Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei Suomen kansalaisuutta

jännittynyt

Kävin tänään kutsuntatarkastuksessa, mutta mulla on muutenkin vapautus intistä, koska en oo suomen kansalainen. Kouluni ei kuitenkaan tätä tiedä ja en olekaan kertonut siitä niille koska ne ei kuitenkaan tajuis miksi joten sen takia en oo sanonut totuutta
No tänään kävin terkkarilla tarkastuksessa inttiä varten ja tarkotus oli näyttää hänelle passi jotta tää asia sen myötä paljastuisi. Kuitenkin mulla oli sellanen fiilis että passia ei pidä näyttää mut nyt myöhemmin kadun sitä että en näyttäny enkä paljastanu tota.
Eli nehän nyt siis luulee että oon suomen kansalainen ja että mulle on tulossa kutsunnat. Kyllähän mun on kai ennemmin tai myöhemmin pakko kertoa niille totuus mutta toisaalta en oikeen uskalla jos niiltä repee hermot ja huutaa että MIKSET SANONU AIKASEMMIN tms.
Joten mitä mun pitäis tehä?

6

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 plus 19

      mun mielestä näin tyhhmän viestin vois poistaa? liekö trolli... miks ihmessä menit ääliö niihin tarkastuksiin? et pääse inttiin ilman kansallisuutta

      • jännittynyt

        haluakaan inttiin! ja oon tosi helpottunu siitä että mull ei oo kansalaisuutta enkä tarvii mennä inttiin. Se on vaan se pulma et mun koulu luulee että oon kansalainen joten miten kertoisin sen niille etten oo?


      • vapautettu intistä
        jännittynyt kirjoitti:

        haluakaan inttiin! ja oon tosi helpottunu siitä että mull ei oo kansalaisuutta enkä tarvii mennä inttiin. Se on vaan se pulma et mun koulu luulee että oon kansalainen joten miten kertoisin sen niille etten oo?

        Sanot vaan suoraan ettet ole suomen kansalainen, niin helppoa se on.


      • Miksi olit
        jännittynyt kirjoitti:

        haluakaan inttiin! ja oon tosi helpottunu siitä että mull ei oo kansalaisuutta enkä tarvii mennä inttiin. Se on vaan se pulma et mun koulu luulee että oon kansalainen joten miten kertoisin sen niille etten oo?

        alunperin salannut oikean kansalaisuutesi? Ilmeisesti sinulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa, joten ei kukaan voi sinua neuvoa, kun ei me tidetä taustoja. Taidat olla luvatta Suomessa väärillä papereilla?

        Juttu tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ilmi, joten parempi varmaan kertoa kouluun totuus. On se parempi vaihtoehto kuin että joku koulussa ottaa muuta kautta paljastuneen asian puheeksi.


      • jännittynyt
        Miksi olit kirjoitti:

        alunperin salannut oikean kansalaisuutesi? Ilmeisesti sinulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa, joten ei kukaan voi sinua neuvoa, kun ei me tidetä taustoja. Taidat olla luvatta Suomessa väärillä papereilla?

        Juttu tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ilmi, joten parempi varmaan kertoa kouluun totuus. On se parempi vaihtoehto kuin että joku koulussa ottaa muuta kautta paljastuneen asian puheeksi.

        Olen syntynyt ja asunut täällä koko ikäni, joten en ole luvatta väärillä papereilla. Suunitelmissa on kertoa ja näyttää totuus ensi viikolla


    • huh huh...

      Mitä sinulla oikeasti on pelättävää? Ei yhtään mitään? End of story! Be happy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe