Pietarin yökerhot/baarit/ruokapaikat

ihqu pietari

Kertokaahan kokemuksia Pietarin menopaikoista ja hyvistä ruokamestoista tähän ketjuun. Itse aloitan:
http://www.griboedovclub.ru/ Täällä tuli käytyä.Rauhallinen meno oli päällä taustalla joku Venäläinen funk orkesteri soitteli. Ihan ok paikka.Piletin hinta 150 ruplaa.

12

3891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+10

      tosta aikaisemmasta keskustelusta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8445786
      lähiöitten osalta ainakin, tai miten sen aatteleekin.
      Eipä ole itelläkään viimeaikaista kokemusta esim. Metrosta, tai karavannajan Tribunaalista. Magistral lienee entisellään.
      Gribaedoviin ovela sisäänkäynti.

      • piiittterrr !!!!

        Metro-clubissa oli suhtkoht nuorta väkeä kun joskus siellä piipahdin. http://www.coyoteugly.ru/spb/ eli "ГАДКИЙ КОЙОТ" tätä olen kuullut kehuttavan.Kommentteja ottaisin ilolla vastaan,kun keväällä olisi aikomus mennä Pietariin voisin käväistä tuolla. Tätä http://www.xxxxbar.ru/ myös kehuttu että hyvä menomesta


    • 1+9

      Riippuu tosiaan mitä hakee. Vaikka vaihtelusta pidänkin, itselleni täällä riittää hyvin pitkälti Metro Club. Halpa kalja, nuoria hotteja opiskelijatyttöjä, jotka ovat kovasti seuraa vailla, auki kuuteen asti, siisti ja iso mesta, musiikki sitä mitä haen.

      Tosiaan kyseessähän on Pietarin Onnela noin lyhyesti kuvailtuna. Ikähaarukka noin 15-22v, yks bisse normihintaan 59 ruplaa, sisäänpääsy jotakin 150-350.

      • jaahas jaahas

        Vai että kiimaisia opiskelijatytteleitä sitä on taas Pietarissa vokuteltu. Nooh toivottavasti opetit niille muutamia hyödyllisiä liikkeitä ja asentoja.


    • triumffi....
    • **********
    • Ekakartalaine

      Morjes ! Ollaan lähössa kattoo lätkää tulevana viikoloppuna Pietariin, mutta onko kokemuksia Metro Clubista? Hyvä menomesta nuorille, mutta onko siellä paljon taskuvarkaita yms. ?

      • juujuumetroon

        Vähän myöhässä tulee vastaus.mutta kerrotaan nyt vaikka muille tiedoksi.Metro club on ihan turvallinen paikka.Iso mesta kolme kerrosta


      • 20+11

        Joo myöhässä on, mutta erittäin turistiystävällinen paikka, ei todellakaan ole mitään taskuvarkaita tai muuta vastaavaa. Pääasiassa sivistynyttä ja kouluttaunutta porukkaa, myös suhteellisen varakasta, vaikka ainakin kaljan osalta klubi on Pietarin halvin.

        Todella hieno mesta, musa, meininki, tarjonta, kaikki.

        Ehkä hieman nuorta porukkaa on (K-16 sisäänpääsy), mutta eipähän tuo mitään, sikäläiset teinit kun ei (onneks) ole ihan täkäläisten teinien tasolla älykkyydessä vaan ylempänä.

        Ite pidän kyllä todella paljon kyseisestä mestasta. Ainut miinuspuoli omalta kannalta se, että on "tois puol jokkee", eli kesken yötä ei halvalla pääse kotia kohti. Ainahan voi tosiaan KADia pitkin kiertää mut jooh, hinta varmaan melkonen..

        Tykästyin kyllä paikkaan ja näköjään "sori, turistit, anteeks kauheesti"- selittelyllä pääsee kaikesta (itse siis olen alunperin venäläinen, kaveri oli suomalainen) ja hienosti oksensi pitkin baaria, hukkas narikkalappuja ja muita sakotuksen & ulosheiton arvoisia suorituksia toteutti useamminkin, eikä mitään ikävää seurannut ja myöhemminkin käytiin. Meidän tosin muistettiin ilmeistä päätellen, mutta lähinnä vitsimielessä ilmeistä päätellen.
        (Samaan aikaan joku toinen suomalaisseurue kyllä irvaili, että he kyllä joutuivat vastaavista maksamaan, että kyllä tekin.. noh, puhumalla selviää)

        Lyhyesti:
        Suosittelen ehdottomasti. Halpaa kaljaa, helppoja hotteja teinejä, ystävällinen palvelu, turvallinen kävijäkunta, hyvä meno.


    • 3255667548

      Alkoi kiinnostaa nuo baarit, varsinkin xxxxbar:ssa on pakko päästä käymään. Hienot kotisivut ovat rakentaneet!

      Antakaas vähän vinkkiä, itsellä on pikkasen venäjänkielentaitoa, Kehtaako baariin mennä yksin, sen verran kun on Pietarissa käynyt niin harvoin näkee yksinäisiä tyyppejä ravintolassa / baarissa ? Olenko väärässä ?

      Toisaalta ainahan sitä voi mennä kielitaitoa harjoittelemaan tyttöjen kanssa :) , ei kai siinä huonommin voi käydä kuin Suomessakaan ...

      • xxxxbarisbest

        Venäläiset osaa juhlia ja usein kutsuvat tuntemattomankin pöytään iltaa istumaan. Näin ainakin minulle on käynyt.Olen usein kulkenut yksin pietarin baareissa. Ongelmia ei ole ilmennyt,kunhan pitää järjen mukana ja EI JUO LIIKAA !
        Бар ХХХХ
        Адрес: 3-я Советская, 34
        eli xxxxbar Siellä oli menoa ja meininkiä.Eikä ollut turisteja liikaa.
        Pietarin naiset on IHANIA ! Sanakirja mukaan ja lisää oppimaan kieltä.


    • sekaanvaan

      Yksin ollut tuhansia kertoja ja aivan räkä kännissä 20 vuoden ajaltani. Koskaan ei ole mitään tapahtunut.
      Älkää antako vika kuvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe