Minkälainen mahtaa olla yökerhotarjonta Pietarissa tänä päivänä.
En tarjoita nuorisopaikkoja vaan semmosia mihin tämmönen nelikymppinenkin köhnä kehtaa vielä mennä.
Ei business ja pukumiehille tarkotettuja paikkoja vaan ihan semmosia keskiverto "kansanpaikkoja".
Onko Troika vielä hengissä?Viime vierailusta kun alkaa olla pian 20v !
Yökerhotarjonta
11
3032
Vastaukset
- marakiu
Pietarin keskustan yökerhot on lähinnä nuorisopaikkoja. Yli nelikymppisen kannattaakin suunnata lähiöihin, joista löytyy esim. retrodiskoja.
Hyvä paikka on esimerkiksi Pioner (Prospekt Ispytatelei 26). Sijaitsee pohjoisessa, puoli kilometriä Komendantskij Prospektin metrolta itään. Yläkerrassa isohko retrodisko, jossa elävää musiikkia ja tiskijukkia. Ainakin perjantaisin ja lauantaisin paljon porukkaa ja vauhdikas meininki.
Toinen vaihtoehto on Triumf-retro etelässä, Narvskajan metroaseman vieressä. Osoite: PL. Statshek 4.
www.club-triumf.ru. Iso paikka, jossa useita saleja.- Herra 42
asiallisesta vastauksesta.
Täytyy käydä parin viikon kuluttua tsekkaamassa. - PuoliNarvska
Että Narvskajan kulmallekin on perustettu joku menopaikka, melkein ennenkuulumatonta.
Jään vielä kaivelemaan, jos jostain löytyisi tämän triumfin avaamisesta jotain vuotta, mielenkiinnosta.
Käydä pitää tietysti joskus. - Tellustelija
Vanhan Pulkkahotellin (nykyään mikälie ParkInn) Paulaner baarissa on menoa vaikka miten. Väki yleensä keski-ikäistä ja tanssiravintolassa tilaa varmaan yli tuhannelle. Menoa riittää kuulemma viikon jokaisena päivänä, lisäksi ok saksalaistyyppistä ruokaa ja jopa suht originellin makuista Paulaneria itsepantuna ravintolan tankeista. Voipi suositella.
Sitten lisäkortena kekoon Suomen lähetystön lähelläoleva Upseerikerho (Dom Ofitserov), joka löytyy Kirochnayan ja Liteynin kulmasta. Auki vain pe-la ja silloinkin vain puolilleöin, mutta aika mukavaa retromeininkiä kuitenkin hienoissa puitteissa. Hyvä alkuiltapaikka.
T:Tellustelija - PuoliNarvska
Tellustelija kirjoitti:
Vanhan Pulkkahotellin (nykyään mikälie ParkInn) Paulaner baarissa on menoa vaikka miten. Väki yleensä keski-ikäistä ja tanssiravintolassa tilaa varmaan yli tuhannelle. Menoa riittää kuulemma viikon jokaisena päivänä, lisäksi ok saksalaistyyppistä ruokaa ja jopa suht originellin makuista Paulaneria itsepantuna ravintolan tankeista. Voipi suositella.
Sitten lisäkortena kekoon Suomen lähetystön lähelläoleva Upseerikerho (Dom Ofitserov), joka löytyy Kirochnayan ja Liteynin kulmasta. Auki vain pe-la ja silloinkin vain puolilleöin, mutta aika mukavaa retromeininkiä kuitenkin hienoissa puitteissa. Hyvä alkuiltapaikka.
T:TellustelijaIhan kullan arvoisia vinkkejä, ainakin mulle.
Kyllä sitä putoo ajan hermolta, kun käynnit harvenee kerta vuodessa ja vähemmänkin. Ja joskus oli määrätyt kulmat pietarissa hyvinkin tuttuja.
Pulkovskajassakin olen kerran asunut, eikä kyllä silloin menoa ollut. Samoin tämän narvskajan seudun tiesin tarkkaankin, siellä oli tasan yksi mitat täyttävä mäkkärityylinen ruokapaikka, jossa oli tutun sisko töissä, heh.
Kiitoksia aloittajalle hyvästä kysymyksestä ja kiitoksia vastaajille, seuraillaan edelleen. - Herra 42
PuoliNarvska kirjoitti:
Ihan kullan arvoisia vinkkejä, ainakin mulle.
Kyllä sitä putoo ajan hermolta, kun käynnit harvenee kerta vuodessa ja vähemmänkin. Ja joskus oli määrätyt kulmat pietarissa hyvinkin tuttuja.
Pulkovskajassakin olen kerran asunut, eikä kyllä silloin menoa ollut. Samoin tämän narvskajan seudun tiesin tarkkaankin, siellä oli tasan yksi mitat täyttävä mäkkärityylinen ruokapaikka, jossa oli tutun sisko töissä, heh.
Kiitoksia aloittajalle hyvästä kysymyksestä ja kiitoksia vastaajille, seuraillaan edelleen.noissa aiemmin mainituissa yökerhoissa, Triumfissa ja Pionerissa.
Voi vain suositella.Porukkaa oli laidasta laitaan ja meno rentoa.
Varsinkin tuo Pioner oli jotenkin nostalginen paikka.Lauantaina ainakin oli live bändi soittamassa ja hyvä sellainen.Ikähaarukka oli 25-40,miehet ehkä vanhempia ja tytöt nuorempia.
Sinne menen toistekkin kun Pietarissa käyn.Taksilla matka Nevskin päästä maksoi 800 ruplaa sivu.
Triumf on tosi iso paikka missä on mielestäni kaikille jotain.Kokemisen arvoinen sekin. - okokok..
Herra 42 kirjoitti:
noissa aiemmin mainituissa yökerhoissa, Triumfissa ja Pionerissa.
Voi vain suositella.Porukkaa oli laidasta laitaan ja meno rentoa.
Varsinkin tuo Pioner oli jotenkin nostalginen paikka.Lauantaina ainakin oli live bändi soittamassa ja hyvä sellainen.Ikähaarukka oli 25-40,miehet ehkä vanhempia ja tytöt nuorempia.
Sinne menen toistekkin kun Pietarissa käyn.Taksilla matka Nevskin päästä maksoi 800 ruplaa sivu.
Triumf on tosi iso paikka missä on mielestäni kaikille jotain.Kokemisen arvoinen sekin.Jos tulee käytyä pietarissa tämän talven aikana, nämä vinkit ja kokemukset ovat ihan kympin arvoisia. Kuulostaa ihan meikäläiselle sopivilta paikoilta.
Ilman täsmätietoa paikoista sitä jää siihen keskustaan pyörimään..
Kiitokset vielä vinkeistä ja kokemuksista! - PuoliNarvska
Kun ei ole tullut käytyä Pietarissa, niin piti ajankulukseen kaivella meno-ohjeet tulevaisuuden varalle noihin paikkoihin.
Kummallakin hyvät nettisivut, ensiksi Retro-Club Pioner: http://pioner-club.ru/
Komendantskii Prospektin metrosta ulos tullessa pitäisi näkyä Millerin puolipyöreä ostoskeskus. Siitä kun menee ohitse, samalla puolella katua pitäisi jossain sadan metrin päässä olla tämä Pioner.
Retro Triumf: http://www.club-triumf.ru/
Sivuilta virtuaalitouria kattoessa näkee Narvan portin ja siitä jokunen pätkä sivukatua, niin on sisäänkäynnillä. En osaa hahmottaa tarkemmin, kummalla puolella Statsekia se on, parillinen osoite tosin. Jokatapauksessa, kun tulee metrosta kadulle, Narvan portti on ihan silmien edessä, niin ei etsiminen kävelytä paljoakaan.
- XXLReijo
Kiittelen myös vinkeistä! Tarkemmin ajatellen tarjoan noista virtuaalioluet ja kaikille keskustelijoille, kysyjille ja vastaajille.
- Herra 47
Osuin sattumalta googlella tähän keskusteluun... Eipä puutu enää kuin reissun tilaus, menopaikat olisi nyt tiedossa meikäläiselle.
- kerppe
Kardinal yöklubi sijaitsee pohjois-pietarin lähiöissä: http://cardinal-club.spb.ru/club/
Fireball taasen etelässä: http://www.fireball-club.ru/
Noissa kävisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530