkkeellä, jos sairaseläke olisi jo 10 v kuluttua. Mitähän sitä tekisikään sillä kaikella vapaa-ajalla?

Mitähän tuo nyt sitten voisi tehdä tasaisen taulukon perusteella 40 vuotiaana? Pitäisikö tehdä joku matemaattinen kaava tai ennuste? Voihan se 250 kg olla aika lähellä.
        Onko muita arvauksia?

• Lempi-Lemmikki
        kotleetti kirjoitti:

Niin no, kymmenkunta vuottakin olisi aika hyvä, kun moni julkisuudessakin ollut kupsahtaa jo ensimmäisen parin vuoden aikana eläkkeelle jäätyään. Niin ja jos siis tulevaisuudessa enää päästetään ylipäätään eläkkeelle. Sen takia en ole turvautunut pelkkään lakisääteiseen eläkkeeseen. Ja vanhoilla eläkevakuutusehdoilla on hyvä kerryttää vapaaehtoista eläkettä nytkin monta vuotta. SIttenhän tietysti tuossa kerkeäisi hyvin olemaan eläkkeellä, jos sairaseläke olisi jo 10 v kuluttua. Mitähän sitä tekisikään sillä kaikella vapaa-ajalla?

Mitähän tuo nyt sitten voisi tehdä tasaisen taulukon perusteella 40 vuotiaana? Pitäisikö tehdä joku matemaattinen kaava tai ennuste? Voihan se 250 kg olla aika lähellä.
        Onko muita arvauksia?

Taas olit myöhään valveilla. Olitko seuraavana päivänä töissä vai kotona?
        Ja minä ainakin matkustelisin, maapallolla on vielä paljon maita ja mantuja näkemättä. Harrastaisin asioita jotka olen joutunut laittamaan sivuun toistaiseksi kun päiväaika olisi harrastuksen kannalta ainoa mahdollisuus toteutukseen. Ja joskus vaan pelkästään olisin, miksi pitää suorittaa koko ajan.

• Lemmikki Siv
        kotleetti kirjoitti:

Esimerkiksi pataruokia tehdessä voi mennä hyvinkin "neljälle henkilölle tehdyn mukainen annos", joka sisältää yleensä 400 g porsaan palapaistia, useamman leivän palan juustoineen ja sitten litra maitoa tai parhaimmillaan puolitoistakin.
        Silloin kun pullaa tulee ostettua, niin valmiiksi viipaloidusta pitkosta voi mennä sellaiset 3-5 palaa kahvittelun aikana.
        Silloin kun tulee ostettua makeisia, niin illan aikana voi mennä Fazerin 200 g suklaalevy tai 200-300 g irtokarkkeja.
        Ilman muuta sokeria kahviin, sellaiset 3-4 palaa isoon kuppiin ja pienempään 1-2 palaa. Hermetas on ihan hirvittävää.

No kyllä sun maha vetää aika paljon kerralla !

• 18+19
        kotleetti kirjoitti:

Onko muita arvauksia?

ootko koskaan tavannu ketään yli 250 kiloista?
        Muistatko millon viimeksi joku tuoli natisi uhkaavasti alla? tai et tosta noin vaan mahtunut johonkin? Männä viikolla, kuukausi sitten tai vuosi sitten? Täytyy sulla joskus olla ollut tilanne että oli pikkasen ahdasta.

• rahtivaaka
        kotleetti kirjoitti:

No en siinä mielessä ole addiktoitunu, että minulla olisi tarve koko ajan olla jotakin välipalaa tai naposteltavaa. Syön harvemmin ja enemmän kerralla.

No oletko katsonut yhtään jaksoa tuosta nelosen Hurjasta painonpudotuksesta?

• änkeemistäkö
        kotleetti kirjoitti:

olis kivä nähdä meneekö se ylävyö tyrän päältä vai yläpuolelta ja miten saat alavyön mahan alle. Ja miten mahut ratin ja penkin väliin.

• ++++++++++
        kotleetti kirjoitti:

Heh. Onhan ne saman ihmisen jalat, kun itsestäni ne kuvat kerran ovat :)
        Miksi siis eivät olisi?

No entäs jos pläjäytät ittes makuulle niin millanen vuori maha on ja onko tyrä vuoren huippu? Tollasta kuvaa et varmaan kehtaa ottaa???????? taitas olla vaikee yksin ittees kuvata?

• pitkästä aikaa
        kotleetti kirjoitti:

Kummilapset ovat alle yläasteikäisiä. Eivät ole olleet vieraana ilman vanhempia. Matkaakin lähimmälle kummilapselle on kuitenkin 150 km, joten sen takia moinen ei olisi oikein mahdollista.
        Kyllä vain, loma alkoi :)

MItäs nyt kuuluu, onko ollut pikkujoulukiireitä? Oletko edelleen terveenä? Joko olet ostanut ja peräti vienyt lahjat kummilapsille?

• Hu huu
        kotleetti kirjoitti:

Onko kaiket illatkin kiirettä vai oletko ollut kunnossa?
        No piti kysymäni että onko sun hampaat kunnossa kun makeellakin herkuttelet?

• mieti tulevaisuutta
        kotleetti kirjoitti:

Onko muita arvauksia?

Pitkä hiljaisuus ollut, oletko edelleen kunnossa?
        Oletko itse ajatellut että kuinka suureksi se tyrä vielä voi kasvaa? Oletko aivan vakuuttunut ettei tule vaivaamaan sinua missään vaiheessa? Entäs oletko ajatellut tulevia vuosia jos olet edelleen noin lihava tai lihot lisää. Mitäpä jos liikuntakyky heikkenee tai terveys romahtaa. Tulet työkyvyttömäksi. Kuka auttaa sinua? Koska olet sinkku edellen ja noin lihava niin kumppanin löytymisen voit unohtaa, ei kukaan halua noin isomahaista ja isotyräistä miestä. Yhteiskunnan apuun ei voi niin kovin paljoa luottaa nykyisin. Ja eläkevakuutuksista ei ole kovin paljoa iloa jos niitä rahoja tarvittaisiinkin jo vähän päälle nelikymppisenä.

• rahtivaaka kirjoitti:

No oletko katsonut yhtään jaksoa tuosta nelosen Hurjasta painonpudotuksesta?

Katsoin ainakin sen, jossa painonpudotus jäi jotenkin kesken ja sitten katsoin yhden toisenkin jakson, jossa painonpudotus onnistui.

• 18+19 kirjoitti:

ootko koskaan tavannu ketään yli 250 kiloista?
        Muistatko millon viimeksi joku tuoli natisi uhkaavasti alla? tai et tosta noin vaan mahtunut johonkin? Männä viikolla, kuukausi sitten tai vuosi sitten? Täytyy sulla joskus olla ollut tilanne että oli pikkasen ahdasta.

En ole tavannut yli 250 kiloista. Tai no yhden sellaisen olen tavannut jolla oli vuosia sitten ennen ensimmäistä tapaamista painoa hiukan yli 270 kg. Tavatessani hänellä oli painoa 230 kg ja saman verran on edelleen ollut vuosia sen jälkeen.
        Sellainen nyt tuli mieleen, että muutama viikko sitten yhden hotellin uima-altaan metalliset portaat tuntuivat notkuvan aika lailla, mutta kestivät kuitenkin hyvin. Eivät tosin narisseet tai kitisseet.
        Missähän nyt viimeksi olisi ollut ahdasta. Onhan niistä nyt esimerkkejä kerrottu aiemmin. No taasen jälleen kerran yhdessä hotellissa noin kuukausi sitten WC:n istuin oli sen verran ahtaassa paikassa, että ylimääräistä tilaa ei ollut kummallakaan puolella. Eikä samaisen hotellihuoneen suihkutilakaan ollut hurraamisen arvoinen :)

• joulukuu 2011
        kotleetti kirjoitti:

Mistäs sitä tietää. On tai ei.

Mitäs on paino nyt? Ja missä ja kenen kanssa vietit joulun? Tuliko syötyä paljon?

• joulukuu 2011 kirjoitti:

Mitäs on paino nyt? Ja missä ja kenen kanssa vietit joulun? Tuliko syötyä paljon?

Laittakaahan nyt arvauksia ;)

Vietin Joulun vanhempien tykönä yhdessä sisaruksien kanssa. Kinkkua meni kovasti, kuten kaikkea muutakin jouluruokaa ja omalla kinkulla nyt jatketaan vielä myös Joulun jälkeen. Ja sinappia kuluu.

• änkeemistäkö kirjoitti:

olis kivä nähdä meneekö se ylävyö tyrän päältä vai yläpuolelta ja miten saat alavyön mahan alle. Ja miten mahut ratin ja penkin väliin.

Tietenkin menee yläpuolelta. Ei alavyön laittamiseen tarvita mitään akrobatiaa. Tähän mennessä on ihan hyvin mahduttu mahan kanssa ratin ja penkin väliin. Jos tulee liian ahdasta, niin siirretään istuimen kiskoja taaksepäin :)

• 01478520,369
        kotleetti kirjoitti:

Vietin Joulun vanhempien tykönä yhdessä sisaruksien kanssa. Kinkkua meni kovasti, kuten kaikkea muutakin jouluruokaa ja omalla kinkulla nyt jatketaan vielä myös Joulun jälkeen. Ja sinappia kuluu.

Arvaan et kyl se 245 kg on jo täys :)
        Mut aika työ jos muille pitää paistaa yks kinkku ja sulle yksin toinen kinkku.

• Happy new year
        kotleetti kirjoitti:

Jospa aloitat uuden vuoden punnitsemalla itsesi. Siihen mennessä voi tulla vielä kilo pari lisää. No arvaan että uutena vuonna olet 246-kiloinen.

kotleetti kirjoitti:

Tietenkin menee yläpuolelta. Ei alavyön laittamiseen tarvita mitään akrobatiaa. Tähän mennessä on ihan hyvin mahduttu mahan kanssa ratin ja penkin väliin. Jos tulee liian ahdasta, niin siirretään istuimen kiskoja taaksepäin :)

Yltäskös jalat silti polkimille vai onkos sulla jarrut ja kaasut ratissa? Vai eikös ole niin että maha antaa periksi paremmin kun ratti.

• ********'
        kotleetti kirjoitti:

Optimistina arvaan että vain 244 kg :)

• ************* kirjoitti:

Yltäskös jalat silti polkimille vai onkos sulla jarrut ja kaasut ratissa? Vai eikös ole niin että maha antaa periksi paremmin kun ratti.

Jalat ylettää polkimille vaikka kiskoja veisi vaikkapa 10 cm taaksepäin. Ei siis ole tarvetta pitää jarruja ja kaasuja ratissa :) Maha antaa varmaan paremmin periksi kuin ratti, mutta ei mahan tarvitse sentään kuin hipaista rattia. Mukavuus ennenkaikkea :) Ja en nyt kuitenkaan muutenkaan aja kovin pienellä autolla :)

• tarkalleen
        kotleetti kirjoitti:

244,5 kg, aamulla.

• Rauha 2912
        kotleetti kirjoitti:

Taidan veikata että uutena vuonna on 245 kiloa. Kun olet ehtinyt syödä kinkut ja karkit ym. ja nauttia prosentti- ja kaloripitoisia juomia.

• 14+6
        kotleetti kirjoitti:

No en siinä mielessä ole addiktoitunu, että minulla olisi tarve koko ajan olla jotakin välipalaa tai naposteltavaa. Syön harvemmin ja enemmän kerralla.

eikö sun maha ole koskaan missään mitenkään tiellä?
        Onko ees vuoden sisällä jääny vaatteita pieneksi?

• Happy new year kirjoitti:

Jospa aloitat uuden vuoden punnitsemalla itsesi. Siihen mennessä voi tulla vielä kilo pari lisää. No arvaan että uutena vuonna olet 246-kiloinen.

Tämä arvaus osui lähimmäksi. Tänään paino oli iltapäivällä uudenvuoden juhlinnan jälkeen 247,1 kg. Ihan hyvä vuoden aloitus :)

• 01478520,369 kirjoitti:

Arvaan et kyl se 245 kg on jo täys :)
        Mut aika työ jos muille pitää paistaa yks kinkku ja sulle yksin toinen kinkku.

Itse paistoin oman 6 kg kinkun muutama päivä ennen Joulua. Ja sitä oli mukava popsia edelleen välipäivinä joululimpun, voin ja sinapin kera. Pitäisiköhän hakea vielä yksi kinkku paistettavaksi? Ja jokunen rasia alennuksessa olevia konvehteja.

• ********' kirjoitti:

Optimistina arvaan että vain 244 kg :)

Olisi kannattanut olla pessimistinen, niin ei olisi pettynyt niin paljon :)

• 3+20=23
        kotleetti kirjoitti:

Tämä arvaus osui lähimmäksi. Tänään paino oli iltapäivällä uudenvuoden juhlinnan jälkeen 247,1 kg. Ihan hyvä vuoden aloitus :)

Huh huh, kyllä sä kesään mennessä olet 250 kiloinen. Eikö sua yhtään nolota tai pelota ajatus neljännestonnista?

• Ruut 0401
        kotleetti kirjoitti:

Olisi kannattanut olla pessimistinen, niin ei olisi pettynyt niin paljon :)

Aina vaan lihot. Etkö tosiaan usko että jossain vaiheessa lihavuus voiis haitata terveyttä? Tai sosiaalista elämää? Kuinka monta uutta ystävää olet viime vuosina saanut ja onko kukaan heistä nainen? Tai ovatko kaikki uudet ystävät lihavia?
        Vieläkö kaikki viime talviset vaatteet mahtuvat päälle?

• Ruut 0401 kirjoitti:

Aina vaan lihot. Etkö tosiaan usko että jossain vaiheessa lihavuus voiis haitata terveyttä? Tai sosiaalista elämää? Kuinka monta uutta ystävää olet viime vuosina saanut ja onko kukaan heistä nainen? Tai ovatko kaikki uudet ystävät lihavia?
        Vieläkö kaikki viime talviset vaatteet mahtuvat päälle?

Kyllä vain, niin on tainnut käydä, että lihon vaan.
        Ei lihavuus haittaa sosiaalista elämää. Se on itsestä ja persoonasta kiinni paljon,
        että oletko haluttua seuraa vai et. Uusia ystäviä en ole tietoisesti "kerännyt" moneen vuoteen, sillä entistenkin kanssa pitää keretä olemaan ja jakamaan aikaa.
        Onhan noita uusia ystäviä silti tullut viime vuosienkin aikana. Ja muutama nainen heidän joukossa. Suurempi osa uusista ystävistä on ihan "normaalipainoisia".
        Tutuissa ja puolitutuissa on sama tilanne, noin puolet lihavia ja puolet
        "normikokoisia."

Viime talven vaatteista mahtuvat hyvin edelleen ainakin talvitakit vaikkakin ovat jo vähemmällä käytöllä. Toissatalven takit tuskin mahtuvat ja en niitä muutenkaan pitäisi vaikka mahtuisivat.

• 123654789+
        kotleetti kirjoitti:

Jalat ylettää polkimille vaikka kiskoja veisi vaikkapa 10 cm taaksepäin. Ei siis ole tarvetta pitää jarruja ja kaasuja ratissa :) Maha antaa varmaan paremmin periksi kuin ratti, mutta ei mahan tarvitse sentään kuin hipaista rattia. Mukavuus ennenkaikkea :) Ja en nyt kuitenkaan muutenkaan aja kovin pienellä autolla :)

No entäs toisen kyydissä istumassa, mikä on pienin auto jonne olet änkenyt ihan viime vuosina? Miten onnistu?

• syömisennätyksiä
        kotleetti kirjoitti:

Palstalla oli otsikko paljonko joku on kerralla syönyt. No paljonkos sä olet kerralla syönyt? Litroissa tai kiloissa paljonko mahaan mahtuu kerralla?

• iso mahanen
        kotleetti kirjoitti:

Ei lihavuus haittaa sosiaalista elämää. Se on itsestä ja persoonasta kiinni paljon,
        että oletko haluttua seuraa vai et. Uusia ystäviä en ole tietoisesti "kerännyt" moneen vuoteen, sillä entistenkin kanssa pitää keretä olemaan ja jakamaan aikaa.
        Onhan noita uusia ystäviä silti tullut viime vuosienkin aikana. Ja muutama nainen heidän joukossa. Suurempi osa uusista ystävistä on ihan "normaalipainoisia".
        "normikokoisia."

Viime talven vaatteista mahtuvat hyvin edelleen ainakin talvitakit vaikkakin ovat jo vähemmällä käytöllä. Toissatalven takit tuskin mahtuvat ja en niitä muutenkaan pitäisi vaikka mahtuisivat.

No nyt ootellaan uusia kuvia, eihän tollasta mahaa oo aikasemmin nähty ;)
        Siis 247-kiloista miestä mahaa.
        Ootko joutunut lumitöihin ja jaksanu tehdä lumitöitä? Ootko välttyny liukastumiselta tai kaatumiselta?

• Kotleetti nyt
        kotleetti kirjoitti:

Pyöreyttä on jäljellä ja kehon painopiste on voinut mahaltua :)

Oonks maha viel pyöree vai valuuko jo polvia kohti?

• "Huolestunut"
        kotleetti kirjoitti:

"normikokoisia."

Oletko edelleen olemassa vai päättänyt poistua palstalta kokonaan? Epäilyttää että olet sairastunut.

• 3+20=23 kirjoitti:

Huh huh, kyllä sä kesään mennessä olet 250 kiloinen. Eikö sua yhtään nolota tai pelota ajatus neljännestonnista?

Niinkin voi käydä.
        Mutta miksi nolottaisi tai pelottaisi?

• "Huolestunut" kirjoitti:

Oletko edelleen olemassa vai päättänyt poistua palstalta kokonaan? Epäilyttää että olet sairastunut.

Täällä ollaan. Työkuviot vaan ovat vieneet sen verran paljon aikaa viikonloppumenojen ohella, ettei täällä ole tullut käytyä. Piti jo hiukan aikaa miettiä nimimerkin salasanaa. En ole ollut saikulla.

• iso mahanen kirjoitti:

No nyt ootellaan uusia kuvia, eihän tollasta mahaa oo aikasemmin nähty ;)
        Siis 247-kiloista miestä mahaa.
        Ootko joutunut lumitöihin ja jaksanu tehdä lumitöitä? Ootko välttyny liukastumiselta tai kaatumiselta?

Vai että kuvaa odotellaan :)
        Olen tietysti joutunut myös lumitöihinkin vaikka huoltoyhtiö hoitaa suurimman osan lumitöistä. Ja tarvittavan määrän lumitöitä jaksan kyllä ihan hyvin. En ole vielä kaatunut. Pientä liukastelua on tietysti ollut.

• 123654789+ kirjoitti:

No entäs toisen kyydissä istumassa, mikä on pienin auto jonne olet änkenyt ihan viime vuosina? Miten onnistu?

Pienin auto on tainnut olla pomon Mersun takapenkki ja sitten yksi Nissan Almeran (muistaakseni) etupenkki. Aika monen taksimersun oviaukko on pieni eikä jalkatiloissan ole kehumista. Paras jalkatila takseista on ollut Skoda Superb:ssä.

• äölkjh,mnb
        kotleetti kirjoitti:

Pienin auto on tainnut olla pomon Mersun takapenkki ja sitten yksi Nissan Almeran (muistaakseni) etupenkki. Aika monen taksimersun oviaukko on pieni eikä jalkatiloissan ole kehumista. Paras jalkatila takseista on ollut Skoda Superb:ssä.

Jalkatila joo...... mut entäs mahatila. Menikös turvavyö kiinni?

• Pullea Pallonen
        kotleetti kirjoitti:

Vai että kuvaa odotellaan :)
        Olen tietysti joutunut myös lumitöihinkin vaikka huoltoyhtiö hoitaa suurimman osan lumitöistä. Ja tarvittavan määrän lumitöitä jaksan kyllä ihan hyvin. En ole vielä kaatunut. Pientä liukastelua on tietysti ollut.

Kyllä sun täytyy lisätä kuvia omalle sivullesi ainakin sitten kun 250 kiloa on täynnä. Miltä näyttää mies jolla on niin paljon painoa ja valtava maha. Paljonko mahassa on jo ns. raskausarpia?

• kysynvaan_
        kotleetti kirjoitti:

Niinkin voi käydä.
        Mutta miksi nolottaisi tai pelottaisi?

Olet laittanut sivuillesi kuvia vuodesta 2006 alkaen, viime vuosi taisi jäädä väliin. Vuonna 2006 painoit 220 kiloa, nyt huomattavasti enemmän. Eikö mikään ole muuttunut näinä vuosina? Sanot tietysti että elämänkokemusta tullut lisää ja kaikillehan vuosien lisääntyessä pitäisi tulla. Mutta ajatteletko kaikesta aivan samalla tavalla kuin 2006? Entäpä fyysisesti? Vyötärönympärys tietenkin kasvanut mutta jaksatko aivan saman ja pystytkö ihan kaikkeen samaan kuin vuonna 2006, lähes 30 kiloa pienempänä?

• Mitä sitten kun?
        kotleetti kirjoitti:

Täällä ollaan. Työkuviot vaan ovat vieneet sen verran paljon aikaa viikonloppumenojen ohella, ettei täällä ole tullut käytyä. Piti jo hiukan aikaa miettiä nimimerkin salasanaa. En ole ollut saikulla.

TUntuu siltä ettei sinua huoleta tai haittaa vaikka jonain päivänä olisit 300 tai jopa 350 kiloinen. Kuvitteletko silloinkin olevasi aivan terve ja liikuntakykyinen? Ei joka paikkaa ja tilaa ( hissiä, sänkyä ym) ole tehty sinun kokoisille ja painoisille.

• zxcvasdqwer
        kotleetti kirjoitti:

mikä on sun paino nyt jos se 1.1. oli 247 kg?

• **************''
        kotleetti kirjoitti:

Onko paljon töitä vai teetkö sivubisneksiäkin? Onkos yhtään kotiviikonloppua ollut? Kauanko jaksat pysyä tämän palstan friikkinä?

• ........... ...
        kotleetti kirjoitti:

Mikä o ikä nyt?
        Mikä on paino nyt?

• **************'' kirjoitti:

Onko paljon töitä vai teetkö sivubisneksiäkin? Onkos yhtään kotiviikonloppua ollut? Kauanko jaksat pysyä tämän palstan friikkinä?

Töitä on todellakin riittänyt ettei ole meinannut muistaa käydä edes foorumilla. Sivubisneksiäkin on tullut tehtyä jonkin verran, mutta viikonloppuisin en tee töitä, vaikka sekin olisi kaikenpuolin mahdollista.
        Kyllä minä täällä käyn edelleen.

• Mitä sitten kun? kirjoitti:

TUntuu siltä ettei sinua huoleta tai haittaa vaikka jonain päivänä olisit 300 tai jopa 350 kiloinen. Kuvitteletko silloinkin olevasi aivan terve ja liikuntakykyinen? Ei joka paikkaa ja tilaa ( hissiä, sänkyä ym) ole tehty sinun kokoisille ja painoisille.

Olenko minä jostakin huolestunut? Pois se minusta :)
        En minä elä missään sitten kun maailmassa, vaan tässä ja nyt. Kuvittelemalla asia ei muutu miksikään.
        Niin, onhan noita vain 3 hengen hissejä ja kapeita looseja. Sitten on liian pehmeitä hotellien sänkyjä silloin tällöin :)

• äölkjh,mnb kirjoitti:

Jalkatila joo...... mut entäs mahatila. Menikös turvavyö kiinni?

Vyö ei mennyt kiinni.

• Kotleetti nyt kirjoitti:

Oonks maha viel pyöree vai valuuko jo polvia kohti?

Varmaan sopivasti jotain tuolta väliltä.

• auroora 10
        kotleetti kirjoitti:

Olenko minä jostakin huolestunut? Pois se minusta :)
        En minä elä missään sitten kun maailmassa, vaan tässä ja nyt. Kuvittelemalla asia ei muutu miksikään.
        Niin, onhan noita vain 3 hengen hissejä ja kapeita looseja. Sitten on liian pehmeitä hotellien sänkyjä silloin tällöin :)

Nautitko elämästä noin lihavana? Oletko sitä mieltä että et nauttisi elämästä jos olisit laihempi? Onko mikään loosi tai muu aiheuttanut mahtumisonglmaa viime aikoina? Entäs kestävyysongelmaa?

• 789654123,0
        kotleetti kirjoitti:

Onko muita arvauksia?

Kukas on eläkevakuutuksessa edunsaaja jos satutkin kuolemaan ennen eläkettä? Oletko muuten tehnyt testamentin, ihan vaan varmuudèn vuoksi?
        Entäs mikä on paino nyt?

• -------------.------
        kotleetti kirjoitti:

Varmaan sopivasti jotain tuolta väliltä.

sopivasti? eikö haittaa kävelyä kun maha valuu alemmas?

• ........... ... kirjoitti:

Mikä o ikä nyt?
        Mikä on paino nyt?

39 v ja 246 kg. "Sitähän sä kysyit". Siinä ne tärkeimmät :)

• auroora 10 kirjoitti:

Nautitko elämästä noin lihavana? Oletko sitä mieltä että et nauttisi elämästä jos olisit laihempi? Onko mikään loosi tai muu aiheuttanut mahtumisonglmaa viime aikoina? Entäs kestävyysongelmaa?

Tietenkin nautin.
        Laihempanakin nauttisin ihan samalla tavalla. Oliko tämä nyt muka joku kompakysymys?
        Yhden pizzerian loosi oli kyllä aika kapoinen, mutta kyllähän siihenkin mahduin vaikkei ylimääräistä tilaa jäänytkään :) Eipä nyt ole viime aikoina mikään tuoli ym hajonnut alta :)

• 789654123,0 kirjoitti:

Kukas on eläkevakuutuksessa edunsaaja jos satutkin kuolemaan ennen eläkettä? Oletko muuten tehnyt testamentin, ihan vaan varmuudèn vuoksi?
        Entäs mikä on paino nyt?

Muistaakseni siinä eläkevakuutuksessa oli, että lähiomaiset. Niinkuin tavallisesti.
        Voihan vapaaehtoiselle eläkevakuutukselle löytyä käyttöä vaikka siinä tapauksessa, että jää työttömäksi :) Silläkin täällä uhkaillaan :) Sen kertyneen summan saa muistini mukaan nostaa vuoden työttömyyden jälkeen. Tietty verot vielä pois. Onhan tuo vapaaehtoinen eläkevakuutus ihan mukava tapa muutenkin keventää verotusta ja varsinkin vanhoilla säännöillä. Win-win.
        En ole tehnyt testamenttia. Nyt on paino 246 kg. "Sitähän sä kysyit".

• -------------.------ kirjoitti:

sopivasti? eikö haittaa kävelyä kun maha valuu alemmas?

Niin no varmaan silloin jos reidet ja polvet rupeavat osumaan mahaan :)

• oikeasti
        kotleetti kirjoitti:

No haluaitko ite olla mieluummin syvä isomahanen vai leveä säkki?

• heavy duty

Täällä mitoiltaan 185cm/200kg 41v mies.
      Juuri tänään tosiaan tuli tuo 200kg täyteen ja väkisinkin pistää miettimään.
      Itselläni tuo ylipaino nakertaa itsetuntoa ihan tosissaan.
      Ongelma jota sinulla ei kirjoitustesi mukaan ole.
      Etenkin näin kevään korvalla, kun pitää luopua peittävistä vaatteista menee mieli matalaksi.
      Muutenkin jotkut käytännön asiat ovat vain alkaneet kaivertaa mieltä.
      Esim. aina kun menee johonkin, missä pitää istua, niin toivon tosissaan että tuoleissa ei ole käsinojia.
      Nyt on etelänmatka tilattuna ja näen jo unia siitä nolosta tilanteesta, kun pitää yrittä mahdollisimman huomaamattomasti kyselä jatkopalaa vyöhön.
      Ikinä en ole laihduttanut, mutta nyt on alkanut tuntua että pitäisikö yrittää.

• Voihan se itsetunto olla huono vaikka ei olisi grammaakaan ylipainoinen. Tuskin tilanne paljon muuttuu laihdutuksen myötä. Mutta jos luulet itsetunnon paranevan laihdutuksen myötä, niin onhan siinäkin sitten ainakin oiva kannustin :)
        Minä ainakin tykkään laittaa keveämpää vaatetusta ja lisää väriä pukeutumiseen, kun kevät ja kesä koittaa. Odotan jo kovasti sortsikelejä.
        Käsinojat menee rikki, jos on mennäkseen. Ei niistä kannata turhaa murehtia.

Siitä vain laihduttamaan. Noiden yöllä näkyvien "tv-shop" mainosten perusteella vaalea iho myös tummuu kauniin ruskeaksi ja aurinkoa saaneeksi samalla kun laihtuu erilaisilla härveleillä. On ne vaan kummia ihmelaitteita :) Saakohan rahat takaisin, jos rupeaa kasvamaan afroa päälaelle kauniin rusketuksen lisäksi?

• xcvbnmfgh

Tuo ylipainon itsetuntoa nakertava vaikutus on täysin luonnollinen. Onhan se päivän selvää, että kotleetilla ei ole terve suhtautuminen sairauteensa. Ehkä hänen defenssit ovat tehneet tehtävänsä ja hänen mielensä blokkaa ylipainon tuomat negatiiviset tunteet.

Miten itse olet saanut itsesi noin painavaksi? Onko sinulla taustalla sairauksia vai syötkö vain niin paljon? Jos ei ole sairauksia taustalla, olisi mielenkiintoista kuulla mitä syöt yleensä päivässä.

Itse suosittelisin sinulle ravintoterapeutin tapaamista, voisitte laittaa yhdessä ravintoasiat kuntoon ja tämän jälkeen personal trainer, joka voisi motivoida sinua liikkumaan enemmän ja opettamaan liikkumaan järkevällä tavalla. Tuon painoisen miehen kohdalla täytyy ottaa asioita huomioon, joita ei yleensä nettien vinkeissä ole otettu huomioon.

• 10+15

Ootkos sinä ihan oikea olento vai feikkaatko? Jos tosiaan olet oikea ihminen niin rohkenit sentään sanoa asiaa. Oletko aikasemmin ollut lentomatkalla?

• Mitmit

Mikä patti tuossa vatsassas on??

• Meinaavat, että se olisi palleatyrä.

• fdsdfsddsfgfg
        kotleetti kirjoitti:

Meinaavat, että se olisi palleatyrä.

Ettei ylipainosta johtuisi tuo tyrä?

• en edes lääkäri
        fdsdfsddsfgfg kirjoitti:

Ei kotleetti myönnä mutta ylipaino suurentaa sitä tyrää. Sisäelimissä oleva rasva työntää mahalaukkua vatsaontolossa ulospäin ja vatsapeitteet antaa periksi ulospäin. Jos katsoo kuvia vuodelta 2006 ja 2010 niin näkeehän se että kiloja on tullut lisää ja tyrä suurentunut.

• kauheeta huh
        kotleetti kirjoitti:

ihan kun olisit ylpee siitä patista. Se on RUMA ja vielä kauheempi kun kasvaa vaan vuosi vuoddelta. Katoin sun kuvat ja vielä 2006 se oli aika huomaamaton.

• 8+8
        kotleetti kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut painaa sitä tyrää sisään? Kokeile ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen. Tuntuuko painetta mahalaukussa?
        Ja kerro nyt jo se sun kilomäärä.

• fdsdfsddsfgfg kirjoitti:

Varmaan siitäkin.

• kauheeta huh kirjoitti:

ihan kun olisit ylpee siitä patista. Se on RUMA ja vielä kauheempi kun kasvaa vaan vuosi vuoddelta. Katoin sun kuvat ja vielä 2006 se oli aika huomaamaton.

Kiitos tiedosta. Kukaan ei ole vielä tuosta maininnutkaan :) Ei minua haittaa.

• 8+8 kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut painaa sitä tyrää sisään? Kokeile ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen. Tuntuuko painetta mahalaukussa?
        Ja kerro nyt jo se sun kilomäärä.

En ole painellut tyrää sisään. Miksi niin pitäisi tehdä ja mitä varten? Mitä merkitystä sillä on, että ennen tai jälkeen ruokailun? Miten mahalaukun paineen voi tuntea? Niin se paino on 243 kg.

• kauheeta huh kirjoitti:

Vai, että oikein vielä rumakin :) Voi kauheeta.

• fotoooo o
        kotleetti kirjoitti:

En ole painellut tyrää sisään. Miksi niin pitäisi tehdä ja mitä varten? Mitä merkitystä sillä on, että ennen tai jälkeen ruokailun? Miten mahalaukun paineen voi tuntea? Niin se paino on 243 kg.

Kotleetti eestä, kotleetti takaa, kotleetti istuu, kotleetti makaa. Sullahan oliki 5-vuotissynttäri tällä palstalla.
        Aina vaan istuskelet maha ei kun nenä samaan suuntaan....

Lisääs kuva kun istut maha eiku nenä toiseen suuntaan. Tolla 243 kilomäärällä.

• älä suutu
        fotoooo o kirjoitti:

Kotleetti eestä, kotleetti takaa, kotleetti istuu, kotleetti makaa. Sullahan oliki 5-vuotissynttäri tällä palstalla.

http://www.angelfire.com/funky/kotleetti/kuva/kotleetti.jpg

Onhan tossa, vienosti paita päällä. (heh)
        Mutta tää vatsa kaipais päivitystä, tuosta on sentään 23 kiloa.

• hehjeee
        kotleetti kirjoitti:

no ootko ees kokeilu et onko se tyrä pehmee vai kova? Tai kattonu että onko iho kunnossa tyrän päällä ja läskimakkaroiden välissä? Jotkut tarvii jopa talkkia ihopoimujen eli läskimakkaroiden väliin.

• fotoooo o kirjoitti:

No niinpä tais olla synttärit tällä palstalla muutama viikko sitten.
        Mikseipä sitä saisi istua samaan suuntaan. Eihän sitä kukaan kiellä. Vai pitäisi sitä vaihteeksi istua myös toiseen suuntaan. Mitähän vielä. Mistähän kuvakulmasta ei ole vielä kuvattukaan.

• hehjeee kirjoitti:

no ootko ees kokeilu et onko se tyrä pehmee vai kova? Tai kattonu että onko iho kunnossa tyrän päällä ja läskimakkaroiden välissä? Jotkut tarvii jopa talkkia ihopoimujen eli läskimakkaroiden väliin.

Ei ole pehmeä eikä kova. Vaan mistä mä nyt saisin vertailukohdan?
        Iho on kunnossa. En ole tarvinnut talkkia :)

• Pallo Mahanen
        kotleetti kirjoitti:

Mikseipä sitä saisi istua samaan suuntaan. Eihän sitä kukaan kiellä. Vai pitäisi sitä vaihteeksi istua myös toiseen suuntaan. Mitähän vielä. Mistähän kuvakulmasta ei ole vielä kuvattukaan.

Tässä henkselit mahaa kannattamaan, ai niin tyrä taitas sulla olla esteenä.
        http://www.youtube.com/watch?v=93yJfjGmbvk&feature=related

Otitkos yhtään omakuvaa kesällä?

• 17+15=32
        kotleetti kirjoitti:

Ja kohta on tääkin ketju vuoden vanha eikä kotleetti eikä muutkaan poistaneet mitään (luultvasti?)
        Mut eipä ole vähään aikaan kotleetista kuulunut. Oletko kotleetti terveenä?

• 17+15=32 kirjoitti:

Ja kohta on tääkin ketju vuoden vanha eikä kotleetti eikä muutkaan poistaneet mitään (luultvasti?)
        Mut eipä ole vähään aikaan kotleetista kuulunut. Oletko kotleetti terveenä?

Eipä ole tosiaan kukaan poistanut viestiketju. Ja terveenä ollaan :)

• 4+14
        kotleetti kirjoitti:

joko oot saavuttanu 39 vuotta ja 250 kiloo?

• kotleetti kateissa
        kotleetti kirjoitti:

Kuulumisia ja kuvia kaivataan ;)

• 4+14 kirjoitti:

joko oot saavuttanu 39 vuotta ja 250 kiloo?

Kyllä vain. Paino on kuitenkin 246 kg. Joten ei ihan vielä ;)

• kotleetti kateissa kirjoitti:

Kuulumisia ja kuvia kaivataan ;)

Mitäs sitä nyt pitäisi kertoa. Kiirettä pitää niin viikolla töiden parissa kuin myös viikonloppuisin vapaa-ajalla. Pääsiäisen aikana tulee varmaan sukuloitua tiiviisti, mutta pitää muistaa syödä hyvin :)
        Olisi nyt kyllä tehnyt mieli mainita, että on otettu kuvia ja niitä on jaossa. Olisi ollut varmaan aika hyvä aprillipila.

• 18+13
        kotleetti kirjoitti:

Kyllä vain. Paino on kuitenkin 246 kg. Joten ei ihan vielä ;)

No mikä on paino pääsiäisen herkuttelujen jälkeen?

• 9+13
        kotleetti kirjoitti:

Mitäs sitä nyt pitäisi kertoa. Kiirettä pitää niin viikolla töiden parissa kuin myös viikonloppuisin vapaa-ajalla. Pääsiäisen aikana tulee varmaan sukuloitua tiiviisti, mutta pitää muistaa syödä hyvin :)
        Olisi nyt kyllä tehnyt mieli mainita, että on otettu kuvia ja niitä on jaossa. Olisi ollut varmaan aika hyvä aprillipila.

"Olisi nyt kyllä tehnyt mieli mainita, että on otettu kuvia ja niitä on jaossa. Olisi ollut varmaan aika hyvä aprillipila."

Älä petä sun ihailijajoukkoa ;)
        250 kilon kohdalla sun on pakko laittaa kuvia ;)

• obi obi
      • No johan olit urakoinut linkkien kanssa. Kyllähän kaulaa vielä jonkin verran löytyy ja isolla ympärysmitalla. En nyt taida ihan vastaaviin kaulanympäryksiin yltää tai naamaankaan, mitä videoissa on. Ja toisaalta mitäpä sitten vaikka naama tai kaula olisi vastaava kuin videoissa olevilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1998
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      157
      1477
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1347
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1118
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      155
      1097
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe