http://www.ufocasebook.com/2011/nasaaliensignal.html
Olisihan se tavallaan paukku tuokin, jos se tosiaan olisi ET, mutta en minä oikein jaksa siihen vielä uskoa.
NASA, mahdollinen ET-Signaali löydetty.
9
750
Vastaukset 9
- Venusmies
Nyt se siis tapahtuu, alienit tulloo...ja eiku kahveet tulille!!!
- Titanin seireeni
Uhvot tulloo ja helemat paukkuu!!!
- 23+++++23
"Many unusual signals from space remain unidentified."
Minkä takia pitää nyt sitten nostaa vähän haloota, kun niitä kerta riittää? - 185231232352
Mitään paukkua nasalta tuskin kannattaa odottaa.
- Loogikko.
Eipä näissä mahdollisissa ET-signaaleissa oikeastaan ole mitään uutta.
1960-luvulla Neuvostoliiton avaruustutkijat etsivät innokkaasti mahdollisia ET-signaaleja radioteleskooppien avulla.Ja koska kaikki avaruustutkinta silloisessa NL:ssa sai rahoituksensa puolustusbudjetista,joka oli vuositasolla noin 30% BKT:sta,siitä hankkeesta ei paljoakaan puhuttu siksi,että se oli tavallaan sotilastoimintaa.
Jotain he silloin,1960-luvulla,kuitenkin toivat projektistaan julki.
He kertoivat keskittäneensä tutkimuksensa Valaan tähdistöön Tau Cetin suuntaan sekä Epsilon Eridaniin Eridanuksen (Virta)tähdistööön,joka sijaitsee Orionin länsipuolella.He kertoivat silloin saanensa "lupaavia tuloksia" mahdollisista ET-signaaleista.
Mutta kun aikaa kului,niin koko homma "lupaavine tuloksineen" painui unholaan.
Tämä Orionin länsipuolella sijaitseva Eridanus (Virta)tähdistö on "pitkä"tähdistö ulottuen Eteläiselle tähtitaivaalle.Se on eräs Aurinkomme läheisiä naapureita (etäisyys 10.8 valovuotta),josta on etsitty merkkejä elämästä.
Kyllähän ne avaruustutkimusjärjestöt ja muut vastaavat,ei siis pelkästään NASA,etsivät edelleen,ja ympäri maailmaa,mahdollisia ET-signaaleja.
Mutta sehän on vähän niinkuin neulan etsimistä heinäsuovasta.
- nii nii
nasan tai setin sivuilla kerrota mitään asiasta... ja linkkisaitilla fraasi: "Search for Extraterrestrial Intelligence" ja yhteisö SETI sekoitettu aika tyhmästi... nasahan ei oo rahoittannu setiä vuosikymmenniin niin niin
- '¨'¨'¨'
Nasan sivullahan lukee, että kukaan ei oikein tiedä mikä tämän
singnaalin aiheuttaa? Pieni mahdollisuus on, että se tulee maan ulkokuoliselta älyltä.
Kuunnellaakkin sen voi.
http://www.setileague.org/software/unknown2.wav - kuunteloja
'¨'¨'¨' kirjoitti:
Nasan sivullahan lukee, että kukaan ei oikein tiedä mikä tämän
singnaalin aiheuttaa? Pieni mahdollisuus on, että se tulee maan ulkokuoliselta älyltä.
Kuunnellaakkin sen voi.
http://www.setileague.org/software/unknown2.wavlaittakaahan tuo talteen ja visusti, ei kyse ole ulkopuolisesta älystä..
olis kiva saada alkuperäinen, joku näpsäkkä hakkeri vois sen hakea sieltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532