onko tuommoisista suksista kokemuksia kellään? ovatko laadukkaat ja hyvät hiihtää?
Atomic Motion 46 Wax KOkemuksia?
6
5382
Vastaukset
- iitu
millaista voitelua kyseinen suksi tarvitsee
- motionwaxi
Mulla oli kyseiset sukset ekana talvena kun aloitin 10 vuoden tauon jälkeen hiihtoharrastuksen, seuraavana talvena hain jo jäykemmät lankut tilalle. Harrastelija hiihtelijälle ihan ok. Normaalit pito- ja luistovoitelut tarvitsee, ja pohja naarmuuntuu herkästi (melko muovinen pohja). Mutta tosiaan, helpot ne on hiihtää.
- peri
Hei!
Minulla kyseiset sukset toista talvea ja perushiihtoon tosiaan ihan hyvät vaikka tosiharrastajat ovat tokaisseet suksieni olevan "supermarketti sukset". Jos päivittäin käy hiihtolenkillä niin sitten kannattaa hakea sukselta enemmän ominaisuuksia. Luisto on yllättävän hyvä perinteiseksi sukseksi, mutta jäykkyys kannattaa harkita asiantuntevan myyjän kanssa tarkkaan. Itselläni isoja pito-ongelmia sillä tuli ostettua liian jäykkä suksi, jos painoraja on siis ihan hilkulla yli sen, että vaatisi suuremman jäykkyyden niin sitä jäykempää ei kannata ottaa. Mutta asiantuntevan myyjän kanssa kannattaa kaupat hieroa. Hyviä hiihtoja!
- atomikkaaja
Lähinna takkapuiksi luokittelisin nuo Atomicit. Suksena käyvät sunnuntaihiihtäjän 2-3 kerran käyttöön talvessa.
- PerusPenaali
Just sopivat sukset 2-3 kertaa viikossa hiihtävälle.
- heikkoahalpista
PerusPenaali kirjoitti:
Just sopivat sukset 2-3 kertaa viikossa hiihtävälle.
onx tää jotain Itäblogin kamaa?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110