Brio Pony rattaat vai jotkut muut?

Kokeillaan testataan

Minulle on näitä suositeltu kun tarvitsen rattaat joilla lapsen kanssa pääsee säällä kuin säällä liikkumaan ja tarvitsen rattaat mihin mahtuu kauppakassi rattaiden alle. Nyt erehdyin ostamaan lapselle vaunut jonne ei alas mahdu kyllä mitään ja selkänojakin on aivan liian matala meidän 1, 5-vuotiaalle, vieläpä pienelle, tytölle..

Mulla ei ole mahdollisuutta käydä kokeilemassa eri rattaita kun ei ole autoa ja busseja ei mene lastentarvikeliikkeen viereen joten ajattelin tilata netistä. Nyt kuitenkin kun kävin mm Hobby Hallin sivuilla, niin näytti ettei niihin Brion rattaisiin kyllä mitään kauppakassia mahdu..? näytti aika pieneltä se tavaratila...en toki oleta että sinne viikon ruokia mahtuisikaan , mutta jos pakkaan normaalisti ruuat pussiin, niin mahtuuko se pussi sinne alle. Nykyisiin yhdistelmiin ei esimerkiksi mahdu, vaan maidot, sun muut on pakattava erikseen sinne alle ja loput kuljetettavat käsin tai repussa...

Jos ei Brion Ponyt niin mitkä muut? En siis ole ostamassa enää vaunuja, pelköt rattaat... Kovan hintaisetkaan ei saisi olla...ja mielellään ne pitäisi mennä myös kasaan.. Meneekö nämä Briot kuinka pieneen kasaan?

4

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

ja uusien rattaiden renkaatkin näyttävät samanlaisilta kuin mitä minulla on ja niillä on kyllä todella raskasta mennä esim auraamattomilla teillä tai sohjossa, jämähtävät ennemminkin paikalleen ja saan työntää rattaita joiden pyörät ei pyöri.....

• 6+7

Brion Singit on hyvät rattaat ja menevät kyllä kasaan (kunhan osaa laittaa).. Itse ei tätä tajuttu, joten vaihdettiin toisiin.. Kyllä nyt harmittaa.. Viime vuoden malleja saa nyt alennuksesta lastentrvikeliikkeistä..

• Rouva X

Itse suosittelen kans noita Singejä. Parempia ei vois olla, ja käytettynä ostin!

• vieralijaksi

Minä suosittelen brio race tai spin.
      Meillä racet. Ostettiin graco matkiksien rinnalle. Gracon matkikset myytiin aika alta yksikön. Ensinnäkin briot menivät pienempään kasaan kuin nuo gracot. Nämä briot ovat olleet korvaamattomat. Selkänoja menee melkein vaaka asentoon. Alimmassa tasossa pystyy hyvin kuitenkin ottaa kunnon nokoset. Tavarakori ei ole kovin suuri, mutta kuitenki sinne vähän mahtuu. Lisäksi meillä on sitten ollut sellainen verkkupussi siinä työntöaisassa. Säädettävä työntöaisa on muuten plussaa!
      Nyt kuitenkin haavelein spineistä. Noi kääntyvät etupyörät olisi ihanat tuolla kaupungissa. Ja olen nähnyt nuo spinit maallakin ja hyvin näytti kulkevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe