viihdemaailma ilona

venaileva

Kertokaahan nyt joku, että tuleeko tästä paikasta ihan oikeasti viimeinkin aikuisille (K24) yökerho vai taas uusi teinidisco?

20

3419

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? ? ? ? ? ? ?

? ? ? ? ? ? ?

• åpå

Ei tuu ainakaa teinipaikka, eikö tänne taas yksi niitä tullut lisää kun geeämmä puotti paniikissa ikärajoja. On se sitten k-22, k-24 tai k-30 niin pääasia ettei ole k-18.

• lecu79

että on k-24. Ei viihdy kolmekymmentä ja yli k-22 paikassa. 22 vuotiaille on jo ihan tarpeeks.

• hui prle
        lecu79 kirjoitti:

että on k-24. Ei viihdy kolmekymmentä ja yli k-22 paikassa. 22 vuotiaille on jo ihan tarpeeks.

on tarkoitus saada venäläisille rikkaille ja kauniille naisille oikea iskupaikka.
        Sinne on tuulipuvussa turha yrittää.
        Sisäänpääsykorttina toimii RussianTravelGard.

• --
        lecu79 kirjoitti:

Seinäjoella kyseinen ravintola on ainakin perjantaisin k20 ja la k22

• lrs

ke ja k-18, to k20 ja la k22 luki viel muutama päivä sitten, mutta nytten näyttää, että pe k20 ja la k22.. Tiedot siis poimittu Viihdemaailma Ilonan facebook-sivuilta

• Uuno Pappa

Se tulee meille päälle 70 kympisille papoille, olemmehan hyvin viriileitä ja pystymme antamaan teille neitokaiset, jotain sellaista, mitä nämä nuoremmat miehet eivät pysty, kun he ovat pelkästään näitä KARVANLAHVAAMIA.

• WROOOMi

Eikös Ilonaan voikkaa mennä vaan ryypiskeleen ja haasteleen mukavii kavereittekaa?

• maksmaks

No ei jos se on taas uusi lasten klubi..

Missä kuvittelette, että 30 vuotiaat tässä kaupungissa käy? Täällä ei hyvää ostovoimaa oteta huomioon laisinkaan.

Eikö kannattaisi vaikka kokeilla ensin sitä 24 joka varmasti toimii, mutta jos ei toimisi niin laskisi sitä ikärajaa sitten vaikka.

ihan naurettavaa toimintaa.....

• Jebaniin

Öyh.. Sen ainakin tiedän että Live-puoli sinne tulee joten sen takia ne ikärajat on varmaankini k-20 ja k-22. On se varmaan venkslaamista jos joka päivä joutuis ikärajoja muuttamaan bändien takia ja kaikki ois aina kyselemässä millä ikärajalla sisään pääsee..

Emmietiiä, mut seinäjoella siellä on kyl kaikki kolmekymppisetkin mitä siellä nyt kaveria kävin morjestamassa muutama hetki sitten..
        Hieno mesta, mut jotenkin tuntuu että sama juttu ei voi tulla saman näkösenä tänne.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta..

• melekoinen

No täällä ei ne kolmekymppiset ole k22 paikoissa viihtyneet tähänkään asti ja onkohan ihme.

Tasapuolisuuden nimissä voisi yksi aikuistenkin yökerho tähän kaupunkiin tulla.

• tt

mikähän virma vastaa järjestyksenvalvonnasta tässä yö kerhossa
      lpr

• porttttsari

ahti

• immeinen---
        porttttsari kirjoitti:

ahti

Ai Ahti ovella onko Tero myös.? Mahtava juttu mukavia protsareita kertakaikkiaan.

• bermudaa

K-18 SU, KE, TO?

• Eini.

Joku vois kyllä oikeesti kertoo missä tässä kylässä käy ne 24-35-vuotiaat..? Ilonaan taitaa olla korkeimmat ikärajat vaikka vaan k-22 on lauantaisin, mutta tuntuu että sielläkin on vaan näitä nuoria örveltäjiä joiden ulosanti on lähinnä että "lähetääks panee?" Itse oon siis vasta vuoden täällä asunu...

• treenari2

Ei 24-35 vuotiaat hyvin itsestään huoltapitävät miehet käy missään tässä kaupungissa, koska niillä on parempaa tekemistä kun mennä tämän kaupungin todella paskoihin baareihin katsomaan läskejä kotiäitejä tai eronneita mätisäkkejä. Läskiperseet ja siideripissikset jouksee tuol baareissa.

• Eini..
        treenari2 kirjoitti:

Ei 24-35 vuotiaat hyvin itsestään huoltapitävät miehet käy missään tässä kaupungissa, koska niillä on parempaa tekemistä kun mennä tämän kaupungin todella paskoihin baareihin katsomaan läskejä kotiäitejä tai eronneita mätisäkkejä. Läskiperseet ja siideripissikset jouksee tuol baareissa.

No missä ihmeessä niihin sitten voisi tutustua? Itse en ole läski, enkä kotiäiti, enkä kyllä luokittelisi itseäni minkäänlaiseksi siideripissikseksikään vaan ihan olen treenaava, hyvältä näyttävä nuori nainen jolta kyllä löytyy tarpeeksi sitä älyäkin... Mutta tässä kylässä vaan sinkkumiehet tuntuu olevan ihan liian lyhyitä, tyhmiä, kauheen näköisiä tai todella ujoja ja mielellään ottaisin vinkkejä vastaan missä täällä ne "normimiehet" liikkuu... Enkä mä nyt tarkota mitää adoniksii mut kun ois ees nomaalin näköinen ja päässä liikkuis muutakin kuin ne silmät :D

• Anonyymi00020
        Eini.. kirjoitti:

No missä ihmeessä niihin sitten voisi tutustua? Itse en ole läski, enkä kotiäiti, enkä kyllä luokittelisi itseäni minkäänlaiseksi siideripissikseksikään vaan ihan olen treenaava, hyvältä näyttävä nuori nainen jolta kyllä löytyy tarpeeksi sitä älyäkin... Mutta tässä kylässä vaan sinkkumiehet tuntuu olevan ihan liian lyhyitä, tyhmiä, kauheen näköisiä tai todella ujoja ja mielellään ottaisin vinkkejä vastaan missä täällä ne "normimiehet" liikkuu... Enkä mä nyt tarkota mitää adoniksii mut kun ois ees nomaalin näköinen ja päässä liikkuis muutakin kuin ne silmät :D

Mitä kuuluu TeiniEini I'm sorry, että sinulle soitan mä vieläkin. Joko löysit miehen vai vieläkö haku päällä?

-Vakosamettihousuinen mies-

• Anonyymi00019

Lappeenranta vaikuttaa asialliselta paikalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      86
      2006
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1293
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      984
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      210
      915
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      78
      799
    6. 90
      784
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      700
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      68
      662
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      47
      662
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      601
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      591
    13. 37
      541
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      449
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40