Honda CBR 125cc vai Honda NSR 125cc

Kevaria hankkimassa

Jos joku viitsisi laittaa Honda CBR 125cc:n ja Honda NSR 125cc:n hyvät ja huonot puolet tälle sivulle kun en tiedä kumpi olisi parempi.. Vai olisko joku muu merkki parempi...? Ja sit jos joku laittais vielä niiden tekniset tiedot.. Eniten kiinnostaa km/h ja kiihtyvyys…

88

37884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevarimyyjä

      Joo tota mul on ollu toi Honda CBR 125cc R, ihan kova. Mut ku sain Honda Shadow VT 125cc C;n... siinä vasta oikee... makso jotai 5,5 tonnii oon ajanu sil jotai 5kk jos haluut ostaa sen nii mailaa mulle, jotai 2,2 tonni... voi tinkii..

      [email protected]

      • crb

        125 cbr on tullu tänä keväänä markkinoille uudella mallilla ( 4tahti) ja myyty loppuun! Että taitaa olla myöhäistä ostaa...?


      • Kevaria hankkimassa
        crb kirjoitti:

        125 cbr on tullu tänä keväänä markkinoille uudella mallilla ( 4tahti) ja myyty loppuun! Että taitaa olla myöhäistä ostaa...?

        No sit ei auta kuin ostaa Honda Nsr.. Jos joku tietää jonkun muun hyvän niin kirjoitelkaa tänne...


      • Kevaria hankkimassa

        Sori mut noi katupiikit on enemmän mun juttu kuin noi customit...


      • honda
        Kevaria hankkimassa kirjoitti:

        No sit ei auta kuin ostaa Honda Nsr.. Jos joku tietää jonkun muun hyvän niin kirjoitelkaa tänne...

        mulla on honda cbr ja on ihan sairaan mukava ajella taittuu kaikkiin mutkiin hyvin ja vääntö on todella mukava. kun kaveri on kyydissä niin ei sitä ees huomaa kun sillä ajelee. ne on kyllä myyty jo loppuun mutta niitä taitaa tulla elokuussa lisää. mutta jos tykkäät kunnon nopeuksista ja helppoa viritystä niin osta nsrrä.


      • jore
        Kevaria hankkimassa kirjoitti:

        No sit ei auta kuin ostaa Honda Nsr.. Jos joku tietää jonkun muun hyvän niin kirjoitelkaa tänne...

        toi on parhaimman näkönen ja täystehosena tehokkaimmista sport-kevareista


      • jore
        jore kirjoitti:

        toi on parhaimman näkönen ja täystehosena tehokkaimmista sport-kevareista

        hupsista.


      • kantsiiko ostaa cbr?

        Siis kiinnostais että kuinka paljon cbr 125cc vuosimallia 2005 kestää ajaa ilman koneremppaa ja kuinka usein mäntä pitäisi vaihtaa? Meinasin ostaa semmosen millä on ajettu noin 40000km. hintaa on 1400€, että kannattaako ostaa?


    • kyllä!!

      Kaikista kevareista paras on -92 - -94 vuoden NSR, siis kaks lamppunen eikä se ruma yks lamppunen. Tehoo on niin perkeleesti, toisin kuin viime vuosien NSR:issä. Paras uskoo... Nyt kaikki rupee valittaan et hyi hevetti on ruma; mulla on mustapunaseks maalattu ja hienompi kun
      -04 NSR:t

      • minä

        iha vaa tiedoks ettei enää vuonna 2004 oo tehty NSR:riä :D ....... viimiset tehtii vuon 2003...................
        ne on CBR:riä.........


      • nii
        minä kirjoitti:

        iha vaa tiedoks ettei enää vuonna 2004 oo tehty NSR:riä :D ....... viimiset tehtii vuon 2003...................
        ne on CBR:riä.........

        Tarkotin siis 2003 :D eihän sitä kaikkee voi muistaa


      • dsga
        nii kirjoitti:

        Tarkotin siis 2003 :D eihän sitä kaikkee voi muistaa

        NSR on aina ollu 2-lamppunen. vittu mua vituttaa tämmöset amatöörit


      • nsr 2000
        dsga kirjoitti:

        NSR on aina ollu 2-lamppunen. vittu mua vituttaa tämmöset amatöörit

        Ei todellakaan aina nsr:rät ole aina ollut 2-lamppusia. Mä en ainakaan ole nähnyt esim. 1991 vuosimallissa, kun yhden lampun. Taidat ite olla amatööri.


      • Niimpä..
        dsga kirjoitti:

        NSR on aina ollu 2-lamppunen. vittu mua vituttaa tämmöset amatöörit

        NSR ei todellakaan oo ollu aina kaks lamppuune.. kaks lamppuu on tullu vasta 1994 mallin muuttuessa..hyvä syytellä muita amatööreiksi..


      • Jup
        Niimpä.. kirjoitti:

        NSR ei todellakaan oo ollu aina kaks lamppuune.. kaks lamppuu on tullu vasta 1994 mallin muuttuessa..hyvä syytellä muita amatööreiksi..

        yks lamppunen ei ole nsr vaan ns. kaikki kaks lamppuset ovat nsr:riä


      • Eini..
        Jup kirjoitti:

        yks lamppunen ei ole nsr vaan ns. kaikki kaks lamppuset ovat nsr:riä

        NSR:n ensimmäinen esiinastuminen tapahtui jo vuonna 1989, jolloin NSR korvasi NS mallin. Silloin NSR:ässä uutuutena oli mm. sähköstartti, jota Hondan piikeissä ei aiemmin ollut. Tehot olivat silloin 31hv. Vuonna 1991 pyörään tuli katalysaattori ja pian tämän jälkeen tulivat myyntiin myös hieman uudistetut tupla-valoilla varustetut mallit.


      • näsän omistaja
        Eini.. kirjoitti:

        NSR:n ensimmäinen esiinastuminen tapahtui jo vuonna 1989, jolloin NSR korvasi NS mallin. Silloin NSR:ässä uutuutena oli mm. sähköstartti, jota Hondan piikeissä ei aiemmin ollut. Tehot olivat silloin 31hv. Vuonna 1991 pyörään tuli katalysaattori ja pian tämän jälkeen tulivat myyntiin myös hieman uudistetut tupla-valoilla varustetut mallit.

        ännäsärrässä on ollu vuosina 89-91 yks levee etulamppu ja 92-93 kaks pyöreetä lamppua ja 94-03 kaks kolmionmuotosta... niin ja tää on sit 100% varmaa tietoo itellä on -93 nasu ja siin on kaks pyöreetä... kattokaapa motot.net :in kuvahausta nsr nii kyl vaa löytyy kaikilla noilla lampuilla


      • nasu
        näsän omistaja kirjoitti:

        ännäsärrässä on ollu vuosina 89-91 yks levee etulamppu ja 92-93 kaks pyöreetä lamppua ja 94-03 kaks kolmionmuotosta... niin ja tää on sit 100% varmaa tietoo itellä on -93 nasu ja siin on kaks pyöreetä... kattokaapa motot.net :in kuvahausta nsr nii kyl vaa löytyy kaikilla noilla lampuilla

        mul on itelläni -89 vuoden nsr:rä ja siin on perkele yks levee lamppu . Jos tykkäät ajaa lujaa ni osta -89 ,-90, tai -91 nsr:rä.


      • asdasdasdasd
        dsga kirjoitti:

        NSR on aina ollu 2-lamppunen. vittu mua vituttaa tämmöset amatöörit

        Nevari, turhatulla aukoo päätä jos et tiedä itse asiosta mitään vuoden 1991 Honda NSR on yksi lamppuinen!


      • asdasdasdasd
        Jup kirjoitti:

        yks lamppunen ei ole nsr vaan ns. kaikki kaks lamppuset ovat nsr:riä

        No mitäs ne yks lamppuset sit on?


      • kaheli
        näsän omistaja kirjoitti:

        ännäsärrässä on ollu vuosina 89-91 yks levee etulamppu ja 92-93 kaks pyöreetä lamppua ja 94-03 kaks kolmionmuotosta... niin ja tää on sit 100% varmaa tietoo itellä on -93 nasu ja siin on kaks pyöreetä... kattokaapa motot.net :in kuvahausta nsr nii kyl vaa löytyy kaikilla noilla lampuilla

        NSR:ssä on mun tietääkseen ollu aina kaks lamppuu ja näiden lamppu kupujen määrä on muuttunu malli kohtasesti


      • hahahahaee

        sori mut NSR:ää ei ees myyty enää vuonna 2004. :DDDDDDDDDDDDD


      • kaks lamppunen
        dsga kirjoitti:

        NSR on aina ollu 2-lamppunen. vittu mua vituttaa tämmöset amatöörit

        vm 91 nsr on vielä yhdellä valolla ja 92-> muuttuu kahdeksi.
        95--> on sellaset vähän niinku silmän muotoiset lamput.


      • HondA NSR
        nasu kirjoitti:

        mul on itelläni -89 vuoden nsr:rä ja siin on perkele yks levee lamppu . Jos tykkäät ajaa lujaa ni osta -89 ,-90, tai -91 nsr:rä.

        tuli tossa vaa mielee että saiskohan tohon -91 mallin näsäriin tollasen -92 katteet ku ajattelin testata :)???


      • j
        Eini.. kirjoitti:

        NSR:n ensimmäinen esiinastuminen tapahtui jo vuonna 1989, jolloin NSR korvasi NS mallin. Silloin NSR:ässä uutuutena oli mm. sähköstartti, jota Hondan piikeissä ei aiemmin ollut. Tehot olivat silloin 31hv. Vuonna 1991 pyörään tuli katalysaattori ja pian tämän jälkeen tulivat myyntiin myös hieman uudistetut tupla-valoilla varustetut mallit.

        Tuo lausunto sähköstartista ei tarkkaanottaen pidä paikkaansa, koska jo -70 luvun lopulla ja -80 luvun alkupuolen Hondan CB 125 malleissa oli sähköstartti! Taisi olla noihin aikoin ainoa piikki, jossa oli sähköstratti =) Välillä tosin se poistui ja varmaankin palasi noihin aikoihin, kuin mainitaan.


    • suzuki rg

      Älä osta sellasia romuja vaan osta suzuki rg...Siinä on sitä jotain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jotain...

        totta puhut mul ei oo ollu rg ku paripäivää mut kulkee nii paljo et perse liimaantuu penkkii. ei siin paljoo auta vauhdin puutteest vikistä vaik onki vm.89


      • HAHAHAHHA

        suzuki rg :DDDDD älä naurata.. huonompaa pyörää saa ettimällä hakea. koko ajan paskana ja lisäksi kuluttaa paljon. Eikä ulkonäkökään ole mitään huippuluokkaa..


      • Nimetön
        HAHAHAHHA kirjoitti:

        suzuki rg :DDDDD älä naurata.. huonompaa pyörää saa ettimällä hakea. koko ajan paskana ja lisäksi kuluttaa paljon. Eikä ulkonäkökään ole mitään huippuluokkaa..

        olen täysin samaa mieltä. ihan surkee pyörä ja helvetin ruman näkönen.


    • Näsärin omistaha

      NO NSR on 2-tahti
      Nsr kulkee kovemmin vakiona, Kiihtyy parmmin Mut, sitä ehkä pitäs huoltaa pikkuse useemmin. Näsärissä on isommat ja pitävämmät renkaat ja on muutenki Isompi ku CBR.

      CBR on taas nelitahti
      ja on helppohuoltoisempi ja pitemmät huoltovälit. Ei kuluta Niin paljo ku Nsr. Cbr on myös hieman sirompi kooltaan ja käy pieni kokoiselle hyvin. Ja on ehkä Hieman halvempi ku Uudemmat Näsärit

      siinäpä noita eroja. Kannaattaa päättää ite kumman ottaa eli kumman ominaisuuksia arvostaa enemmän :D Ite omistan Nsr:rän ja olen ollut siihen tyytyväinen.

    • Näsärin omistaja

      NO NSR on 2-tahti
      Nsr kulkee kovemmin vakiona, Kiihtyy parmmin Mut, sitä ehkä pitäs huoltaa pikkuse useemmin. Näsärissä on isommat ja pitävämmät renkaat ja on muutenki Isompi ku CBR.

      CBR on taas nelitahti
      ja on helppohuoltoisempi ja pitemmät huoltovälit. Ei kuluta Niin paljo ku Nsr. Cbr on myös hieman sirompi kooltaan ja käy pieni kokoiselle hyvin. Ja on ehkä Hieman halvempi ku Uudemmat Näsärit

      siinäpä noita eroja. Kannaattaa päättää ite kumman ottaa eli kumman ominaisuuksia arvostaa enemmän :D Ite omistan Nsr:rän ja olen ollut siihen tyytyväinen.

    • N_S_R*

      Osta nsr!
      Cbr on tyttöjen kevari älä osta neiti pyörää!!!

      • ;DS;SAD;SD

        Vittu mitä näsäriä, ne on vanhoja paskoja, uusimmatkin -03 mallit ihan hirveitä, CRB vitusti parempi


      • Nimetön
        ;DS;SAD;SD kirjoitti:

        Vittu mitä näsäriä, ne on vanhoja paskoja, uusimmatkin -03 mallit ihan hirveitä, CRB vitusti parempi

        nsr kulkee paljon paremmin ja kiihtyy paremmin ja on vielä paljon hienomman näkönen. cbr on ihan luuska!!


      • sipulivalo
        Nimetön kirjoitti:

        nsr kulkee paljon paremmin ja kiihtyy paremmin ja on vielä paljon hienomman näkönen. cbr on ihan luuska!!

        nsr on nopeempi vittu tota saa kuunnella koko ajan no näsäri on kyllä nopeempi mutta ei välttämättä niin luotettava pyörä kuin cbr se on ainakin mulle oikeestaan ihan sama paljon pyörä kulkee mulle riittää se että sillä pääsee sataa en minä ainaskaan jonkun perkeleen nopeuden takia kevaria ole ostamassa cbr on itseni mielestä pikkusen parenpi kuin näsäri suhteessa paljon halvempi ja luotettavampi ja kulkee tarpeeksi.


      • perkele3
        ;DS;SAD;SD kirjoitti:

        Vittu mitä näsäriä, ne on vanhoja paskoja, uusimmatkin -03 mallit ihan hirveitä, CRB vitusti parempi

        ja paskan vitut, jätkällä oo varmaa harmainta aavistusta nasseista, ittellä on -03 ja on just hyvä, cbr en tiiä kun en oo testannu/omistanu ikinä. ei tarvii tulla tänne isottelee jos ei oo paskan hajua jutusta, toi on taas tämmöstä periaate vikinää


      • Laatupyöriä molemmat

        Ai jaa? Että neitien ja tyttöjen pyörä? Juupa juu... Pienihän se on kun mikä, mutta ei se siitä silti mitään neitipyörää tee.

        Mutta Näsäriä olis kyllä kiva joskus päästä testaamaan, todella komeita nuo kakslamppuset.


      • ookeisitte
        perkele3 kirjoitti:

        ja paskan vitut, jätkällä oo varmaa harmainta aavistusta nasseista, ittellä on -03 ja on just hyvä, cbr en tiiä kun en oo testannu/omistanu ikinä. ei tarvii tulla tänne isottelee jos ei oo paskan hajua jutusta, toi on taas tämmöstä periaate vikinää

        eka dissaamassa vittu CBR ja sitte sanoo että EI OO TESTANNU
        voi vittu että oot tyhmä :D


    • ...

      Cbr kannattaa mielummin hankkia :D Nsr on vaa tommone vanha ruosteine neliönmuotonen pahvilaatikko D:

      • jjaa-a ..

        Ai että ennemmin cbr ?!? no ite omistan nsr ja oon ollu siihe h******n tyytyväinen :) :) .. no ite ensin aattelin että ostan cbr mut sitte katoin sitä tarkemmin niin se on iha vitun ohut ja muutenkin ruma ja jos sanot että nsr pahvilaatikko niin oot aika pihalla .. niin mikä kevari sulla on sitte itellä ??


      • Bombah4eve
        jjaa-a .. kirjoitti:

        Ai että ennemmin cbr ?!? no ite omistan nsr ja oon ollu siihe h******n tyytyväinen :) :) .. no ite ensin aattelin että ostan cbr mut sitte katoin sitä tarkemmin niin se on iha vitun ohut ja muutenkin ruma ja jos sanot että nsr pahvilaatikko niin oot aika pihalla .. niin mikä kevari sulla on sitte itellä ??

        oon kokeillut molempia sekä honda nsr ja cbr ja täytyy sanoa et jos miettii tolta väliltä niin ehdottomasti cbr! vitusti parempi kun pahvilaatikko nsr. Mulla on ollut hussen sm ja 2x kotkaa täs kolmen vuoden aikanA ja monta murtunutta kylkiluuta. Kyykkyä en oo ostanu mut harkitsin monta kertaa cbr:n ostoa. cbr:lla on myös hyvä keulii jos nyt olet true bomber. viivoilla nähään.

        -51hp ktm exc. Joo ja se kone ei oo mikää iha 125cc mut kevarin rekisteris on ;))

        lentolas nähää kesäl siihen saakka bomberoimisiin


      • lelelelelllll
        Bombah4eve kirjoitti:

        oon kokeillut molempia sekä honda nsr ja cbr ja täytyy sanoa et jos miettii tolta väliltä niin ehdottomasti cbr! vitusti parempi kun pahvilaatikko nsr. Mulla on ollut hussen sm ja 2x kotkaa täs kolmen vuoden aikanA ja monta murtunutta kylkiluuta. Kyykkyä en oo ostanu mut harkitsin monta kertaa cbr:n ostoa. cbr:lla on myös hyvä keulii jos nyt olet true bomber. viivoilla nähään.

        -51hp ktm exc. Joo ja se kone ei oo mikää iha 125cc mut kevarin rekisteris on ;))

        lentolas nähää kesäl siihen saakka bomberoimisiin

        Mitä olen omalla näsärillä ajellu ni kyllä on cebarit tuntunu ihan leluilta sen jälkeen. Ja Nsr on sentään enemmän pyörän näkönen ku joku cbr. 2-tahti paras tahti :P Mikäpäs siinä jos tykkää vaa tää on miun mielipide. Cbr:rrässä toki pidempi huoltoväli ja muutenki huolettomampi mutta, asenne ja hauskuus ratkasee. Cbr on vain kulkuneuvo vaan Nsr on kevari.


      • ghdfghdfghgfh
        Bombah4eve kirjoitti:

        oon kokeillut molempia sekä honda nsr ja cbr ja täytyy sanoa et jos miettii tolta väliltä niin ehdottomasti cbr! vitusti parempi kun pahvilaatikko nsr. Mulla on ollut hussen sm ja 2x kotkaa täs kolmen vuoden aikanA ja monta murtunutta kylkiluuta. Kyykkyä en oo ostanu mut harkitsin monta kertaa cbr:n ostoa. cbr:lla on myös hyvä keulii jos nyt olet true bomber. viivoilla nähään.

        -51hp ktm exc. Joo ja se kone ei oo mikää iha 125cc mut kevarin rekisteris on ;))

        lentolas nähää kesäl siihen saakka bomberoimisiin

        mää voin lähtee viivoille milloin vaa mulla on Yamaha YZF-R1 1000cc pyörä tallissa...


      • jorma7

        ja kokemusta nsr kevareista? tämähän on sun mielipide mutta en ymmärrä miksi pitää arvostella ellei oole koskaan testannut/omistanut!


    • sandy32

      joo nsr ehdottomasti parempi!! mulla olisi myynnissä 03 vm näsäri! kiihtyy suht hyvin ja huiput noin 140! eikä siitä cbr:n nelarista oo mihinkään ton rinnalla!:) -oma mielipide

      • ostan nsr

        onkos sulla vielä toi nsr myynnissä ja jos on ni voisitko vähä kertoo siitää jotai tarpeellista?


      • sandyk1992
        ostan nsr kirjoitti:

        onkos sulla vielä toi nsr myynnissä ja jos on ni voisitko vähä kertoo siitää jotai tarpeellista?

        on joo!! tuu hakee pois! no, 30 000 ajettu, 15 000 uudella männällä sen vaihto ois kyllä kohta eessä, juuri maalattu katteet mustiksi! hieno! ei mitään vikoja.. vastaa s- postiin jos on vielä jotain tarpeellista ja voin lähettää viestin nettimotoon ja päivittää ilmoituksen pyörästä ja voit sieltä sitten katsoa jos kiinnostaa! =)


      • €€€
        sandyk1992 kirjoitti:

        on joo!! tuu hakee pois! no, 30 000 ajettu, 15 000 uudella männällä sen vaihto ois kyllä kohta eessä, juuri maalattu katteet mustiksi! hieno! ei mitään vikoja.. vastaa s- postiin jos on vielä jotain tarpeellista ja voin lähettää viestin nettimotoon ja päivittää ilmoituksen pyörästä ja voit sieltä sitten katsoa jos kiinnostaa! =)

        paljo cbr huiput ja minkälaiset äänet lähtee?


      • hihiihhihujgh
        €€€ kirjoitti:

        paljo cbr huiput ja minkälaiset äänet lähtee?

        ei sellanen mopo nelari pidä ääntä. mummon potkukelkkaki suhisee lujempaa ku cebarii:D:D:D:D:D


      • sipulivalo
        €€€ kirjoitti:

        paljo cbr huiput ja minkälaiset äänet lähtee?

        cebarin huiput on noin 120. äänet voi kuunnella vaikka youtubesta.


      • jullllle
        sipulivalo kirjoitti:

        cebarin huiput on noin 120. äänet voi kuunnella vaikka youtubesta.

        oma cebari on täysin vakio, ja aina, kun tasasella asvaltilla oon huippuja kokeillu, niin satavarmasti on menny 130-135 km/. ja kannattaa kokeilla, turhapa sitä on alkaa arvaamaan että paljoako kulkis.Ite oon vielä reilu 180 senttinen niin ei ainakaa koko oo hidastanu menoa cebarilla


      • roskarobotti
        jullllle kirjoitti:

        oma cebari on täysin vakio, ja aina, kun tasasella asvaltilla oon huippuja kokeillu, niin satavarmasti on menny 130-135 km/. ja kannattaa kokeilla, turhapa sitä on alkaa arvaamaan että paljoako kulkis.Ite oon vielä reilu 180 senttinen niin ei ainakaa koko oo hidastanu menoa cebarilla

        OSTAKAA HONDA VARADERO 125. Ulkonäköki on moottoripyörän näköne eikä mopon niinku cbr. Se on ku sohva


      • =)))
        jullllle kirjoitti:

        oma cebari on täysin vakio, ja aina, kun tasasella asvaltilla oon huippuja kokeillu, niin satavarmasti on menny 130-135 km/. ja kannattaa kokeilla, turhapa sitä on alkaa arvaamaan että paljoako kulkis.Ite oon vielä reilu 180 senttinen niin ei ainakaa koko oo hidastanu menoa cebarilla

        ei kyllä mee cebari 130km/h, oon 165cm tyttö ja se ei kulje mun alla ku 115km/h :D herää jo.. ja joo älkää poijjaat sitä ostako, se on tsikujen pyörä. toki jos ootte alle 160cm ni siitä vaan, muuten näytätte vitun tyhmiltä.


      • NSRÄÄÄ
        =))) kirjoitti:

        ei kyllä mee cebari 130km/h, oon 165cm tyttö ja se ei kulje mun alla ku 115km/h :D herää jo.. ja joo älkää poijjaat sitä ostako, se on tsikujen pyörä. toki jos ootte alle 160cm ni siitä vaan, muuten näytätte vitun tyhmiltä.

        näihän se on että ei se cbr kovin miehekäs oo. Tyttöjen alla se on seksikäs ^^. mut ei se cbr kyllä 130 km/h kulje. NSR jos haluat kiihtyvän, nopean, tehokkaan, hienon ja miehekkään ja sanoinko jo nopean ja kiihtyvän?


      • ??
        NSRÄÄÄ kirjoitti:

        näihän se on että ei se cbr kovin miehekäs oo. Tyttöjen alla se on seksikäs ^^. mut ei se cbr kyllä 130 km/h kulje. NSR jos haluat kiihtyvän, nopean, tehokkaan, hienon ja miehekkään ja sanoinko jo nopean ja kiihtyvän?

        Joo siis tosiasiathan on näin. CBR on nelari eli siis se on laiska paska. NSR on 2-tahti eli Vauhtia ja kiihtyvyyttä löytyy. CBR näyttää mopolta. Uudemman malliset NSRät 94-03 näyttävät tosiasiassa isommalta kuin ovat. Ja NSR kuulostaa paljon miehekkäämmältä varsinkin jos siihen vaihtaa vapari putsarin. itse omistan Näsärin ja erittäin mukava on ajaa. Cebaria en ikinä voisi kuvitella ostavani koska se näyttää mopolta ja ajettavuus ei vältämättä ole paras mahdollinen koska renkaat ovat ihan saatanan kapeat verrattuna näsärin renkaisiin.


      • osta cbr
        ?? kirjoitti:

        Joo siis tosiasiathan on näin. CBR on nelari eli siis se on laiska paska. NSR on 2-tahti eli Vauhtia ja kiihtyvyyttä löytyy. CBR näyttää mopolta. Uudemman malliset NSRät 94-03 näyttävät tosiasiassa isommalta kuin ovat. Ja NSR kuulostaa paljon miehekkäämmältä varsinkin jos siihen vaihtaa vapari putsarin. itse omistan Näsärin ja erittäin mukava on ajaa. Cebaria en ikinä voisi kuvitella ostavani koska se näyttää mopolta ja ajettavuus ei vältämättä ole paras mahdollinen koska renkaat ovat ihan saatanan kapeat verrattuna näsärin renkaisiin.

        Näsärin tekniikka alkaa olla vanhentunutta, ja kuluttaa bensaa oikeen perkeleesti. Cebariinkin saa leveemmät renkaat (esim eteen 100 ja taakse 130 leveet kuten itellä). Cebari menee mittariin kevyesti sen 130 kun moottoritiellä jonkun matkaa ajaa. CBR on paljon tyylikkäämpikin, siihen kun vielä putkiston vaihtaa niin tulee ihan mahtisoundit, toisin kuin näsärin mopoääni.


      • mittarimäki
        osta cbr kirjoitti:

        Näsärin tekniikka alkaa olla vanhentunutta, ja kuluttaa bensaa oikeen perkeleesti. Cebariinkin saa leveemmät renkaat (esim eteen 100 ja taakse 130 leveet kuten itellä). Cebari menee mittariin kevyesti sen 130 kun moottoritiellä jonkun matkaa ajaa. CBR on paljon tyylikkäämpikin, siihen kun vielä putkiston vaihtaa niin tulee ihan mahtisoundit, toisin kuin näsärin mopoääni.

        Ja paljonkohan Cebarin mittari kusettaa?


      • testannut
        mittarimäki kirjoitti:

        Ja paljonkohan Cebarin mittari kusettaa?

        Cebarissa kun mittari näyttää 125km/h, oikea nopeus on 120km/h.


      • merPena
        =))) kirjoitti:

        ei kyllä mee cebari 130km/h, oon 165cm tyttö ja se ei kulje mun alla ku 115km/h :D herää jo.. ja joo älkää poijjaat sitä ostako, se on tsikujen pyörä. toki jos ootte alle 160cm ni siitä vaan, muuten näytätte vitun tyhmiltä.

        165 cm tyttö jonka alla CBR ei kulje kuin 115 km/h? Oot joko huono ajamaan tai sitten aika paksussa kunnossa. Kenties molempia? :)


    • nilkki55

      cbr on mopon kokone tai jopa pienempi eikä kulje (no huipuil ei oo välii mut ei se kiihdy vittuukaa)
      miehekkäämpää peliä niinku nsr pitää olla ellei sit oo muija tai 160 senttine. :P

    • holhooja

      Tätä on niin naurettavaa katsoa tappelua 2- ja 4-tahtien välillä. Tietenkin NSR syö 8 litraa per 100 km ja CBR sen 3 litraa. Näsärissä on pikkusen leveemmät renkaat ja hiukan leveempi. Ei se nopeus kuitenkaan aina niin täys tekijä ole. jos NSR menee sen 130, menkööt. CBR menee 110. Kyllähän sillä nopeammin pääsee kuin mopolla ja nelarissa on enemmän vääntöö ja syö vähemmän bensaa. Öljyn kulutuskin on mitätön. Itse kannatan cebarii. Kaikki vaan liikkuu jengissä, ettei tulisi kiusatuiksi. Kulutus voi vaihdella tietenkin ajotyylin mukaan.

      • asdbotti

        Cebarin renkaat ovat tarkoituksella ohuet jotta olisi vähemmän ilmanvastusta kuin verrattuina isompiin renkaisiin, tietysti voit hankkia isommat renkaat ihan lookin takii, mut siitä vaa tulee miinusta kun ne alkuperäiset renkaat ovat vain parempia.

        Itse omistan cebarin joka on aivan täydellinen niin kuin sanotaan hondalta saa luotettavia&laatu pyöriä, itse olen n. 175cm pitkä (poika lol) ja se on juuri oikean kokoinen miulle.

        Mie itse arvaan tämän pyörän suunnittelussa et sen koko idea on että tämä on aloittelija pyörä ennenkuin siirrytään isompi kuutioisiin pyöriin ja koko on sellainen että voi tunnistaa miten iso kuutioinen pyörä on iha ulkonäöstä.

        NSR VS CBR
        NSR = häviää kaikessa verrattuna cebariin paitsi kiihdytyksessä (2-tahtinen)
        CBR = Voittaa kaiken verrattuna näsärii paitsi kiihdyksessä (4-tahtinen)


      • hhgfhgfh
        asdbotti kirjoitti:

        Cebarin renkaat ovat tarkoituksella ohuet jotta olisi vähemmän ilmanvastusta kuin verrattuina isompiin renkaisiin, tietysti voit hankkia isommat renkaat ihan lookin takii, mut siitä vaa tulee miinusta kun ne alkuperäiset renkaat ovat vain parempia.

        Itse omistan cebarin joka on aivan täydellinen niin kuin sanotaan hondalta saa luotettavia&laatu pyöriä, itse olen n. 175cm pitkä (poika lol) ja se on juuri oikean kokoinen miulle.

        Mie itse arvaan tämän pyörän suunnittelussa et sen koko idea on että tämä on aloittelija pyörä ennenkuin siirrytään isompi kuutioisiin pyöriin ja koko on sellainen että voi tunnistaa miten iso kuutioinen pyörä on iha ulkonäöstä.

        NSR VS CBR
        NSR = häviää kaikessa verrattuna cebariin paitsi kiihdytyksessä (2-tahtinen)
        CBR = Voittaa kaiken verrattuna näsärii paitsi kiihdyksessä (4-tahtinen)

        Vitun amatööri CBR häviää NSR:lle kaikessa muussa paitsi bensan kulutuksessa.
        CBR=Hidas siro piikki joka näyttää ihan mopolta.
        NSR=Kovien jätkien peli: Nopee (etenkin vuoden vuoden 1989-1993 täystehosena), Viritys mahdollisuudet, näyttää enemmän moottoripyörältä ja kuten sanoit, kiihtyy nopeemmin.


      • eloskdaskf
        asdbotti kirjoitti:

        Cebarin renkaat ovat tarkoituksella ohuet jotta olisi vähemmän ilmanvastusta kuin verrattuina isompiin renkaisiin, tietysti voit hankkia isommat renkaat ihan lookin takii, mut siitä vaa tulee miinusta kun ne alkuperäiset renkaat ovat vain parempia.

        Itse omistan cebarin joka on aivan täydellinen niin kuin sanotaan hondalta saa luotettavia&laatu pyöriä, itse olen n. 175cm pitkä (poika lol) ja se on juuri oikean kokoinen miulle.

        Mie itse arvaan tämän pyörän suunnittelussa et sen koko idea on että tämä on aloittelija pyörä ennenkuin siirrytään isompi kuutioisiin pyöriin ja koko on sellainen että voi tunnistaa miten iso kuutioinen pyörä on iha ulkonäöstä.

        NSR VS CBR
        NSR = häviää kaikessa verrattuna cebariin paitsi kiihdytyksessä (2-tahtinen)
        CBR = Voittaa kaiken verrattuna näsärii paitsi kiihdyksessä (4-tahtinen)

        mee roskii cebaris kans
        Ensinnäkin nsr vie koska tahansa cebarin viivoissa, siitä ei voi kiistellä.
        Toiseksi edes TT nsr ei vie 8 litraa satasella, mulla vie 4litraa.
        Ulkonäkö on kyllä 2011 ceebeeärrissä parantunut huomattavasti, ja tehoakin tullut 1kw lisää, mutta ei ne tuolla tule pärjäämää 2tahti näsäreille.


      • anaali1234567890
        eloskdaskf kirjoitti:

        mee roskii cebaris kans
        Ensinnäkin nsr vie koska tahansa cebarin viivoissa, siitä ei voi kiistellä.
        Toiseksi edes TT nsr ei vie 8 litraa satasella, mulla vie 4litraa.
        Ulkonäkö on kyllä 2011 ceebeeärrissä parantunut huomattavasti, ja tehoakin tullut 1kw lisää, mutta ei ne tuolla tule pärjäämää 2tahti näsäreille.

        onko se nyt niin hianoo kun näsäri kiihtyy pari sekuntia paremmin ku cebari...... että vedä tunuuppuus


      • molemmista
        anaali1234567890 kirjoitti:

        onko se nyt niin hianoo kun näsäri kiihtyy pari sekuntia paremmin ku cebari...... että vedä tunuuppuus

        itellänni on nsr ja siskolla crb ja viime kesänä nassesta levis laatikko niin ajoin n. 1kk cbr ni kyllä siinä tuli jo ikävä omaa pyörää, ku ei toi cebari oikee taho kiihtyä eikä kulkeakkaan... satasen alueella tekee kummasti tiukkaa jos tahtoo pysyä autojen vauhissa mikäli ei pommita muna-asennossa. nsr sentää kulkee ilman kureja mulla kaks päällä gpssää 141 ja itestää vajaa 155. cbr n. 10 litran tankilla pääsee sen 250-300km kun taas nassen tankilla (13l) noin 180km kulutus eroa vähän on mutta ei se niin hirveälle tunnu... ja se vielä on cbrrän etuja että se on saatana ketterä ajettava ja jalkatappien päät laahaa asfaltti jokaisessa tiukemmassa mutkassa jos haluaa nsr taas on hiukan kankeampi..


      • perkele3

        *wikipedia tietoa, ei siis päde kaikkiin, varsinkaan TT NSR:iin*
        Honda nsr kuluttaa 3-4l/100km
        cebarista en kyllä tiiä ku ei oo kokemusta pyörästä, eikä varmaan tule koska ulkonäöltään pyörä on niin pieni.


        ps. sä ja sun väännöt


    • :P

      Tietääkö ihmiset mikä on sisäänajo? ei se cbr:äkään kaikilla samaa vauhtia kule >.>

    • Nsr

      En vaan oikeen ymmärrä miten te sanotte että NSR kuluttaa nii paljo, kun mullakaa se satasella kuluttaa ehkä 5 litraa jos sitäkää. Eikä ole edes mikää vakio NSR. Ja ei oo mitää järkee verrata 2-Tahtia, 4-Tahtiin. Melkeinpä AINA 2-tahti voittaa nelarin nopeudessa ja kiihtyvyydessä, mutta nelari kuluttaa vähemmän ja vähemmän huollettavaa. Mutta itse pidän enemmän NSR:stä kiihtyy mukavasti ja on hieno näkönen, ja huollettavaakaan siinä ei ole vielä ollu vaikka sillä on ajettu jo melko paljon. n.30 tuhatta mittarissa ja ainut remontti mikä tehty nii vaihdettu kerran mäntä. Huiput sillä on jotai n. 150

    • NSR

      Itelläni on 98 nsr ja mun mielestä kakki vähän liioittelee tota nsr bensan syöntiä ,4-5 sataselta se vaan on ja kun tankii mahtuu 13l ja varatankki 2.8l bensaa niin ei paha. Riippuu se kanssa vähän siitäkin miten, kaasua ite käyttää.ja tehoja kyllä löytyy. Huiput on n. se 150-160. ja ulkonäkö on nsrssä siisti näyttää ihan moottoripyörältä.

    • pyyh

      Nyt kun näitä huoltovälejä tässä itkettiin niin silti monesta paikkaa, henkilöiltä ja netistä olen lukenut/kuullut näsärin olevan todella kestävä! Ja kyllä siitä hienon saa kun sen maalaa omanlaisekseen! Tehoista en tiedä, mutta kaiken järjen mukaan se vie cbr:ät 10-0.

      • cbrkeuliikaasusta

        Itelläni oli nsr n. vuoden kunnes sain myytyä sen pois. Oli kyllä yhtä tuskaa olla vaihtamassa koko ajan osia siihen. Bensaakin söi melkein 7 l satasella. Ostin sitten cebarin ja ajelin sillä toisen kevarivuoden ja suosittelen kyllä kaikille muillekkin vaihtoa, kyllä se ajaminen on sillä 4 tahdilla paljon mukavampaa


    • näin on

      Kaikki jotka sanovat nsr:ää paremmaks ovat unohtaneet, että nykyään näsärit ovat melkein kaikki viritettyjä. Vakio näsäri ei tehoissa ole cebaria kummempi.

      • dfg4

        ''Vakio näsäri ei tehoissa ole cebaria kummempi. ''

        Kuka idiootti kuristaa näsärinsä? Jos vertaillaan Cebaria ja Näsäriä niin kummankin pitää olla täysitehoinen. Cbr on täysitehoinen jo vakiona ja Näsäri kuristuksien poistolla.


    • vielkin on

      Nyt puhuttiin vakioista.

    • smd cbr

      cbr on markkinoiden paskin ja rumin ja tehottomin kevari!!!!

    • NSR!

      Joku on jo saattanu laittaa, mut mie vielä laitan.
      Honda Nsr tekniset tiedot: Moottori
      Nestejäähdytteinen yksisylinterinen kaksitahtinen.
      Iskutilavuus: 124,8 cm³
      Poraus ja isku: 54x54,5 mm
      Teho: 11 hv / 10250 rpm (31 hv kuristamattomana)
      Kaasutin: Dell´Orto 28 PHBH
      Puristussuhde: 6,8:1
      Sytytystulpan kärkiväli: 0,7–0,8 mm
      Vaihteisto: 6-portainen
      Nestekytkin
      Toisioveto: Ketjuveto
      Välityssuhteet:
      Ensiö: 3,250
      1-V: 3,091
      2-V: 2,000
      3-V: 1,471
      4-V: 1,212
      5-V: 1,043
      6-V: 0,917
      Toisio: 2,571
      [muokkaa]Nesteet
      Polttoainetilavuus: 10,2 2,8 litraa (varatankki mukaan lukien)
      Polttoaineenkulutus n. 4–6 l/100km
      2-tahtiöljysäiliön tilavuus: 1,3 litraa
      Vaihteistoöljyn määrä: 0,75 litraa
      [muokkaa]Mitat
      Kuivapaino: 132.0 kg
      Istuinkorkeus: 800 mm
      Kokonaispituus: 2010 mm
      Kokonaisleveys: 670 mm
      Akseliväli: 1345 mm
      Eturengas: 100/80-17
      Takarengas: 130/70-17
      Jarrut Etu: Grimeca 318 mm. levyjarru kaksoispuristimella
      Jarrut Taka: Grimeca 220 mm. levyjarru yhdellä puristimella
      Etuiskunvaimennus Showa 35mm
      Takaiskunvaimennus Sachs monoshock
      Huippunopeus 150 km/h (kuristamaton)
      Kiihtyvyys 0–100 km/h 8,00 s (kuristamaton

      • NSR!

        Tekniset tiedot vm. 2006

        ]CBR 125 R
        Moottori: Nestejäähdytteinen, yksisylinterinen nelitahtimoottori
        Kuutiotilavuus: 124,7
        Sylinterimitat: 58 x 47,2
        Puristussuhde: 11:1
        Maksimiteho: 9,7 kw/10 000 rpm
        Maksimivääntö: 10,6 Nm/8250 rpm
        Sytytysjärjestelmä: CDI
        Käynnistys: sähköstartti
        Vaihteisto: 6-vaihteinen
        Kytkin: Monilevyinen märkäkytkin, vaijerikäyttöinen
        Toisioveto: O-rengasketju
        Pituus: 1920 mm
        Leveys: 675
        Korkeus: 1070
        Akseliväli: 1294
        Istuinkorkeus: 776
        Jarrut, etu: 276 mm:n kaksimäntäinen levyjarru
        Jarrut, taka: 220 mm:n yksimäntäinen levyjarru
        Jousitus, etu: 31 mm teleskooppihaarukka, 109 mm joustovara
        Jousitus, taka: Monojousitus, 120 mm
        Renkaat, etu: 80/90-17
        Renkaat, taka: 100/80-17
        Tankki: 10 l
        Kuivapaino: 115 kg


      • NSR!
        NSR! kirjoitti:

        Tekniset tiedot vm. 2006

        ]CBR 125 R
        Moottori: Nestejäähdytteinen, yksisylinterinen nelitahtimoottori
        Kuutiotilavuus: 124,7
        Sylinterimitat: 58 x 47,2
        Puristussuhde: 11:1
        Maksimiteho: 9,7 kw/10 000 rpm
        Maksimivääntö: 10,6 Nm/8250 rpm
        Sytytysjärjestelmä: CDI
        Käynnistys: sähköstartti
        Vaihteisto: 6-vaihteinen
        Kytkin: Monilevyinen märkäkytkin, vaijerikäyttöinen
        Toisioveto: O-rengasketju
        Pituus: 1920 mm
        Leveys: 675
        Korkeus: 1070
        Akseliväli: 1294
        Istuinkorkeus: 776
        Jarrut, etu: 276 mm:n kaksimäntäinen levyjarru
        Jarrut, taka: 220 mm:n yksimäntäinen levyjarru
        Jousitus, etu: 31 mm teleskooppihaarukka, 109 mm joustovara
        Jousitus, taka: Monojousitus, 120 mm
        Renkaat, etu: 80/90-17
        Renkaat, taka: 100/80-17
        Tankki: 10 l
        Kuivapaino: 115 kg

        Ja sitte vielä omat kommentit. :D Nsr on paljon tehokkaampi sekä vakiona että viritettynä tai tt:nä. Cbr on ruisku- ja nelitahti kone. Ruiskuu on vaikeempi virittää ja nelitahti on laiska, mut äänet on mukavan murisevat jos on tehari. Cbr myös näyttää liikaa mopolta, pienikokoinen, kapeat renkaat, Nsr näyttää enemmän mp:ltä ja on myös tyylikkäämpi. Ja Cbr:n parempi puoli on se, että se on uudempi... Ja muita hyviä merkkejä: Apriliat (RS, AF1, SX), Husset, Yamahat (DT, YZF-R125, XT, WR), Gagiva Mito ja Kotarit...


    • juntti:p

      4t CBR on ihan paska - 2-tahti näsäri vie!!!!

    • näsärikuski(ko)

      Hei kokeneet näsäri ja cbr kuskit! Kysysin sellast, et sopiiko -99 vuoden näsäriin suoraan joku cbr:n kone, vai tarviiko tehä paljonki muutoksia?

      Kiitos vastanneille ja mielellään asiallisia vastauksia! :)

    • joku tuntematon

      jos haluat kiihtyvyyttä ja huippunopeutta niin ehdottomasti nsr

    • gäymaan97

      jos haluat ostaa tehokkaan pyörän ehdottomasti kannattaa ostaa 95 vuoden näsäri koska sytkässä on silloi Ö kirjain normaalin cdi:in lisäksi joka tietenkin tarkoittaa Överpoveria.tai sitten kannatta ostaa mikä vain cebari siis jos on edes vähän osaamista niin sen voi ahtaa ja laittaa siihen 166cc pytyy 4vena kansi sekä kisa sytkä jossa on myös tuo legendaarinen Ö kirjain

    • Keulija

      Osta jumankauta Yamaha YZF R125

      Se on vaan paras

    • tuntematon erkki

      Jos Hondan ostatte nii ainoo oikee on VARADERO!!! ei oo lelun näköne ja toine joka ei oo nii se on YZÄRiii

      • kakka7

        jos sä maksat mulle YZF:än nii oookoo voin hankkia


    • jj

      Itellä tosiaa on toi cbr ja oon sen 158 pitkä, et jos ite oot lyhyemmäpuoleine nii suosittelen tota cbr... Ja varsinki jos sattuu oleen sen verran hyvä muisti(bingo täällä) että se kestää sen 6sekunttia ni kannattaa toi cbr kyllä mielummi ettei tuu si mitää ton nsr öljyjen kanssa. vaikka siä se valo onki ei oo taattua että ne muistaa laittaa

    • cbronmopo

      ei vittu mitään cbr, jos haluut ajaa laiskalla paskalla tyydy sitten ihan mopoon..näsärille antaisin 10/10 (ajanu TT nassella nyt 15000km samallä männällä ja huiput 160km/h sharkin teharilla)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe