04 Avesta paukahti tuulilasi säröille kiven voimasta, on lämmitettävä malli. Onko kukaan uusinut lähiaikoina, paljonko maksoi ?
Uusi tuulilasi, hinta?
12
6364
Vastaukset
- M6
lasi maksoi 650.- €. Kai se Britti-Aven lasi maksaa murto-osan.
- - 500 kk
Vastaava tapaus parivuotta sitten paikallinen merkkiliike laskutti siitä n.1000 euroa . myöhemmin kuulin että paikallinen lasiliike olisi hoitanut homman n.500 euroa .
- sillä hoitui
mites itellä?
- oma vastuu
Viimeksi kun meni, niin omavastuu oli vielä 0€ ja vielä keskeytysvakuutuksesta osa sijaisauton taksasta...
Mutta nykyään on omavastuu tuossakin.
- Älykäs
Kysymällä merkki ja lasiliikkeistä saa hinnan. Ilman lämmitystä varmaan joku 400-500.
Jos lämmityksen haluaa siihen uuteenkin, niin varmaa vähän enemmän. Onko se lämmitys sitten tarpeen?
Sen voi jokainen itse päättää. - sadetunnistin jo
Onko siinä sadetunnistinta? Sen kanssa hinta pomsahtaa...
- Caesar.
Avessa lasi sadetunnistimella ja alareunan lämppärillä oli muutama vuos sitten merkkiliikkeessä pari rahaa vaille tonnin paikalleen liimattuna. Olisi ehkä jostakin pajasta saanut edukkaamminkin.
- helppoa kun ajattele
katsió netistä, sieltä löytyy autoon kuin autoon hinnat asennettuna.
- kysyhinta
ei taida suoraa vastausta löytyä miltään sivulta. Eikä nettihintoja kukaan järkevä maksa, paikanpäällä eri hinnat kun pääsee tinkimään..
Lähinnä faktaa odotan.. - mennä sinne
kysyhinta kirjoitti:
ei taida suoraa vastausta löytyä miltään sivulta. Eikä nettihintoja kukaan järkevä maksa, paikanpäällä eri hinnat kun pääsee tinkimään..
Lähinnä faktaa odotan..paikan päälle tinkaamaan eikä Suomi24:ssa odotella...
- Reitsy
mennä sinne kirjoitti:
paikan päälle tinkaamaan eikä Suomi24:ssa odotella...
makso muistaakseni lasinvaihto töineen kaikkineen 520e. Ja paikallisesta lasiliikkeestä. Pilkingtonin lasi.
- EterAnal
Reitsy kirjoitti:
makso muistaakseni lasinvaihto töineen kaikkineen 520e. Ja paikallisesta lasiliikkeestä. Pilkingtonin lasi.
Rovaniemellä maksoi ykköskopan Aveen lämmitettävä Pilkingtonin malli paikallisesta lasiliikkeestä 370 euroa kaikkine kuluineen. 20 euroa enemmän ja olisi saanut vihertävän aurinkoraidan yläreunaan. Itse en katsonut moista tarpeelliseksi, mutta lämmitys on hyvä olla olemassa. Ilman lämmitysvastuksia lasi olisi maksanut muistaakseni noin 200 euroa töineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468