Mistä sais kohtuu hintaan USB-muistikkuja. Suomesta siis. Tunnettuilta valmistajilta.
Kingstonia on tullut ostettua muisti jutuissa.
Mistä USB-muistitikkuja "halvalla"?
9
2051
Vastaukset
- yjYqGyjYqG
Itse olen hakenut melkein kaikki Keskiseltä. Ei niitä kaukaa kannata hakea. Kaappaa mukaan kun kulkee tietokoneosaston ohi.
- ?
kalliita?
- you-to-mies
ainakin mun mielestä, en ole aloittaja, mutta komppaan.
Jos pidät muistitikkuja kalliina unohda ne!
Osta vaikka tuollainen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6066
On usb3 ja 320 gikaa 60€, suhteessa paljon halvempi kuin jotkut muistitikut ja samaan käyttöön eli kulkee mukana helposti.- RareC
sfinski80 kirjoitti:
Jos pidät muistitikkuja kalliina unohda ne!
Osta vaikka tuollainen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6066
On usb3 ja 320 gikaa 60€, suhteessa paljon halvempi kuin jotkut muistitikut ja samaan käyttöön eli kulkee mukana helposti.en tarvitse kiintolevyä, enkä ylimääräisiä johtoja.
- fundamentalist
Hintakin.
Gigantista yleensä tikut hankin vaikka muuten paikkaa vähän vierastankin.
Siellä ne ovat usein tarjouksessa, nyttenkin uudessa hinnastossa tarjotaan
4 Gigan Sandiskin tikkuja hintaan 6,95 egee/kpl.
Laitanpa vertailun vuoksi ostotilastoistani:
"2003.01.16 10 kpl diskettejä "korppuja" (Biltema) 3,35e"
Ja laatikollisessa diskettejä on yhteensä tilaa 0,0144 Gigaa.
4 Gigan tikku on massatuote, sitä isompaa ei kannattane ostaa, vaan kuten on
jo ehdotettukin, pienen ulkoisen kiintolevyn hinta/tilavuussuhde on ylivoimainen.
Pari viikkoa sitten ostin Gigantin tarjouksesta Iomegan 320 Gigaisen pien ulkoisen
USB-levyn hintaan 49 euroa. Tosin oli pelkkä USB2 mutta kuitenkin.
Tupakkiaskin kokoinen mutta puolet littanampi, menee paidan rintataskuun.
Tikkuja on usein tarjouksessa pitkin maailmaa, kun kulkee silmät auki saattaa
saada parilla eurollakin.- Pyyhis
"Tosin oli pelkkä USB2 mutta kuitenkin." Yksikään perinteinen kovalevy (paitsi ehkä 10000-15000rpm levyt) ei pysty lähellekään hyödyntämään edes usb2-väylän siirtokapasiteettia saati sitten usb3:n. Lisäksi nuo pienet 2.5" (läppärin) kovalevyt ovat 5400rpm levyjä. Vasta ssd ottaa kaiken irti usb3:ta.
- fundamentalist
Prkl.. kirjoitti:
Jäi niitä sinne vielä useita.
Mutta se erikoisalennus taisi olla voimassa vaan sen päivän.
Tuohon 79 euroonhan noita saa joka paikasta...
Juu, kyllä tuo USB2 minulle riittää :-)
Yhdessäkään koneessani ei ole vielä USB3:sta, jossain vielä vaan USB1:kin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644