Luulen välillä tehneeni jotain, vaikka en olekaan tehnyt. Siis näen ihan silmissäni, että teinpäs minä! Yhtenä päivänä huomasin töissä, että eväitä ei löytynyt kassista. Ihmettelin tietenkin miten se on mahdollista, sillä "näin silmissäni" miten otin ne keittiönpöydältä ja laitoin laukkuuni. Oli vielä jotain "erikoisevästä". Kotiin mennessä totuus paljastui: siellähän ne oli pöydällä.
No, tuo esimerkki ei ollut kaikkein paras, sillä siitä voisi tehdä päätelmän, että rutiiniasioista ei aina muista, että tekikö sen vai ei. Mutta samaa luulottelua tapahtuu välillä myös ei-rutiininomaisissa, kertaluonteisissa tilanteissa. En ymmärrä, mistä se johtuu. Kuvittelenko asian mielessäni, ja sitten luulen tehneeni sen?
Mitenkä muut? Tapahtuuko samaa?
Kun luulee tehneensä
Ei ymmärrä
1
266
Vastaukset
- Tsemppii!
Hyvin kerroit juttusi.Veikkaan ettet keskity viemään loppuun asti suorittamiasi asioita.Jäävät usein kesken.Ajatuksesi harhailevat jossain muualla.Sun täytyy skarpata itsesi suorittamaan työt loppuun asti,vaikka lupaamalla itsellesi että saat ajatella vasta muuta työn suoritettuasi.Olet varmaankin nopea ajatuksiltasi,teot eivät pysy perässä.Kerro,miten jatkossa menee.Saatko ajatuksiasi kuriin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634