Ensimmäinen kokeilu :)

mamma&pikkukokit

Sain tänään testipaketin postitse.
Koin iloisen yllätyksen makujen monipuolisuudesta!
Ensi kokeilussa Provencale kanalle ja keittiöapulaisena 10v poikani.
Erittäin helppo käyttää ja ohjeet ovat selkeät jopa
aloittelevalle, nuorelle kokkaajalle.
Kanasta tuli todella mehukasta!
Mausteet riittävät mielestäni kiloon kanaa (filepihvejä) oikein loistavasti.
Isommalle määrälle lihaa pussi on aavistuksen ahdas.
Kanalle kaveriksi villiriisiä ja haudutetut kasvikset NAMIA!!!

9

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bingopallo

      Tännekin saapui lähetys perille. Päätin kokeille classic possua ensimmäisenä. Hain kaupasta maustamatonta kasslerpihviä ja täytyy kyllä todeta, että valmistaminen oli todella helppoa ja siistiä. Ohjeet olivat yksinkertaiset ja pakkaus aukesi helposti.

      Ainoa virhe tuli siinä kohtaa, kun laitoin lihat uuniin aavistuksen liian korkealle. Pussi yläosa onnistui ottamaan täyttyessään juuri ja juuri vastuksiin. Onneksi ruoka ei kuitenkaan mennyt tästä pilalle.

      Mausteseoksen maku oli kohtalainen ja itse liha oli mehevä. Ensimmäisestä kokeilusta jäi positiivinen vaikutelma ja rehellisesti sanoen en etukäteen osannut kuvitella, että valmistaminen voisi olla näin helppoa ja siistiä.

      Mielenkiinnolla kokeilen muitakin maustesekoituksia.

      • bingopallo

        Nyt kokeilin provencen kanaa. Ostin fileepihvejä 3 kappaletta ja käytin niihin koko maustepussin. Tämä onnistui paremmin kuin classic possu ja maku oli erittäin hyvä. Olen aiemmin paistanut fileet pannulla, mutta nyt löytyi erittäin hyvä vaihtoehtoinen valmistustapa ja vieläpä paljon siistimpi ja vaivattomampi.


    • eilen tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa ja valinta osui paprikamausteiseen.
      luuttomia talouskyljyksiä oli kuusi ja mausteet riittivät niille vallan mainiosti. pikkuisen tuotti ongelmia saada lihat mahtumaan pussiin, mutta kyllä sekin onnistui pienen järjestelyn jälkeen.
      lihoista tuli maukkaita ja ne eivät kuivuneet uunissa.lihojen lisäksi minulla oli pussissa muutama sipulin puolikas ja nekin kypsyivät siellä oivallisiksi.
      ennen kokeilua minulla oli pelko että mausteseos olisi liian suolaista minun makuuni,mutta pelko osottautui turhaksi.
      kyljysten lisäksi oli tarjolla uunisipulia, papupaprikapenkonisekoitusta, viherpippuri kastiketta ja perunoita.
      pussi saisi olla pikkuisen reilumman kokoinen.

    • Tänään kokeiltiin Classic-mausteseosta ja porsaan ohuita filepihvejä (paikallisen Prisman kyljys- ja kaslerhylly ammotti tyhjyyttään). Pihvit olivat liian kauan uunissa, mutta vahingosta viisastuneena ensi kerralla vähempi aika riittää. Lihan maku oli joka tapauksessa mainio. Taatusti tästä tulee meille yksi vakiruoka, koska tämän ruoan tekeminen oli helppoa ja siistiä. Pussiin voisi seuraavalla kerralla tosiaan laittaa myös kasviksia.

      • Mrs Maggie

        Postiluukusta kolahti maustepakkaukset viime viikolla ja kokeiltu on sekä kana- että possupihveihin ja maukasta tuli. Ja nämä on niin helppoja että mieskin osaa niistä hyvän aterian valmistaa! Kyllä voin suositella muidenkin kokeiltavaksi ja meidän perhe tulee jatkossakin näitä käyttämään.


      • luonnon liha
        Mrs Maggie kirjoitti:

        Postiluukusta kolahti maustepakkaukset viime viikolla ja kokeiltu on sekä kana- että possupihveihin ja maukasta tuli. Ja nämä on niin helppoja että mieskin osaa niistä hyvän aterian valmistaa! Kyllä voin suositella muidenkin kokeiltavaksi ja meidän perhe tulee jatkossakin näitä käyttämään.

        Jassoo rohkeana koitinkin hirvenlihaan ja possu mausteella. Aivan ihanaa vaihteeksi, tuntui kaikki mausteet sopivan tähänkin lihaan kuin valettu.Kokeilkaas ja ihastukaa kuten me. Siistiä ja helppoa on tänään ruuanlaitto!


      • luonnon liha kirjoitti:

        Jassoo rohkeana koitinkin hirvenlihaan ja possu mausteella. Aivan ihanaa vaihteeksi, tuntui kaikki mausteet sopivan tähänkin lihaan kuin valettu.Kokeilkaas ja ihastukaa kuten me. Siistiä ja helppoa on tänään ruuanlaitto!

        Kanalla aloitin testailun, oli tosi helppo ja nopea tehdä. Päivällä söin yhden kanapihvin salaatin kera, nam ja illalla keitellään riisiä ja kasviksia kaveriksi. Helppo, nopeaa ja terveellistä :)


      • piknik
        marikaxx kirjoitti:

        Kanalla aloitin testailun, oli tosi helppo ja nopea tehdä. Päivällä söin yhden kanapihvin salaatin kera, nam ja illalla keitellään riisiä ja kasviksia kaveriksi. Helppo, nopeaa ja terveellistä :)

        Tein tänään paistin lopusta(Classic-mausteseosta hirvenlihaa) keittoa jopas olikin makeaa kun lisäsin vain vettä ja keittovihanneksia. Helppoa kuin heinänteko tuumas tyttö!


      • irenet
        piknik kirjoitti:

        Tein tänään paistin lopusta(Classic-mausteseosta hirvenlihaa) keittoa jopas olikin makeaa kun lisäsin vain vettä ja keittovihanneksia. Helppoa kuin heinänteko tuumas tyttö!

        Tein broileria provencal mausteseoksessa .Ensin ajattelin että siitä tulee kuivaa ja liian mausteista MUTTA olin väärässä broileri oli paistopussissa mehevää ja yrittiset mausteainekset sopivat hyvin ja antoivat broilerille hyvän ja uuden makunautinnon.Meidän perheessä syötiin tosi nopeasti ja tätä kuulemma halutaan jatkossa eikä iän ikuista valmiiksi maustettu broileria.
        Sitten tein porsaan ulkofilettä ja Juicy Pork mausteseosta ystävänpäivänä vieraillekkin ja se sai kovasti kehua ,maku mainio ja sopii hyvin ulkofileellekkin (mehevyys säilyi ja mausteseos uusi
        todella maukas).
        Kaikkiaan olen todella tyytyväinen uuni pysyi puhtaana ja mausteseos pussit/paistopussit
        helppoja käyttää.Voin suositella kaikille hyvän ruuan ystäville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe