Onko kokemusta kyseisestä hotellista? Hinta ei ainakaan ole kalliimmasta päästä. Tarkoitan siis lähinnä siisteys, melu, aamiaisen laatu, henkilökunta ym. Olen aikaisemmin ollut paljon Knut Possessa (Viipuri-hotelli), mutta jos saa huoneen kadun puolelta, melu paperi-ikkunoiden läpi on helvetillinen. Muuten selvästi Druzhbaa viihtyisämpi, mm. ei homeisia kylpyhuoneita ja kuppaisia kokolattiamattoja, mutta makuasioistahan ei sovi kiistellä. Atlantik vanhassa kaupungissa on muuten loistovalinta, mutta aamiainen on olematon.
Viipurin Viking-hotelli
Reppumatkaaja
1
653
Vastaukset
- 6+9
Hintaansa nähden hyvä. Uusi hotelli, eli uudet huoneet ja kylppärit eikä kovin pahasti ryssäksi tehtynä. Joku aika sitten oli ainoa jossa nettiyhteys huoneissa (langalla), Drushbassa eikä Viipurihotellissa ollut kuin wlan ala-aulassa. Aamiainen kannetaan pöytään, suurin vika että se alkaa vasta klo 9! Siksi joskus käyty Viipurihotellissa aamiaisella (200 ruplaa) kun lähtö ollut aikaisin. Ratapihan melu haittaa jos melu haittaa, minua ei, mitäs sitä nukkuessa junia kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279