Mistä sais kohtuu hintaan USB-muistikkuja. Suomesta siis. Tunnettuilta valmistajilta.
Kingstonia on tullut ostettua muisti jutuissa.
Mistä USB-muistitikkuja "halvalla"?
9
1987
Vastaukset
- yjYqGyjYqG
Itse olen hakenut melkein kaikki Keskiseltä. Ei niitä kaukaa kannata hakea. Kaappaa mukaan kun kulkee tietokoneosaston ohi.
- ?
kalliita?
- you-to-mies
ainakin mun mielestä, en ole aloittaja, mutta komppaan.
Jos pidät muistitikkuja kalliina unohda ne!
Osta vaikka tuollainen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6066
On usb3 ja 320 gikaa 60€, suhteessa paljon halvempi kuin jotkut muistitikut ja samaan käyttöön eli kulkee mukana helposti.- RareC
sfinski80 kirjoitti:
Jos pidät muistitikkuja kalliina unohda ne!
Osta vaikka tuollainen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6066
On usb3 ja 320 gikaa 60€, suhteessa paljon halvempi kuin jotkut muistitikut ja samaan käyttöön eli kulkee mukana helposti.en tarvitse kiintolevyä, enkä ylimääräisiä johtoja.
- fundamentalist
Hintakin.
Gigantista yleensä tikut hankin vaikka muuten paikkaa vähän vierastankin.
Siellä ne ovat usein tarjouksessa, nyttenkin uudessa hinnastossa tarjotaan
4 Gigan Sandiskin tikkuja hintaan 6,95 egee/kpl.
Laitanpa vertailun vuoksi ostotilastoistani:
"2003.01.16 10 kpl diskettejä "korppuja" (Biltema) 3,35e"
Ja laatikollisessa diskettejä on yhteensä tilaa 0,0144 Gigaa.
4 Gigan tikku on massatuote, sitä isompaa ei kannattane ostaa, vaan kuten on
jo ehdotettukin, pienen ulkoisen kiintolevyn hinta/tilavuussuhde on ylivoimainen.
Pari viikkoa sitten ostin Gigantin tarjouksesta Iomegan 320 Gigaisen pien ulkoisen
USB-levyn hintaan 49 euroa. Tosin oli pelkkä USB2 mutta kuitenkin.
Tupakkiaskin kokoinen mutta puolet littanampi, menee paidan rintataskuun.
Tikkuja on usein tarjouksessa pitkin maailmaa, kun kulkee silmät auki saattaa
saada parilla eurollakin.- Pyyhis
"Tosin oli pelkkä USB2 mutta kuitenkin." Yksikään perinteinen kovalevy (paitsi ehkä 10000-15000rpm levyt) ei pysty lähellekään hyödyntämään edes usb2-väylän siirtokapasiteettia saati sitten usb3:n. Lisäksi nuo pienet 2.5" (läppärin) kovalevyt ovat 5400rpm levyjä. Vasta ssd ottaa kaiken irti usb3:ta.
- fundamentalist
Prkl.. kirjoitti:
Jäi niitä sinne vielä useita.
Mutta se erikoisalennus taisi olla voimassa vaan sen päivän.
Tuohon 79 euroonhan noita saa joka paikasta...
Juu, kyllä tuo USB2 minulle riittää :-)
Yhdessäkään koneessani ei ole vielä USB3:sta, jossain vielä vaan USB1:kin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987