Tulee silloin tällöin käytyä Raumalla, mutta koskaan en ole saanut minkäänlaista kontaktia raumalaiseen naiseen. Tosin joskus olen tavannut mukavia raumalla asuvia sinne muualta muuttaneita tai siellä vierailevia.
Niin että lisääntyvätkö rauman naiset pekästään rauman miesten kanssa vai onko laji sukupuuttoon kuoleva?
Rauman naiset
24
3570
Vastaukset
- flikantirrakas
Lounaissuomalaiset ovat pidättyväisiä. Ei helpolla oteta kontaktia muihin kuin jo ennalta tuttuihin. Sitä ei pidä tulkita töykeydeksi tms., vaan kyse on ennemminkin tilan antamisesta. Uskoisin, että kontakteja syntyy paremmin, jos itse olet se aktiivinen osapuoli. Mene rohkeasti juttelemaan, niin eiköhän tutustuminen ala sujua! Itse olen ex-raumalainen ja löytänyt mieheni 100 km etelämpää, joten ei ainakaan kaikki raumalaiset ole sisäsiittoisia. ;)
- tytsy
mä olen raumalta.Tai siis olen asunut Raumalla 12 vuotta.
minusta Raumalla on naisia paljon ja mukavia.Mullakinm on paljon naispuolisia ystäviä raumalta.
ei naiset lisäänny miesten mukana.
Mistäs ite olet? - Hessu
Se oma aktiivisuus lähestyttäessä on ilman muuta perusolettamus, mutta kun se ei toimi samoin kuin muualla suomessa. Tanssiessakin saa yleensä vain yksitavuisia vastauksia keskusteluyrityksiin.
Itse olen keskisuomesta ja lähden nyt työmatkalle loppuviikoksi... en tosin tällä kertaa Raumalle.
Palataanko asiaan vielä ensi viikolla? - Kiartokanki
Pain tämä miälehes, ko seurava kerra yritäs saar raumlaiselt flikalt:
Se ny vaa o semne jutt, ett ei Raumal piret arvosas mittä tyhjäm puhumist. Jossaki Itäsuames voi semsellakki ol käyttö, mut ei tääl Raumal.
Selvit vaa asias ja san mitä oles vail, mut älä ruppe venkoilema.
Lisääntymisasia ovat kylläki tämsel muuttotappiopaikkakunnal vähä arkluantone jutt, ko Rauma lasaretistakki o kokonas lopetett synnyttämisosasto.- Hessu
Kiitos Rauman miehelle ohjeista. Täytyypä painaa mieleen ettei yritä höpistä turhia seuraavalla kerralla. Ja hyvin sanottu muutenkin... heh :-)
- näin on
raumalaiset naiset pyörivät raumalaisissa miehissä niin tiiviisti ettei muualta tullut paljon kerkee väliin. ja varoitus vaan raumalaisen miehen ihailijoille, jotta rauman naiset ei tajua heti luopua jos jätetään vaan yrittävät epätoivon vimmalla pitää menetyksestään kiinni esimerkiksi puhelinterrorin voimin. muualla päin naiset tuntee oman arvonsa eivätkä kehtaa moisella tavalla roikkua vaikka seurustelu ois päättyny jo esimerkiks vuosi sitten
- Mies77
Joo tossa osuit täysin oikeaan. Raumalaiset naiset kyllä osaa sen terrorisoinnin eron jälkeen! Melkein on traumoja jäänyt kun niin koville laitettiin!
- Anonyymi
Mies77 kirjoitti:
Joo tossa osuit täysin oikeaan. Raumalaiset naiset kyllä osaa sen terrorisoinnin eron jälkeen! Melkein on traumoja jäänyt kun niin koville laitettiin!
totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta!
Millasia ne on
- Anonyymi
Naiset täällä juoksee rikollisten kanssa kimpassa.
- Anonyymi
Nyt oli kyse naisista, eikä pirihuor.. ta!
- Anonyymi
Kontakti onnistuu helposti.
Käy suihkussa, plankkaa kengät, hanki suorat housut ja pikkutakki jostain. Pese hampaat, älä ota liikaa pohjia, älä levittämä lomppakoasi, kuuntele akan horinoita kiinnostuneen näköisenä ja myöntele niitä.
Kontakti syntyy varmasti. Osta kortongit etukäteen Tokmannilta.- Anonyymi
Kiigos tuhannesti. Oli toimiva ohje.
Kourujärvelle terveiset ja nyös kiitokset. - Anonyymi
Oikein, tää vaa ei luonaa kaikilta tuosta vain...mutta tällä asenteella pitäisikin mennä eteenpäin...
- Anonyymi
terve Merjalle terveisiä Karilta Ylitorniosta nimimerkki valkea taunus 17m.
- Anonyymi
Samoin sinulle Kari, nähdään toivottavasti pian.
- Anonyymi
Terve Merja oletkohan sinä oikea Merja ,ketä minä haen.K... B....
- Anonyymi
Terve Merja oletko se sama Merja ,joka olit Hudiksvallissa v 1970 sinua etsii KARI.
- Anonyymi
Olena sunut raumalla 40 vuotta enkä ole yhdenkään raumalaisen naisen kanssa puhunut enkä ystävystynyt. Ovat melko tylyjä ja vittumaisia mielestäni.
- Anonyymi
Terve on aivan onko Raumalta tai helsinkistä samanlaisisia.
- Anonyymi
Terve todellaki.
- Anonyymi
Raumall mittää hyvvii naissii ol.
- Anonyymi
Mitkä Ruman naiset ???
- Anonyymi
Olin raumal armeijas etapis 80 luvun alus,ja vaikka en ole hullumman näkönen ei koskaan käyny flaksi rauman tyttöjen kanssa.juttuun pääsi mut aina jäi luu käteen eikä koskaan päässy nauttiin hyvistä lihoist,auto kuskina ajoin paljon rauma-turku väliä ja monesti oli turusta liftari kyydis raumalle.monesti sain puhuttua treffit tytön kanssa mut eipä nuo tullut paikalle 😢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036