Focuksen vm. -08 puhallin on kummallinen sillä nopeuden lisäys pykälällä tuplaa melutason - eli on todella outoa kun moottoria ei ole osattu vaimentaa. Pojankloppina muistelin että jo -80 luvun japseissa oli lähes äänettömät puhaltimet.
Focuksessa on nuoret insinöörit onnistueet todella hienosti tuplaamaan muutakin melua kuten vaikkapa rengasmelun epätasaisella tiellä.
Focuksen puhallin kummallisen melukas
6
400
Vastaukset 6
- kffff.
on tehokkaan puhalluksen ääni. Japseissa ei tule kuin pieni hönkäys.
- kakofoni
johtui kaikesta muusta melusta minkä läpi ei puhallusta kuullutkaan.
- pesskumm
Focuksessa myös vaihteet reistaa, kai kytkimessä vikaa. 2vuotta vanha auto, voihan vitt.
- huhhuhhuhhuu
vie auto takuu kosjaukseen heti kun kerran takuutakin on jäljellä. Vai oletko itse saanut hajoitettua vaihteiston ja kytkimen?
Oikeasti jos jollain takuu aikana on jotain häikkää, niin vie autonsa heti pajalle eikä ole ensimmäisenä täällä itkemässä. Joten tuo provosi on onneton jälleen kerran. - DGDHGDHG
huhhuhhuhhuu kirjoitti:
vie auto takuu kosjaukseen heti kun kerran takuutakin on jäljellä. Vai oletko itse saanut hajoitettua vaihteiston ja kytkimen?
Oikeasti jos jollain takuu aikana on jotain häikkää, niin vie autonsa heti pajalle eikä ole ensimmäisenä täällä itkemässä. Joten tuo provosi on onneton jälleen kerran.Isommassa koneissa parempi laatikko ja kytkin.Ihmetyttää tuo nelosvaihde missä varmaankin hidas sykronointi.Kolmoselta neloselle pitää runtata vaihde sisään tai rutisee jos leppoisasti yrittää vaihtaa.
- jeepura
DGDHGDHG kirjoitti:
Isommassa koneissa parempi laatikko ja kytkin.Ihmetyttää tuo nelosvaihde missä varmaankin hidas sykronointi.Kolmoselta neloselle pitää runtata vaihde sisään tai rutisee jos leppoisasti yrittää vaihtaa.
Kivaa että joku muukin uskaltaa tunnustaa oman autonsa viatkin, eikä vaan niitä hyviä puolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651710Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594