Niin elikkäs olen aika pelin alussa, suorittanut ehkä 4-5 tehtävää vasta ja olis kiva päästä lentokentillekkin. Pitääkö tehdä jotain tehtäviä että ne saa auki? oon jostain lukenut että shamal koneella pitää lentää flight skill täyteen että voi skipata lentokoulun. mutta kentät eivät silti aukea? Lippu automaatissa lukee vaan 'Out Of Order'. Eli flight skill on ihan täynnä ja kentät kiinni, mitä teen? onko lentokoulu ihan pakollinen?
GTA SA: Miten saan lentokentät auki?
6
637
Vastaukset
- :)
kirjoita pelin aikana rocketman ja lennä lentoketntälle ja katso lisää koodeja osoitteesta www.pelikulma.net
- Mitäs nyt.....?
tämä on PS2 versio....
- :)
Mitäs nyt.....? kirjoitti:
tämä on PS2 versio....
katso pelikulma.net sivulta
- miehän oon kakara
Sun pitää mennä autolla sen portin luo ja siinä on se pikku hökkeli(tai mikälie),jossa on se tyyppi. Sitten menet auton katon päälle ja hyppäät siitä sen hökkelin päälle ja kun se hökkeli on ihan aidan vieressä, niin siitä hyppäät hökkelin päältä aidan yli.Olet sitten lentokentällä, mutta ne lentokoneet on vähän matkan päässä, joten sinne pitää juosta tai mennä autolla. Se portti aukeaa kun olet lentokentällä ja sitten voit hakea auton sen portin toiselta puolelta ja mennä sillä lentokoneiden luo siis jos haluat lentää, mutta jos portti sulkeutuu joudut uudestaan menemään sinne.
Itse olen tehnyt tuolla tavalla.En ole kylläkään kovin hyvä selittämään.
Toivottavasti tajusit :) jos et tajunnu niin voihan YouTubesta katsoa videoita jos löytyy.Saattaahan niitä muitakin keinoja olla... - MC
Kun olet aavikolla niin pääset lentokouluun ja kuun oot sen suorittanu niin portit aina aukee koska sait lupakirjan lentämiseen. jos haluat ostta lipun ja lentää kaupungista toiseen niin täytyy oottta että saat lisää alueit auki. :(
- Gta
Miten aaan tästä ohjaimesta ku siinä on niitä nappuloita niin miten saan niistä sen lentokoneen? Nopeesti vastaus kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716