Hei!
Olen kirkkoni piirissä auttanut paljon vähäosaisia ihmisiä, ja olen itse vapaaehtoistyöllä saanut autettua monia väkivallan ja epäoikeudenmukaisuuden ryhmiä. Kun nämä ihmiset ovat päässeet jaloilleen, ovat he vapaaehtoisesti antaneet lainaamani rahan takaisin.
Autan siis taloudellisesti rahaa todella tarvitsevia, ihmisiä joilla on lapsia tai ovat rikoksen uhreja.
Rahastoni on olltu niukka ,mutta se on elpynyt lahjoitsten ja erään testamentin kautta, kun erään rouvan pojanpoika kuoli huumeisiin vaikka yritimme auttaa häntä. Rouva lahjoitti osan omaisudestana meille mentyään pois.
haluasin jatkaa tätä hyvää työtä, jos haluaisit vain perustella oikein riittävästi että sinä todella tarvitset rahaa, sinulal on velkoja ja sinulla on näyttää esimerkiksi toimeentulotuki laskelma.
Minulla olisi annettavana luottamuksellista lainaa reilu 6 tuhatta euroa ja haluaisinkin yhdessä todella apua tarvitsevien kanssa jakaa mielipiteitä keille tästä voisi antaa.
Jos jätä yhteistietosi,kerrot hieman elämäntilanteestasi ja perustarpeiden (lasten ruoka) tyydyttäminen ei onnistu jokapäiväisessä elämässä, voisi mahdollisuus olla auttaa Sinua.
Mielellään en rahaa lähetä huumeiden väärinkäyttäjille, vaan ostan ruoan heille itse näillä rahoilla.
Kerro siis onko tuttavapiirissäsi ihmistä joka tarvitsee oikeasti apua ruokaan.
Ainoa ehto on se että tunnusat olevasi velkainen, olet sitä kauan jatkossa ja taloudelliseen tilanteeseesi ei tule olemaan helpotusta.
Haluaisin vielä että laulaisit tämän laulun hartaasti ennenkuin annat yhteystietojasi.....
Tässä linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=ojv56pp1kMk
Olen auttamassa velallisia taloudellisesti
15
1275
Vastaukset
- SynninTekijä
Rahaa en juuri nyt tarvitse, mutta saanko laulaa silti ? Saanhan, oi saahan ! Rahaa sinulla on kovin vähän rahastossasi, ja uskon että laulun laulettuani haluan lahjoittaa sinulle sitä lisää. Pistäthän yhteystietosi, sekä lyhyen selvityksen pyhyytesi asteesta, laupeutesi määrästä sekä polusta jonka kuljit matkalla valaistumiseen. Kiitos.
- D.L
Hei Diakonissa,voisitko laittaa yhteystietosi osoitteeseen [email protected]
Ottaisin mielelläni apuasi vastaan!
- ...............
taas typerä provo koko aloitus
- ....
Yksi ihminen ei voi paljoakaan tehdä, kourallinen kykenee auttamaan vaikka jotakuta nuorta, joka haluaa päästä jaloilleen. Takaisin maksusta ei kannata edes puhua.
Ruokaa saa leipäjonosta, ja velkajärjestely tai sopimuksen tekeminen velkojien kanssa on mahdollista pienilläkin tuloilla.
Rikoksen tai aiotun rikoksen uhrin auttaminen on järkevää, harvalla on rahaa yksityiseen vartiointiin, jos lähestymiskieltoa rikotaan. Monestihan on pikkurahasta kiinni, pääseekö pakoon väkivallan tekijää. - äiti hädässsä
jos laitat s-postia johon voisi laittaa tietoja??hätä on suuri,häätö edessä!!
- höh..
tuollaisia kiusaviestejä laskea tänne kun ei anna rahaa kuitenkaan.
olisi hyvä edes s-posti laittaa näkyviin jos rahaa tarvitsee tarjota.
En tiedä pääseekö tästä syvemmälle, ensin ero, sitten työpaikka alta ja nyt kamppailua kämpästä. Kohta en tiedä missä tavata muksuja tai mitä heille tarjoaisi kun tulevat käymään. En tässä vuodata sen suurempia, kirjoitan mielummin suoraan sinulle asioistani jos laitat yhteystietosi minulle. Kiitos !
- apua!
s-postiosoite [email protected]
kerron tilanteeni. Unohdin eilen laittaa yhteystietoni. s-posti: [email protected]
- ....
Saattaa olla jonkun rikollisjärjestön huijausyritys. Lainaavat muutaman satasen ja saavat selville koko elämän tarinan. Vastapalveluksia aletaan pian vaatia. Säilyttäisitkö tätä pakettia vähän aikaa tai pitäisitkö seuraa tälle miehelle tai maksa heti laina takaisin. En tiedä mitä taustalla on mutta äärimmäisen varovainen kannatta olla.
- kovarahantarve
pistä tuleen mahd. monta tonnia minulle tähän chattinumeroon, olen y-h, työtön eläkeläinen,uskossa oleva kuuromykkä-sokea, invalidi ja syöpäkin on riesana, rahat saat takaisin niin että et huomaakkaan, toivottavasti jo huomenna edes jollain 9 lapsestani olisi kengät sinun ansiosta, kiitos, jään odottamaan suoritustasi.
- kovarahantarve
kovarahantarve kirjoitti:
pistä tuleen mahd. monta tonnia minulle tähän chattinumeroon, olen y-h, työtön eläkeläinen,uskossa oleva kuuromykkä-sokea, invalidi ja syöpäkin on riesana, rahat saat takaisin niin että et huomaakkaan, toivottavasti jo huomenna edes jollain 9 lapsestani olisi kengät sinun ansiosta, kiitos, jään odottamaan suoritustasi.
tosiaan häätökin on päällä. ja mahd paljon ja suurina sekeleina ,kiitos vielä kerran.
- kovarahantarve
tosiaan häätökin on päällä. ja mahd paljon ja suurina sekeleina ,kiitos vielä kerran.
niin tosiaan velkaakin on että tunnustan olevani velallinen, kiitos vielä kerran, kyllä nyt kerrankin minua on potkaisi vaikka tilanteeni näytti erittäin pahasti umpikujalta.
- kovarahantarve
niin tosiaan velkaakin on että tunnustan olevani velallinen, kiitos vielä kerran, kyllä nyt kerrankin minua on potkaisi vaikka tilanteeni näytti erittäin pahasti umpikujalta.
missä rahat viipyy?! täh?
- kovarahantarve
missä rahat viipyy?! täh?
varmaan tämä pankkien maksuliikenne-sotku on aiheuttanut sen että rahoja ei ole vielää tullut, yrittäisitkö vielä uudestaan lähettää ne lupaamasi rahat, kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708