old texas

viikonlopun meininki

minkä ikäistä,ja minkä laista porukkaa käy old texasissa viikonloppuisin???? onko ihan nuorisopaikka??? kiitos tiedoata

11

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulikaappirotta

      Riippuu pitkälti bändistä. Tuollahan käy ihan hyviä esiintyjiä melkein joka vkl. Normaali-iltana, jolloin ei ole mitään esiintyjää, paikka on aika hiljainen ja ikähaitari on 25-60.

    • rööki haisee

      Siis, miten niin..... minkä lain.
      Toivottavasti ainakin tupakkalakia noudattavaa porukkaa.

    • niitä vain

      juoppoja

    • texiläinen

      Itse olen käynyt Old Texasissa useammankin kerran (8 vuotta asunut Kaarinassa :D) eikä ole pahaa sanottavaa paikasta! Työntekijät ystävällisiä baarimikoista portsareihin! Hinnat ovat kyllä vähän nousseet mutta aina ollut mukava ilta siellä!! Paljon erilaisia bändejä ja dj-iltoja! :) Ikähaarukka tosiaankin on 18-80 että kyllä aina oman ikäistä seuraa löytyy ja musiikki on kaikille suunnattua. :) Suosittelen ennemmin kuin esim Cotton Pubia mikä on kirjaimellisesti RÄKÄLÄ jossa käy vain juopot ja narkit! :/

      • Ohoh siinäpä tuimaa

        Tuota noin, sama porukkahan käy Old texasissa, että sulla tainnut mennä vähän asenteelliseksi, ja pieleen ajatus :)


      • Nähty on
        Ohoh siinäpä tuimaa kirjoitti:

        Tuota noin, sama porukkahan käy Old texasissa, että sulla tainnut mennä vähän asenteelliseksi, ja pieleen ajatus :)

        Ei käy. Olen myös Cottonissa käynyt muutaman kerran ja saman havainnut, ei ole mun paikkani. Texasissa ei ole muuta vikaa kuin, että samat naamat siellä roikkuu ja pummaa. Paitsi silloin kun on joku bändi ja sisäänpääsymaksu. Silloin on eri porukat ja toi kantisjengihän ei pääsymaksuja maksa. Silloin osa niistä voi Cottoniinkin eksyä, mutta suurin osa menee varmaan torinreunan alapubiin.


      • jops nops
        Nähty on kirjoitti:

        Ei käy. Olen myös Cottonissa käynyt muutaman kerran ja saman havainnut, ei ole mun paikkani. Texasissa ei ole muuta vikaa kuin, että samat naamat siellä roikkuu ja pummaa. Paitsi silloin kun on joku bändi ja sisäänpääsymaksu. Silloin on eri porukat ja toi kantisjengihän ei pääsymaksuja maksa. Silloin osa niistä voi Cottoniinkin eksyä, mutta suurin osa menee varmaan torinreunan alapubiin.

        Siinähän se taso paraneekin :) Voi luoja näitä pentuja, tai oikammin pennunmielisiä :) Laatupaikkojahan nuo kaikki räkälät onkin :)
        Mihinkään noista ei taida yksikään itseään vähääkään arvostava tyyppi mennä.


    • -suski-

      Monenko aikaan bändit aloittavat soittonsa viikonloppuisin tuolla Old Texasissa, kun missään ei mainita mitään asiasta..? Olisi eräs keikka parisen viikon kuluttua siellä ja olisihan se ihan mukavaa tietää monen aikaa kannattaa paikan päälle ilmaantua, kun toisesta kaupungistakin oltaisiin sinne vielä tulossa.. Kiitos vastauksesta jo etukäteen, mikäli tämän vielä joku huomaa.. :)

    • fl.di

      old texas.fi

    • kusipaikka

      Nyt 24.05 2013 sankoin joukoin katsomaan..on meinaa hyvä bändi..Raaka-aine lahti,ette pety..T.Pasikuikka

    • Pen is broken

      Joku muu ehti jo onneks tarttumaan tohon laista-sanaan. Sellaista sanaa, ku lainen ei suomen kielest löydy. Paikkaa ei oo tarkoitettu absolutisteil, eikä alkoholitonta iltaa viettäville, sillä kävin -06 kesäl siel autol ja Cokist ostaes se myyjä vinoillen kysäs, et meinaaks vetää sokerihumalan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe