Yhtäkkiä palstalla herää armoton nokittelu ja toisten kirjoittajien arvostelu.Mikä sen oikein nyt laukaisi?Mä olen pitänyt tätä kuusikymppisten lokeroa melko järkevänä paikkana.Tuleeko mulle aikanaan samanlainen ikäkriisi eteen ja rupean huutelemaan tuntemattomille:Haistakaa home!-Kai tämän ikäluokan harrastukset pitäisi olla pelkästään kiikkustuoli,virkkuukoukku ja villalanka...Ja onhan mullakin kotona oma huoneentaulu,missä lukee koko totuus:Home,Sweet Home!
Onko tämä sopivaa teidän ikäisille ihmisille?
56
1734
Vastaukset
- aikuisten asioita
Luotaile vaan oman ikäluokkasi sivustoja. Täällä on sentään elämää. Vierivät kivet ei sammaloidu.
- BaronHomeoftheHissi
heräsivät Ruususen unestaan, ja säikähtivät sisäänryntääviä 50 palstalaisia. Nyt yrittävät mustasukkaisina hiljentää heidät.
Minun näkemykseni, vain.
Kautta aikojen stäältäkin ihmiset ovat vaeltaneet jopa 40-70-palstoilla.- HostelHeikki
mitä itse kukanenkin saa galleriaansa kirjoittaa :D :D :D
Riidanhaluista väkeä, ei tässä muuta voi sanoa. - kuka täällä riitelee
HostelHeikki kirjoitti:
mitä itse kukanenkin saa galleriaansa kirjoittaa :D :D :D
Riidanhaluista väkeä, ei tässä muuta voi sanoa.toisesta on oikeus puuttua asiaan.
- ei suossa
Toisaalta tämä on hyvä meidän ikäisille, jossa keskustellaan ikäistemme asioista, aina vitamiineista kramppeihin saakka.
Kerron yhden vinkin, jos juot viiniä ja jalkasi kramppaa. Ota muutama rae merisuolaa ja vettä...ja lisää vettä. Kyllä lääkärisi epäilee tätä ja sanoo, että se johtuu siitä, kun nouset ylös ja kävelet, mutta itse todistan toista.
Nythän on paljon puhetta lääkkeistä, narkolepsiasat alkaen, mutta kukahan jaksaa lukea lääkkeensä sivuvaikutuksista toisten lääkkeiden kanssa?
Yritetään olla komentoimatta näiden "riita mummeleiden" kanssa, sillä siellä suo, missä vetelä"!! varmaan liitää jossai vaiheessa tähän vastaamaan.
- vaitiolokultaa
idoli? muahhahhahhaaaaa!
vaitiolokultaa kirjoitti:
idoli? muahhahhahhaaaaa!
sanoinko niin??
Päinvastoin, oon tässä pakkaspäivän ratoks lukenut vanhoja ketjuja ja huomannut rouva korpikirjailijassa entistä oudompia piirteitä!
Niin että BUAAHAHAAAHAHHAA!!
Mun tapana ei yleensä ole kirjotella muista, mutta ko. rouvan mm. viimeöiset sepustukset saa karvat pystyyn.- vatipää ;))
minttupuu kirjoitti:
sanoinko niin??
Päinvastoin, oon tässä pakkaspäivän ratoks lukenut vanhoja ketjuja ja huomannut rouva korpikirjailijassa entistä oudompia piirteitä!
Mun tapana ei yleensä ole kirjotella muista, mutta ko. rouvan mm. viimeöiset sepustukset saa karvat pystyyn.se oli sarkasmia, se. :))
hahhahahahhhahahhahaa! - pensas kukkanen
minttupuu kirjoitti:
sanoinko niin??
Mun tapana ei yleensä ole kirjotella muista, mutta ko. rouvan mm. viimeöiset sepustukset saa karvat pystyyn.Ja hyväksi havainnut, että ko. "kirjailijalle" tuntuu olevan yks´sun toinen sama kirjoittaja, jonka hän kyllä tunnistaa?????
Sitten on Friidut, Hatzat ja hutsut samoja, jopa peräti aviossa?
Siirtyessään tänne 60 palstalle valittelee, että häntä vainotaan täällä, mutta vuosientakaiset keskustelut todistavat aivan muuta.
Kiitos sulle "minttupuu", kun uskalsit tuoda asian esille. Itse jouduin puskaan ja vaihdan nikkini piakkoin. - Kysymys vain?
pensas kukkanen kirjoitti:
Ja hyväksi havainnut, että ko. "kirjailijalle" tuntuu olevan yks´sun toinen sama kirjoittaja, jonka hän kyllä tunnistaa?????
Siirtyessään tänne 60 palstalle valittelee, että häntä vainotaan täällä, mutta vuosientakaiset keskustelut todistavat aivan muuta.
Kiitos sulle "minttupuu", kun uskalsit tuoda asian esille. Itse jouduin puskaan ja vaihdan nikkini piakkoin.kuinka kaun tätä samaa skeidaa jaksat jauhaa? ja mikä on motivaatiosi siihen.
Tsau:Friidu pensas kukkanen kirjoitti:
Ja hyväksi havainnut, että ko. "kirjailijalle" tuntuu olevan yks´sun toinen sama kirjoittaja, jonka hän kyllä tunnistaa?????
Kiitos sulle "minttupuu", kun uskalsit tuoda asian esille. Itse jouduin puskaan ja vaihdan nikkini piakkoin.Muista pysyä siellä puskassa muuten hukka tulee ja syö sinut ; D
- ://
Kysymys vain? kirjoitti:
kuinka kaun tätä samaa skeidaa jaksat jauhaa? ja mikä on motivaatiosi siihen.
Tsau:Friidumitä hän kirjoitti?
Hänhän puollusti sinua, ja sitä, että ette missään tapauksessa ole sama ihminen. - Jurppii...;)))
:// kirjoitti:
mitä hän kirjoitti?
Hänhän puollusti sinua, ja sitä, että ette missään tapauksessa ole sama ihminen.Korpikselta vaan jurppii edelleenkin. Tiedänpä että, jatkossa en vastaile hänen puska huutoihinsa. Enkä myöskään nimimerkilleen. Miettiköön itse jos, pystyy miksi.
Tsau:Friidu - ://
Jurppii...;))) kirjoitti:
Korpikselta vaan jurppii edelleenkin. Tiedänpä että, jatkossa en vastaile hänen puska huutoihinsa. Enkä myöskään nimimerkilleen. Miettiköön itse jos, pystyy miksi.
Tsau:Friiduetpä ole ainoa. :)) Vaikeneminen onkin voimakasta puhetta. :))
- Tanks;)))
:// kirjoitti:
etpä ole ainoa. :)) Vaikeneminen onkin voimakasta puhetta. :))
minunkaan...Eiköhän täällä muutkin saanet tarpeekseen..En varmasti ainoa...
Tsau:Friidu - mieti tätä
Tanks;))) kirjoitti:
minunkaan...Eiköhän täällä muutkin saanet tarpeekseen..En varmasti ainoa...
Tsau:Friiduettä tyhmien ja hullujen kans ei kannata alkaa sanasotasille.
Ei siitä ole mitään hyötyä, eikä sillä mitään voita.
Sananlasku sanoo:älyttömän kanssa ei kannata alkaa tinkaamaan, hän vetää sinut alas omalle tasolleen ja sen jälkeen hakkaa kokemuksellaan...
paljon kavereita jotka kaipaavat seuraani.
Aikasti harvoin jättävät ottamatta kantaa.
Joku 60 prossaa on kaikenlaista haukkua ja haistattelua mutta "mukana hekin ovat" V.Linna Tuntematon Sotilas, Kapteeni Kaarna?
Palstalaisista en luovu koskaan.
Anjaniinasta en ainakaan.
H.- hmpp..hämpp...;))))
häivy pentu..;))) Mä en niinku tarvi sua...sä vaa sotket;)))) Dorka...joo..jooo...tää kyllä muistetaan.. (siis hetki ainaki)...
Tsau:Friidu hmpp..hämpp...;)))) kirjoitti:
häivy pentu..;))) Mä en niinku tarvi sua...sä vaa sotket;)))) Dorka...joo..jooo...tää kyllä muistetaan.. (siis hetki ainaki)...
Tsau:Friidusait tuon kirjoituksen liitettyä itseesi?
Eihän siinä ollut perinaisellista kuin Anjaniina.
Muuten se koski kaikkia palstalaisia, miehiäkin.
H.
- -tiina
palstoilla oo koskaan heränny armoton nokittelu ja arvostelu ja eikös ne pitkälti samat kirjoittajat näillä palstoilla keiku niinkun sääkin nytten.
- demeter
että nuoremmat poikkeavat palstalla ja kiva että jotkut uskalikot tänne jäävätkin, vaikka meno on ollut turhan villiä viime aikoina. Tuo kai meiltä aina unohtuu - vaikka siitä usein muistutetaankin - että myös tällainen palsta antaa muille kuvaa siitä, millaista on olla tämän ikäinen. Kaikenlainen ilkeily kertoo minusta vain omasta turhautumisesta, siitä ettei elämä ollut sitä, mitä toivoi, ettei itse yltänyt siihen, minne
tahtoi. Viha/kiukku on usein vain surun naamio.
Mutta on täällä välillä mukavaakin, leppeitä ketjuja, kiinnostusta, ystävyyttä. hyviä kirjoittajia, hauskoja juttuja, kirpeää keskustelua... - -tiina
demeter kirjoitti:
että nuoremmat poikkeavat palstalla ja kiva että jotkut uskalikot tänne jäävätkin, vaikka meno on ollut turhan villiä viime aikoina. Tuo kai meiltä aina unohtuu - vaikka siitä usein muistutetaankin - että myös tällainen palsta antaa muille kuvaa siitä, millaista on olla tämän ikäinen. Kaikenlainen ilkeily kertoo minusta vain omasta turhautumisesta, siitä ettei elämä ollut sitä, mitä toivoi, ettei itse yltänyt siihen, minne
tahtoi. Viha/kiukku on usein vain surun naamio.
Mutta on täällä välillä mukavaakin, leppeitä ketjuja, kiinnostusta, ystävyyttä. hyviä kirjoittajia, hauskoja juttuja, kirpeää keskustelua...pääsääntöisesti on ihan kiva kirjoitella mitä nyt muutamat aina yrittävät omia koko palstaa itselleen ja sit on tyyppejä joilla täytyy olla aina joku hampaissa tietysti voi aina välillä kivahtaa ja räjähtää jos siltä tuntuu mutta sen jälkeen asia pitäs unohtaa ja antaa olla eikä kerta toisensa jälkeen kaivaa esille ja oikeen etsimällä etsiä sitä että sais toisen ärsyyntyyn.
- demeter
-tiina kirjoitti:
pääsääntöisesti on ihan kiva kirjoitella mitä nyt muutamat aina yrittävät omia koko palstaa itselleen ja sit on tyyppejä joilla täytyy olla aina joku hampaissa tietysti voi aina välillä kivahtaa ja räjähtää jos siltä tuntuu mutta sen jälkeen asia pitäs unohtaa ja antaa olla eikä kerta toisensa jälkeen kaivaa esille ja oikeen etsimällä etsiä sitä että sais toisen ärsyyntyyn.
kyllä antaa tunnustuspalkinto, kun olette jaksaneet sietää tuon käsittämättömän ryöpytyksen, minkä täällä saitte osaksenne. Sehän on saletti, että persoonallisuudet ovat täällä lujilla ja kun teitä tuli
useita samalla kertaa, niin pakkohan kai teitä oli ruveta kivittämään... Eiks nyt ole kuitenkin jo vähän
liennytystä tapahtunut ? - -tiina
demeter kirjoitti:
kyllä antaa tunnustuspalkinto, kun olette jaksaneet sietää tuon käsittämättömän ryöpytyksen, minkä täällä saitte osaksenne. Sehän on saletti, että persoonallisuudet ovat täällä lujilla ja kun teitä tuli
useita samalla kertaa, niin pakkohan kai teitä oli ruveta kivittämään... Eiks nyt ole kuitenkin jo vähän
liennytystä tapahtunut ?jo kivan rauhallista mutta mistä lie taas välillä putkahtaneet puskat räksyttämään yhden kanssa vielä pärjää mutta kun on useempi kimpussa niin sillon ei millään jaksas ja mikä ettei jos riidan aiheet aina vaihtus niin se oliskin virkistävää mutta tuntuu aina välillä olevan vähissä ;)))))
- demeter
-tiina kirjoitti:
jo kivan rauhallista mutta mistä lie taas välillä putkahtaneet puskat räksyttämään yhden kanssa vielä pärjää mutta kun on useempi kimpussa niin sillon ei millään jaksas ja mikä ettei jos riidan aiheet aina vaihtus niin se oliskin virkistävää mutta tuntuu aina välillä olevan vähissä ;)))))
ettei mua ole kovasti rökitetty, mutta pahalta tuntuu sekin, kun toisia haukutaan. Ja kyllä se tahma tarttuu, ei sille mitään voi. Tuossa lukaisin vanhan esille nostetun kiusaamisketjun ja se masensi kyllä niin, että oli pakko vetäytyä "rotkonsa rauhaan" hetkeksi. Sitten luin vastapainoksi teidän uusien ketjuja ja olo keveni heti. No mutta mitäs, näillä mennään ja sinnitellään...
- -tiina
demeter kirjoitti:
ettei mua ole kovasti rökitetty, mutta pahalta tuntuu sekin, kun toisia haukutaan. Ja kyllä se tahma tarttuu, ei sille mitään voi. Tuossa lukaisin vanhan esille nostetun kiusaamisketjun ja se masensi kyllä niin, että oli pakko vetäytyä "rotkonsa rauhaan" hetkeksi. Sitten luin vastapainoksi teidän uusien ketjuja ja olo keveni heti. No mutta mitäs, näillä mennään ja sinnitellään...
mieltä kaikkien kanssa että tulis hyvin toimeen jos vaikka on ihan rehellisesti ja oikeesti eri mieltä se mielletään monesti v....lux vaikka sillä ei olis mitään tekemistä sen kanssa niinhän sitä monesti tehdään jos ei uutta aihetta kiusaan keksitä nostetaan vanhat esiin mutta tänään on ollu monta ihan kivaakin ketjua.
- zz-zz
Se on se sama porukka jotka toisilleen ilkeilee. Vaihdevuosi-ikä pahentanut luonnevikaa.
- -tiina
nelikymppisenä ja loppuu seittemänkymppisenä kun vähän joka ikäluokkaan noita vaihdevuosia tarjotaan.
- Vellto***a
-tiina kirjoitti:
nelikymppisenä ja loppuu seittemänkymppisenä kun vähän joka ikäluokkaan noita vaihdevuosia tarjotaan.
60 ikävuoden jälkeen ne on nimeltään vuodenvaihteet
hunksz kirjoitti:
minun autostani on vain pakoputki poikki.
:)
H.ainakaan Biltemasta uutta osta.
- -tiina
Vellto***a kirjoitti:
60 ikävuoden jälkeen ne on nimeltään vuodenvaihteet
taas oppi uutta mutta miten ne poikkee vaihdevuosista vai mahtaako niillä olla ihan eri tarkoitus.
minttupuu kirjoitti:
ainakaan Biltemasta uutta osta.
letkunkäsittelijä huoltomiehenä.
Eiköhän se mene Motonetin tytöille lirkuttelemaan.
H.hunksz kirjoitti:
letkunkäsittelijä huoltomiehenä.
Eiköhän se mene Motonetin tytöille lirkuttelemaan.
H.olisin kaupannutkin.
Mut en mä siel tyttöjä oo koskaan nähnyt, soreita poikia vain.minttupuu kirjoitti:
olisin kaupannutkin.
Mut en mä siel tyttöjä oo koskaan nähnyt, soreita poikia vain.violetin mustat hiukset, tiukkaa nahkaa ja lävistyksiä.
max 160 cm.
H.- Syndroma
hunksz kirjoitti:
minun autostani on vain pakoputki poikki.
H.tippuu autosta, sen on ruoste syönyt,
mutta jos se tippuu miehestä,
niin kyseessä on spitaali!
:D Syndroma kirjoitti:
tippuu autosta, sen on ruoste syönyt,
mutta jos se tippuu miehestä,
niin kyseessä on spitaali!
:DMaksoi satasen, ja käytettiin hitsipilliä.
Siitä voit aprikoida mitä putosi.
H.- Hrr...
hunksz kirjoitti:
Maksoi satasen, ja käytettiin hitsipilliä.
Siitä voit aprikoida mitä putosi.
H.se runnottiin? Sweden rallyssa?
Kannattaako noin kallista urheilua sponsoroida...jso putken pätkäkin maksaa noin paljon, niin paljonko tulee hinnaksi koko kaaralle? Hrr... kirjoitti:
se runnottiin? Sweden rallyssa?
Kannattaako noin kallista urheilua sponsoroida...jso putken pätkäkin maksaa noin paljon, niin paljonko tulee hinnaksi koko kaaralle?ajan vaan siviililiikenteessä ja niin taitaa pysyäkin, 61v. rallikuskeja on harvassa.
Pyrin kyllä aina ajamaan hervottomasti ja holtittomasti.
On se niin hauskaa heitellä autoa kaikellalailla vinkkeliin.
Itse auto maksoi Lokakuussa 1300 Euroa.
Joten aikasti paljon saan remonttia tehdä ennen kuin pääsen uuden auton hintoihin.
H.- Hrr...
hunksz kirjoitti:
ajan vaan siviililiikenteessä ja niin taitaa pysyäkin, 61v. rallikuskeja on harvassa.
Pyrin kyllä aina ajamaan hervottomasti ja holtittomasti.
On se niin hauskaa heitellä autoa kaikellalailla vinkkeliin.
Itse auto maksoi Lokakuussa 1300 Euroa.
Joten aikasti paljon saan remonttia tehdä ennen kuin pääsen uuden auton hintoihin.
H.siis omasta siviiliautostasi on kyse.
Jos minulla olisi auto, niin pysyttelisin kyllä tiellä... mutta jokainen ajotaitonsa mukaan... :)
Wheeler Dealer. :)) Hrr... kirjoitti:
siis omasta siviiliautostasi on kyse.
Jos minulla olisi auto, niin pysyttelisin kyllä tiellä... mutta jokainen ajotaitonsa mukaan... :)
Wheeler Dealer. :))kutoa kantapään, tai ajaa autoa taitavan rallimaisesti.
H.hunksz kirjoitti:
kutoa kantapään, tai ajaa autoa taitavan rallimaisesti.
H.kävi Robert Kubicalle??
En mäkään polvitaklaile ihmisiä, vaik lätkähullu oonkin.hunksz kirjoitti:
kutoa kantapään, tai ajaa autoa taitavan rallimaisesti.
H.Minulla on muuttolaatikossa 8 diplomia autonkäsittelykursseilta.
On helpottavaa tietää että ongelmatilanteissa tietää mitä pitäisi tehdä.
Ihan livessä en ole vielä joutunut kokeilemaan joten toivonkin että joku ikuisessa rakkaudessa pettynyt 18v. tai syöpäsairas, ajaa vanhalla Bemarillaan rekan keulasta ohi ja laittaa minut koetukselle.
En pitäisi ihmeenä että junttaisin jarrut pohjaan ja huutaisin suoraa huutoa, sen sijaan että jarrun, kaasun ja taitavan ratinkäsittelyn avulla tönäisisin sen päin isoa Mäntyä.
Olisihan se kiva jos voisi auttaa miestä liikenteessä.
Muistutan kuitenkin, mitkään kurssit eivät oikeuta holtittomuuteen liikenteessä, mutta tekevät siitä hauskempaa.
H.minttupuu kirjoitti:
kävi Robert Kubicalle??
En mäkään polvitaklaile ihmisiä, vaik lätkähullu oonkin.joten oma syynsä.
Hänelle olisi sopinut mopoauto, tavallisella tiellä kun ajoi.
H.- Hrr...
hunksz kirjoitti:
Minulla on muuttolaatikossa 8 diplomia autonkäsittelykursseilta.
On helpottavaa tietää että ongelmatilanteissa tietää mitä pitäisi tehdä.
Ihan livessä en ole vielä joutunut kokeilemaan joten toivonkin että joku ikuisessa rakkaudessa pettynyt 18v. tai syöpäsairas, ajaa vanhalla Bemarillaan rekan keulasta ohi ja laittaa minut koetukselle.
En pitäisi ihmeenä että junttaisin jarrut pohjaan ja huutaisin suoraa huutoa, sen sijaan että jarrun, kaasun ja taitavan ratinkäsittelyn avulla tönäisisin sen päin isoa Mäntyä.
Olisihan se kiva jos voisi auttaa miestä liikenteessä.
Muistutan kuitenkin, mitkään kurssit eivät oikeuta holtittomuuteen liikenteessä, mutta tekevät siitä hauskempaa.
H.minä sen että osaat ajotaidon...olet kertonut siitä ennenkin. Senkun vain härnäsin. :)
hunksz kirjoitti:
joten oma syynsä.
Hänelle olisi sopinut mopoauto, tavallisella tiellä kun ajoi.
H.on formula1.
Ei rallissakaan vikaa ole.
Tykkään tehdä käsijarrukäännöksiä salaa ukolta.minttupuu kirjoitti:
on formula1.
Ei rallissakaan vikaa ole.
Tykkään tehdä käsijarrukäännöksiä salaa ukolta.kuka teillä maksaa vakuutukset ja sähkön.
Niin autoa kuin pesukonettakin pyöritään holtittomasti.
H.hunksz kirjoitti:
kuka teillä maksaa vakuutukset ja sähkön.
H.anteeksi.
hunksz kirjoitti:
kuka teillä maksaa vakuutukset ja sähkön.
H.mä maksan!!
Sitäpaitsi tääl palaa nytkin turhaan yks lamppu, minä en sitä sytyttänyt, maksan kyllä.sen käytön ;Pminttupuu kirjoitti:
mä maksan!!
Sitäpaitsi tääl palaa nytkin turhaan yks lamppu, minä en sitä sytyttänyt, maksan kyllä.sen käytön ;Pmaksaa keksit ja suklaat?
Kynttilät, sisäfileet ja eksoottisen kalliit mausteet?
Kuka maksaa Karaoke-illan kaljat?
Kenekä maksamassa, seksikkäässä pitsiunelmassa vajoat, käsin kootulle vuoteellesi?
Tunnusta!
H.
- jöökööpöö
nyplätä? Tulitkos sinä tänne oikein pitämään jöötä itseäsi vanhemmille?
- ilman merkkiä.
mitä muista....onko himo aihe?
vitut muista, sillä olemme juuri 17 vuotta vanhoja....
sillä aika sen saavutukset tulevat esille.... täytän kohta 64 vuotta, siis vesimies. - Syndroma
oikein sikiää? Hohhoijaa..
Olisit vaan pysynyt siellä 50:ten lokerossa, siellä saat ymmärryksesi tasoisia vastauksia kyselykauteesi
:DDD - Sopii aina
koskapa joillakin on tautina syntymähulluus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980