Ekan kerran

Ei järkeä

Elämässäni ensimmäistä kertaa en saa toista mielestä. Kyseessä on eräs tuntemani nainen jota "joudun" näkemään tiettyjen asioiden tiimoilta.

Asian pitäisi olla jo ratkennut ja vaikka oli hieman epäselvää niin nähtävästi hän ei ole kiinnostunut. Näin olen lopulta myös päätellyt. Aiemmin olen ollessani ihastunut saanut toisen varsin helpostikin päästä pois. Sen verran tiedän kuitenkin hänestä että kyseessä ei ole sen tyyppinen fantasiointi etten tietäisi kuka hän on.

Välillä kykenen hänet työntämään mielessä syrjään, mutta sitten häntä ei auta nähdä. Jos näen niin keho ja hermosto reagoi voimakkaasti tavalla joka minulle on yllätys. Nyt en ole enää varma tahdonko nähdä häntä enää millään muotoa. Toisaalta osa odottaa sitä. Ihan kuin narkkis joka odottaa sitä piikkiä vaikka tietää että siitä tulee saman aikaan paha olo, mutta myös suloinen.

Ehkä jos näkisin häntä jonkun toisen kanssa niin jospa se keikauttaisi miehen veneestä kylmään veteen herättäen. Pitäisköhän hänelle netissä laittaa joku sellainen viesti että "älä katso mua silmiin tai hymyile, koska joka kerta olen mennyttä miestä".

Siis ekan kerran elämässä tuntemukset ottaa vallan etten kykene tahdollani niitä kahlitsemaan. Olen sentään aikuinen mies vieläpä.

21

1797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rassukka...

aikuisellakin miehellä on tunteet, jopa ihastumisen tunteitakin, joita ei järjellä selitellä ;)

• Ei järkeä

Useimmiten ne on ollut selitettävissä ainakin mun tapauksessa.
        Tästä nyt en tajua enää mitään koska nuo oireet tuntuu rinnassa, vatsassa ja sitten pää tuntuu ihan sekaiselta aina sen jälkeen kun häntä on nähnyt.

Toisinaan yritän katella toisia naisia että lähtis hän päästä. Useamman kuin kerran olen tajunnut että kattelen tiettyjä naisia ja ajatellut että "tohan on kivan näköinen". Sitten huomannut että se nainen joltakin osalta kasvoiltaan muistuttaa tätä naista.

Tämä taitaa olla vain niitä sarjassamme "toivottomia ihastuksia". En suosittele muille. Jos on valinnanvaraa.

• Rassukka....
        Ei järkeä kirjoitti:

Useimmiten ne on ollut selitettävissä ainakin mun tapauksessa.
        Tästä nyt en tajua enää mitään koska nuo oireet tuntuu rinnassa, vatsassa ja sitten pää tuntuu ihan sekaiselta aina sen jälkeen kun häntä on nähnyt.

Toisinaan yritän katella toisia naisia että lähtis hän päästä. Useamman kuin kerran olen tajunnut että kattelen tiettyjä naisia ja ajatellut että "tohan on kivan näköinen". Sitten huomannut että se nainen joltakin osalta kasvoiltaan muistuttaa tätä naista.

Tämä taitaa olla vain niitä sarjassamme "toivottomia ihastuksia". En suosittele muille. Jos on valinnanvaraa.

taasen suosittelen, paitsi jos olet kontrolli friikki :) tuollaisia tunteitahan ihastumisen kuuluu herättääkin, eikä silloin järki kyllä pelaa...

• Ei järkeä
        Rassukka.... kirjoitti:

taasen suosittelen, paitsi jos olet kontrolli friikki :) tuollaisia tunteitahan ihastumisen kuuluu herättääkin, eikä silloin järki kyllä pelaa...

Tarkoitin sitä että jos tämä on todellakin näin yksipuolista. Olen ollut aiemmin ihastunut ja pystynyt kontrolloimaan asioita.
        Nytkin tiettyyn tasoon saakka etten esimerkiksi vietä aikaani hänestä vain unelmoiden, mutta en muista milloin keho on näin voimakkaasti reagoinut jonkun pelkkään läsnäoloon.

Mietin tossa osittain että ehkä se johtuu myös siitä että yritän hieman "salata" ihastumista eli vaikuttaa viilipytyltä. Väkisin yrittäminen johtaa sitten siihen että jännitys toisen lähellä on liikaa.

Varmaan ihana tunne jos toiseen on mahkuja, mutta muuten aika vaikea ollla.

• Kepjas
        Ei järkeä kirjoitti:

Tarkoitin sitä että jos tämä on todellakin näin yksipuolista. Olen ollut aiemmin ihastunut ja pystynyt kontrolloimaan asioita.
        Nytkin tiettyyn tasoon saakka etten esimerkiksi vietä aikaani hänestä vain unelmoiden, mutta en muista milloin keho on näin voimakkaasti reagoinut jonkun pelkkään läsnäoloon.

Mietin tossa osittain että ehkä se johtuu myös siitä että yritän hieman "salata" ihastumista eli vaikuttaa viilipytyltä. Väkisin yrittäminen johtaa sitten siihen että jännitys toisen lähellä on liikaa.

Varmaan ihana tunne jos toiseen on mahkuja, mutta muuten aika vaikea ollla.

Sanotaan että silmät ovat sielun peili.. Kun katsot häntä syvälle silmiin niin uskon että tiedät sen jälkeen mitä hän tuntee sinua kohtaan

• Ei järkeä
        Kepjas kirjoitti:

Sanotaan että silmät ovat sielun peili.. Kun katsot häntä syvälle silmiin niin uskon että tiedät sen jälkeen mitä hän tuntee sinua kohtaan

Niinhän sitä luulis. En muista että yhtä syvää katsetta olen kenelläkään nähnyt suuntaani, mutta kyllä ne merkit oli kuitenkin sen suuntaiset sitten jutellessa ettei häntä kiinnostaisi.

Silmätkin voi valehdella tai sitten hän empi asiaa. Mutta hulluksi tulee jos alan jossitella vielä tuolla asialla.

• anj30

kun tunteen on noin vahvat toista kohtaan.. ehkä sinun pitäisi ottaa hänestä nainen itsellesi, ellei mikään estä..

• Suloista___

Ihana kuulla, että miehetkin voivat "seota" tuolla tavalla! :) Juttele tälle naiselle asiasta jotenkin. Jos et ihan suoraan uskalla niin kyllä jotenkin pitää kuulostella tilannetta! Uteliaisuudesta kysyn miksi "joudut" näkemään häntä?

• Ei järkeä
        Suloista___ kirjoitti:

Ihana kuulla, että miehetkin voivat "seota" tuolla tavalla! :) Juttele tälle naiselle asiasta jotenkin. Jos et ihan suoraan uskalla niin kyllä jotenkin pitää kuulostella tilannetta! Uteliaisuudesta kysyn miksi "joudut" näkemään häntä?

Oli tarkoitus jättää tämä aloitus tänne vain muuten, mutta voinhan vastata. Jonkinlaista tutustumista, lähestymistä ja ehdotelmaa olen jo yrittänyt.

Kyllä se tähän taitaa jäädä. Hänelle toivon kyllä kaikkea hyvää ja eihän sitä tiedä vaikka oltaisiin "liian erilaiset" lopulta. Jollakin tasolla taidan juuri sitä toivoa ettei kuljeta tässä onnen ohi. Jotenkin tässä taaperretaan tietä eteenpäin, mutta nämä hallitsemattomat reaktiot on jotain sellaista mitä en ennen ole kokenut. Vähän samaan suuntaan kerran, mutta silloin treffasin jo naista.

Tilanteen tekee hankalaksi myös se että näkisin häntä myös jatkossa jos lisää alkaisin ehdottelemaan ja hän on jo ehkä arvannut tai päätellyt käytöksestäni ettei ole mulla ihan kaikki inkkarit kanootissa kun häntä näen.

Ollaan siis jotakuinkin umpikujassa ja ehkä nuo oireet häviävät ajan myötä. Välillä tulee tunne että olisi parempi ettei häntä näkis ollenkaan ja yritinkin minimoida tossa aiemmin sitä mahdollisuutta, mutta sitten taas vierähtää kiertolainen radaltaan kun hän sattuu siihen eteen.

Ehkä tämä tästä. Pakkohan sen on.

• aikuinen nainen
        Ei järkeä kirjoitti:

Oli tarkoitus jättää tämä aloitus tänne vain muuten, mutta voinhan vastata. Jonkinlaista tutustumista, lähestymistä ja ehdotelmaa olen jo yrittänyt.

Kyllä se tähän taitaa jäädä. Hänelle toivon kyllä kaikkea hyvää ja eihän sitä tiedä vaikka oltaisiin "liian erilaiset" lopulta. Jollakin tasolla taidan juuri sitä toivoa ettei kuljeta tässä onnen ohi. Jotenkin tässä taaperretaan tietä eteenpäin, mutta nämä hallitsemattomat reaktiot on jotain sellaista mitä en ennen ole kokenut. Vähän samaan suuntaan kerran, mutta silloin treffasin jo naista.

Tilanteen tekee hankalaksi myös se että näkisin häntä myös jatkossa jos lisää alkaisin ehdottelemaan ja hän on jo ehkä arvannut tai päätellyt käytöksestäni ettei ole mulla ihan kaikki inkkarit kanootissa kun häntä näen.

Ollaan siis jotakuinkin umpikujassa ja ehkä nuo oireet häviävät ajan myötä. Välillä tulee tunne että olisi parempi ettei häntä näkis ollenkaan ja yritinkin minimoida tossa aiemmin sitä mahdollisuutta, mutta sitten taas vierähtää kiertolainen radaltaan kun hän sattuu siihen eteen.

Mulla kun on samat tuntemukset erästä miestä kohtaan. Tuskin olet hän, mutta tällainen keskustelu on kivaa =)
        Iski silmään varsinkin tuo "liian erilaiset"...

missä sinä häntä näet?

• beiersdorf
        Ei järkeä kirjoitti:

"Jonkinlaista tutustumista, lähestymistä ja ehdotelmaa olen jo yrittänyt."

Oletko siis pyytänyt häntä treffeille tms. suoraa lähestymistä? Mitä hän siihen vastasi?
        Vaikutat ihanalta tyypiltä :)

• Kaikki pysähtyi . .
        Ei järkeä kirjoitti:

Teksti pysähdytti - kaikki ajatukset hävisivät aivoista. Olen aavistellut yhtä ja toista, mutta
        selvyyttä en ole saanut mitkä ovat todelliset toiveet. Niitä olen voinut vain arvailla -
        ja miettinyt mielessäni . . .
        Myötätuntoiset ajatukset viestin kirjoittajalle - vieno toivomus - selvempiä merkkejä. . .

• Ei järkeä
        Kaikki pysähtyi . . kirjoitti:

Teksti pysähdytti - kaikki ajatukset hävisivät aivoista. Olen aavistellut yhtä ja toista, mutta
        selvyyttä en ole saanut mitkä ovat todelliset toiveet. Niitä olen voinut vain arvailla -
        ja miettinyt mielessäni . . .
        Myötätuntoiset ajatukset viestin kirjoittajalle - vieno toivomus - selvempiä merkkejä. . .

Hei kuulkaas naiset.
        Tosi kivaa kun yritätte piristää ja vielä epäilette että olen mieshenkilö, joka on teillä kiikarissa, mutta tiedän missä kyseinen nainen on tänä iltana eikä hän varmasti ole täällä palstalla. :P

Olen yrittänyt hieman häntä treffeillekin, juu. Nainen on hieman minua nuorempi ja takuuvarmasti hänen ympärillään riittää hyörinää. Hänessä on todellakin jotain ihastuttavaa luonteen puolesta vaikka hän myös nätti onkin. Se on se hankala puoli kun tuollaiseen "ihastuu" että sitä jää kutkuttamaan onko toinen sellainen sitten pohjimmiltaan kuin vaikuttaa.

Harmittavasti en ole päässyt sitä rennompaa ja ihanampaa ;) puolta itsestäni näyttämään. Ehkä se on se "jos" joka tuota kehoakin vielä vaivaa vaikka mieli yrittää siirtyä jo eteenpäin. Helppoa se ei ole ja asiaa ei tee helpommaksi se että kohtalo suorastaan johdattaa meitä yhteen sattumien kautta. Puhumattakaan siitä että välillä hänen käytöksensä vihjailisi kiinnostukseen.

Mut mieli ja keho tekee näissä tunnetiloissa tepposia. Älkääkä tekään nyt ajatelko että oon se yks jota te kaipailette. ;)

Onneks tuo kylmä ilma jäädytti ajatuksia edes hieman. Nyt vain peukkuja etten loppuviikosta näe häntä. :) vai oisko se toisin päin :(

• Heleo(n)
        Ei järkeä kirjoitti:

Hei kuulkaas naiset.
        Tosi kivaa kun yritätte piristää ja vielä epäilette että olen mieshenkilö, joka on teillä kiikarissa, mutta tiedän missä kyseinen nainen on tänä iltana eikä hän varmasti ole täällä palstalla. :P

Olen yrittänyt hieman häntä treffeillekin, juu. Nainen on hieman minua nuorempi ja takuuvarmasti hänen ympärillään riittää hyörinää. Hänessä on todellakin jotain ihastuttavaa luonteen puolesta vaikka hän myös nätti onkin. Se on se hankala puoli kun tuollaiseen "ihastuu" että sitä jää kutkuttamaan onko toinen sellainen sitten pohjimmiltaan kuin vaikuttaa.

Harmittavasti en ole päässyt sitä rennompaa ja ihanampaa ;) puolta itsestäni näyttämään. Ehkä se on se "jos" joka tuota kehoakin vielä vaivaa vaikka mieli yrittää siirtyä jo eteenpäin. Helppoa se ei ole ja asiaa ei tee helpommaksi se että kohtalo suorastaan johdattaa meitä yhteen sattumien kautta. Puhumattakaan siitä että välillä hänen käytöksensä vihjailisi kiinnostukseen.

Mut mieli ja keho tekee näissä tunnetiloissa tepposia. Älkääkä tekään nyt ajatelko että oon se yks jota te kaipailette. ;)

Onneks tuo kylmä ilma jäädytti ajatuksia edes hieman. Nyt vain peukkuja etten loppuviikosta näe häntä. :) vai oisko se toisin päin :(

Mukavaa kuulla, että jossain joku mies kamppailee samojen ongelmien kanssa vieläpä pitkälti samanoloisessa tilanteessa. Kuullostat ylipäätään todella mukavalta tyypiltä, joten taatusti löydät onnea ja rakkautta! Sympatioiden nimessä kerron hieman omasta tilanteestani.

Mä tutustuin kuukausi sitten erään miehen, joka melko nopeasti herätti mun kiinnostuksen. Nopeasti ensitapaamisen jälkeen ihmettelin, kuinka helppoa hänen kanssaan oli jutella ja kuinka viihdyn hänen seurassaan. Koska juttelu sujui meillä niin hyvin, alkuun hieman elättelin toivoa, että hänkin olisi mahdollisesti kiinnostunut musta. Kun hän mainitsi ohimennen erään toisen naishenkilön elämästään, katsoin parhaaksi haudata nämä tunteet. Tästä syystä olenkin oikeastaan jo viikon tai kahden ajan pyrkinyt ottamaan tähän mieheen tietoisesti etäisyyttä. Viime aikoina hän on myös vaikuttanut niin kovin stressaantuneelta, etten ole enää viitsinyt kevyttä kiusotteluanikaan jatkaa.

Haluaisin toki tutustua häneen enemmänkin ja nähdä myös vapaa-ajalla, mutta ystävyyskin riittää. Koska me tulemme joka tapauksessa tapaamaan toisiamme usein arjessa yhteisten opintojen merkeissä, voisi homma muuttua kiusalliseksi varsin nopeasti, jos tunteet olisivat yksipuolisia ja kuitenkin molempien tiedosssa.

Tämäkin herra myös kuvittelee, että olen tänä iltana ulkona riekkumassa yhteisten tuttujemme kanssa. Päästyäni kotiin päätin kuitenkin jäädä sinne, koska aikasen aamun takia väsytti ihan liikaa. Hän ei kyllä tästä päätöksestäni tiedä. Ehkä sinunkin haikailema nainen saattaa istua yksin iltaa jossain kotonaan (enkä tarkoita että se olisin minä).

En uskottele itselleni, että olisit sama mies. En myöskään jaksa uskotella, että hänen tunteet olisivat samansuuntaiset. Jos olisit hän, voisit ehkä arvata sen nimimerkkini ja tämän tarinani perusteella. Vaikka olisit joku aivan muu, toivon kaikkien epätoivoisesti ihastuneiden naisten tähden, että edes pyydät ihastustasi kahville. Vaikka mä en edes juo kahvia, minkä hänkin kyllä tietää, suostuisin kyllä heti jos hän vain kysyisi.

• ihana haave vain
        Ei järkeä kirjoitti:

Hei kuulkaas naiset.

Mä ainakin katselen häntä huomen aamulla silmiin.. melkein salaa.
        Hänkin taitaa vain olla sellainen haave kuin sinullakin.
        Mutta niin ihana haave :)

• Ei järkeä
        Heleo(n) kirjoitti:

Mukavaa kuulla, että jossain joku mies kamppailee samojen ongelmien kanssa vieläpä pitkälti samanoloisessa tilanteessa. Kuullostat ylipäätään todella mukavalta tyypiltä, joten taatusti löydät onnea ja rakkautta! Sympatioiden nimessä kerron hieman omasta tilanteestani.

Mä tutustuin kuukausi sitten erään miehen, joka melko nopeasti herätti mun kiinnostuksen. Nopeasti ensitapaamisen jälkeen ihmettelin, kuinka helppoa hänen kanssaan oli jutella ja kuinka viihdyn hänen seurassaan. Koska juttelu sujui meillä niin hyvin, alkuun hieman elättelin toivoa, että hänkin olisi mahdollisesti kiinnostunut musta. Kun hän mainitsi ohimennen erään toisen naishenkilön elämästään, katsoin parhaaksi haudata nämä tunteet. Tästä syystä olenkin oikeastaan jo viikon tai kahden ajan pyrkinyt ottamaan tähän mieheen tietoisesti etäisyyttä. Viime aikoina hän on myös vaikuttanut niin kovin stressaantuneelta, etten ole enää viitsinyt kevyttä kiusotteluanikaan jatkaa.

Haluaisin toki tutustua häneen enemmänkin ja nähdä myös vapaa-ajalla, mutta ystävyyskin riittää. Koska me tulemme joka tapauksessa tapaamaan toisiamme usein arjessa yhteisten opintojen merkeissä, voisi homma muuttua kiusalliseksi varsin nopeasti, jos tunteet olisivat yksipuolisia ja kuitenkin molempien tiedosssa.

Tämäkin herra myös kuvittelee, että olen tänä iltana ulkona riekkumassa yhteisten tuttujemme kanssa. Päästyäni kotiin päätin kuitenkin jäädä sinne, koska aikasen aamun takia väsytti ihan liikaa. Hän ei kyllä tästä päätöksestäni tiedä. Ehkä sinunkin haikailema nainen saattaa istua yksin iltaa jossain kotonaan (enkä tarkoita että se olisin minä).

En uskottele itselleni, että olisit sama mies. En myöskään jaksa uskotella, että hänen tunteet olisivat samansuuntaiset. Jos olisit hän, voisit ehkä arvata sen nimimerkkini ja tämän tarinani perusteella. Vaikka olisit joku aivan muu, toivon kaikkien epätoivoisesti ihastuneiden naisten tähden, että edes pyydät ihastustasi kahville. Vaikka mä en edes juo kahvia, minkä hänkin kyllä tietää, suostuisin kyllä heti jos hän vain kysyisi.

Vähän samankaltainen tilanne, tosin ei opiskeluista on itsellä. Mielestäni tilanne on jo hieman kiusallinen tässä tapauksessa jo nyt. En tunne kuitenkaan häntä niin hyvin kuin sinä ja se pikkaisen harmittaa koska olis ollut kiva nähdä miten homma sujuu sitten vaikkapa kahvilla.

Pikkulinnut visersivät ;) että hän oli eilen liikkeellä ja eipä se asia minulle sillä tavoin kuulu, muuta kuin että tahdoin sanoa ettei hän varmaan ketjun naisista ole yksikään.

Pikkaisen harmittelen sitä että tapailtiin molemmat taannoit muita kun toinen oli vapaana. Hän ehkä sitten sai sen kuvan ensin että minua kiinnosti kun hän oli varattu ja sitten sai sen kuvan ettei kiinnosta enää kun olin itse varattu.

Tuon jälkeen yritin tietynlaista aloitetta, mutta en saanut tarpeeksi vastakaikua että olisi viitsinyt yrittää enempää enkä oikein enää haluaisi munata itteäni enempään. Tilanne kävisi myös varmaan hieman hankalaksi hänelle ja yritin sitä välttää.

Jotenkin sairasta ja väärin, mutta usein suorastaan toivon ettei hän ole syvemmälti sellainen niinku ajattelen koska sitten tosiaan menetän jotain ainutlaatuista. Sais vain nämä fyysiset oireilut yms. pois että pääsis eteenpäin.

Ehkä sinun tapauksessa on mahdollisuuksia. Voin sen sanoa että jos nainen vihjaa vain tarpeeksi selkeästi niin aivan varmasti kahville pyytäisin. Uskon että jos miehellä on tollaisessa tilanteessa samoja fiiliksiä niin tekee samoin jos vain nainen osoittaa kiinnostusta myös. Todella hankalaa jos nainen on miesten suhteen ujo tai piilottelee jostakin syystä kiinnostusta.

Mutta nyt pitää taas ajatella vaihteeksi jotain muuta kuin häntä.

• Kerro kerro ..

Kysy suoraan häneltä kiinostusta vaikka hän olisikin kiinostunut sinusta eikä uskalla näyttää sitä hänelle .

• plaa..

kuinka kauan olet tuntenut hänet?

• mennyttänaista
        plaa.. kirjoitti:

Tee jotain! Et voi tietää onko tunne yksipuolinen, ennen kuin heität pallon tuolle naiselle!
        Minä olen vastaavissa tunteissa erästä miestä kohtaan josta ajattelen juuri noin kuten sinä naisestasi.
        Yritän salata, mutta jokainen moikkaus sekoittaa pään koko päiväksi.

• Ei järkeä
        plaa.. kirjoitti:

Yli vuoden päivät tai tiennyt. En tunne häntä oikeastaan vieläkään.

• Ei järkeä

On olo helpottunut kun ei ole nähnyt häntä jonkun aikaan. On kyllä ollut muutama paikka, mutta olen vältellyt ja livistäny tilanteista pois kuin ihmeen kaupalla.
      Mietin tuossa ihan että onkohan hän huomannut tämän ja ihmetellyt että mikäköhän tuotakin vaivaa :D

Nyt vain taas on se että toinen poissa silmistä poissa mielestä, mutta sitä enemmän painetta taas kun näkee toisen.

Tämä asia ei mennyt siten kuten joskus suunnittelin. Kai sitä vain ei voi joitakin tunteita ymmärtää miksi ne tarttuvat kohteeseen joka on todennäköisesti tavoittamattomissa.

Ehkä pitäis rohkaistua ja huomenna väkisin nähdä häntä. Tietysti toivoen etten pökerry hänen eteensä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      58
      3183
    2. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      6
      2957
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      42
      2926
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2826
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2610
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2317
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      54
      2056
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1941
    Aihe