Tämän on hänen avustajansa minulle vakuuttanut, oli vielä alleviivannut Jyrki Kataisen;) Tällä hän varmaan viittasi Jouni Kataiseen.
Jyrki Katainen ei ole ollut mukana Wincapitassa
125
2876
Vastaukset
- omanapa
Kertoi että ovat tietoisia, että tälläisiä huhuja on liikkunut "TIETYISSÄ PIIREISSÄ";)muutaman vuoden.
- avatuaR
niin Katainen voisi nostaa syytteen Tiinaa vastaan väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta, mutta Katainen tuskin tekee sitä.
- minkäs voit?
avatuaR kirjoitti:
niin Katainen voisi nostaa syytteen Tiinaa vastaan väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta, mutta Katainen tuskin tekee sitä.
mutta voiko tukkia suuta?
Jos asiakasrekisterin päivittäjä näkee Siilinjärveltä kotoisin olevan Jyrki Kataisen nimen asiakasrekisterissä niin ei sitä voi muuksi muuttaa. Hän voi kertoa sen oikeudessa valalla. Hannu on myös nähnyt nimen ja Jyrkin sponsorikin on siitä enemmän kuin tietoinen kun on suositellut ko. herran klubiin mukaan.
Tekisi hyvää Jyrkin vaalikampanjalle jos tuollainen tulee tietoisuuteen. Kokoomus menettäisi uskottavuutensa kokonaan. Siellä kun tuntuu olevan vain pellejä. - AdaFlink
minkäs voit? kirjoitti:
mutta voiko tukkia suuta?
Jos asiakasrekisterin päivittäjä näkee Siilinjärveltä kotoisin olevan Jyrki Kataisen nimen asiakasrekisterissä niin ei sitä voi muuksi muuttaa. Hän voi kertoa sen oikeudessa valalla. Hannu on myös nähnyt nimen ja Jyrkin sponsorikin on siitä enemmän kuin tietoinen kun on suositellut ko. herran klubiin mukaan.
Tekisi hyvää Jyrkin vaalikampanjalle jos tuollainen tulee tietoisuuteen. Kokoomus menettäisi uskottavuutensa kokonaan. Siellä kun tuntuu olevan vain pellejä.... törkeää ja äänestäjien pellenä pitämistä, jos vaalien jälkeen poliitikot tulevat yksi toisensa jälkeen myöntämään osallisuutensa. He vetoavat, että asia oli vaalien alla vielä "keskeneräinen" (ei siis lainvoimaisia tuomioita), joten siksi he eivät ottaneet asiaan kantaa. Kun heitä sitten vaaditaan eroamaan luottamustehtävästään, niin he vetoavat, että heitä ei ole tuomittu, joten palataan asiaan sitten, kun tuomioistuimet ovat antaneet lainvoimaisen tuomion. Ja tunnetustihan siinä menee muutama vuosi. Hyässä lykyssä vielä seuraavienkin vaalien yli.
Jos noita poliitikoita on mukana, niin heiltä lienee aiheellista kysyä, jotta miksi he eivät noudattaneet KRP:n kehoitusta tulla tekemään kamarille rikosilmoitus? Melkoisen hauskaltahan se tuntuu, että ne edustajat istuu sellaisessa paikassa tuhlaamassa yhteiskunnan varoja, mikä säätää lait ja asetukset ja sitten itse edustajat eivät kunnioita ja noudata tekeleitään. Kyllä tuollaisessa duunissa olevien pitäisi olla esimerkkinä kansalle ja näyttää mallia, jotta miten toimitaan, kun tulee töppäiltyä.
Ja mitaan ette voi... - lentävävempele
avatuaR kirjoitti:
Ei maksane vaivaa nostaa taparikollista vastaan kunnianloukkaussyytettä, eihän sieltä mitään korvauksia saa, kuluttaisi vain valtion varoja kun taparikollisella olisi valtion maksama asianajaja jne.
Laitetaanpa saamani sähköpostiviesti kokonaisuudessaan tänne, eihän se viran omais rikollis-harhoissaan elävää taparikollista vakuuta, mutta laitetaan silti:
"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa." - kuulijakunta
lentävävempele kirjoitti:
Ei maksane vaivaa nostaa taparikollista vastaan kunnianloukkaussyytettä, eihän sieltä mitään korvauksia saa, kuluttaisi vain valtion varoja kun taparikollisella olisi valtion maksama asianajaja jne.
Laitetaanpa saamani sähköpostiviesti kokonaisuudessaan tänne, eihän se viran omais rikollis-harhoissaan elävää taparikollista vakuuta, mutta laitetaan silti:
"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa."tästä kertonut myös muille jäsenille aivan vapaasti.
Ei tuo mikään salaisuus ole ollut moneen vuoteen. - asiat tiedetään
lentävävempele kirjoitti:
"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa.">"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa."
Ymmärrät kai, että jokainen voi tuollaisen lorun itse kirjoittaa ja sen todistusarvo on nolla?
Kopio sähköpostiviesti tänne ja pyyhi oma nimesi yli, mutta jätä avustajan nimi, niin on edes jotain. - Jyrki Käteinen
asiat tiedetään kirjoitti:
>"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa."
Ymmärrät kai, että jokainen voi tuollaisen lorun itse kirjoittaa ja sen todistusarvo on nolla?
Kopio sähköpostiviesti tänne ja pyyhi oma nimesi yli, mutta jätä avustajan nimi, niin on edes jotain.Mieshän on kuin mustanaamio kukaan ei oikein tiedä onko tarua vai totta niin salaperäinen on Jouni.
- pompahtanut.
>"Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa."
Kopio sähköpostiviesti tänne ja pyyhi oma nimesi yli, mutta jätä avustajan nimi, niin on edes jotain.Yksi nimi tullut jo omaehtoisesti jukisuuteen, Gustaf Hägglund. Odotetaan koska muut? Tosin taisi olla toisen ministerin puoliso joka oli mukana eikä Hyshys itse.
- ei vissihin ollut
pompahtanut. kirjoitti:
Yksi nimi tullut jo omaehtoisesti jukisuuteen, Gustaf Hägglund. Odotetaan koska muut? Tosin taisi olla toisen ministerin puoliso joka oli mukana eikä Hyshys itse.
omaa sähköpostiosoitetta ja tuolla eduskunnas on paljon ylimääräistä aikaa lukia viestejään.....
- AdaFlink
pompahtanut. kirjoitti:
Yksi nimi tullut jo omaehtoisesti jukisuuteen, Gustaf Hägglund. Odotetaan koska muut? Tosin taisi olla toisen ministerin puoliso joka oli mukana eikä Hyshys itse.
... käytti Hyshyssin eduskunnan postilootaa yhteydenpidossa? Ei kait nyt puoliso voi/saa käyttää ministeripuolison yhteiskunnan kustantamaa sähköpostiosoitetta omien asioidensa hoitoon?
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
pompahtanut. kirjoitti:
... Akhmed kirjoitus pitänyt paikkansa tähän asti, joten miksi se ei pitäisi myös ministerien osalta?
Lainaan tähän Akhmedin taannoista kirjoitusta:
""""" Tietoa.....
Kirjoittanut: Akhmed....... 15.10.2008 klo 20.07
Jot vain on sekin ministeri muiden joukossa mukana.......=)
Ja mainitaan nyt vaikka yks entinen ralliautoilun maailmanmestari,eräs julkisuudessa hyvin tunnettu ravintoloitsija ja pannaan nyt vielä esim.yksi puolustusvoimien entinen komentaja.......=)
JA TÄMÄ ON FAKTAA NAPEROT!!!!!!!!!
Ne ei nuo vapaamuurarit ihan kaikkeen sentään kykene,vaikka poliisia yritetään heidän käyttöön valjastaa.........
Vastaa tähän viestiin
""""""""""""""""""""
Ja mitaan ette voi... - Se On
AdaFlink kirjoitti:
... Akhmed kirjoitus pitänyt paikkansa tähän asti, joten miksi se ei pitäisi myös ministerien osalta?
""""" Tietoa.....
Ja mainitaan nyt vaikka yks entinen ralliautoilun maailmanmestari,eräs julkisuudessa hyvin tunnettu ravintoloitsija ja pannaan nyt vielä esim.yksi puolustusvoimien entinen komentaja.......=)
Ne ei nuo vapaamuurarit ihan kaikkeen sentään kykene,vaikka poliisia yritetään heidän käyttöön valjastaa.........
Vastaa tähän viestiin
""""""""""""""""""""
Ja mitaan ette voi...Ravintoloitsijan nimi vielä puuttuu....
AdaFlink kirjoitti:
... törkeää ja äänestäjien pellenä pitämistä, jos vaalien jälkeen poliitikot tulevat yksi toisensa jälkeen myöntämään osallisuutensa. He vetoavat, että asia oli vaalien alla vielä "keskeneräinen" (ei siis lainvoimaisia tuomioita), joten siksi he eivät ottaneet asiaan kantaa. Kun heitä sitten vaaditaan eroamaan luottamustehtävästään, niin he vetoavat, että heitä ei ole tuomittu, joten palataan asiaan sitten, kun tuomioistuimet ovat antaneet lainvoimaisen tuomion. Ja tunnetustihan siinä menee muutama vuosi. Hyässä lykyssä vielä seuraavienkin vaalien yli.
Jos noita poliitikoita on mukana, niin heiltä lienee aiheellista kysyä, jotta miksi he eivät noudattaneet KRP:n kehoitusta tulla tekemään kamarille rikosilmoitus? Melkoisen hauskaltahan se tuntuu, että ne edustajat istuu sellaisessa paikassa tuhlaamassa yhteiskunnan varoja, mikä säätää lait ja asetukset ja sitten itse edustajat eivät kunnioita ja noudata tekeleitään. Kyllä tuollaisessa duunissa olevien pitäisi olla esimerkkinä kansalle ja näyttää mallia, jotta miten toimitaan, kun tulee töppäiltyä.
Ja mitaan ette voi...Jos tämä Jyrki väittämä pitää paikkaansa ja Kailajärvi on sen todennut niin mikä estäisi vähän palauttemasta valuuttakaupan voittoja herralle.
Ei siitä ainakaan haittaa luulisi toiminnalle olevan.- kuhannusano
kuulijakunta kirjoitti:
tästä kertonut myös muille jäsenille aivan vapaasti.
Ei tuo mikään salaisuus ole ollut moneen vuoteen.Jyrkin serkku kertoi ja Hannu sano, että kapitaali säilyy. Uskotaan siis toisen käden tai sadannen tuhannen käden tietoa!
- jasilleen
Kopio sähköpostiviesti tänne ja pyyhi oma nimesi yli, mutta jätä avustajan nimi, niin on edes jotain.Höpö höpö uskoo ken tahtoo. Oletteko ihan tosissanne, että Jyrki Kataisen pitäisi tulla julkisuuteen kertomaan kun hänestä levitetään valheita parin taparikollisen toimesta keskustelupalstalla jota lukee noin 50 ihmistä;)? Sihvosen blogi hävisi kuin rahat tunkeilta sponsorien taskuun, onko Uusi-Suomi liittynyt salaliittoon muun median ja viran omais rikollisten kanssa?
Tai no olkoon, laitetaan tuo sähköposti kokonaisuudessaan, jos se helpottaisi:
Hei ja kiitos viestistänne!
Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa.
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustaja - vieläykshi
AdaFlink kirjoitti:
""""" Tietoa.....
Vastaa tähän viestiin
""""""""""""""""""""
Ja mitaan ette voi...Hei ja kiitos viestistänne!
Saamieni tietojen mukaan tällainen huhu on jossain piireissä liikkunut jo muutaman vuoden, mutta se ei missään nimessä pidä paikkaansa eikä valtiovarainministeri Jyrki Katainen ei ole millään tavalla ollut mukana Win Capitassa.
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustaja - AdaFlink
vieläykshi kirjoitti:
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustaja... sanasta sanaan vakivastaus utelijoille (luin tuon saman sanasta sanaan jo aamusella). Kerro mulle, jotta miksi Katainen ei itse allekirjoita tuollaista "massaviestiä"? Miksi hänen avustajansa laitetaan allekirjoittamaan tuo?
Ja mitaan ette voi... - kannata sekaantua
AdaFlink kirjoitti:
... sanasta sanaan vakivastaus utelijoille (luin tuon saman sanasta sanaan jo aamusella). Kerro mulle, jotta miksi Katainen ei itse allekirjoita tuollaista "massaviestiä"? Miksi hänen avustajansa laitetaan allekirjoittamaan tuo?
Ja mitaan ette voi...Täälä ei järkevyydellä ole mitään tekemistä, kaikki kumminkin sotketaan, näkeehän se tuosta kioskistakin, toiminnassa ei mitään järkeä, niinkuin taikinaa vatvoisi ja onneksi täälä ei tehdä siitä todellisia ratkaisuja.
- soita112
AdaFlink kirjoitti:
... sanasta sanaan vakivastaus utelijoille (luin tuon saman sanasta sanaan jo aamusella). Kerro mulle, jotta miksi Katainen ei itse allekirjoita tuollaista "massaviestiä"? Miksi hänen avustajansa laitetaan allekirjoittamaan tuo?
Ja mitaan ette voi...Jos valtiovarainministerillä olisi itse aikaa hoidella sähköpostiviestejä jotka liittyvät jonkun kahelin kirjoittamaan blogikirjoitukseen, tai muutaman kahelin parin taparikollisen väitteisiin keskustelupalstalla jolla on noin 50 lukijaa, täytyy sanoa että se vasta oli varsin kummallista. Eikö sinusta Ada? Vaan kerroppa minulle paljon 1 1 on???? Ovatko ufot suunnittelemassa invaasiota Yhdysvaltoja vastaan?
Minusta kun tuntuu, että sinä Ada nyt välttämättä haluat tehdä vaalityön merkeissä myyräntyötä Kataiselle? Ei sillä, että sillä tälläisellä 50 hengen palstalla suuria saavutettaisiin,mutta aatteen puolesta kai on painettava, pienistä puroista suuri virta:)? En minäkään Kataisen puoluetta äänestä, mutta ei minun mielestäni aatteen vuoksi tarvitse suoltaa minkälaista paskaa tai harhaisia ajatuksia, ilman minkäänlaista todisteita. Taparikollisen kuulustelussa heittämä leija ei ole sellainen, kun sille ei ole mitään todisteita.
Nyt olet ihan väärässä, minä noita vastauksia olen postitellut eri nimimerkillä, ei mikään joukko, vain minä. En kärsi sivupersoonoista, minuja on vain yksi, ehkä olet ollut tekemisissä liian kaun henkilöiden kanssa joille edellä mainittuja ongelmia on;)? - akhmedsano
AdaFlink kirjoitti:
""""" Tietoa.....
Vastaa tähän viestiin
""""""""""""""""""""
Ja mitaan ette voi...No perkele, uskottava kai se on ku Akhmed sano. Jyrki sano, etä Hannu sano, et kapitaali säilyy tiit-tiit!!! Hahahahhaha, ei helvetti sentään.....
Risto sano, et Marko sano, että mielisairaalan tupakkahuoneessa jaetaan ilmaista röökiä sähköpistorasiasta! - AdaFlink
soita112 kirjoitti:
Jos valtiovarainministerillä olisi itse aikaa hoidella sähköpostiviestejä jotka liittyvät jonkun kahelin kirjoittamaan blogikirjoitukseen, tai muutaman kahelin parin taparikollisen väitteisiin keskustelupalstalla jolla on noin 50 lukijaa, täytyy sanoa että se vasta oli varsin kummallista. Eikö sinusta Ada? Vaan kerroppa minulle paljon 1 1 on???? Ovatko ufot suunnittelemassa invaasiota Yhdysvaltoja vastaan?
Minusta kun tuntuu, että sinä Ada nyt välttämättä haluat tehdä vaalityön merkeissä myyräntyötä Kataiselle? Ei sillä, että sillä tälläisellä 50 hengen palstalla suuria saavutettaisiin,mutta aatteen puolesta kai on painettava, pienistä puroista suuri virta:)? En minäkään Kataisen puoluetta äänestä, mutta ei minun mielestäni aatteen vuoksi tarvitse suoltaa minkälaista paskaa tai harhaisia ajatuksia, ilman minkäänlaista todisteita. Taparikollisen kuulustelussa heittämä leija ei ole sellainen, kun sille ei ole mitään todisteita.
Nyt olet ihan väärässä, minä noita vastauksia olen postitellut eri nimimerkillä, ei mikään joukko, vain minä. En kärsi sivupersoonoista, minuja on vain yksi, ehkä olet ollut tekemisissä liian kaun henkilöiden kanssa joille edellä mainittuja ongelmia on;)?... murjasit. Tuskin olet postannut tuon minun sähköpostilaatikkooni.
Ja mitaan ette voi... - 1+1=2
AdaFlink kirjoitti:
... murjasit. Tuskin olet postannut tuon minun sähköpostilaatikkooni.
Ja mitaan ette voi...Ugh Ugh, kuuluuko sähköpistorasiasta puhetta? Ufot siellä viestittelee, iso hyökkäys tulossa.
- sesama
AdaFlink kirjoitti:
... murjasit. Tuskin olet postannut tuon minun sähköpostilaatikkooni.
Ja mitaan ette voi...Olisinhan minä laittanut, mutta en tiedä sinun sähköpostiasi;) Laiteaan viesti, vielä alle, otan pois minun osoitteeni, en halua skitsofreenikkojen spämmäyslistalle:
From: Katainen Jyrki Add to Contacts
To:
--------------------------------------------------------------------------------
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustaja - AdaFlink
sesama kirjoitti:
Olisinhan minä laittanut, mutta en tiedä sinun sähköpostiasi;) Laiteaan viesti, vielä alle, otan pois minun osoitteeni, en halua skitsofreenikkojen spämmäyslistalle:
From: Katainen Jyrki Add to Contacts
To:
--------------------------------------------------------------------------------
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustaja... villakoiran ydintä.
Asiaa ovat kysyneet Kataiselta muutkin, kuin sinä ja saaneet täysin tuon saman vastauksen. Elikä ne lähettää kaikille utelijoille tuon saman viestin.
Edelleenkin kysyn, jotta miksi Katainen ei allekirjoita viestiä, vaan pistää juoksupoikansa asialle?
Ja mitaan ette voi... - ja pöpö pöpö.
jasilleen kirjoitti:
Höpö höpö uskoo ken tahtoo. Oletteko ihan tosissanne, että Jyrki Kataisen pitäisi tulla julkisuuteen kertomaan kun hänestä levitetään valheita parin taparikollisen toimesta keskustelupalstalla jota lukee noin 50 ihmistä;)? Sihvosen blogi hävisi kuin rahat tunkeilta sponsorien taskuun, onko Uusi-Suomi liittynyt salaliittoon muun median ja viran omais rikollisten kanssa?
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustajasinäkin voit uskoa ihan mihin haluat, vaikka pikku-ukkoihin. ja uskon kyllä että uskot pikku-ukkoihin, jos uskot tuollaisen sähköpostin fakta-arvoihin...
oletko ihan tosissasi? - Villakoiran jätös
AdaFlink kirjoitti:
... villakoiran ydintä.
Asiaa ovat kysyneet Kataiselta muutkin, kuin sinä ja saaneet täysin tuon saman vastauksen. Elikä ne lähettää kaikille utelijoille tuon saman viestin.
Edelleenkin kysyn, jotta miksi Katainen ei allekirjoita viestiä, vaan pistää juoksupoikansa asialle?
Ja mitaan ette voi...Arkipäivän realiteetti taitaa olla, että ministerin avustaja availee saapuneet sähköpostit ja lähettää kohteliaan vastuksen. Siellä on luultavasti kaikenlaista bimboa, kyselijää ja karvalakin haistattelijaa ihan vaivaksi asti. Tämä kuuluu ihan avustajan tehtäviin, että pitää pahalta haisevat tallerot kaukana ministeristä.
Alkaisin jopa epäillä Jyrkin mielenterveyttä, jos hän vastailisi omalla nimellään sinulle. Kyllä herrat on herroja edelleenkin, Ada-kulta.
Se on sitten toinen asia, jos Yle1:n toimittaja tulee pukupäällä kysymään asiaa Jyrkiltä. Kyllä hän silloin vastaisi. Nyt tässä kouhkauksessa ei ole riittävästi syttöjä, että vakavasti otettava media asiaa kyselisi.
Ei riitä, että rikoksesta epäilty jotakin huutelee kuulustelussa. Pitäisi olla muutakin vihiä asiasta. Tällaista ilmiötä muuten kutsutaan lähdekritiikiksi. - sinäkin sitten
Villakoiran jätös kirjoitti:
Arkipäivän realiteetti taitaa olla, että ministerin avustaja availee saapuneet sähköpostit ja lähettää kohteliaan vastuksen. Siellä on luultavasti kaikenlaista bimboa, kyselijää ja karvalakin haistattelijaa ihan vaivaksi asti. Tämä kuuluu ihan avustajan tehtäviin, että pitää pahalta haisevat tallerot kaukana ministeristä.
Alkaisin jopa epäillä Jyrkin mielenterveyttä, jos hän vastailisi omalla nimellään sinulle. Kyllä herrat on herroja edelleenkin, Ada-kulta.
Se on sitten toinen asia, jos Yle1:n toimittaja tulee pukupäällä kysymään asiaa Jyrkiltä. Kyllä hän silloin vastaisi. Nyt tässä kouhkauksessa ei ole riittävästi syttöjä, että vakavasti otettava media asiaa kyselisi.
Ei riitä, että rikoksesta epäilty jotakin huutelee kuulustelussa. Pitäisi olla muutakin vihiä asiasta. Tällaista ilmiötä muuten kutsutaan lähdekritiikiksi.yllätykseen omalta osaltasi.
- Shahov
Villakoiran jätös kirjoitti:
Arkipäivän realiteetti taitaa olla, että ministerin avustaja availee saapuneet sähköpostit ja lähettää kohteliaan vastuksen. Siellä on luultavasti kaikenlaista bimboa, kyselijää ja karvalakin haistattelijaa ihan vaivaksi asti. Tämä kuuluu ihan avustajan tehtäviin, että pitää pahalta haisevat tallerot kaukana ministeristä.
Ei riitä, että rikoksesta epäilty jotakin huutelee kuulustelussa. Pitäisi olla muutakin vihiä asiasta. Tällaista ilmiötä muuten kutsutaan lähdekritiikiksi."Arkipäivän realiteetti taitaa olla, että ministerin avustaja availee saapuneet sähköpostit ja lähettää kohteliaan vastuksen."
Näin varmasti on. Jos, ja sana painolla jos, Katainen olisi Wincapitan jäsen, häs tuskin olisi siitä kovin monelle huudellut, eikä varmasti avustajalleen.
Avustaja pitänee Wincapitaa huijauksena, kuten valtaosa väestöstä, eikä varmasti oleta että valtiovarainministeri olisi mukana. Hän pitää viestiä asiattomana ja vastaa ministerin puolesta häneltä asiaa kysymättä.
Kieltämättä asia on aika kiusallinen. Jos kysyy onko ministeri mukana, sehän on sama kuin kysyisi, että onko ministerillä kaikki inkkarit kanootissa. Ministerin auktoriteetti on kuitenkin sitä luokkaa, että harva toimittaja ryhtyy ministeriä tyhmäksi haukkumaan pelkästään yleisönosastokirjoittelun pohjalta.
Eli huhumylly jatkaa jauhamistaan. - etu nenäs
AdaFlink kirjoitti:
... villakoiran ydintä.
Ja mitaan ette voi...Nyt jo Hadeakin pulustaa ja muita haukkuu.
- AdaFlink
etu nenäs kirjoitti:
Nyt jo Hadeakin pulustaa ja muita haukkuu.
... rikollisuutta (varsinkaan Handea), mutta ei ole oikein, että isokenkäiset yrittävät luistaa mukana olostaan, kuin koirat veräjästä.
Täällä on ollut muutama Winkkari-nikki, keiden sanomisiin luotan. En tiedä, jotta miksi luotan, mutta luotan kuitenkin. Olen paljon keskustellut heidän kanssaan täällä forumilla ja jostain on tullut vaan sellainen tietty luottamus heidän sanomisiinsa. He saavat olla millaisia konnia tahansa, mutta reiluilla konnillakin on itsekunnioituksensa. Liian pitkään he ovat olleet hiljaa ja tyytyneet hyssyttelyyn.
Ja mitaan ette voi... - kahtele linkkejäs
AdaFlink kirjoitti:
... rikollisuutta (varsinkaan Handea), mutta ei ole oikein, että isokenkäiset yrittävät luistaa mukana olostaan, kuin koirat veräjästä.
Täällä on ollut muutama Winkkari-nikki, keiden sanomisiin luotan. En tiedä, jotta miksi luotan, mutta luotan kuitenkin. Olen paljon keskustellut heidän kanssaan täällä forumilla ja jostain on tullut vaan sellainen tietty luottamus heidän sanomisiinsa. He saavat olla millaisia konnia tahansa, mutta reiluilla konnillakin on itsekunnioituksensa. Liian pitkään he ovat olleet hiljaa ja tyytyneet hyssyttelyyn.
Ja mitaan ette voi...Naisen lokiikalla siinä Handee tehdään syyttömäksi, ite en viitsi selailla taaksepäin juttuja niin paljon, että löytyisi kuseinen säälin ilmaus ainakin yhestä jutusta.
- AdaFlink
kahtele linkkejäs kirjoitti:
Naisen lokiikalla siinä Handee tehdään syyttömäksi, ite en viitsi selailla taaksepäin juttuja niin paljon, että löytyisi kuseinen säälin ilmaus ainakin yhestä jutusta.
... tai muistakaan kusettajista syyttömiä, jos isokenkäisiä on mukana. Turha tollaseen on edes oikeudessa yrittää vedota. Tuntuu vaan epäreilulta, että nää poliitikot pysyttelee piilossa ja näin antavat asioista jotain tietäville todella huonon kuvan itsestään. Suurelta yleisöltä yritetään vaalien alla salata kaikki rötöstelyt ja se ei ole oikein.
Jos koet sen "Handen puolustamiseni" niin, että tässä taannoin sanoin, ettei Hande ole yksin syyllinen, niin se on aivan totta. Hänellä on ollut rikoskumppaneita (lue; sponsorit), jotka ovat hyvin auliisti täysin tietäen toiminnan luonteen rikollisuuden ahneuksissaan omaa taloudellista etua tavoitellen toteuttaneet/edistäneet Handen rikollista suunnitelmaa. Ja vieläpä hyötyneet siitä pirun paljon.
Ja mitaan ette voi... - mitä toitotat
AdaFlink kirjoitti:
... tai muistakaan kusettajista syyttömiä, jos isokenkäisiä on mukana. Turha tollaseen on edes oikeudessa yrittää vedota. Tuntuu vaan epäreilulta, että nää poliitikot pysyttelee piilossa ja näin antavat asioista jotain tietäville todella huonon kuvan itsestään. Suurelta yleisöltä yritetään vaalien alla salata kaikki rötöstelyt ja se ei ole oikein.
Jos koet sen "Handen puolustamiseni" niin, että tässä taannoin sanoin, ettei Hande ole yksin syyllinen, niin se on aivan totta. Hänellä on ollut rikoskumppaneita (lue; sponsorit), jotka ovat hyvin auliisti täysin tietäen toiminnan luonteen rikollisuuden ahneuksissaan omaa taloudellista etua tavoitellen toteuttaneet/edistäneet Handen rikollista suunnitelmaa. Ja vieläpä hyötyneet siitä pirun paljon.
Ja mitaan ette voi...Mitä vaatimuksia sinulla on asianosaiselta tällaisiin kommenteihisi, mikä tässä on takana.
- AdaFlink
mitä toitotat kirjoitti:
Mitä vaatimuksia sinulla on asianosaiselta tällaisiin kommenteihisi, mikä tässä on takana.
... Kataista, Handea vai sponsoreita?
Ja mitaan ette voi... - hahahhahahhahah
ja pöpö pöpö. kirjoitti:
sinäkin voit uskoa ihan mihin haluat, vaikka pikku-ukkoihin. ja uskon kyllä että uskot pikku-ukkoihin, jos uskot tuollaisen sähköpostin fakta-arvoihin...
oletko ihan tosissasi?No perkele, uskottava kai se on ku Akhmed sano. Jouni sano, etä Hannu sano, et kapitaali säilyy tiit-tiit!!! Hahahahhaha, ei helvetti sentään.....
Risto sano, et Marko sano, että mielisairaalan tupakkahuoneessa jaetaan ilmaista röökiä sähköpistorasiasta! - kuhullusano
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Olet ilmeisesti Ada keskustellut liian kauan Cluson, Markon ja kumppaneiden kanssa, sähän olet hullu kuin paskahuussin rotta.
- ketjun aloittaja
AdaFlink kirjoitti:
... Kataista, Handea vai sponsoreita?
Ja mitaan ette voi...Kertoi, ei saa sekaantua vieraisiin pöytiin, aloituksessa kerrottu henkilö on sinulle nut punainen lakana.
- pahasti puristaa
hahahhahahhahah kirjoitti:
No perkele, uskottava kai se on ku Akhmed sano. Jouni sano, etä Hannu sano, et kapitaali säilyy tiit-tiit!!! Hahahahhaha, ei helvetti sentään.....
Risto sano, et Marko sano, että mielisairaalan tupakkahuoneessa jaetaan ilmaista röökiä sähköpistorasiasta!näköjään vanne päätä? ymmärtäähän sen toisaalta, kun suolimurolla alkaa olla ahdistavat oltavat.
- AdaFlink
ketjun aloittaja kirjoitti:
Kertoi, ei saa sekaantua vieraisiin pöytiin, aloituksessa kerrottu henkilö on sinulle nut punainen lakana.
... rönsyilevän, joten pyysin sinulta täsmennystä ihan siitä syystä, että keskustelu ei eksyisi väärille raiteille.
Kenestä noista kolmesta (Katainen, Hande ja/tai sponsorit) haluat keskustella Adan kanssa?
Ja mitaan ette voi... - todistajia löytyy
pahasti puristaa kirjoitti:
näköjään vanne päätä? ymmärtäähän sen toisaalta, kun suolimurolla alkaa olla ahdistavat oltavat.
luvannut tulla todistamaan Jyrkin jäsenyyden.
On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti. - nälkälakkoon
todistajia löytyy kirjoitti:
On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti.Hyvä, sitten varmaan Kataisen pankkitililtä löytyy myös todisteet? Taparikollisethan kertoilee ihan mitä satuja tahansa kiusantekomielessä: Hannu sano, että kapitaali säilyy, akhmed sano että hiekka on hyvää, marko sano että telttailu, pillereiden popsiminen ja kaljanjuonti on kivaa, Risto sano että toiset ottaa riskejä, toiset jäävät 20-kymppisenä eläkkeelle....
Mies eksyi telttaretkellä Helsingin keskustassa ja näki nälkää eduskuntatalon edustalla. - totuus esiin
On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti.>luvannut tulla todistamaan Jyrkin jäsenyyden
>On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti
Jäniskin kyllä luule olevansa näkymättömissä, kun sillä on pää pensaassa.;) - forexpuul
On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti.Hienoa, sitä odotellessa onkin hyvä svengailla Hanno sano tahtiin täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=eAI25QdSJPg - pipsraattori
forexpuul kirjoitti:
Hienoa, sitä odotellessa onkin hyvä svengailla Hanno sano tahtiin täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=eAI25QdSJPgKu Hannu sano forex puul, 200 rosentin tuottoa jos äittyy ahneeksi....
- eksynyttelttamies
On näkynyt tiedostoissa, jossa veli sehlasi, perusti ja päivitti.Samaa ole kuullut, sponsorini kertoi, että myös Hannun apupojat tulevat todistamaan.
- totta vaihteeksi
jasilleen kirjoitti:
Höpö höpö uskoo ken tahtoo. Oletteko ihan tosissanne, että Jyrki Kataisen pitäisi tulla julkisuuteen kertomaan kun hänestä levitetään valheita parin taparikollisen toimesta keskustelupalstalla jota lukee noin 50 ihmistä;)? Sihvosen blogi hävisi kuin rahat tunkeilta sponsorien taskuun, onko Uusi-Suomi liittynyt salaliittoon muun median ja viran omais rikollisten kanssa?
Ystävällisin terveisin
Juuso Rönnholm
Eduskunta-avustajaMiksi kokoomus ei suostu kertomaan, että WC avusti vaaleissa 30 050,00 €:n summalla
vaalityötä.
Tositeet on tallessa ja löytyvät esitutkintamateriaalista. - foliohatuille
totta vaihteeksi kirjoitti:
Miksi kokoomus ei suostu kertomaan, että WC avusti vaaleissa 30 050,00 €:n summalla
vaalityötä.
Tositeet on tallessa ja löytyvät esitutkintamateriaalista.Loistavaa Kataisen tililtä on siirretty Wincapitan Moneybookers tilille rahaa? Miksi Kataista ei ole kuulusteltu kun Kentsua kuulusteltiin aluksi rikoksesta epäiltynä. Miksi istuvaa pääministeriä Vanhasta ja Kanervaa uskalletaan viran omais rikollisten toimesta tutkia ja median puolelta hutkia, mutta Kataisen taparikollisten huhupuhetta ei noteerata. Aivan koska ei ole mitään muuta todistetta kun taparikollisten puheet ja kaikki tietävät, että taparikolliset kertovat mitä mielikuvituksellisempia juttuja vailla todenpohjaa puheilleen, ihan vain kiusantekomielessä.
- korjausedelliseen
foliohatuille kirjoitti:
Loistavaa Kataisen tililtä on siirretty Wincapitan Moneybookers tilille rahaa? Miksi Kataista ei ole kuulusteltu kun Kentsua kuulusteltiin aluksi rikoksesta epäiltynä. Miksi istuvaa pääministeriä Vanhasta ja Kanervaa uskalletaan viran omais rikollisten toimesta tutkia ja median puolelta hutkia, mutta Kataisen taparikollisten huhupuhetta ei noteerata. Aivan koska ei ole mitään muuta todistetta kun taparikollisten puheet ja kaikki tietävät, että taparikolliset kertovat mitä mielikuvituksellisempia juttuja vailla todenpohjaa puheilleen, ihan vain kiusantekomielessä.
uskallettiin
- kissansilittäjä
totta vaihteeksi kirjoitti:
Miksi kokoomus ei suostu kertomaan, että WC avusti vaaleissa 30 050,00 €:n summalla
vaalityötä.
Tositeet on tallessa ja löytyvät esitutkintamateriaalista.Kysy sinä vaihteeksi, ota mediaan yhteyttä, ai niin mutta kun ne on viran omais rikollisten talutushihnassa pientä taparikollista vastaan.
- edes kuitella?
AdaFlink kirjoitti:
... villakoiran ydintä.
Ja mitaan ette voi...Miksi ajattelet, että joku tällä palstalla tietäisi vastauksen kysymykseesi?
- POLITIIKKAAN
kissansilittäjä kirjoitti:
Kysy sinä vaihteeksi, ota mediaan yhteyttä, ai niin mutta kun ne on viran omais rikollisten talutushihnassa pientä taparikollista vastaan.
A
Aloittaisi itse sillä, että kertoisi rehellisesti, onko hän ollut Wincapitan jäsen.
Aina vain kiertelee, kuin kissa kuumaa puuroa - kuppi täynnä
POLITIIKKAAN kirjoitti:
A
Aloittaisi itse sillä, että kertoisi rehellisesti, onko hän ollut Wincapitan jäsen.
Aina vain kiertelee, kuin kissa kuumaa puuroa"--A
Aina vain kiertelee, kuin kissa kuumaa puuroa--"
Vois todellakin aloittaa omasta itsestään ja kertoa umpirehellisesti kansalle, onko hän ollut Wincapitan sijoittaja tavalla tai toisella, kuten Tiina esitutkinnan papereiden mukaan väittää.
Asiahan tulee varmasti selväksi, mutta olisi Kataisen voitto, jos hän kertoisi vastauksen ensin itse. - varma tieto
kuppi täynnä kirjoitti:
"--A
Vois todellakin aloittaa omasta itsestään ja kertoa umpirehellisesti kansalle, onko hän ollut Wincapitan sijoittaja tavalla tai toisella, kuten Tiina esitutkinnan papereiden mukaan väittää.
Asiahan tulee varmasti selväksi, mutta olisi Kataisen voitto, jos hän kertoisi vastauksen ensin itse.kymppitonnin sijoitettavaksi.
- kuppi täynnä
varma tieto kirjoitti:
kymppitonnin sijoitettavaksi.
Miksi valehtelet? En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka kertovat satuja faktoina.
Asiasta on kyllä varmakin tieto, mutta ei mene noin. - kapinentaparikolline
kuppi täynnä kirjoitti:
"--A
Asiahan tulee varmasti selväksi, mutta olisi Kataisen voitto, jos hän kertoisi vastauksen ensin itse.Hannu oli pitänyt kokousta isojen poikien kanssa ja sano:kapitaali säilyy! Tässä Wincapitassa on monen maan tietustelupalvelutkin mukana, marko sano.
- muumimamman hillot
kapinentaparikolline kirjoitti:
Hannu oli pitänyt kokousta isojen poikien kanssa ja sano:kapitaali säilyy! Tässä Wincapitassa on monen maan tietustelupalvelutkin mukana, marko sano.
kapitaali laitetaan eriteselliin kalterien taakse säilöön.
- AdaFlink
kuppi täynnä kirjoitti:
"--A
Asiahan tulee varmasti selväksi, mutta olisi Kataisen voitto, jos hän kertoisi vastauksen ensin itse.... oli mukana WinCapitassa, niin hän todellakin voisi tässä vaiheessa, kun vaaleihin on aikaa pari kuukautta, kertoa totuuden ja kääntää asian voitokseen. Tässä olisi vielä hyvää aikaa tyynnytellä äänestäjiä ja keksiä hyviä ja uskottavia selityksiä. Nöyryyttä vaan peliin.
Jos Katainen kertoo ennen vaaleja (mikäli on ollut mukana), niin hänen tullessa valituksi, hän voi aina sanoa, että äänestäjäni tiesivät asiasta ja silti he antoivat luottamuksensa minulle. Häntä ei voi vaatia eroamaan ainakaan pelkän osallistumisen takia, koska hän on ollut vilpitön ja äänestäjät ovat "anteeksi antaneet" valitsemalla hänet uudelleen. Näin toimisi rehellinen edustaja.
Jos taas Katainen kertoo vaalien jälkeen (mikäli on ollut mukana), niin hän on silloin pettänyt äänestäjiensä luottamuksen. Tuolloin tulee myös hänen vilpittömyytensä kyseenalaiseksi. Hänhän nyt vaikenemalla tavallaan antaa vaikutuksen, että Tiina, Hande ja kumppanit valehtelevat.
Mitenhän paljon tossa on puolueella vaikutusta? Olisko siellä pienoinen pelko, että Kokoomus saa rökäletappion (ääniä saattaisi mennä paljon Persuille), jos asia paljastuisi ennen vaaleja? Katainenhan voi tehdä vaan yhden teon. Kertoa onko hän ollut mukana, vaiko eikö hän ole ollut mukana. Ja nimenomaan itse kertoa, eikä lähettää avustajiensa välityksellä kieltäviä vastauksia.
Ja mitaan ette voi... - vaalislogan
AdaFlink kirjoitti:
... oli mukana WinCapitassa, niin hän todellakin voisi tässä vaiheessa, kun vaaleihin on aikaa pari kuukautta, kertoa totuuden ja kääntää asian voitokseen. Tässä olisi vielä hyvää aikaa tyynnytellä äänestäjiä ja keksiä hyviä ja uskottavia selityksiä. Nöyryyttä vaan peliin.
Jos Katainen kertoo ennen vaaleja (mikäli on ollut mukana), niin hänen tullessa valituksi, hän voi aina sanoa, että äänestäjäni tiesivät asiasta ja silti he antoivat luottamuksensa minulle. Häntä ei voi vaatia eroamaan ainakaan pelkän osallistumisen takia, koska hän on ollut vilpitön ja äänestäjät ovat "anteeksi antaneet" valitsemalla hänet uudelleen. Näin toimisi rehellinen edustaja.
Jos taas Katainen kertoo vaalien jälkeen (mikäli on ollut mukana), niin hän on silloin pettänyt äänestäjiensä luottamuksen. Tuolloin tulee myös hänen vilpittömyytensä kyseenalaiseksi. Hänhän nyt vaikenemalla tavallaan antaa vaikutuksen, että Tiina, Hande ja kumppanit valehtelevat.
Mitenhän paljon tossa on puolueella vaikutusta? Olisko siellä pienoinen pelko, että Kokoomus saa rökäletappion (ääniä saattaisi mennä paljon Persuille), jos asia paljastuisi ennen vaaleja? Katainenhan voi tehdä vaan yhden teon. Kertoa onko hän ollut mukana, vaiko eikö hän ole ollut mukana. Ja nimenomaan itse kertoa, eikä lähettää avustajiensa välityksellä kieltäviä vastauksia.
Ja mitaan ette voi...No tässä vain nähdään että rosvojen ja koijareiden valinta vaaleissa oli ennen kokoomus, nyt joko kokoomus tai persut.
- netti netti mikä net
AdaFlink kirjoitti:
... oli mukana WinCapitassa, niin hän todellakin voisi tässä vaiheessa, kun vaaleihin on aikaa pari kuukautta, kertoa totuuden ja kääntää asian voitokseen. Tässä olisi vielä hyvää aikaa tyynnytellä äänestäjiä ja keksiä hyviä ja uskottavia selityksiä. Nöyryyttä vaan peliin.
Ja mitaan ette voi...Kottikärryllä puutä kamiinaan, perkutarallaa ei kerkee sekaantua poliitisiin juoniteluihin, muutakuin jos rahaa on mennyt joltakin, niin hetken pidän lakkia rinnalla seishtaessa ja pasinaksiha se on mennyt jos on menyt ei mennyt, ookkos joutunu huopiin kääriytymään niin kuin meillä pakkasta vastaan, emäntä siinä silakkoja välipalaksi laittaa.
- sekaisin on nyt
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Ny on asiat Adalla sekaisin....ja monella muulla.
tähän kaikki nyt sotkevat asian:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=163949&tstart=0
Paina tuo jakeluun taikka perustele kantasi miksi Poliitikko Katainen olisi mukana?
-miten
-kenen kautta
Kiitos vaivannäöstäsi-
- Seuraa tapahtumia
Käykää kuuntelemassa vaikka huomenna Vantaan oikeuden istunnossa, minne ei media uskalla tulla kuulemaan totuutta, mitä Hannu Kailajärvi kertoo. Siellä oli tullut suuria nimiä esiin, mm ed.mainittu ja pari muuta ministeriä,ihan roppakaupalla uutta tietoa Hannulta, että ovat mukana Wincapitassa,
Hannu Kailajärvi kertoo totuuden ja tuomarikin on nyt eka kertaa kuunnellu silmät pyöreinä, että mites tässä nyt pääsikin näin käymään.
Iloisena kerron, että nyt joku muu alkaa maksaa aiheetuneet velat, mutta ei Hannu Kailajärvi, eikä Wincapitalainen:)- taparikollinensano
Taparikolliset valehtelevat aina, kiusanteon vuoksi. Huvit ne ovat psykopaateillakin.
- 7 vuotta
taparikollinensano kirjoitti:
Taparikolliset valehtelevat aina, kiusanteon vuoksi. Huvit ne ovat psykopaateillakin.
vankilassa tällaisia poikia pidetään "hyvänä".
- 10+16
Hannu voi puhua ummet ja lammet, mutta ilman todisteita on vähän heikkoa.
Oliko Hannulla jäsenrekisteri mukana? - Reilu peli kaikille
taparikollinensano kirjoitti:
>>Taparikolliset valehtelevat aina, kiusanteon vuoksi. Huvit ne ovat psykopaateillakin.
Katsotaanpa asia loppuun, niin nähdään onko sinusta miestä tulemaan vielä esiin? :) Huomaan tuskaa kirjoituksissasi.
Ja mitä tullaan noihin politikoihin, niin vasta pieni joukko on tuotu esiin ja yksikään suurista puolueista ei jää osattomaksi jäsenyyksistä Wincapitaan ja tuhannet jäsenet ovat tienneet nämä monta vuotta, mutta kun on apuja pyydetty ihmisoikeusien noudattamiseen, niin on vedottu siihen, että asia on ollut milloin esiselvityksen ja milloin esitutkinnan alla, mutta nyt jäsentenkin kuppi on tullut täyteen ja ilmeisesti myös Hannun ja Tiinan. - HAH HAHaa!
10+16 kirjoitti:
Hannu voi puhua ummet ja lammet, mutta ilman todisteita on vähän heikkoa.
Oliko Hannulla jäsenrekisteri mukana?>>Hannu voi puhua ummet ja lammet, mutta ilman todisteita on vähän heikkoa.
Tuopa meille yksikin KRP:n tutkija, joka todistaa, että Jyrki Katainen ei ollut mukana WinCapitassa.
>>Oliko Hannulla jäsenrekisteri mukana?
Meinaatko, että Hannulla on niin huono muisti, että olisi muistanut väärin ja samoin Tiina ja samoin Kari jne... - Väpättävät huulet
HAH HAHaa! kirjoitti:
>>Hannu voi puhua ummet ja lammet, mutta ilman todisteita on vähän heikkoa.
Tuopa meille yksikin KRP:n tutkija, joka todistaa, että Jyrki Katainen ei ollut mukana WinCapitassa.
Meinaatko, että Hannulla on niin huono muisti, että olisi muistanut väärin ja samoin Tiina ja samoin Kari jne...Pitäähän siitä Kataisen WinCapitassa olosta olla jotain tuntuvaa näyttöä. Näillä kriminaalien huudoilla ei ole mitään merkitystä oikeudessa.
- 8+20
HAH HAHaa! kirjoitti:
Meinaatko, että Hannulla on niin huono muisti, että olisi muistanut väärin ja samoin Tiina ja samoin Kari jne..."Meinaatko, että Hannulla on niin huono muisti, että olisi muistanut väärin ja samoin Tiina ja samoin Kari jne... "
Hannu muistaa aika erikoisia asioita. Hän muistaa esimerkiksi ettei ole luvannut käyvänsä valuuttakauppaa, vaikka klubin sähköposteissa kirjoitti jäsenille jatkuvasti aivan muuta.
Ja oli tämän joukon muistamisen laita mikä tahansa, ei väitteillä ole mitään pohjaa ilman selkeitä todisteita. Lausuntoja nyt voi antaa minkälaisia haluaa.
Missä on Kataisen mukaan ottanut sponsori, miksei hän tule julkisuuteen?
Mistä muuten selviää, että Kari olisi tällaista esittänyt? Tämä oli ihan uusi väite.
"Tuopa meille yksikin KRP:n tutkija, joka todistaa, että Jyrki Katainen ei ollut mukana WinCapitassa."
Miksi ihmeessä tällaiselle olisi tarvetta? Tuopa sinä minulle yksi KRP:n tutkija, joka todistaa, että Barack Obama ei ollut mukana WInCapitassa.
Ja lopuksi, vaikka Obama olisi Wincapitan jäsen, se ei muuta toiminnan luonnetta mitenkään. - sultaaikakornia
Reilu peli kaikille kirjoitti:
>>Taparikolliset valehtelevat aina, kiusanteon vuoksi. Huvit ne ovat psykopaateillakin.
Katsotaanpa asia loppuun, niin nähdään onko sinusta miestä tulemaan vielä esiin? :) Huomaan tuskaa kirjoituksissasi.
Ja mitä tullaan noihin politikoihin, niin vasta pieni joukko on tuotu esiin ja yksikään suurista puolueista ei jää osattomaksi jäsenyyksistä Wincapitaan ja tuhannet jäsenet ovat tienneet nämä monta vuotta, mutta kun on apuja pyydetty ihmisoikeusien noudattamiseen, niin on vedottu siihen, että asia on ollut milloin esiselvityksen ja milloin esitutkinnan alla, mutta nyt jäsentenkin kuppi on tullut täyteen ja ilmeisesti myös Hannun ja Tiinan.Minussa on sen verran miestä, että en kuseta rahaa sukulaisilta, ystäviltä, omaisilta, enkä ventovierailta.
- entinen arska
HAH HAHaa! kirjoitti:
Meinaatko, että Hannulla on niin huono muisti, että olisi muistanut väärin ja samoin Tiina ja samoin Kari jne...Hannun dementoitunesta muististahan on useitakin esimerkkejä, pahimpana mielestäni se, että unohti jopa oman nimensä poliisin tullessa pidättämään häntä ruotsissa.
- rötöstelijät kuriin
Varma tieto on sellainen, että sekä Juntunen että Pitkänen ovat mukana. Nimiä ei vaan haluta paljastaa. Kaverini, joka on sponssi oli nämä nähnyt!
- minäkin olen
sponssi mutta en ole tuollaisia nähnyt. kaverisi taitaakin olla ns. ruokaketjun huipulla, taidat olla sinäkin niitä rikollisia?
- että sellasta pökkää
>Varma tieto on sellainen, että sekä Juntunen että Pitkänen ovat mukana. Nimiä ei vaan haluta paljastaa. Kaverini, joka on sponssi oli nämä nähnyt!
No kaikkihan tietävät, että suolimuron varma tieto eli faktat ovat valheita.
Pari huomiota faktaasi!
Molemmat niin Juntunen kuin Pitkänenkin ovat molemmat reilusti ja henkilökohtaisesti kertoneet, että he eivät ole koskaan olleet Wincapitan jäseniä, toisin kuin Jyrki boy leikkii pupujussia.
Muuten Hjallis on uhonnut, että hän uskaltaa kysyä mitä tahansa ja keneltä tahansa. No katsotaan torstaina, kun Jyrki on hänen sohvallaan.;) Pankaa muutkin toivomuksia Hjallikselle.
Myöskään valtakunnan ainoat rehelliset Hannu ja Tiina eivät ole kertoneet Juntusen ja Pitkäsen olleen jäseniä kuten Jyrki Kataisen. - 13+4
että sellasta pökkää kirjoitti:
>Varma tieto on sellainen, että sekä Juntunen että Pitkänen ovat mukana. Nimiä ei vaan haluta paljastaa. Kaverini, joka on sponssi oli nämä nähnyt!
Pari huomiota faktaasi!
Molemmat niin Juntunen kuin Pitkänenkin ovat molemmat reilusti ja henkilökohtaisesti kertoneet, että he eivät ole koskaan olleet Wincapitan jäseniä, toisin kuin Jyrki boy leikkii pupujussia.
Muuten Hjallis on uhonnut, että hän uskaltaa kysyä mitä tahansa ja keneltä tahansa. No katsotaan torstaina, kun Jyrki on hänen sohvallaan.;) Pankaa muutkin toivomuksia Hjallikselle.
Myöskään valtakunnan ainoat rehelliset Hannu ja Tiina eivät ole kertoneet Juntusen ja Pitkäsen olleen jäseniä kuten Jyrki Kataisen.että selaasta pökkää: onko jykä hjalliksen vieraana?
- AdaFlink
että sellasta pökkää kirjoitti:
Pari huomiota faktaasi!
Myöskään valtakunnan ainoat rehelliset Hannu ja Tiina eivät ole kertoneet Juntusen ja Pitkäsen olleen jäseniä kuten Jyrki Kataisen.Teiltä clubilaisilta löytyy hyviä kirjoittajia ja ns. sisäpiirin tietoa asiasta. Tehkää Hjallikselle lyhyt ytimekäs yhteenveto asiasta (Wartin kuulustelukertomus yms. yms.). Kertokaa, että KRP on vahvistanut jne...., mutta painottakaa, että te haluatte kuulla asian Jyrkin itsensä kertomana, joko kyllä/ei -muodossa ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Pyytäkää Hjallista kysymyään, jotta onko Kataisen perheestä joku mukana ja sen sellaista.
Painottakaa Hajllikselle, että nämä Wartin pöytäkirjoissa mainitut kentsu ja Tommi ovat reilusti kertoneet osallisuudestaan, eli ei aivan tuulesta temmattuja juttuja nuo suinkaan ole.
MUTTA laatikaa niitä kysymysehdotuksianne Hjallikselle niin, että niitä ei täällä kerrota, koska tasan satavarmaan Kataisen vaalikoneisto lukee tätäkin forumia, eikä vastaajan tartte niitä etukäteen tietää. Muutenhan se voi tulla sairaaksi tai juonia vastauksia.
Ja mitaan ette voi... - Ada hyvä
AdaFlink kirjoitti:
Teiltä clubilaisilta löytyy hyviä kirjoittajia ja ns. sisäpiirin tietoa asiasta. Tehkää Hjallikselle lyhyt ytimekäs yhteenveto asiasta (Wartin kuulustelukertomus yms. yms.). Kertokaa, että KRP on vahvistanut jne...., mutta painottakaa, että te haluatte kuulla asian Jyrkin itsensä kertomana, joko kyllä/ei -muodossa ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Pyytäkää Hjallista kysymyään, jotta onko Kataisen perheestä joku mukana ja sen sellaista.
Painottakaa Hajllikselle, että nämä Wartin pöytäkirjoissa mainitut kentsu ja Tommi ovat reilusti kertoneet osallisuudestaan, eli ei aivan tuulesta temmattuja juttuja nuo suinkaan ole.
MUTTA laatikaa niitä kysymysehdotuksianne Hjallikselle niin, että niitä ei täällä kerrota, koska tasan satavarmaan Kataisen vaalikoneisto lukee tätäkin forumia, eikä vastaajan tartte niitä etukäteen tietää. Muutenhan se voi tulla sairaaksi tai juonia vastauksia.
Ja mitaan ette voi...Väittävät, että Jyrki on mukana. Sättää Jyrkille ja kysy.
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen - 12+20
Ada hyvä kirjoitti:
Väittävät, että Jyrki on mukana. Sättää Jyrkille ja kysy.
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainenei Adaa taida enää kiinnostaa, jos ei olekaan enää politiikkaa pelissä?
- 7+10
AdaFlink kirjoitti:
Teiltä clubilaisilta löytyy hyviä kirjoittajia ja ns. sisäpiirin tietoa asiasta. Tehkää Hjallikselle lyhyt ytimekäs yhteenveto asiasta (Wartin kuulustelukertomus yms. yms.). Kertokaa, että KRP on vahvistanut jne...., mutta painottakaa, että te haluatte kuulla asian Jyrkin itsensä kertomana, joko kyllä/ei -muodossa ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Pyytäkää Hjallista kysymyään, jotta onko Kataisen perheestä joku mukana ja sen sellaista.
Ja mitaan ette voi...Ei muista nähneeni Wartin kertomuksessa mainintaa Mäkisestä. Syykin on aika selvä: ei ollut vielä julkisuudessa, kun tuota kertomusta tehtiin. Sen sijaan eräs kenraali oli tainnut jo vilahtaa lehdissä. Tuosta kenraalin nimestä olikin sitten mukava ottaa tukea näille uusille väitteille :D
- Columbon Blogi
Anonyymi kirjoitti...
Muutaman kerran on Puolustusrintamalta tulleista sähköposteista unohtunut vastaanottajien osoitteiden kryptaus. Esim. viime vuoden loppupuolella kävi taas näin. Vastaanottajat olivat näkyvissä, ja joukossa näytti olevan yksi Jyrki Katainen. Sähköpostiosoitteen loppupääte oli vm.fi.
Jos/kun valtiovarainministeri on yksi jsenistä, niin hän on vain syyllistynyt samaan "tyhmyyteen ja ahneuteen", kuten me muutkin. Mutta ei siinä ole mitään rikosoikeudellisesti rangaistavaa - ei meidän, eikä ministerin kohdallakaan. Jyrki on varmaankin puun ja kuoren välissä, joten on ymmärrettävää, ettei hän ole tullut WC-kaapista ulos. Jos hän tulisi, hän asettautuisi virkamiesarmeijaa vastaan. Ja krp pitää varmasti huolen, ettei Jyrkiä yllätetä WC:stä housut nilkoissa.
Ja olihan siinä listassa useampikin pankkien sähköpostiosoitteella varustettu henkilö. Kyllähän pankkiammattilaiset tietävät, ettei tuollainen WC:n kaltainen rahasampo voi olla mahdollinen. Ilmeisesti pankkilaiset ovat liittyneet hävitääkseen omat rahansa, vai kuinka. Logiikka puuttuu viranomaisviestinnästä, mutta toimii niin kauan, kun kansa on tietämätöntä.
27. maaliskuuta 2011 1.12- 9+11
Eli puolustusrintaman Jyrkille lähettämä sähköposti olisi todiste Jyrkin jäsenyydestä. Mahtavaa. Lisätkää sinne vastaanottajiin myös [email protected], niin saadaan hänetkin virallisesti jäseneksi :D
Miten niitä vastaanottajien osoitteita muuten "kryptataan" :D Meillä on tässä kirjoittajana selvästi oikea tietotekniikan asiantuntija ;)
Tuliko kirjoittajalle mieleen, että se osoite on ehkä lisätty sinne tarkoituksella ja tämä "kryptaus" on samaten unohtunut sopivasti... - kokoomuslainenn
9+11 kirjoitti:
Eli puolustusrintaman Jyrkille lähettämä sähköposti olisi todiste Jyrkin jäsenyydestä. Mahtavaa. Lisätkää sinne vastaanottajiin myös [email protected], niin saadaan hänetkin virallisesti jäseneksi :D
Miten niitä vastaanottajien osoitteita muuten "kryptataan" :D Meillä on tässä kirjoittajana selvästi oikea tietotekniikan asiantuntija ;)
Tuliko kirjoittajalle mieleen, että se osoite on ehkä lisätty sinne tarkoituksella ja tämä "kryptaus" on samaten unohtunut sopivasti...mene columbon blogiin valittamaan asiaasi
- 12+18
kokoomuslainenn kirjoitti:
mene columbon blogiin valittamaan asiaasi
No ei ollut sinulla paljon vastattavaa, ei mikään yllätys.
Tiedäthän muuten, että vastaanottajien osoitteita pystyy väärentämään sähköposteihin ihan miten huvittaa ja nimenomaan myös niin, että ko. vastaanottaja ei oikeasti viestiä saa.
Täällä ohjelma, jolla tuo onnistuu kuin tanssi: http://pear.php.net/manual/en/package.mail.mail.send.php
On se ihmeellistä, kun juuri sattumalta joulukuussa tuo Kataisen osoite siellä vilahtelee sähköposteissa :D
Ja että on Katainen oikein puolusrintaman sähköpostilistalla :D ei helvetti, anna mun kaikki kestää :D - ei mikään yllätys
12+18 kirjoitti:
No ei ollut sinulla paljon vastattavaa, ei mikään yllätys.
Tiedäthän muuten, että vastaanottajien osoitteita pystyy väärentämään sähköposteihin ihan miten huvittaa ja nimenomaan myös niin, että ko. vastaanottaja ei oikeasti viestiä saa.
Täällä ohjelma, jolla tuo onnistuu kuin tanssi: http://pear.php.net/manual/en/package.mail.mail.send.php
On se ihmeellistä, kun juuri sattumalta joulukuussa tuo Kataisen osoite siellä vilahtelee sähköposteissa :D
Ja että on Katainen oikein puolusrintaman sähköpostilistalla :D ei helvetti, anna mun kaikki kestää :Dhttp://www.kariuoticonsulting.fi/sivut/blogi?avaa=535
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906269832142_uu.shtml
http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2011/03/23/savon-sanomat-katainen-ei-ole-wincapitan-jasen/20114048/12
on se ihmeellistä kun oikeustieteen tohtorinkin pitää vilautella ministerin nimeä blogissaan
on se ihmeellistä että hannu vastineessaan kyselee miksi hänestä ei tullut valtiovarainministeriä
on se ihmeellistä että krp;n marian pitää tulla erikseen julkisuuteen kertomaan että valtiovarainministeri ei ole wincapitan jäsen
on se ihmeellistä että valtiovarainministeri on puolustusrintaman jakelussa
on se ihmeellistä :D ei helvetti, anna mun kaikki kestää :D on se saatanan kumma ettei krp;n sana asiassa riitä :D - 7+19
ei mikään yllätys kirjoitti:
http://www.kariuoticonsulting.fi/sivut/blogi?avaa=535
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906269832142_uu.shtml
http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2011/03/23/savon-sanomat-katainen-ei-ole-wincapitan-jasen/20114048/12
on se ihmeellistä kun oikeustieteen tohtorinkin pitää vilautella ministerin nimeä blogissaan
on se ihmeellistä että hannu vastineessaan kyselee miksi hänestä ei tullut valtiovarainministeriä
on se ihmeellistä että krp;n marian pitää tulla erikseen julkisuuteen kertomaan että valtiovarainministeri ei ole wincapitan jäsen
on se ihmeellistä että valtiovarainministeri on puolustusrintaman jakelussa
on se ihmeellistä :D ei helvetti, anna mun kaikki kestää :D on se saatanan kumma ettei krp;n sana asiassa riitä :Dsekin on ihmeellistä, että Uotin huhuna kertoma juttu on jokin todiste Kataisen jäsenyydestä :D
sekin on ihmeellistä, miten Hannun kirjoituksessa mainittu sana "valtiovarainministeri" on todiste Kataisen jäsenyydestä :D Hannu mainitsee myös sanat "pappi", "roomalainen" ja "joulupukki". Tämä varmaan on varmasti todiste papin, roomalaisen ja joulupukin jäsenyydestä :D
sekin on ihmeellistä, että ensin huudellaan, että miksei KRP kommentoi ja sitten kun kommentoi, niin huudellaan, että miksi piti tulla erikseen asiasta kertomaan :D
sekin on ihmeellistä, että ylläolevan kirjoittaja luulee, että Barack Obamasta tulee klubin jäsen, jos puolustusrintama lähettää hänelle sähköpostia :D
vua helevittiläine :D - suoleltaeiyllätyksiä
7+19 kirjoitti:
sekin on ihmeellistä, että Uotin huhuna kertoma juttu on jokin todiste Kataisen jäsenyydestä :D
sekin on ihmeellistä, miten Hannun kirjoituksessa mainittu sana "valtiovarainministeri" on todiste Kataisen jäsenyydestä :D Hannu mainitsee myös sanat "pappi", "roomalainen" ja "joulupukki". Tämä varmaan on varmasti todiste papin, roomalaisen ja joulupukin jäsenyydestä :D
sekin on ihmeellistä, että ensin huudellaan, että miksei KRP kommentoi ja sitten kun kommentoi, niin huudellaan, että miksi piti tulla erikseen asiasta kertomaan :D
sekin on ihmeellistä, että ylläolevan kirjoittaja luulee, että Barack Obamasta tulee klubin jäsen, jos puolustusrintama lähettää hänelle sähköpostia :D
vua helevittiläine :Dmikä helevittiläine :D siinä on että ei uskota vaikka kpr kuinka vannoo kertovansa totuuden??
olisiko tuo niin että jonkun muun tahon pitäisi kommentoida asiaan ??
kysäiseppä adalta mitä mieltä hän on asiasta kun ei saanut kaikkea maksamaansa materiaalia kpr;ltä :D
saitko sinä kaiken mistä maksoit ??
milloin lähetät uuden videnon ??
:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D - 16+1
suoleltaeiyllätyksiä kirjoitti:
mikä helevittiläine :D siinä on että ei uskota vaikka kpr kuinka vannoo kertovansa totuuden??
olisiko tuo niin että jonkun muun tahon pitäisi kommentoida asiaan ??
kysäiseppä adalta mitä mieltä hän on asiasta kun ei saanut kaikkea maksamaansa materiaalia kpr;ltä :D
saitko sinä kaiken mistä maksoit ??
milloin lähetät uuden videnon ??
:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:DMinä väitän, että Barack Obama on Wincapitan jäsen.
Uskon, että olen väärässä vasta sitten kun Obama kommentoi itse asiaa :D - ps taas ponttisena
16+1 kirjoitti:
Minä väitän, että Barack Obama on Wincapitan jäsen.
Uskon, että olen väärässä vasta sitten kun Obama kommentoi itse asiaa :Dvoi vittu että numeropelle taas pyörii täällä ponttisena :D
ota kaksi valkoista ja yksi punainen pilleri ja sen jälkeen ruskeasta pullosta risiiniöljyä ja sitten keltaista jauhetta ja sitten lasket itsesi levolle
Ps. kokoomus :D - 12+11
ps taas ponttisena kirjoitti:
voi vittu että numeropelle taas pyörii täällä ponttisena :D
ota kaksi valkoista ja yksi punainen pilleri ja sen jälkeen ruskeasta pullosta risiiniöljyä ja sitten keltaista jauhetta ja sitten lasket itsesi levolle
Ps. kokoomus :DMahtavaa. Eikö irronnut enää muuta? :D
Ketäs siellä puolustusrintaman postituslistalla on viime aikoina näkynyt :D
Koittakaa nyt muistaa kryptata ne sähköpostiosoitteet :D
Joko se Wincapitassa mukana ollut pappi on löytynyt? Entä miten on laita sen roomalaisen kanssa? :D Joulupukkihan jo tiedetäänkin :D - :D:D:D:D:D:D:D:D
12+11 kirjoitti:
Mahtavaa. Eikö irronnut enää muuta? :D
Ketäs siellä puolustusrintaman postituslistalla on viime aikoina näkynyt :D
Koittakaa nyt muistaa kryptata ne sähköpostiosoitteet :D
Joko se Wincapitassa mukana ollut pappi on löytynyt? Entä miten on laita sen roomalaisen kanssa? :D Joulupukkihan jo tiedetäänkin :Dkysäiseppä adalta mitä mieltä hän on asiasta kun ei saanut kaikkea maksamaansa materiaalia kpr;ltä :D
saitko sinä kaiken mistä maksoit ?? :D
milloin lähetät uuden videnon ?? :D
paljonko suolimuro ääliö hävisit ?? :D
miten sinut yli puhuttiin pyramidiin ?? :D
:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D
- katsotaan sanoi.....
Kyllä minulla on tunne, että ei edes Hjallis uskalla esittää kysymystä Kataiselle, vaikka olettekin hänelle ehdotuksen siitä lähettäneet.
Tässä on nimittäin niin isot pojat liikkeellä, että tekevät riittäviä uhrauksiakin kun vain höpinät jäsenyydestä sammuvat, esim.
lyövät Hannulle vaikka passin kouraan, kunhan pitää tästèdes suunsa kiinni`asiasta. Jää nähtäväksi.
Hjallista on ihan varmaan jo konsultoitu kysymyksissään, mutta kuten tulemme näkemään, niin ei edes Hjallis sitä kysy on vahva veikkaukseni.- AdaFlink
Toimiiko Hannu mielestäsi oikein jäseniä kohtaan, jos pitää suunsa kiinni asiassa jatkossa jotain "lahjaa" vastaan? Tavallisten jäsentenkö se vaan pitää kärvistellä kiirastulessa ja isot kihot päästää pälkähästä naureksimaan partaansa? Eikö tuo tuollainen osoittaisi, että Hannu on pystyyn paskannettu lapamato?
Ja mitaan ette voi... - Oikeus on sokea
AdaFlink kirjoitti:
Toimiiko Hannu mielestäsi oikein jäseniä kohtaan, jos pitää suunsa kiinni asiassa jatkossa jotain "lahjaa" vastaan? Tavallisten jäsentenkö se vaan pitää kärvistellä kiirastulessa ja isot kihot päästää pälkähästä naureksimaan partaansa? Eikö tuo tuollainen osoittaisi, että Hannu on pystyyn paskannettu lapamato?
Ja mitaan ette voi...> Tavallisten jäsentenkö se vaan pitää kärvistellä kiirastulessa ja isot kihot päästää pälkähästä naureksimaan partaansa?
Niinhän siinä tulee käymään. Yleinen mielipide tuntusi olevan sitä vastaan, että voitolla olevia tunkkeja lähdetään enää jahtaamaan. Ainakin useimmat ovat, Wikipressiä myöden, sitä vastaan, että listoja julkaistaisiin. Ja tietenkin osa raporteista voidaan aina julistaa salaisiksi.
Ps. Saitko sinä täyden version kuulusteluista levyillä? Siis sellaisen, jossa myös kaikki isoimmat sponsorit on haastateltu. Mitähän muuta levyiltä onkaan sattunut unohtumaan? - AdaFlink
Oikeus on sokea kirjoitti:
> Tavallisten jäsentenkö se vaan pitää kärvistellä kiirastulessa ja isot kihot päästää pälkähästä naureksimaan partaansa?
Niinhän siinä tulee käymään. Yleinen mielipide tuntusi olevan sitä vastaan, että voitolla olevia tunkkeja lähdetään enää jahtaamaan. Ainakin useimmat ovat, Wikipressiä myöden, sitä vastaan, että listoja julkaistaisiin. Ja tietenkin osa raporteista voidaan aina julistaa salaisiksi.
Ps. Saitko sinä täyden version kuulusteluista levyillä? Siis sellaisen, jossa myös kaikki isoimmat sponsorit on haastateltu. Mitähän muuta levyiltä onkaan sattunut unohtumaan?Enpä saanut. Kirjanpitoa joskus ihan työkseni tehneenä olen tottunut, että jokaiselle tilille pitää löytyä myös vastatili. Olen katsellut jonkun kuulustelupöytäkirjaa ja se on tilittänyt jonkin summan jollekin toiselle ja kun menen katsomaan sen toisen tilisiirtoja, niin enpä nääkään sellaista siirtoa ja Jounin tapauksessa en nää yhtään tilisiirtoa.
Ymmärrän toki, että joidenkin kohdalla on esitutkinta kesken ja siten se aineisto ei ole vielä valmista julkaistavaksi, mutta sitä en ymmärrä, että joku hiton paljon netonneen nimi näkyy epäiltyjen listalla tai jonkun toisen epäillyn kuulustelupäytäkirjassa ja loppua ei saakaan lukea. Eli ei voi sellaista ristikkyyttä/verkkoa seurata. Se on vähän sama, kuin lukisit jotain jännäriä ja joku hunsovotti olisi repäissyt viimeiset sivut pois. Voihan perkele, kun ottais pannuun.
Ja mitaan ette voi... - Tässä Jyrki
ottaa voitonmaljoja onnistuneen kotiutuksen kunniaksi.
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen - AdaFlink
Tuli mieleen tuollainen, että Hjalliksen exä Leena Harkimo on kokoomuslaisia. Mikäli uutisointiin on uskomista, niin Hjallis ja Leena ovat säilyttäneet ystävyyden avioeron jälkeenkin.
Joten löytyisikö tuota kautta syy-yhteys siihen, jotta Hjallis ei hennoisi Kataiselta kysyä asiaa tai saattaisi kysyä silleen ympäripyöreästi ja sivuuttaa sitten aiheen siirtymällä miellyttävämpään aiheeseen?
Ja mitaan ette voi... - Täysin saparonalta
AdaFlink kirjoitti:
Tuli mieleen tuollainen, että Hjalliksen exä Leena Harkimo on kokoomuslaisia. Mikäli uutisointiin on uskomista, niin Hjallis ja Leena ovat säilyttäneet ystävyyden avioeron jälkeenkin.
Joten löytyisikö tuota kautta syy-yhteys siihen, jotta Hjallis ei hennoisi Kataiselta kysyä asiaa tai saattaisi kysyä silleen ympäripyöreästi ja sivuuttaa sitten aiheen siirtymällä miellyttävämpään aiheeseen?
Ja mitaan ette voi...nämä uudistuneet sivut !
Tämä Jyrki K oli kuulemma mukana edeltävissä kusetuksissä
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen
- Mato-Alli Vaittinen
>>Eikö tuo tuollainen osoittaisi, että Hannu on pystyyn paskannettu lapamato?
- Hobottaja
KMP Global Group Corporation -nimisessä huijauksessa oli asianomistajana mukana JK, mutta ei meidän kaikkien tuntema Jyrki, vaan kaima. On tod. näk. että kyseinen JK on ollut mukana myös WC:ssä.
- 18+14
Tämähän onkin tähän mennessä yksi mielenkiintoisimpia kommentteja tähän keskusteluun. Jos ministerimme kokonimikaima on ollut tuossa aiemmassa huijauksessa mukana niin ei olisi mikään ihme että sama kaima olisi WC:ssä ja siten JK:n nimi tosiaan ollut jäsenrekisterissä ihan oikeasti eikä vain pilailumielessä.
Ja sen takia KRP:nkin sanamuoto kuului että "*valtiovarainministeri* JK" ei ole ollut mukana. Ei niin - mukana on ollut kokonaan toinen JK.
Tässä ei tarvittaisi mitään median salaliittoa siitä, että asiasta ei uutisoida vaan sitä että media on tehnyt taustatyönsä ennen huutelua...
- vaikea kysyä
"Tässä ei tarvittaisi mitään median salaliittoa siitä, että asiasta ei uutisoida vaan sitä että media on tehnyt taustatyönsä ennen huutelua... "
Ai että sellaista taustatyötä on tehty, että kun joku JK on ollut KMP-virityksessä, niin sen on pakko olla myös Wincapitassa pakko vaan olla. :)
Tästä valtiovarainministeristä olisi ollut vähän paremminkin perusteltu versio, mutta ehkäpä suut on onnistuttu tukkimaan.
Jouni myös tietää totuuden, mutta ei virka mittään. Mikä estää?- 12+18
"Tästä valtiovarainministeristä olisi ollut vähän paremminkin perusteltu versio, mutta ehkäpä suut on onnistuttu tukkimaan."
Ja näköjään myös sinun suusi on tukittu :D Ihmeellistä, että meillä on tässä taas tapaus todisteista, joita ei haluta esittää, déjà vu? :D
Selvästi tässä on nyt päästy asian ytimeen:
On siellä jäsenrekistissä Jyrki Katainen, mutta kyseessä ei ole valtiovarainministeri! :D
vua helevettiläinen :D - Tämäkö Jyrki ?
12+18 kirjoitti:
"Tästä valtiovarainministeristä olisi ollut vähän paremminkin perusteltu versio, mutta ehkäpä suut on onnistuttu tukkimaan."
Ja näköjään myös sinun suusi on tukittu :D Ihmeellistä, että meillä on tässä taas tapaus todisteista, joita ei haluta esittää, déjà vu? :D
On siellä jäsenrekistissä Jyrki Katainen, mutta kyseessä ei ole valtiovarainministeri! :D
vua helevettiläinen :DKuopiosta lähtöisin
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen - 19+1
Tämäkö Jyrki ? kirjoitti:
Kuopiosta lähtöisin
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainenNäin väitetään. Ja kuulemma Tiina on nähnyt nimen jäsenlistassa.
Vähän luulen, että listalta löytyvä Esko Hyssäläkin on joku ihan muu Hyssälä:
1. Minkä ihmeen takia Esko laittaisi yhteystiedoksi vaimonsa osoitteen? :D
2. Sopivasti Tiina kertoo kuulustelussa, että nimenomaan hän puhui tuosta "väärästä" sähköpostiosoitteesta Hannulle ja Hannu lupasi olla yhteydessä, että se vaihdetaan. Kuinka sopivaa :D - rupluuttirubluuttaa
12+18 kirjoitti:
vua helevettiläinen :D:D
usko jo kokoomus lainen suolimuro perkele että kukaan kataisista ei ole mukana missään ahneiden ja tyhmien rikollis järjestössä
ps. vua saatana lopeta jo tuo pelleily ja lue koko totuus ponttisen suusta ekt
:D - Väittävät että tämä
rupluuttirubluuttaa kirjoitti:
:D
usko jo kokoomus lainen suolimuro perkele että kukaan kataisista ei ole mukana missään ahneiden ja tyhmien rikollis järjestössä
ps. vua saatana lopeta jo tuo pelleily ja lue koko totuus ponttisen suusta ekt
:Don mukana. Sättää Jyrkille ja kysy.
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen - numero ukko 7+13
Väittävät että tämä kirjoitti:
on mukana. Sättää Jyrkille ja kysy.
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainenhaista paska kommunisti
yrität pilata ministerin hyvän maineen vuan
ei ole eikä tule olemaan kukaan jäsen
ja lopeta saatanan pelle yksittäisen ihmisen nimien ja kuvien levittäminen - Sponzorinketkut
numero ukko 7+13 kirjoitti:
haista paska kommunisti
ja lopeta saatanan pelle yksittäisen ihmisen nimien ja kuvien levittäminenlinnaan
Eikös tämä
http://fi-fi.facebook.com/jyrki.katainen
ole ihan julkinen sivusto, sen saa myös sellaiseksi ettei näy kuin kavereille? - AdaFlink
numero ukko 7+13 kirjoitti:
haista paska kommunisti
ja lopeta saatanan pelle yksittäisen ihmisen nimien ja kuvien levittäminenMinä olen (olen ollut) kokoomuksen kannattaja. Niinistöä olen kannattanut (jos vaan suostuu ehdokkaaksi) seuraavaksi presidentiksi muumimamman jälkeen. Nyt täytyy sanoa, etten olekaan niin varma kannastani. Johtuu ihan siitä, että Jyrki Katainen ei voi katkoa huhuilta siipiä ja sanoa aivan ITSE asioiden todellista laitaa.
On se perkele sitten kumma, jos hänen avustajansakin kertoo, että pari vuotta on ollut huhaja ja plääppppp.... huudetaan KRP:tä apuun, niin eikö olisi luonnollista, että itse Katainen pistäisi luun kurkkuun ja sanoisi, jotta miten asiat ovat?
Ja mitaan ette voi...
- Ada Punainen
Jyrkin osalta on tullut selvästi KRP:ltä lausunto Jyrki Katainen ei ole ollut WinCapitassa mukana Piste. Miksi Ada et kysele L.Hyssälän perään samanlailla hänen väitetään olevan mukana myös M.Alatalosta leviteltiin samaa. Taidat Ada olla tulipalokommari.
- AdaFlink
Kaikki aikanaan.
Toi Jyrkin juttu alko kiinnostamaan hiukka vajaa pari vuotta sitten, kun joku alkoi uhittelemaan mulle, kun rohkenin kysyä asian todellista laitaa.
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
Ei riitä KRP:n sanomiset tässä tapauksessa. Jyrkin pitää itse sanoa. Ei luulis rehelliselle ihmiselle tuottavan ylisuuria vaikeuksia sanoa kyllä/ei.
Ja mitaan ette voi... - Hyvää työtä, Ada!
Et taida ymmärtää että ministerin asemasta WinCapitassa tulee vielä vaaliase Suomalaisessa politiikassa. Niin siitä pitääkin tulla.
Eikö olekin omituista että Katainen itse ei pysty katkaisemaan huhulta siipiä? Vaikeatahan se on, kun on kerran KRP:n esitutkintamateriaaliin päässyt. Miksi muuten poliisi ei ensimmäisellä kerralla kirjannut Tiinan lausuntoa?
Hyvä Ada, jatka asian selvittämistä. Se on kaikkien etu!
- puolipiste tähän
Aikasen hyvää kouhkaamista tästä Jyrkiboyn asiasta. Avustaja vastailee, että eipä Jyrkkä ollut mukana, KRP vahvistaa asian, muuta lehtikin kertoo saman. Ja mitä tekeekään Ada? Vaatii, että Jyrkin pitää tulla itse kertomaan se aisa ja mielelään vielä suoraan hänelle. Suoraan ja henkilökohtaisesti, tai muuten aisaa ei uskota.
Varjele Jumala minua noista akoista, jotka aina ovat oikeassa. Suo minun nähdä se päivä, että väärässä olija tunnustaisi olleensa väärässä. Paratiisiin pääsystä ei niin ole väliä, amen. - adamiranta
Ei luulis Jyrkille olevan ylipääsemätön ongelma kertoa, ettei hän ole ollut mukana WinCapitassa, tai edes hänen läheiset perheenjäsenetkään eivät ole osallistuneet kusetukseen.
Eikä todellakaan tarvitse asiaa Adalle yksityisesti kertoa. Riittää, kun kertoo median välityksellä koko Suomen kansalle.
Ja mitaan ette voi... - Lapsellinen huutaja
Kun tällaista (adamiranta) Rotta sieltä piilostasi huutelet niin tule nyt edes omalla nimelläsi pyytämään J.Kataista kertomaan ettei ollut WinCapitassa. Samalla voit kertoa ketä teidän perheestä oli mukana?
Kaikkein hauskinta on se, kun joku puskistahuutelija huutelee rekkaamattomalla nikillä ja vaatii muita esiintymään omalla nimellään.
Minäpä se kehtaan huudella myös omalla nimelläni. Vastaisikohan se Jyrki nyt Raili Suomiselle, kun kysyn AdaFlinkin ja adamirantan peräämiin kysymyksiin vastauksia?
Helpottiko nyt? Nyt sinä voit olla niin ystävällinen, että esittäydyt, vai pitääkö keskustella lapsellisen huutajan kanssa?
Ja mitaan ette voi...
- Papukaija-kommari
Minä en vaadikkaan talousrikosivuilla J.Kataista kertomaan ettei ollut WinCapitassa. Mitä täällä kaikkien hörhöjen huuteluihin Jyrkikään vastaamaan. Mulle riittää kun KRP on yleisessä mediassa ilmoittanut että J.K ei ole ollut WinCapitassa. Lopeta sinäkin tuo ääliöimäinen toistelu kommari Ada tästä asiasta yritä jotenkin päästä yli.
Minulle riittää vallan hyvin Jyrkin vastaus, sanoi hän niin tai näin.Minä kysyn sitä, mitä olen kuullut. Jyrkin nimi esiintyy mm. Tiina Wartin kertomana esitutkintamateriaalissa, joten siksi perään vastauksia.
Eikä todellakaan minulle riitä, että KRP vastaa ...... ja Kataisen avustaja vastaa..... Jyrkin on vastattava itse. Luotan rehellisen miehen sanaan ja uskon sitten, kun hän itse kertoo. Mikä siinä on niin vaikeaa vastata itse?
Ja mitaan ette voi...- Totuus esiin
RailiSuominen kirjoitti:
Minulle riittää vallan hyvin Jyrkin vastaus, sanoi hän niin tai näin.Minä kysyn sitä, mitä olen kuullut. Jyrkin nimi esiintyy mm. Tiina Wartin kertomana esitutkintamateriaalissa, joten siksi perään vastauksia.
Eikä todellakaan minulle riitä, että KRP vastaa ...... ja Kataisen avustaja vastaa..... Jyrkin on vastattava itse. Luotan rehellisen miehen sanaan ja uskon sitten, kun hän itse kertoo. Mikä siinä on niin vaikeaa vastata itse?
Ja mitaan ette voi...Suomisen Raililla on täysi oikeus äänestäjänä kysellä Jyrkin osuutta Wincapitaan, koska sekä Tiiana ja Hannu ovat näin kertoneet.
Ei uskaltanut Hjallis Harkimokaan kysyä asiaa, vaikka hänelle oli kuulemma ehdotettu suoraa kysymystä.
Olikohan Jyrkiä varoitettu mahdollisesta kysymyksestä kun oli kokoajan niin vaivautuneen oloinen ja melkein itku kurkussa sepusteli, että kävi oikein sääliksi.
Tuli vain mieleen, että kysyiköhän Hjallis heti valojen sammuttua, että oliksä mukana siinä Wincapitassa, kun mun käskettiin kysyä? - vaalitilaisuus
RailiSuominen kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Olen kysynyt Jyrkiltä vastausta asiaan, mutta hän ei vastannut mitään,
onko vaikeneminen myöntämisen merkki, vai miten on. - 4+11
vaalitilaisuus kirjoitti:
Olen kysynyt Jyrkiltä vastausta asiaan, mutta hän ei vastannut mitään,
onko vaikeneminen myöntämisen merkki, vai miten on.Missä vaalitilaisuudessa tämä tapahtui ja milloin?
- Säälin pökälettä
Anna mun kaikki kestää! Tosissaanko pökäleet laittoivat Hjallikselle tuollaisen viestin? Pinke varmaankin yksi pökäleistä. Kyllä te olette sivistymätöntä rupusakkia koko porukka. Mitä varten joku Hjallis rupeaisi ohjelmassaan kyselemään joidenkin pökäle rikollisten laittamia kysymyksiä on hän sen verran fiksu mies. Ettekö ymmärrä minkälaisia loisia te olette kansalaisten mielestä syökää vaan niitä rauhoittavia ja käykää terapiassa. "kysyiköhän Hjallis heti valojen valojen sammuttua jne" BUUJAAhhhHHAAAAA!!!!! Voi noita sinun kirjoituksiasi Lapsellista ja Tyhmää.
- eikös tämä huusi
kuka täällä pompottelee, tulee kyllä esille jos täällä on, kun etenevät askel askeleelta, joota turha on edelle mennä arvailuissa.
Hänhän kyllä hoitelee näitä raha puolen juttuja, jotta vähät sieltä tulee näille porukoille, mitä rikkaan pöydältä putoilee muroja joita köyhät noukkii.
koska tosirikkaista tietysti on kyse, haetaan vain näitä pieniä höyniä mukaan, jotta valta säilyy, eei näillä mililä sinne tänne ole siinä touhussa mitään merkitystä. - Kansalaisil Hauskaa!
Lähettäkää pilleripökäleet kaikille TV toimittajille nyt tuo kysymyksenne J Kataisesta. Pinke voit johtaa tätä liikettä kun sinulla on jo kokemusta kansanedustajista jos et ole hoidossa tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653