Naapurin rouvaa nain varastossa......

mortti kolovaara

Ensiksi tämä voi kuulostaa aivan uskomattomalta,ei meinaa itsekkään uskoa todeksi vaikka tapaus sattui omalle kohdalle.Taloyhtiössä siivottiin ulkovarasto roinista ja muusta vanhoista tavaroista joita oli kertynyt vuosien varrella,tietenkään talkoo porukkaa ei saatu,no minä ja naapuritalon nuori rouva siivottiin varasto kaksistaan.Isännöitsijä antoi luvan ostaa varastoon kaksi hyllyä tarvikkeille,sovimme ajan jolloin kasaamme hyllyt.molemmat olemme vuorotyössä,no aika sovittiin molemmille kävi keskiviikko ilta eli eilen...menin varastoon ensin melkein heti perään tuli naapurin rouva vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa tyttö (30v),no kummallekkin oli oma metalli hylly jota rupesimme kasaamaan,oli muuten melkoinen ruuvikasa hyllyn mukana...no asiaaan,tietystä syystä en käytä tässä nimeä vaan puhutaan tytöstä,kuulostaa seksikäämmältä.naapuri talon tyttö kasasi hyllyä minun selän takana,satuin vilkaisemaan...uuuhhh voi vittu mikä takapuoli,hän oli nelinkontin lattialla minuun päin,voitte uskoa miten näytti mahtavalta..perse meinaa.Minulla rupesi pikkuisen seisomaan etupuolella,käännyin pois ja yritin ajatella jotain muuta,se helpotti vähän seisokki lakkasi.Satuin vilkaisemaan uudelleen...ja voi ei taas kyrpä rupesi seisomaan,tähän väliin voin kertoa että olen poikamies ja ollut selipaatissa jonkun aikaa,no runkattua on tullut.En voinut pidätellä enää kyrpä kovettui kokonaan täysi pituuteen (19 senttiä),onneksi oli verkkarit jalassa jotta pystyi peittelemään vähän.Perhana tyttö sattui olemaan tarkka katseinen,seurasi kysymys...täh seisooko sinulla kyrpä,minä siihen miten niin...no kun verkkarin etumus näyttää noin...minä siihen,anteeksi vain mutta satuin vilkaisemaan takapuoltasi ja olen ollut ilman tavaraa puolivuotta..no tyttö ymmärsi yskän.tyttö jatkoi hyllyn kasaamista tietämättä mitä tein hänen takanaan,laitoin käden verkkareihin ja aloin hyväillä kyrpää,ai että mikä kiihotus iski ja sydän hakkasi rinnassa,tuntui että kohta se tulee rinnasta ulos...aaahhhhhh.Käry kävi tyttö kääntyi katsomaan just kun käsi oli verkkarien sisällä ou nou ajattelin...no laitoin kaikki peliiin,otin kyrvän esille,sanoin että tälläinen peli ja samalla tein muutaman vetoliikkeen.Siihen tyttö kauhistuneena...voi vittu mikä kyrpä.no pyysin jälleen anteeksi..jatkoin omaa hyllyn rakennus urakkaa tapahtuneesta välittäättä..ajattelin voi vittu mikä kusipäää olin tee nyt tuollainen.......no seuraava oli täysi tyrmäys minulle,käännyin katsomaan miten naapuri edistyi hyllyn kanssa...yllätys tyttö oli laskenut housut kinttuun ja pli perse paljaana nelin kontin minuun päin,siinä vaiheessa tuli täysi kiihotus.....pulssi varmaan 200 kertaa minuutissa....muna täysin kova,ajattelin nyt tai ei koskaan laskeuduin tytön taakse hiljaa..ja sitten työnsin ison kyrvän takaapäin syvälle vittuun...oijee mikä nautinto...muutama työntö,niin orgasmi tuli,tietäähän sen kun pitkään ollut ilman pillua.vähän aikaa oli raukee olo...sitten välähti,ei perkele entä jos joku olisi tullut varastoon vittu

1

3916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se rva

No haavekuvia on munenlaisia ja toiveita myös kuinkahan suomalaisista miehistä on tullut noin iso kyrpäsiä sit kun ne vie sänkyyb tositoimiin housuissa tököttää ehkä 13-15cm nysä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe