Facebook tili suljettu ilman varoitusta

kuva per päivä

Olen 40v. nainen valokuvausta harrastava ja kasvokirjassa enimmäkseen minulla oli valokuvauksesta kiinnostuneita ystäviä. En tehnyt sivustolla juuri muuta, kun latasin kuvan per päivä, joskus enemmänkin ja sitten kommentoisin muiden kuvia ja vältin kritiikkiä.
Yhtenä aamuna tilini sitten oli suljettu.
Minulla ei ollut mitään muuta, kuin 95% luontokuvia ja 5% sekalaista, kuten omista lapsista tai esineistä. Minulla oli myös tapa poistella vanhoja kuviani, ettei niitä olisi liikaa.
Nyt kun mietin, mikä kuvani olisi ollut syy tilini sulkemiselle, niin minulla oli yksi kuva kaasunaamarista ja yksi kuva koriste pääkallosta.
Olin omalla nimellä, omalla kuvallani, enkä edes osalistunut kun muutamaan hassuun ryhmään, eikä minulla ollut noita sovelluksiakaan kun pari (päivän horoskooppi ja se sydän juttu)
Olen lähettänyt viestejä ylläpidolle, mutta he eivät vastaa.

Ainoa, mitä olen tehnyt, on kun komensin henk.koht. viestissä veljeni tyttöä käymään katsomassa isäänsä joka on vakavasti sairas ja jota tyttö ei ole käynyt yli puoleen vuoteen katsomassa. Tyttö suuttui minulle, mutta minä en syyttänyt häntä mistään vaan kehoitin, että yrittäisi nyt vaan. Voiko joku tälläinen kiukkuinen ihminen tehdä ilmiannon ja sitten tili suljetaan tutkimatta?

Ainoa tieto, minkä olen saanut, on että kun tili suljetaan ilman varoitusta, kyseessä on VAKAVA RIKKOMUS.

Kavereitakin minulla oli 220 ja kyllähän se aktiivista toimintaa oli... oliko se liian aktiivista? Mistä ihmeestä saan selville, mistä minua syytetään?

9

1640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samma här

      Ihan kuin omaa tekstiä lukisin? Pelottavaa.

      • kuva per päivä

        Ei nyt ollut ihan minun juttuni, mutta tosi juttu kuiteskin. Kuulin kaverilta ja ajattelin ottaa selvää. Voi siis olla sinun juttusi. -Anteeksi.
        Vähän kuitenkin muutin tarinaa: ikä, kaverit ja sukulaissuhteet... :-) Olen pahoillani, jos tein jotain väärää. Itsekkin lataan kuvia päivittäin ja alkoi pelottamaan, jos siitä syystä tili voidaan sulkea.

        ANTEEKSI.


      • 14+5
        kuva per päivä kirjoitti:

        Ei nyt ollut ihan minun juttuni, mutta tosi juttu kuiteskin. Kuulin kaverilta ja ajattelin ottaa selvää. Voi siis olla sinun juttusi. -Anteeksi.
        Vähän kuitenkin muutin tarinaa: ikä, kaverit ja sukulaissuhteet... :-) Olen pahoillani, jos tein jotain väärää. Itsekkin lataan kuvia päivittäin ja alkoi pelottamaan, jos siitä syystä tili voidaan sulkea.

        ANTEEKSI.

        öö onpa outoa esiintyä toisena henkilönä! olisit voinut esittää kysymyksen ihan rehellisestikin. ei se moitittavaa ole kysyä toiselle tapahtuneesta asiasta, mutta se on moitittavaa ja hyvin erikoista esiintyä toisena henkilönä.

        ei tule millään mieleen syytä, miksi joku vaihtaisi "tutun/ystävän/jne" tilalle "minä".


      • kuva per päivä
        14+5 kirjoitti:

        öö onpa outoa esiintyä toisena henkilönä! olisit voinut esittää kysymyksen ihan rehellisestikin. ei se moitittavaa ole kysyä toiselle tapahtuneesta asiasta, mutta se on moitittavaa ja hyvin erikoista esiintyä toisena henkilönä.

        ei tule millään mieleen syytä, miksi joku vaihtaisi "tutun/ystävän/jne" tilalle "minä".

        No, jälkeenpäin tajusin mokani.


    • Tuli vain mieleeni

      Jos tili on suljettu ilman varoitusta, syy on yleensä se, että henkilöllä on sama nimi kuin jollain julkisuuden henkilöllä. Näitä on tapahtunut ennemminkin.

      • kuva per päivä

        !


      • 2+19=21

        Minun kohdallani kävi niin (luulen) että teini-ikäinen sukulaistyttö teki minusta ilmiannon ylläpidolle ja tilini suljettiin.
        Olin Facebookissa aika harvoin, mutta kerran olessani henk. kohtaisten viestinnän kautta jouduin sanaharkkaan sukulaistytön kanssa ja hänen viinan, tupakan ja hävyttömyyksien huutamisen julkisilla paikoilla asian kanssa. Seuraavana päivänä tilini oli suljettu.
        No, se oli siinä sitten se huvi :-)
        Onhan se vähän pelottavaa, että tuollalailla joku voi toista hallita, mutta mun elämä jatkuu ilman sitä tyhmää naamakirjaakin.


      • Kaverit aiankin
        2+19=21 kirjoitti:

        Minun kohdallani kävi niin (luulen) että teini-ikäinen sukulaistyttö teki minusta ilmiannon ylläpidolle ja tilini suljettiin.
        Olin Facebookissa aika harvoin, mutta kerran olessani henk. kohtaisten viestinnän kautta jouduin sanaharkkaan sukulaistytön kanssa ja hänen viinan, tupakan ja hävyttömyyksien huutamisen julkisilla paikoilla asian kanssa. Seuraavana päivänä tilini oli suljettu.
        No, se oli siinä sitten se huvi :-)
        Onhan se vähän pelottavaa, että tuollalailla joku voi toista hallita, mutta mun elämä jatkuu ilman sitä tyhmää naamakirjaakin.

        Näen muitten viestit siis kaverien. Ei siis ole järkeä ykistyis asoita siellä kirjoitella vaan sähköpostin kautta mieluummin. On kai niin helppo jonkun paina sanaa ilmianna, ja tili sulkeutuu ilman että ylläpito edes tutkii oliko jossain viestissä jotain väärää sääntöjen vastaista. Eikä sinne kannata mitään kuvia laittaa. Onneksi pääsit pois. Itse en saa tiliä millään pois vaikka poistan niin 2 viikkoa kun odottaa ja kauemminkin niin aina vaan se tili on siellä.


    • Aivovammasia

      Ilmainen palvelu, ei sinulla ole mitään oikeuksia. Taidat olla vähän tyhmä? Oletko? Olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe