bi-seksi

bi-imu

Onko muilla sellaisia kokemuksia,että seksi samaa sukupuolta olevan kanssa on parenpaa?Itse aloin kokeilla miesten välistä vasta yli 40v,mutta ajatus oli ollut mielessä jo pitkään.Mulla kyllä oli hyvä seksi vaimon kanssa,mutta se alkoi väljähtyä ja vaimo oli haluton yhä useammin.Kokeilin sitten imutella toisen miehen kanssa ja se tuntui heti hyvältä,jopa paremmalta kuin vaimon antama imuhoito.Itse vähän jännitin miltä tuntuisi ottaa suuhun toisen miehen spermaa,mutta eihän se pahaa ollut.Nykyään suorastaan rakastan saada spermaa suuhuni vaikka ilman vastapalvelua.

38

4656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SPER

      Minä myös tykkään imutta toista miestä Sperman olen ottanut aina suuhuni ja niellyt On mahtava tunne kun jäykkä kalu sykkii suussa ja kuuma sperma pulppuaa suuhuni NAM

    • ellei joku sniffannu

      vapauttti HIMONSA ja alkaa harrastaa miehen kanssa on siis kaapissa siksikö koska on BI? tuntee himon vetovoimaa nyt enempi mieheen joten onko sittenkin homo? homoksihan kasvetaan himon saattelemana.

      • sigmundin jäljillä

        Homoksi kasvetaan varhaislapsuuden olosuhteiden vuoksi


      • hetero 4 ever
        sigmundin jäljillä kirjoitti:

        Homoksi kasvetaan varhaislapsuuden olosuhteiden vuoksi

        Se on sairasta tuo homoilu. Iljettäviä olette puppelit.


      • ukkom111
        hetero 4 ever kirjoitti:

        Se on sairasta tuo homoilu. Iljettäviä olette puppelit.

        vaan nautinnollista. Olen 42 ukkomies ja harrastan seksiä imujen merkeissä aina silloin tällöin miesten kanssa. Ja täytyy sanoa, että se on parasta seksiä mitä voi kokea...tuntea kalun kovettuminen suussa ja aikansa imettyä saada maukas palkinto..Kannattaa kokeilla


      • Homksi Synnytään
        sigmundin jäljillä kirjoitti:

        Homoksi kasvetaan varhaislapsuuden olosuhteiden vuoksi

        Sigmund hyvä,
        Geenit sen tekee. Näkee sen mun ja veljen identtisestä kasvatuksessakin. Minä meistä ainoa homo.


    • innokas 47bim

      Lieneekö 50:n villitys iskeä meikäläiseenkin kun oon alkanut myös kiinnostua miesten seurasta.
      Olen 47ukm 02al. ja mullakin on haaveena löytää kiva,rento ja luottamuksen arvoinen porukka missä vois
      ujostelematta harrastaa suuseksiä ja runkkailuja.

    • 47m

      Kuulostaa hyvältä. Miten saadaan yhteyksiä luotua?

    • Porukassa parempi

      Minä kuulu yhteen runkkuklubiin pääkaupunkiseudulla. Kokoonnumme kerran kuukaudessa syys-toukokoon aikana. Yleensä paikalla (saunassa) on 10 - 20 kaiken ikäistä. miestä. Tosi kiihottavaa viettää siellä 1 - 3 tuntia muiden samanmieleisten seurassa.

      • Tuommoiseen porukkaan olisi kiva päästä mukaan.


    • haave

      Bi-aatoksissa tuo suuhun ottaminen tuntuu tosi kiihottavalta. Ensin ehkä kumin kanssa.

    • huumixu

      itsekkin haluisin kokeilla ottaa mieheltä suihin!! kiihotun jo pelkästä ajatuksesta.. en vain tiedä mistä löytää luotettavaa seuraa pieniin leikkeihin..

    • ac

      Hei, täällä yksi lisää ! Olen alkanut enemmän ja enemmän ihastumaan miesten kaluihin. Mikään muu ei kiihota enempää kuin kaunis seisova kulli. Olen vielä kokematon, mutta haluaisin ehdottomasti mukaan johonkin tällaiseen porukkaan. Pelkästään juttujenne lukeminen saa jo kiihoittumaan...

      • zax

        Enenevässä määrin minäkin. Voimakas halu imeä, mutta myöskin saada aivan aitoa penistä pyllyynsä. Tyttöystäväni on nyt tietoinen (kiitos tämän palstan) ja vaikuttaa hyväksyvän taipumukseni ...


    • huumixu

      sitten eiku järkkäilemään tapaamista jos kerran muitakin samanmielisiä löytyy.. käydään kaljalla ja eikun kokeilemaan!!

    • imutukset

      Moi!
      Harrastan samaa ukkomiesten kanssa sillointällöin..Vaimo ei ota suihin ja mies tietää miten se tekee gutaa...Piristyy kun saa ja antaa spermat miehltä suuhun....Mahtavaa vaihtelua..
      Missäpäin oot. mä Lahdessa.
      Vastaa niin päästää nauttimaan yhdessä

    • huumix

      pohjois-savo

      • cops

        huumix .... onanoitko anustasi ?


      • biz

        Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia aiheesta bi - sex ...


      • zax

        Huumix ... oletko läsnä ?


    • Littleorbig

      Ois kyllä mukava imeskellä...

      • Zax

        Niin olisikin, imeä ja tulla imetyksi. Anaaliakin tekee mieli, ottaa ja antaa ....


    • huumix

      täällä taas.. mukava ois tosiaan kokeilla.. myös anaaliakin tekis mieli kokeilla molemmin puolin!!

    • Zax

      Niin, nyt on vielä tyytyminen fantasioihin ja käytettävä apuvälineitä. Nytkin tekee mieli dildoa anukseen, huh ...
      Riisuudun ja käyn sängylle, otan miniläppärin mukaani ...

      • H. Tero

        Nonnih, taas tuli yks homokopla lisää. Kellä on kepakko persiissä ja kellä vellit rinnuksilla. Ukkoja putkahtelee kullintuskassa kaapista, niinkuin sieniä sateella. Eivät ymmärrä naisen päälle yhtään mitään vaan vain sontaluukku voi tuottaa täyttymyksen.


      • Zax
        H. Tero kirjoitti:

        Nonnih, taas tuli yks homokopla lisää. Kellä on kepakko persiissä ja kellä vellit rinnuksilla. Ukkoja putkahtelee kullintuskassa kaapista, niinkuin sieniä sateella. Eivät ymmärrä naisen päälle yhtään mitään vaan vain sontaluukku voi tuottaa täyttymyksen.

        Tyttäystäväni saa aihetta nauruun kunhan lukee tuon :D


    • huumix

      Mun
      tyttöystävä kuolee nauruun ton kommentin jälkeen!!:)

      • Zax

        Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, kommentoija ollakseen huippuhetero ja täällä kuitenkin hekumoi toisten kirjoituksilla. Ei ainoastaan naurettavaa vaan myös säälittävää suorastaan.


    • Shadow8

      Täällä näyttää enempi miehet näköjään juttelevan muttah... Itse olen kuitenkin nainen ja toisinaan touhut toisten naisten kanssa on paljonkin miellyttävämpiä kuin miesten kanssa.

      Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä ;)

    • kullittajabisse

      Onhan se kullin imeminen paljon parempaa kuin pillun nuoleminen. Pillu voittaa kuitenkin miehen peräsuolen 100-0 kun panemiseen asti mennään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      166
      3751
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      104
      2493
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2194
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2135
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1859
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      106
      1333
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1312
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      104
      1047
    Aihe