onko tuommoisista suksista kokemuksia kellään? ovatko laadukkaat ja hyvät hiihtää?
Atomic Motion 46 Wax KOkemuksia?
6
5366
Vastaukset
- iitu
millaista voitelua kyseinen suksi tarvitsee
- motionwaxi
Mulla oli kyseiset sukset ekana talvena kun aloitin 10 vuoden tauon jälkeen hiihtoharrastuksen, seuraavana talvena hain jo jäykemmät lankut tilalle. Harrastelija hiihtelijälle ihan ok. Normaalit pito- ja luistovoitelut tarvitsee, ja pohja naarmuuntuu herkästi (melko muovinen pohja). Mutta tosiaan, helpot ne on hiihtää.
- peri
Hei!
Minulla kyseiset sukset toista talvea ja perushiihtoon tosiaan ihan hyvät vaikka tosiharrastajat ovat tokaisseet suksieni olevan "supermarketti sukset". Jos päivittäin käy hiihtolenkillä niin sitten kannattaa hakea sukselta enemmän ominaisuuksia. Luisto on yllättävän hyvä perinteiseksi sukseksi, mutta jäykkyys kannattaa harkita asiantuntevan myyjän kanssa tarkkaan. Itselläni isoja pito-ongelmia sillä tuli ostettua liian jäykkä suksi, jos painoraja on siis ihan hilkulla yli sen, että vaatisi suuremman jäykkyyden niin sitä jäykempää ei kannata ottaa. Mutta asiantuntevan myyjän kanssa kannattaa kaupat hieroa. Hyviä hiihtoja!
- atomikkaaja
Lähinna takkapuiksi luokittelisin nuo Atomicit. Suksena käyvät sunnuntaihiihtäjän 2-3 kerran käyttöön talvessa.
- PerusPenaali
Just sopivat sukset 2-3 kertaa viikossa hiihtävälle.
- heikkoahalpista
PerusPenaali kirjoitti:
Just sopivat sukset 2-3 kertaa viikossa hiihtävälle.
onx tää jotain Itäblogin kamaa?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837