Photoshopin filttereistä

fotarialoittelija

Nythän kävi näin, että muokkailin tuossa kuvaa ja kokeilin noita pahamaineisia filtereitä sitten ihan kokeilumielessä. Sitten löysin mielestäni kuvaan sopivan, mutta muuten olin kussut yhden objektin poistamisen ja nerokkaana en tehnyt niitä eri layereille. Tein sitten uudestaan poiston paremmin mutta en löydä enää samaa efektiä vaikka olen kaikkia kokeillut. Pahimmillaan siinähän voi olla vaikka kaksi päällä yhtäaikaa, mutta kun tuo varhaisiän dementia vaivaa niin eipä ole aavistustakaan.

Eli kysymys kuuluu, näkeekö mistään mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
Kiitos jo etukäteen.

P.S: Kysehän on vanhasta cs2 versiosta

6

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, ellei ole actionseihin tallennettu.

      Helpottaisi filterin tunnistusta jos näkisi ko. kuvan.

    • 02o

      ”Eli kysymys kuuluu, näkeekö mistään mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???”
      —ne näkyy History-paletissa Window/History, voit itse määritell montako viimeistä siellä näkyy (History Options)

      • 7+14

        Jos fotari on sammutettu tässä välissä, niin historia tiloihin ei enään päästä. Fotarin preferensseissä om kohta "history log" ja jos se on päällä, niin sitten on mahdollista tutkia mitä kuvalle on tehty. Nyt en ole varma löytyykö tätä CS2 versiosta, mutta uudemmissa versioissa on "general" välilehdellä.


      • tällä hetkellä
        7+14 kirjoitti:

        Jos fotari on sammutettu tässä välissä, niin historia tiloihin ei enään päästä. Fotarin preferensseissä om kohta "history log" ja jos se on päällä, niin sitten on mahdollista tutkia mitä kuvalle on tehty. Nyt en ole varma löytyykö tätä CS2 versiosta, mutta uudemmissa versioissa on "general" välilehdellä.

        Jos fotari on sammutettu tässä välissä
        vs.
        mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
        —siis tarkoitatko, että on sammutettu tällähetkellä tässä välissä kesken kuvansäädön.
        Miksi ohjelma oliisi sammutettu välillä?


      • 17+6
        tällä hetkellä kirjoitti:

        Jos fotari on sammutettu tässä välissä
        vs.
        mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
        —siis tarkoitatko, että on sammutettu tällähetkellä tässä välissä kesken kuvansäädön.
        Miksi ohjelma oliisi sammutettu välillä?

        Tässä ei varmaankaan tarkoiteta että ohjelmaa sammutettaisiin välissä jos käsittely on kesken, jotkut sammuttavat koneensa tai poistuvat ohjelmasta päivän päätteeksi, ja kun kysymyksen esityksestä on jo tovi, niin on mahdollista ettei kuva ole enään auki photoshopissa.


      • enään auki
        17+6 kirjoitti:

        Tässä ei varmaankaan tarkoiteta että ohjelmaa sammutettaisiin välissä jos käsittely on kesken, jotkut sammuttavat koneensa tai poistuvat ohjelmasta päivän päätteeksi, ja kun kysymyksen esityksestä on jo tovi, niin on mahdollista ettei kuva ole enään auki photoshopissa.

        mitä tarkoittaa ”tällä hetkellä on laitettu???”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe