Parina kuukautena tässä lähetellyt vikailmoituksia ja soittanut Elisaan 3G:stä, kun 1 megan liittymässä latausnopeus on esim. 0,2-0,3 megaa, lähetysnopeus 0,05 megaa ja ping 1800 ms. Kaikkea sitä vaihtelevasti ja vuoronperään.
Sähköpostissa saanut kuin aivottomalle tarkoitettuja alkeisohjeita.
Viimein pariin kertaan ilmoittivat, että alueellanne parannetaan datasiirtoa, ja muutostöiden aikana häiriöitä esiintyy. Muutokset tehdään ensimmäisen neljänneksen aikana.
Sitä vaan tässä ihmettelen, että miksi tätä menoa pitää jaksaa 3 kuukautta maksamalla täyttä hintaa, vaikka tuote on useimmiten käyttökelvoton?
Elisaan en ota enää yhteyttä, se on yhtä tyhjän kanssa.
Törkeää
8
587
Vastaukset
- Brainscan
No eipä sisällä mitään uutta tämäkään tarina. Kurja firma joka myy täysin toimimattomia ja/tai keskeneräisiä tuotteita.
Mutta, näin tällä alalla asiat hoidetaan. Asiakkaat toimivat tuotteen testaajina ja tuotteita korjataan sitä mukaan kun vikaa ilmenee. Siinä tosin kestää yleensä nin kauan että asiakas on jo kadonnut. Surkea business malli jossa kuluttaja joutuu kärsimään sekä rahallisesti että henkisesti. - 12+2 = 16
Lähes kaikissa mobiiliyhteyksissä esiintyy mainitsemiasi toimintahäiriöitä, eikä niistä kannata kenellekkään valittaa, ne vain kuuluu asiaan kun mobiilista puhutaan. Jos haluat toimivan systeemin ota langallinen yhteysmuoto, esim ADSL tai vastaava. Tulevaisuudessa mobiiliyhteydet tulevat ruuhkautumaan vielä lisää, ja tätäkautta häiriöt lisääntyy. Myöskään mikään 4G tai muu jippo ei tule asiassa auttamaan.
- .
Itsellä 1 megan 3G:ssä nettimittarit voivat näyttää priimatuloksia, sisään jopa 1,2 , ulos 0,35 megaa, mutta sivustosta riippumatta saa lukea eri selaimissa samaa liturgiaa odotellessaan sivun aukeamista:
- selvitetään verkko-osoitetta..
- muodostetaan yhteyttä...
- odotetaan yhteyttä osoitteesta..
- siirretään dataa osoitteesta..
- aikakatkaistu..
Ja tätä samaa kahdella eri koneella, joissa kolme eri käyttöjärjestelmää.
Mistään nettisurffailusta ei voi edes puhua, vaan odottamisesta netissä.
Mobiililaajakaista on niin syvältä hanurista, että sinne ei aurinkokaan paista. - I=I
tämä mobiililaajakaista, kun pätkäisee yhteyden kesken laskun maksun, tai Veikkauksen suljetulla sivustolla veikatessa.
Aina saa jännittää, toimiiko vaiko ei toimi? - ===!
miten operaattorit ylipäätään ilkeävät tyrkyttää kansalle täyttä paskaa?
- Pettynyt asiakas
Boikotoikaa Elisaa ja Saunalahtea. Itselläkään ei ole kuin huonoja kokemuksia!
- öhöh..
Vastaava tilanne.
3G on ollut jo noin puoli vuotta iltapäivästä alkaen suunnilleen käyttökelvoton joka ikinen päivä.
Asiakaspalvelussa veivataan loputtomiin samaa puuta heinää pakotetusta firmwaren päivityksestä ja kuormituksesta.
3G-orjasopimus päättyy pian, ja sen jälkeen en koske kolmen metrin kepilläkään tähän sontaan. - 45150
Väliaikatieto:
Se ensimmäinen neljännes verkon parannuksessa muuttuikin Elisan ilmoittamana toukokuuksi...
Eli täyden hinnan maksaminen epäkelvosta tuotteesta on jo kestänyt kohdallani noin puoli vuotta ja se jatkuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404