Nythän kävi näin, että muokkailin tuossa kuvaa ja kokeilin noita pahamaineisia filtereitä sitten ihan kokeilumielessä. Sitten löysin mielestäni kuvaan sopivan, mutta muuten olin kussut yhden objektin poistamisen ja nerokkaana en tehnyt niitä eri layereille. Tein sitten uudestaan poiston paremmin mutta en löydä enää samaa efektiä vaikka olen kaikkia kokeillut. Pahimmillaan siinähän voi olla vaikka kaksi päällä yhtäaikaa, mutta kun tuo varhaisiän dementia vaivaa niin eipä ole aavistustakaan.
Eli kysymys kuuluu, näkeekö mistään mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
Kiitos jo etukäteen.
P.S: Kysehän on vanhasta cs2 versiosta
Photoshopin filttereistä
6
267
Vastaukset
Ei, ellei ole actionseihin tallennettu.
Helpottaisi filterin tunnistusta jos näkisi ko. kuvan.- 02o
”Eli kysymys kuuluu, näkeekö mistään mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???”
—ne näkyy History-paletissa Window/History, voit itse määritell montako viimeistä siellä näkyy (History Options)- 7+14
Jos fotari on sammutettu tässä välissä, niin historia tiloihin ei enään päästä. Fotarin preferensseissä om kohta "history log" ja jos se on päällä, niin sitten on mahdollista tutkia mitä kuvalle on tehty. Nyt en ole varma löytyykö tätä CS2 versiosta, mutta uudemmissa versioissa on "general" välilehdellä.
- tällä hetkellä
7+14 kirjoitti:
Jos fotari on sammutettu tässä välissä, niin historia tiloihin ei enään päästä. Fotarin preferensseissä om kohta "history log" ja jos se on päällä, niin sitten on mahdollista tutkia mitä kuvalle on tehty. Nyt en ole varma löytyykö tätä CS2 versiosta, mutta uudemmissa versioissa on "general" välilehdellä.
Jos fotari on sammutettu tässä välissä
vs.
mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
—siis tarkoitatko, että on sammutettu tällähetkellä tässä välissä kesken kuvansäädön.
Miksi ohjelma oliisi sammutettu välillä? - 17+6
tällä hetkellä kirjoitti:
Jos fotari on sammutettu tässä välissä
vs.
mitä filtereitä yms. kuvaan tällä hetkellä on laitettu???
—siis tarkoitatko, että on sammutettu tällähetkellä tässä välissä kesken kuvansäädön.
Miksi ohjelma oliisi sammutettu välillä?Tässä ei varmaankaan tarkoiteta että ohjelmaa sammutettaisiin välissä jos käsittely on kesken, jotkut sammuttavat koneensa tai poistuvat ohjelmasta päivän päätteeksi, ja kun kysymyksen esityksestä on jo tovi, niin on mahdollista ettei kuva ole enään auki photoshopissa.
- enään auki
17+6 kirjoitti:
Tässä ei varmaankaan tarkoiteta että ohjelmaa sammutettaisiin välissä jos käsittely on kesken, jotkut sammuttavat koneensa tai poistuvat ohjelmasta päivän päätteeksi, ja kun kysymyksen esityksestä on jo tovi, niin on mahdollista ettei kuva ole enään auki photoshopissa.
mitä tarkoittaa ”tällä hetkellä on laitettu???”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987