Ei hellanlettas, miten jotkut voi uskoo et esim kristinuskon tuleva poistuminen ja kirkosta eroamiset on muka illuinatin tahto. Illuminatihan loi uskonnot, eikä suinkaan halua niitä pois ?.
Illuminatin tarkoitus poistaa uskonnot !!!
9
722
Vastaukset
- Järjestys
tarpeen mukaan.
Kun on aika, niin yksi uskonto poistuu ja toinen tulee tilalle.- Ottaa pattiin
Niin mutta illuminati itse ei niitä poista?, vaan ihmiset leipääntyy niihin ja eroaa niistä ja siten ne kuihtuvat pois, koska illuminati itse ei ole sanonut että kirkkotouhu on keksitty juttu, pyydämme teitä luopumaan siitä. Sitten illuminati juonii uutta tilalle. Seuraava villitys on antikristillisyys.
- Järjestys
Ottaa pattiin kirjoitti:
Niin mutta illuminati itse ei niitä poista?, vaan ihmiset leipääntyy niihin ja eroaa niistä ja siten ne kuihtuvat pois, koska illuminati itse ei ole sanonut että kirkkotouhu on keksitty juttu, pyydämme teitä luopumaan siitä. Sitten illuminati juonii uutta tilalle. Seuraava villitys on antikristillisyys.
Kun tarve lakkaa, poistuu uskonto. Uskonnot ovat illuminaatin vastaus ihmisten uskomisen tarpeeseen. Uskontoihin on piilotettu myös joitain hyödyllisiä moraalioppeja. Aikansa eläneet opit ja uskonnot korvautuvat ajankohtaisemmilla.
Illuminaatti vastaa ihmisten moraalisten oppien ja uskomusten tarpeeseen.
- 10+11
Ufouskonto on vastaus aikamme teknistyneen mielen etsinnälle. Sopivasti tekniikkaa ja rajatietoa sekaisin.
- jedi-maestro
Illuminaatin tärkein tavoite on maailmanrauha ja uusi järjestys jonka tärkeimpänä aseena on tietämättömyyden (vastakohta valaistuneelle vrt. valistus) poisto. Uskonnot syntyvät ihmisten tietämättömyydestä ja ne poistuvat sivistyksen myötä lopettaen näin myös uskonnolliset sodat. Samaa tavoitetta ajavat myös yhtenäinen maailmanhallitus ja valuuttakeinoittelusta vapaa maailmanvaluutta. Järjestö ei ollut luonnollisesti kovin suosittu 1700-luvun valtaapitävien ja kirkon keskuudessa, joten se vetäytyi maan alle jouduttuaan näiden hampaisiin. Mutta näinhän se maailma menee. Parinsadan vuoden päästä ihmisiä pelotellaan sillä, kuinka juutalaiset halusivat tappaa saksalaiset Hitlerin avustuksella.
- efery
Islamia ja ufouskontoa illuminaatteihin uskomisineen tuodaan tilalle?
- DarkNH
Vähän ristiriitainen kuva tästä illuminaatista.
*Melkein aloin kirjoittamaan politiikasta, uskonnoista ja paranormaalista* - Veteranfan
...nimittäin maaliman varjohallituksella on tavoitteena saada yksi uskonto koko maailmaan.Kaikki muut uskonnot syrjäytetään.Tätä strategiaa käytettiin jo venäjän vallankumouksen aikana,jolloin Lenin tapatti ortodoksipapit ja kielsi uskonnot kokonaan venäjällä,siinä kuitenkaan täysin onnistumatta.Vladimir Lenin kuului näihin vapaamuurareihin,joita pidetään illujen järjestönä.
Tavoitteena eliitillä eli illuilla on saada yksi uskonto,joka olisi kaikille sopiva. - 18+2
siunattua rauhan työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988