Elämä pilalla

Lyhyt onni

Tapailin ukkomiestä kun oma ei ollut koskaan kotona.Luulin että siitä olis voinut jotain kehittyäkin. Muutama kuukausi meni hyvin kunnes miehen vaimo sai tietää. Sitten oli helvetti irti. Soitto mun miehelle pilasi mun elämän. Ensin heitettiin eropaperit eteen mutta sitten sain vielä "mahdollisuuden". Nyt sitten selittelen kaikki menot ja vahtia pidetään. Ehkä olisi alunperinpitänyt miettiä asia loppuun asti, mutta... Nyt mietin ketkä kaikki on kuulleet asiasta. Oma mies on ainakin kertonut tapahtuneesta. Ehkä tämä tästä asettuu ajan kanssa. Seuraavaksi on paikkakunnan vaihto edessä.

170

3758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämääkö?

ite oon pettänny omaa vaimoa jo yli 60 kertaa . kerran jäin kiin ,mutta yhteis elo jatkkuu

• Hellanlettas sentään

siis? Kenen elämä pilalla? Kehtaat vielä valittaa senkin hutsu! Oletko ajatellut toista vaimoa tai omaa miestäsi ollenkaan? Tsiisös... Ihan oikein että soitti ukollesi, niin olisin tehnyt itsekin.Pikku vihje: vaihda paikkakuntaa.
        Täällä tuppukylässä jakorasiat tuntee kaikki.

• Souda tyttö souda!

Kyllä tuollaisella emännällä aina vientiä on, joka kelpaa muillekin ja on ilmeisesti jossakin määrin melan perään niin sanoakseni! Itse pyöritän kahta varattua naisystävää vaimoni lisäksi ja hyvin toimii kun kaikki osaavat olla hiljaa! Suosittelen!

• Rakastaja Raju

Itse otan tässä kuppia kun emäntä on lapissa muksujen ja isovanhempien kanssa. Eiköhän seurahuoneelta joku suttura mukaan kampea ;) Älkää murjottako, antakaa kukkien kukkia!

• Sähkäri-Rane
        Rakastaja Raju kirjoitti:

Itse otan tässä kuppia kun emäntä on lapissa muksujen ja isovanhempien kanssa. Eiköhän seurahuoneelta joku suttura mukaan kampea ;) Älkää murjottako, antakaa kukkien kukkia!

Lapissa kaikki pistorasiat muuttuuvat jakorasioksi

• Rakastaja Raju
        Sähkäri-Rane kirjoitti:

Lapissa kaikki pistorasiat muuttuuvat jakorasioksi

kun on hiukan posket punaisina! Olihan minullakin yöllä se karannut nainen mutta niin oli hätäinen että piti kuulemma mennä puoli viideksi kotiin ettei ukko epäile mitään. No, otettiin yhdeltä hotellihuone niin mukavasti jäi aikaa tutustua toistemme vartaloihin.. Villikissa lähti neljän aikoja taksille ja itse jäin lepäilemään melkein yhteentoista asti.. Elämä on mukavaa!

• Kokeile vaikka...

Käänny muslimiksi, saat ottaa neljä vaimoa, eikä kukaan pane pahakseen...

• soo soo

teit asiat vika järjestyksessä. ensin pitää tehdä kaikkensa suhteen korjaamiseksi, mennä vaikka avioliittoleirille. sitten vasta uusiomiehiä kehiin jos ei klaaraannu. ja etsisit mieluummin poikamiehiä kuin rikkoa kenenkään ukkomiehen perhettä.

• sipisipisupsup

näille kakkoshutsuille kun homma sihahtaa niinsanotusti tissiliiviin, niin johan sitä pitä uskoutua ystävättärille, jotka ei taatusti osaa pitää suutaan kiinni. Täytyyhän sitä vähän kehuskella että jollekin kelpaa kun oman ukon mielenkiinto on lopahtanut. Ja toiseksi tämän pienuusluokan kylässä aina joku tuntee jonkun ja joku on jotain nähnyt eli on vain ajan kysymys koska käry käy.

• Onko järkee ?
        sipisipisupsup kirjoitti:

näille kakkoshutsuille kun homma sihahtaa niinsanotusti tissiliiviin, niin johan sitä pitä uskoutua ystävättärille, jotka ei taatusti osaa pitää suutaan kiinni. Täytyyhän sitä vähän kehuskella että jollekin kelpaa kun oman ukon mielenkiinto on lopahtanut. Ja toiseksi tämän pienuusluokan kylässä aina joku tuntee jonkun ja joku on jotain nähnyt eli on vain ajan kysymys koska käry käy.

Tollaiset asiat ei loputtomiin pysy salassa ja se on varma asia. Kannattaa harkita ennenkuin sotkeutuu semmoisiin juttuihin. Se vielä jos on hankittu kiva talo vaikka niin onko se "leikki" sen arvoista kun sitten myydään pois ja ollaanko sitten onnellisia ja tyytyväisiä ilman katumusta vielä, häh ?

• ..eteenpäin....

Se ei pelaa joka pelkää, sehän oli ihan selvästi ukkosi vika että menit "aidan taakse", mitäs ei pysy kotosalla, antaa äijän heitellä niitä eropapereita, jos nimittäin lähet kälppimään, kohta ukko itkee perässä ja pyytelee takaisin.
      Mitä sillä on väliä kuka tietää ja kuka ei tiedä, ei ne tule sulle sitä sanomaan kuitenkaan, ja äijäs kerää sympatioita itselleen jos asiasta kylillä muille huutelee, antaa huudella, kulje sinä vaan pää pystyssä, jos täällä tuppukylässä joku tuntee aina jonkun, se on ihan sama isommissakin kylissä, älä välitä, antaa rakkien räkyttää.

• YÖK...

asento horolle on jalat pystyssä, ei siihen pystypäätä tarvita. Petturille kenkää. Ei kai kukaan käyttettyä vaimoa halua?

• Kotiinpäin...
        YÖK... kirjoitti:

asento horolle on jalat pystyssä, ei siihen pystypäätä tarvita. Petturille kenkää. Ei kai kukaan käyttettyä vaimoa halua?

tuntuu puhuvan omasta kokemuksesta eli taitaa itse olla kakkosnainen.

• Mikä stupido!
        Kotiinpäin... kirjoitti:

tuntuu puhuvan omasta kokemuksesta eli taitaa itse olla kakkosnainen.

tuossa näkee ketjun aloittajan ÄO:n! On se kamalaa kun oma elämä menee ihan pilalle kun petetty vaimo soittaa sun miehelle. Oijoi... Miten mahdat raukka selvitä? Hanki kriisiapua vähän äkkiä ja kerro surkea kohtalosi. Ihan oikein sulle. Niin makaa kuin petaa.

• OuNouOu

samaa mieltä! Ukkos kyllä nolaa itsensä kun kylillä huutelee, ei ole itsestä tyydyttäjäksi, noloa :/

• silloin tällöin
        OuNouOu kirjoitti:

samaa mieltä! Ukkos kyllä nolaa itsensä kun kylillä huutelee, ei ole itsestä tyydyttäjäksi, noloa :/

ja kesällä useamminkin. itselläni on eräs nainen mussalosta,toinen hirssaaresta ja kukaan ei tajua mitään.

miksi pitää jäädä paikkakunnalle siksi aikaa ?? kun voi ajella johonkin lyhyen matkan päähän jossa ei tuttuja tule heti vastaan. kesällä on hyvät marjamättäät joissa voi hyvin marjastaa monella eri tapaa.

homma pelaa kun ei rehentele liikoja. näin se vain on.

• Uskollinen mies
        silloin tällöin kirjoitti:

ja kesällä useamminkin. itselläni on eräs nainen mussalosta,toinen hirssaaresta ja kukaan ei tajua mitään.

miksi pitää jäädä paikkakunnalle siksi aikaa ?? kun voi ajella johonkin lyhyen matkan päähän jossa ei tuttuja tule heti vastaan. kesällä on hyvät marjamättäät joissa voi hyvin marjastaa monella eri tapaa.

sinun kannattanut avata suusi ennekuin avasit jalkovälisi vieraalle miehelle ja keskustella tilanteesta oman ukkosi kanssa? Kovin itsekästä toimintaa. Teit miehellesi pahimman teon mitä voi toiselle tehdä. Turha kerätä mitään säälipisteitä pilalle menneestä elämästäsi. Hyvä että jäitte kiinni.

• Vaimo=uskollinen
        Uskollinen mies kirjoitti:

sinun kannattanut avata suusi ennekuin avasit jalkovälisi vieraalle miehelle ja keskustella tilanteesta oman ukkosi kanssa? Kovin itsekästä toimintaa. Teit miehellesi pahimman teon mitä voi toiselle tehdä. Turha kerätä mitään säälipisteitä pilalle menneestä elämästäsi. Hyvä että jäitte kiinni.

Aivan oikein oli soitto miehellesi! Kyllä täytyy olla elämänarvot pahasti pielessä jos kaadat kaiken sen petetyn vaimon piikkiin. Turhaa häntä syytät elämäsi pilaamisesta. Sinä olet pilannut hänen elämänsä törkeimmällä tavalla. Ihan itse olet mokannut ja pahemman kerran oletkin. Itse teit myös valintasi siinä vaiheessa kun lähdit ukkomiehen matkaan. Toivottavasti miehesi hankkiutuu sinusta eroon.

• kyllä on...
        YÖK... kirjoitti:

Kyllähän se on taivaan tosi että yli kakskymppiset ovat aika tavalla käytettyjä, on sitte jonkun ent. vaimo tai ei.
        Onnea vaan sen piikasen etsintään.

• Yksi aviomies
        YÖK... kirjoitti:

vaimo olisi ollut jonkun toisen ukon pantavana, niin takas en ottaisi. Käyttöoikeus kuuluu mulle yksinoikeudella tai sitten näytetään ovea. Hyi hitto, ällöttää pelkkä ajatuskin.

• Anonyymi
        YÖK... kirjoitti:

Ei todellakaan pä

• Anonyymi
        silloin tällöin kirjoitti:

Kaltaisesi alkaa oksettaa!

• valitusta kuunnellut

Pettäjä-ämmät on pahimpia kaikista.

• Vala painaa

ottaisi minäkään. Tökkisi jo niin pahasti tieto että joku muu on höylännyt eukkoa mun lisäksi. Jos omalle kohdalle sattuisi niin toivosin että jollakin olis kanttia se kertoa mullekin etten ihan hölmöltä näyttäisi muiden silmissä.

• syöjätärten kauhu
        Vala painaa kirjoitti:

ottaisi minäkään. Tökkisi jo niin pahasti tieto että joku muu on höylännyt eukkoa mun lisäksi. Jos omalle kohdalle sattuisi niin toivosin että jollakin olis kanttia se kertoa mullekin etten ihan hölmöltä näyttäisi muiden silmissä.

Miä tiiän yhen leskinaisen vajaa 60vuotiaan joka iskee itellensä vaan ukkomiehiä,käyttää heitä seksuaalisiin tarpeisiinsa ja kun kyllästyy niin vaihtaa toiseen.Härskiä touhua mutta siihenhän tarvitaan aina kaksi osapuolta! Kyseinen nainen ei kuulu ystäväpiiriini sillä en hyväksy pettämistä missään muodossa ja jos tietäisin ketkä ukkomiehet kulloinkin kierroksissa niin varmasti ilmoittaisin emännille!

• helppo nakki

Näin se ikävän usein mennee näköjään myös naisten kohdalla; Kun alkaa ajatella alapäällään liikaa,vastaavasti yläpää seisoo. Kyllä on kevyt perustelu mennä vieraisiin.....

• Kaikki ok?

nainen voi syytellä tuossa tilanteessa sitä petyksi tullutta vaimoa elämänsä pilaamisesta? Ei voi olla totta! Olisin taatusti soittanut minäkin sen puhelun. Huh huh... Kyllä (ylä)päässä on jotain pahasti pielessä.

• Naapurikäry...
        Kaikki ok? kirjoitti:

nainen voi syytellä tuossa tilanteessa sitä petyksi tullutta vaimoa elämänsä pilaamisesta? Ei voi olla totta! Olisin taatusti soittanut minäkin sen puhelun. Huh huh... Kyllä (ylä)päässä on jotain pahasti pielessä.

aloittaja on varmaan luullut olevansa niin ihmeellinen ja ihana että mies jättää vaimonsa hänen takiaan. Voi sentään. Pieleen meni ja nyt syytellään sitten loukattua osapuolta. Panopuista kun ei muuta tule kuin koko kaupungin puheenaiheita.

• IH
        Naapurikäry... kirjoitti:

aloittaja on varmaan luullut olevansa niin ihmeellinen ja ihana että mies jättää vaimonsa hänen takiaan. Voi sentään. Pieleen meni ja nyt syytellään sitten loukattua osapuolta. Panopuista kun ei muuta tule kuin koko kaupungin puheenaiheita.

Sana kulkee ja supinat kasvaa. Kyllä on meidänkin tiellä menossa niin suurta teatteria ja vaivautunutta touhua nykyään naapuruston kanssa yhden kärynneen rouvan takia. Tekis mieli sanoa sille eukolle suoraan että tiedetään mutta sen miestä käy sen verran sääliksi ettei viitsi. Katsotaan kuinka kauan saa siinä vielä asustella. Jos oma vaimo olisi niin muualla jo asuisi.

• Hylkeen pesä
        IH kirjoitti:

Sana kulkee ja supinat kasvaa. Kyllä on meidänkin tiellä menossa niin suurta teatteria ja vaivautunutta touhua nykyään naapuruston kanssa yhden kärynneen rouvan takia. Tekis mieli sanoa sille eukolle suoraan että tiedetään mutta sen miestä käy sen verran sääliksi ettei viitsi. Katsotaan kuinka kauan saa siinä vielä asustella. Jos oma vaimo olisi niin muualla jo asuisi.

se vaadi kun yhdet naapurien illanistujaiset niin johan sitä pikku sidukassa tulee laukaistua totuus naapurille päin naamaa. Nähty ja kuultu on omin korvin. Oli kyllä noloa. Mutta toisaalta tottahan se oli.
        Jos on kanttia pettää pitää myös olla kanttia kestää seuraukset. Ei siis sääliä heru tämän ketjun alkajalle tippaakaan. Sille petetylle vaimolle nostan hattua että soitti ukollesi.

• Matkahuolto
        Hylkeen pesä kirjoitti:

se vaadi kun yhdet naapurien illanistujaiset niin johan sitä pikku sidukassa tulee laukaistua totuus naapurille päin naamaa. Nähty ja kuultu on omin korvin. Oli kyllä noloa. Mutta toisaalta tottahan se oli.
        Jos on kanttia pettää pitää myös olla kanttia kestää seuraukset. Ei siis sääliä heru tämän ketjun alkajalle tippaakaan. Sille petetylle vaimolle nostan hattua että soitti ukollesi.

niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja vielä vähän pitemällekin itkemään pilalle mennyttä elämääsi! Sait mitä ansaitsit. Ukkosi on toivon mukaan jo heittänyt sinut pihalle. Harmi että teidän uudehko talo ei ole lunastettavissa pikku palkallasi... Yksiö Karhuvuoressa odottaa. Siellä on aikaa miettiä mitä tuli tehtyä. Turha täällä nyyhkiä surkeaa kohtaloasi. Karhuvuoreen on hyvät kulkuyhteydet, sillä kakkosautosi taitaa olla jo myynnissä. Seuraavan ukkomiehen joudut sitten valkkaamaan bussireitin varrelta.

• POP=1
        Matkahuolto kirjoitti:

niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja vielä vähän pitemällekin itkemään pilalle mennyttä elämääsi! Sait mitä ansaitsit. Ukkosi on toivon mukaan jo heittänyt sinut pihalle. Harmi että teidän uudehko talo ei ole lunastettavissa pikku palkallasi... Yksiö Karhuvuoressa odottaa. Siellä on aikaa miettiä mitä tuli tehtyä. Turha täällä nyyhkiä surkeaa kohtaloasi. Karhuvuoreen on hyvät kulkuyhteydet, sillä kakkosautosi taitaa olla jo myynnissä. Seuraavan ukkomiehen joudut sitten valkkaamaan bussireitin varrelta.

niin kätsyä oli hurauttaa kotiin yövuoron jälkeen. Talo tyhjänä niin voipi ihan rauhassa valmistautua päivän äksöniin. Ehdin siinä sitten kotiin ennenkuin lapsi tulee koulusta. Jos mies töistä tullessa ihmettelee vielä punottavia poskia, niin aina voin sanoa pumpanneeni salillla vähän kovempaa.

• Nähty!
        POP=1 kirjoitti:

niin kätsyä oli hurauttaa kotiin yövuoron jälkeen. Talo tyhjänä niin voipi ihan rauhassa valmistautua päivän äksöniin. Ehdin siinä sitten kotiin ennenkuin lapsi tulee koulusta. Jos mies töistä tullessa ihmettelee vielä punottavia poskia, niin aina voin sanoa pumpanneeni salillla vähän kovempaa.

Onpa kätevää tosiaan... Voit sitten jatkaa lähihoitoa ja hoidella työvuoron jälkeen ukkomiehiä. Oma ukko töissä ja tenava koulussa. Ehkä kannattaa panna se pikku ranskalainen menopeli jonnekkin sivukadulle, ettet nyt ihan suoraan oven eteen parkkeeraa. Kun näitä ikkunakyttääjiä löytyy niin omakotialueilta kun kerrostalolähiöistäkin.

• Kasvaisit aikuiseksi

Oiskohan ollut parempi vähän ajatella ensteks. Jos kerran teki mieli mennä, eiköhän sitten olisi parempi mennä, jos ei halua kuunnella puolison sangen oikeutettuja pahanolon purkauksia. Omanapakeskinen maailmankuva saattaa väliin aiheuttaa mielipahaa itsellekin, ei vain toisille, mutta miksi siitä maailmalle mäyryämään, kun olet itse asiasi järjestänyt.

• KaikPäättyyAikanaan

Että tuollainen vielä on jonkun äiti ja vaimo... Voi hyvät hyssykät! Toivottavasti puolisosi on tähän mennessä jo laittanut sinut sinne pikku yksiöön Karkkariin ja ottanut sen kakkosauton pois. Kyllä on itsekeskeisen ihmisen valitusta. Itse olet kuitenkin oman soppasi keittänyt, ei se petetty vaimo joka miehellesi soitti.

• MiemiemieMIE!
        KaikPäättyyAikanaan kirjoitti:

Että tuollainen vielä on jonkun äiti ja vaimo... Voi hyvät hyssykät! Toivottavasti puolisosi on tähän mennessä jo laittanut sinut sinne pikku yksiöön Karkkariin ja ottanut sen kakkosauton pois. Kyllä on itsekeskeisen ihmisen valitusta. Itse olet kuitenkin oman soppasi keittänyt, ei se petetty vaimo joka miehellesi soitti.

Uskallatko vielä luottaa että vaimosi jää kotiin yövuoron jälkeen? Tuntuu ehtivän ihan muihin puuhiin kuin omaan sänkyyn yökkövuoron jälkeen. Kyllä on touhua. Mutta oikeus näköjään toteutuu, kun joku lapsellinen valittaja on narahtanut puuhistaan. Hyvä, hyvä! Se, että täällä syyttelee muita oman elämänsä pilaamisesta on niin ala-arvoista ja minäminullemunkaa -meininkiä, että jääköön kommentoimatta sen enempää.

• Ei ku...............
        MiemiemieMIE! kirjoitti:

Uskallatko vielä luottaa että vaimosi jää kotiin yövuoron jälkeen? Tuntuu ehtivän ihan muihin puuhiin kuin omaan sänkyyn yökkövuoron jälkeen. Kyllä on touhua. Mutta oikeus näköjään toteutuu, kun joku lapsellinen valittaja on narahtanut puuhistaan. Hyvä, hyvä! Se, että täällä syyttelee muita oman elämänsä pilaamisesta on niin ala-arvoista ja minäminullemunkaa -meininkiä, että jääköön kommentoimatta sen enempää.

Ei se mitään, täällä on mies, jolle kelpaa rouvat ja kaikki kunhan ulkonäkö on suht koht edes ok. Ottaka yhteyttä.

• pera ja mä
        Ei ku............... kirjoitti:

Ei se mitään, täällä on mies, jolle kelpaa rouvat ja kaikki kunhan ulkonäkö on suht koht edes ok. Ottaka yhteyttä.

Itse olen vuosia ollut ihastunut ns.ukkomieheen,en kylläkään ole sanonut sitä kenellekään saati näyttänyt tunteitani...rankkaa tämäkin ja eihän sille mitään voi jos tykkää toisesta,se,että johtaako se kiellettyyn suhteeseen,on jokaisen omassa harkintakyvyssä.Its en voisi rikkoa perhettä,olen sinkkunainen.Tunteet on vaan voimakkaat ja päivittäin ajattelen sitä miestä.Nautin niistä pienistä murusista jotka saa ollessani tuon miehen lähellä,säälittävää sanoo joku,ei tunteilleen mitään voi.
        Jaksamista vaan kaikille hyvässä parisuhteessa oleville,nurkan takana saattaa vaania monta kyltymätöntä haukkaa valmiina iskemään just sun kumppanin kimppuun,kannattais antaa arvoa parisuhteelle!

• 38
        pera ja mä kirjoitti:

Itse olen vuosia ollut ihastunut ns.ukkomieheen,en kylläkään ole sanonut sitä kenellekään saati näyttänyt tunteitani...rankkaa tämäkin ja eihän sille mitään voi jos tykkää toisesta,se,että johtaako se kiellettyyn suhteeseen,on jokaisen omassa harkintakyvyssä.Its en voisi rikkoa perhettä,olen sinkkunainen.Tunteet on vaan voimakkaat ja päivittäin ajattelen sitä miestä.Nautin niistä pienistä murusista jotka saa ollessani tuon miehen lähellä,säälittävää sanoo joku,ei tunteilleen mitään voi.
        Jaksamista vaan kaikille hyvässä parisuhteessa oleville,nurkan takana saattaa vaania monta kyltymätöntä haukkaa valmiina iskemään just sun kumppanin kimppuun,kannattais antaa arvoa parisuhteelle!

Varmaana hyvä parisuhde jatkuu!! En vaan ymmärrä mikä VARATUISSA VETÄÄ, vai oletko niin itseäs täys, ettei vapaat kelpaa!!! Tosi yökkö!!

• Oma asia
        38 kirjoitti:

Varmaana hyvä parisuhde jatkuu!! En vaan ymmärrä mikä VARATUISSA VETÄÄ, vai oletko niin itseäs täys, ettei vapaat kelpaa!!! Tosi yökkö!!

Mulle ei mikään ole vierasta. Jos rouvakin haluu, niin mikäs siinä. Se on sen oma asia ja jos on mennäkseen, niin kyllä se menee. Kaikki kelpaa mikä on vähänkin impsakan näköinen, ottaka yhteyttä.

• 23v:n uskollisuus
        38 kirjoitti:

ja mä, kun itse tiedät ettet halua kenenkään parisuhdetta rikkoa, niin se on jo hyvä asia. Varmasti rankkaa, niinkuin itse sanoit. Sitten on näitä rouvia, jotka kerta toisen jälkeen testauttavat ns. markkina-arvonsa ja ovat valmiina iskemään jonkun toisen miehen. Säälittävää. Vaikka oman puolison mielenkiinto olisikin lopahtanut tai toisinpäin, on niin omanapakeskeistä lähteä vokottelemaan jonkun toisen omaa. Ja että joku vosu vielä valittaa kärähdettyään omaa kohtaloaan kertoo vain siitä, miten pielessä tuon ihmisen arvomaailma ja elämä on. Mutta Siperia opettaa, toivottavasti...

• Ci-Tik-Ka
        23v:n uskollisuus kirjoitti:

ja mä, kun itse tiedät ettet halua kenenkään parisuhdetta rikkoa, niin se on jo hyvä asia. Varmasti rankkaa, niinkuin itse sanoit. Sitten on näitä rouvia, jotka kerta toisen jälkeen testauttavat ns. markkina-arvonsa ja ovat valmiina iskemään jonkun toisen miehen. Säälittävää. Vaikka oman puolison mielenkiinto olisikin lopahtanut tai toisinpäin, on niin omanapakeskeistä lähteä vokottelemaan jonkun toisen omaa. Ja että joku vosu vielä valittaa kärähdettyään omaa kohtaloaan kertoo vain siitä, miten pielessä tuon ihmisen arvomaailma ja elämä on. Mutta Siperia opettaa, toivottavasti...

Ne on nää munahaukat joiden omat ukot painaa pitkää päivää töissä että saa messutalon lainoja lyhennettyä, vaimon kakkosautoa maksettua, kesämökkiä pidettyä. Näin ne palkitsee oman miehensä. Ovi kun kolahtaa, niin alkaa valmistautuminen ja kohta vaan takavalot vilahtaa.

• Onnellinen mies
        Ci-Tik-Ka kirjoitti:

Ne on nää munahaukat joiden omat ukot painaa pitkää päivää töissä että saa messutalon lainoja lyhennettyä, vaimon kakkosautoa maksettua, kesämökkiä pidettyä. Näin ne palkitsee oman miehensä. Ovi kun kolahtaa, niin alkaa valmistautuminen ja kohta vaan takavalot vilahtaa.

Kyllä pankista lainan ottasin, että tuollaisesta vaimosta eroon pääsisin. Hinnalla millä hyvänsä. Itsekästä, lapsellista valitusta. Osaanpa taas kerran iloita omasta vaimosta.

• Anonyymi
        MiemiemieMIE! kirjoitti:

Ätmi se kyllä keksii outoja satuja! Älynnekö toi naisista mitään? Ei sitä kukaan haluakkaan!

• kipusiskot

Minulla kans työkaverina samanlainen nainen. Ukkomiehen kanssa käy touhuilemassa esim. risteilyillä ja oma ukko töissä. Leuhkii tällä suhteellaan kuinka vaimonsa on tosi huono ja hän on maailman ihanin nainen miehen mielestä. Joskus on lähetellyt tälle miehelle tekstareita kotiin, jotta avio-onni särkyisi lopullisesti. Hän kokee itsensä niin upeaksi, koska "voittaa" aviovaimon. Jotenkin kokee tyydytystä toisen kärsimyksestä. Odottaa hetkeä, milloin heidän yhteinen onnensa alkaa. Luulen vain, ettei sitä koskaan tule. Munahaukkaa ei kukaan välttämättä puolisoksi ota, ehkä käyttää hyväkseen. Kuvottavaa kuunneltavaa....on vain ajan kysymys, milloin joku kertoo hänen miehelleen.

• Happy Wife

On se sääli ettei tajua olevansa panopuuta kummempi. Kyllä nämä ukot puhua osaa jotta piparia saavat. Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että luulee sillä konstilla jonkun itselleen lopullisesti saavansa... Niin ihmeellinen tuskin työkaverisikaan on. Säälittävä lähinnä.

• surkeat keskenään?

Säälittäviä nämä ihmiset kertakaikkiaan. Ja tyhmiä ne pettäjäosapuolet, jotka uskovat sen kaiken kehumisen, ylistämisen, seksikkään käytöksen olevan pysyvä, todellinen juttu. Saan kuulla lopun elämääni, että olen superihminen...niinpä.
        Kerran viikossa tavatessa tiskivuoro ei ahdista, laskut ei tule mieleen. Ei ole unohtanut vielä lapsia harkkoihin. Mutta arki koittaa, ja että vielä nyt pettäjän kanssa...

Ja kun tällaisen sitten vielä hölmöillessään puolisoksi vaihtaa saa tuta pettämistä loppuelämäkseen. Silloin on itse se kykenemätön luuseri, jota haukutaan uudelle himokohteelle.

Jos tällaista suhdetta on pakko pitää oman surkeutenne pönkittämiseen, pitäkää turpanne kiinni ystävien ym. suhteen.
        Jos on säälittävä persoona, pönkitystä ei tehdä oman puolison (ja perheen) kustannuksella ja kärsimyksellä.

• *Emoleijona*
        surkeat keskenään? kirjoitti:

Säälittäviä nämä ihmiset kertakaikkiaan. Ja tyhmiä ne pettäjäosapuolet, jotka uskovat sen kaiken kehumisen, ylistämisen, seksikkään käytöksen olevan pysyvä, todellinen juttu. Saan kuulla lopun elämääni, että olen superihminen...niinpä.
        Kerran viikossa tavatessa tiskivuoro ei ahdista, laskut ei tule mieleen. Ei ole unohtanut vielä lapsia harkkoihin. Mutta arki koittaa, ja että vielä nyt pettäjän kanssa...

Ja kun tällaisen sitten vielä hölmöillessään puolisoksi vaihtaa saa tuta pettämistä loppuelämäkseen. Silloin on itse se kykenemätön luuseri, jota haukutaan uudelle himokohteelle.

Jos tällaista suhdetta on pakko pitää oman surkeutenne pönkittämiseen, pitäkää turpanne kiinni ystävien ym. suhteen.
        Jos on säälittävä persoona, pönkitystä ei tehdä oman puolison (ja perheen) kustannuksella ja kärsimyksellä.

Kyllä näköjään näitä löytyy, jotka on haarat levällään heti kun joku vähän kauniimmin (?!) osaa puhua. JA vielä uskoo kaikki ne puheet! Siinä sitten vertaillaan että kun oma ukko ei puhu eikä pukahda, niin sille en enää anna. Ei se ole koskaan kotonakaan jne. Sitten ollaan niin ihastunutta, menee yöunet ja kaikki. Seuraavaksi ruvetaan sydänystäville avautumaan... Voi että kun on kiva vähän siinä kehuskella! Tyttikset on ihan vihreenä kateudesta. Ou jee. Sitten tuleekin soitto tai tekstari ja voi voi... Elämä pilalla. Hitsi kun ei yhtään säälitä. Paitsi ne petetyt osapuolet. Tsemppiä selviytymiseen.

• no

onko tämä tarina tosi ? voiko tosiaan tälläisiä ihmisiä olla olemassa ,,,,,,huh huh.... ala arvoista käyttäytymistä tältä pettäjä naiselta jos vastaan tulis niin kivittäisin .........

• On tietoa

Tosi on.

• ??

Mitä tämän tarinan Roomeolle, eli sille miespuoliselle pettäjälle loppujen lopuksi kävi kun vaimo sai tietää?

• ...laiffii...

Toivottavasti vaimo näytti ovea, kuten toivon tälle valittajanaisellekin tapahtuneen. Elämä on...

• ??

Mitä tämän tarinan Roomeolle, eli sille miespuoliselle pettäjälle loppujen lopuksi kävi kun vaimo sai tietää?

• Romeo&Julia

Ketä se kiinnostaa? Ei minua ainakaan. Tämän ketjun alkajahan (varmaan se"Julia") täällä on valitellut pilalle mennyttä elämäänsä. Tuskin on Romeo Julian parvekkeen alla vonkumassa...

• vai niin

jep kyllä kiinostais sekin itä petetty vaimo teki soittamansa puhelun jälkeen ? pitikö miehensä ja uskoi kaiken "valheen " mitä oli tapahtunut.ja jatkoi yhteiselämää ......... ja onko pettäjä nainen jättänyt vieraan miehen rauhaan tai toisin päin. jotenki ihan uskomatonta tämä nykyajan elämä maataan ihan kenen kanssa vaan tuntematta huonoa omaatuntoa kotona olevaa puolisoa kohtaan huh huh

• oioioioioi

sinulla on kotkassa ihan h----- maine

• rengastettu

Kovin tuntuu olevan leväperäistä touhua, millään ei mitään väliä. Ja täällä tuntuvat nuo naispuoliset olevan varsinaisia metsästäjiä. Jos miehenä joskus haluaisin oluen tai kaksi ottaa jätkien kanssa rauhassa, niin ei kyllä onnistu. Heti on joku pirkko kyhnäämässä ja tekemässä itseään tykö. Ja kun sanot ettei kiinnosta niin saat kuulla kuinka ylpeä ja itseäs täynnä olet.

• Hallooo!!!

Kuulostaapa tutulta.Mies oli kavereittensa kanssa saunomassa. Lähtivät sitten vielä kaupunkiin. Eräässä kuppilassa ollessaan miestäni lähestyi naimisissa oleva hoitsu joka alkoi tarjoamaan itseään niin suoraan kuin sen nyt vaan voi tehdä! Tyrmistyksestä selvittyään mieheni lausui pari valittua ajatusta naisen käytöksestä. Sen jälkeen saikin kuulla olevansa ylpeä v**** runkkari, josta ei ole mihinkään. Herraisävarjele...jonkun VAIMO ja ÄITI ja käyttäytyy kuin pahemman luokan hutsu.Että tällaista menoa tässä kaupungissa.

• haisee

Tässä haiskahtaa sellainen Don Juan tyyppi, joka puhuu naiset pökerryksiin
      ja ennenkuin ehtivät mitään tajuta ollaan päällekkäin...tuollaisia on kotkassakin,
      naimisissa itsekin ja tulos hurjempi kuin Tiger Woodsilla....

• Tyydytetty

Itse puolisoni vieressä olleena olen kerran todistanut mitä härskeimmän iskuyrityksen kotkalaisessa kuppilassa. Siihen tiskille joku vosu tunki itsensä ja yritys oli niin törkeää että ihan oksetti...ja nauratti. Kyllä täytyy olla puutteessa tai todella epätoivoinen kun jopa vaimon vierestä yrittää petikaveria pokata. Säälittävää.

• Voivoivoivoivoi

Katos kun ne ei saa kotoa ukoltaan mitään huomiota tai ... ja lähtevät sitten liikenteeseen testauttamaan markkina-arvonsa. Ne on niin epätoivoisia, että iskevät kiinni ensimmäiseen kaksilahkeiseen jonka näkevät. Ei se haittaa niitä vaikka vaimo olis vieressä. Pakko saada, ihan kuten alkoholistinkin. Mutta hei, jotainhan on silloin tuollaisen naisen päässä sekä elämässä pielessä. Pahimmassa tapauksessa niistä saa hirveän riesan kun alkavat pommittaa puheluilla ja tekstareilla. Ja vielä pahempaa jos ne kuvittelevat syrjäyttävänsä sinut jalkovälinsä aukaisemalla. Kyllä siihen yhteiseloon vaaditaan muutakin kuin pelkkä alapää. Ps.Ilmoittamalla ihan keksityn nimen välttyy näiltä tekstaripommittajilta...

• Puuha Pete

Pahimpia on nämä ripustautujat jotka sitten ahdistelee kännykällä minkä ehtivät. Koska nähdään, onks kaikki ookoo ja sellaista. Sitten kun niitä käy säälistä vähän kiksauttamassa niin ne on jo eroamassa omasta ukostaan ja perustamassa uusioperhettä. Ollaan niin ihastunutta että menee ihan yöunet. Teitä käytetään vaan hyväksi, ettekä te onnettomat sitä tajua!

• jyväshyvä

näitä ripustautujia löytyy kyllä miehistäkin. tekstiviestiä laitetaan vielä vuosia aina
        kun piparinhimo iskee. ei mene millään jakeluun että EI on EI!

• Ulos!

Niinpä niin. Sit onkin kaikki mennyttä kun petetty vaimo kilauttaa toiselle petetylle osapuolelle. Elämä suorastaan pilalla... Viis siitä että on pilannut omalla toiminnallaan kahden perheen elämän, mutta että kehtaa siitä vielä julkisesti valittaa! Toivon koko sydämestäni, että ketjun aloittajan mies on älynnyt jättää tuollaisen vaimon.

• Hus hutsulle

Just näin! Jos et omalta ukolta huomiota tai muuta saa, niin älä hae sitä kenenkään toisen omaltakaan. Törkeää, itsekästä, raukkamaista, alhaista toimintaa, joka yleensä tuppaa putkahtamaan päivänvaloon juuri kun sitä vähiten osaisi odottaa. Hekuman aalloilta mulahdetaankin sitten syvälle mutavelliin. Nyyhki siinä sitten - ihan ilman sääliä!

• Älä valita!

Voi, voi "lyhyt onni" : olisin toiminut prikuulleen samalla tavalla kuin tämä petetty vaimokin. Kilauttanut kohtalotoverille, eli miehellesi. Mitä menetettävää minulla siinä olisi ollut? Olisin saanut jakaa aiheuttamasi tuskan saman kohtalon kokeneen kanssa. Toki pettämiseen tarvitaan aina kaksi, mutta mitä syytä minulla olisi ollut sinua suojella? Ei niin mitään. Ja miksei miehesi olisi pitänyt saada tietää, mitä olet tehnyt? Ja jos sinua nyt pidetään horona, niin sehän sinä olet! Ehkä sitten on syytä vaihtaa paikkakuntaa. Katsos, se oudosti sinua katseleva naapuri tien toiselta puolelta voi tietää kaiken. Ja moni muu. Joten sen kanssa sinun on vaan elettävä. Joko täällä tai sitten muualla.

• Utelias!

Kertokaa lisää,minäkin kiinnostuin.

• jo

niin onkohan tämän ketjun laittaja "tarhantäti" ?noin vuosi sitten tapahtui samanlainen tapahtume kyseisen naikkosen kanssa kiinne jäivät molemmat jotenkin tutun tuntuinen tarina ,saisko jatkoa tarinalle niin tietäisin onko kyse samasta mimmistä..... :(

• Justice!

Mikä siinä on että on ihan pakko ystävättärille avautua että pettää omaa miestään?Luulisi suun pysyvän tiukasti kiinni silloin kun kintut levälleen avaa, eikö? Onko siinä jotain kehuskelemisen arvoista että joku ukkomies käy kiksauttamassa silloin kun sitä itseään huvittaa ja sille sopii? Kyllähän tällainen "aina valmis" panopuu on säälittävä jos kuka. Ja tosi ystävänä kertoisin kyllä sille petetylle miehelle vaimonsa puuhista - kuka mies aisankannattajan leimaa itselleen haluaisi? Sen verran kohtaloon uskon, että paha saa aina palkkansa. Tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin.

• don juan

Eräs ukkomies on harrastanut tällaista toimintaa vuosia lukuisten naisten kanssa ja välillä jäänyt kiinnikin, mutta jostain syystä oma avioliitto vain jatkuu....tämän miehen kohdalla voi puhua Don Juan tyypistä joka haistaa
      epätoivon naisissa ja puhuu nämä pökerryksiin.

• Donna Julia

Yksi rouva taas ahdisteli ukkomiestä niin että oli melkein lähestymiskiellon paikka. Siinä voi puhua epätoivoisesta naisesta. Ei sitten tajunnut millään homman nimeä: fuckbuddy on vain fuckbuddy, eikä muuta.

• moraalipoliisi

ja tämä fuckbuddy ukkomies oli täysin syytön?! ihan ok käydä panemassa silloin kun huvittaa?!

• Donna Juulia
        moraalipoliisi kirjoitti:

ja tämä fuckbuddy ukkomies oli täysin syytön?! ihan ok käydä panemassa silloin kun huvittaa?!

Ei tietenkään syytön,muttei päässyt tästä fuckbuddysta eroon vaikka halusi. Daami kuvitteli suuren romanssin syntyneen, mutta miehelle oli kyse perinteisestä "paineiden" purkamisesta. Puhtaasti fyysistä johon ei tunteita liitetty. Siitä tuli ongelma kun nainen alkoi elätellä mielessään kaikenlaista. Opetus: käytä ammattilaista tilapäisiin paineiden purkauksiin, niin ei tule ongelmia.

• moraalipoliisi
        Donna Juulia kirjoitti:

Ei tietenkään syytön,muttei päässyt tästä fuckbuddysta eroon vaikka halusi. Daami kuvitteli suuren romanssin syntyneen, mutta miehelle oli kyse perinteisestä "paineiden" purkamisesta. Puhtaasti fyysistä johon ei tunteita liitetty. Siitä tuli ongelma kun nainen alkoi elätellä mielessään kaikenlaista. Opetus: käytä ammattilaista tilapäisiin paineiden purkauksiin, niin ei tule ongelmia.

jos paineiden poisto ei onnistu omassa avioliitossa, niin olisikohan siinä sitten jotain pielessä? siinä vaiheessa ollaan reiluja ja lähdetään kävelemään ja sitten vasta ruvetaan paneskelemaan ketä huvittaa.

• Don Julio
        moraalipoliisi kirjoitti:

jos paineiden poisto ei onnistu omassa avioliitossa, niin olisikohan siinä sitten jotain pielessä? siinä vaiheessa ollaan reiluja ja lähdetään kävelemään ja sitten vasta ruvetaan paneskelemaan ketä huvittaa.

Niin. Tämähän pätee molempiin osapuoliin kuten myös tämä ketjun aloittajaan joka täällä itkee kohtaloaan...Eikö niin?

• moraalipoliisi

Kyllä on ihmisillä jotka tällaista tekevät moraali löyhässä. sinkut paneskelkoot ketä tahtovat, mutta naimisissa olevat perheelliset ihmiset!! jotain on pahasti korvien välissä vialla!

• roviolle

ei ole ihminen näköjään vuosisatojen saatossa paljoa muuttunut.
        ennen olisi huono nainen kivitetty torilla kansan hurratessa.
        nykyään haukutaan keskustelupalstalla ja jos joku kommentissaan ei huuda
        HUORAA niin miinuksia tippuu heti.

• rvaTee
        roviolle kirjoitti:

ei ole ihminen näköjään vuosisatojen saatossa paljoa muuttunut.
        ennen olisi huono nainen kivitetty torilla kansan hurratessa.
        nykyään haukutaan keskustelupalstalla ja jos joku kommentissaan ei huuda
        HUORAA niin miinuksia tippuu heti.

No kertoo kyllä tämän ketjun alkajan äö:sta jotain kun tällaisessa foorumissa kehtaa ulista pilalle mennyttä elämäänsä!!! Että on pokkaa. Mutta onhan ollut pokkaa koipensakin levälleen aukoa joten seuraukset on kestettävä. Sorry vaan, hutsut!

• Äeppäläinen
        rvaTee kirjoitti:

No kertoo kyllä tämän ketjun alkajan äö:sta jotain kun tällaisessa foorumissa kehtaa ulista pilalle mennyttä elämäänsä!!! Että on pokkaa. Mutta onhan ollut pokkaa koipensakin levälleen aukoa joten seuraukset on kestettävä. Sorry vaan, hutsut!

Nimeommaan näin juuri. Eipä paljoa edes tyhjä humise sellasessa pääkopassa kun tuollaisia ajatuksia julki tuopi... Kun on tuommosen tien valinnut niin seuraamukset on sen mukaset.

• alapo ahtaajan pojan

Hei,

Kiitos, että olet tehnyt luontoa säästävän järkivalinnan ja rekisteröitynyt NetPosti-palveluun.
      Valitse sähköisten kirjeiden lähettäjät . . .
      Se onnistuu ’Omat tiedot ja lähettäjät > Kirjeiden lähettäjät’ -osiossa. Voit valita kerralla kaikki tai yksittäin ne yritykset ja yhteisöt, joilta haluaisit kirjeesi jatkossa sähköisesti. NetPostiin saapuneista kirjeistä saat tiedon sähköpostiisi ja/tai tekstiviestinä puhelimeesi.
      . . . jotta hyödyt palvelusta
      NetPostiin saat kirjeesi paperisia nopeammin ja pääset lukemaan niitä ajasta ja paikasta riippumatta, olitpa töissä, kotona tai matkoilla. Jo lähes 4 000 yritystä lähettää postinsa sähköisesti NetPostiin. Käyttäjänä hyödyt 7 vuoden maksuttomasta arkistosta, 7 000 lomakkeesta sekä 170 näköislehdestä.
      Käypä katsomassa oletko saanut postia NetPostiisi!
      Ystävällisin terveisin,

• tson vayne

niin, mutta missä asennossa, vai takaa päin?

• vai niin

kummankohan elämä tässä on pilalla sinun ,aviomiehesi vai vai tämän miehen vaimon ? kyllä olet niin typerä ihminen kun alat edes tollasia kirjottelemaan luulitko aavasi sääliä vai mitä ? äly hoi älä jätä vaikka sinut se on jo jättänyt

• SinäSinä

Ei nää minäminä -tyypit muista välitä. Kun vaan itsellä on kivaa, niin viis siitä vaikka loukataan niitä kaikkein läheisimpiä. Ja sitten ollaan muita syyttämässä kun tulee hankaluuksia. Hurraa, kun jäit kiinni!!! Se oli sulle ihan oikein. Hatunnosto petetylle vaimolle kun soitti miehelles.

• dippadui

Vain täys idiootti lähtee pettämään ja vielä idiootimpi kehtaa syyttää kiinnijäämisestään muita! Onkohan ne aivojen jämät valuneet alapäähän...?
      Hyväisäsentään, olet "kohtalosi" ansainnut.

• erere

voikohan viestin alullepanija kommentoida välillä vai pettikö rohkeus. oletko jo jättänyt toisen miehen ja sen perheen rauhaan ym ............. jatkuuko oma parisuhteesi vai oleko jo eronnut ,,,,,,, vai onko tullut lisää ukkomiehiä kuvioihin .....

• Tiedetään...

Vain tyhmä tulee tuomaan tuollaista tilitystä tälle palstalle, ei siihen rohkeutta tarvita. Jospa ukkonsa on laskenut että tulee liian kalliiksi laittaa petturivaimo kävelemään, niin siinä on ollut hyvä sauma niitata vaimo hellan ja nyrkin väliin. Silloin on syytä olla mielin kielin jos ei pikku kaksio Karhuvuoressa hirveesti houkuta. Jäisi vielä messualueen pihanlaittokin ihan kesken. Eikä kakkosautoakaan enää olisi...Sniif... Mutta mihin petturi tavoistaan pääsee? Horon leiman kun saat, niin sehän on ja pysyy.

• H.....h....t...

Ymmärrän lohdun hakemisen muualta.Tämä minun kokemani ei liity tähän tapaukseen.Koimme jotain aivan ihanaa,hellää,herkkää.Sellaista mitä emme saaneet kotona.Ne pienet hetket jotka sain kokea kanssasi olivat sellaisia, mitä moni ei voi kuvitellakkaan.Kaipaan aina sinua.H......hyvä ....t....

• Moraalipoliisi

On se käsittämätöntä jos oma liitto on niin huono, ettei tunne tulevansa tarpeeksi huomioiduksi, niin MIKSI IHMEESSÄ siinä pitää sitten pysyä ja ruveta halpamaiseksi!! Jos onni on jonkin toisen kanssa, niin sitten reilusti lusikat
        jakoon. Sen verta pitää olla selkärankaa, että on reilu kaikkia, myöss itseään kohtaan ja tehdä asiat selviksi ennenkuin rupeaa vehtaamaan muiden kanssa.

• voihan pyörrytys

No voi herran pyssyt, mikä idiootti. Tottakai vieraan kanssa voi muhinoida ihanasti, ei paina laskut eikä lasten jutut. On vain pelkät himot. Mutta Ha ha t....muistatko että aivan samanlaista oli kumppanisikin kanssa silloin alussa. Aika vain tekee arjen kanssa muutoksen suhteisiin ja ihanuuden kokemukseen. Ota saakeli joku vapaa ihminen tuohon, ettet tuhoa jonkun kenties useammankin perheen elämää himojesi takia. Vai etkö saa sellaista?

• h...h.....t......

kaipaan sinua aina voi voi H....h.....t..... sinä ja sinun hellät hetket voi v....u oisit antanut niitä helliä hetkiä kotona etkä toisen naisen miehelle. miehen koton vaimo ja pari lasta ja koti asiat kunnossa ja sinä menit tohon lankaan ,,,,,,,,,,,,
        kyl te muijat olette ihan pihalla ja myös ukot jotka lankeatte tälläsiin :):)

• En ymmärrä

Miksi olit antanut tilanteesi päästä sellaiseksi, ettet enää sitä kotoa saanut??? Itsekkäästi toimittu kun päätit hakea sitä "ihanaa, herkkää ja hellää" pettämällä omaa miestäsi. Miksi et tehnyt työtä suhteenne eteen jotta olisit saanut sitä omalta mieheltäsi? HALOO!!!

• oijoijoivoivoivoi

Kenenpä elämään se arki ei ensi huuman jälkeen tupsahtaisi? Sen ihanan, herkän ja hellän eteen on tehtävä työtä. Ei törkeämpää tekoa ole kuin lähteä hakemaan niitä onnentunteita(?) pettämällä omaa puolisoa! Äärettömän itsekästä toimintaa. Siinä samalla tuhotaan kahden perheen elämä. Kallis hinta parille hekuman hetkelle, eikö? Olisit aukaissut suusi keskustelulle ennemmin kuin jalkovälisi...

• Ihan itkettää kuule!

Olet horo, vosu,tyrkky, helppo, panopuu, fuckbuddy, hutsu... Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Muuksi sinusta ei ole, eikä sinusta muuta enää tule. Et kai tosissaan kuvitellut että sinusta jotain muuta tulisi? Hah hah haa!!!!!!!!!!!!!!!

• naurua piisaa

ONHAN se mahdollista, että joku OIKEESTI kuvittelee ALAPÄÄLLÄÄN valloittavansa varatun miehen sydämen pysyvästi...Mutta eikö se jo kerrokin kaiken? Hih hii...

• Järki hoi!

On se mahdollista...Kun yläpäässä ei ole mitään ja ainoa toimiva värkki on alapää, niin äkkiäkös sillä luulee aidon ihmissuhteen rakentavansa. Säälittävintä on kun siihen itse alkaa tosissaan uskoa. Eiköhän oikeaan ja kestävään suhteeseen tarvita hieman muita ominaisuuksia, jotka löytyvät muualta kuin haarojen välistä!

• Tosi on

Juuri näin. Kyllä kestävä suhde rakennetaan ihan muilla avuilla kuin mitä alapäästä löytyy. Nämä kakkosvosut ovat hyväksikäytettyjä ja surullista on jos eivät sitä itse tajua. Sinua kiksautetaan just silloin kun sille miehelle sopii. Ilmeisesti ketjun alkaja luuli sänkytempuilla saavansa uuden miehen itselleen, mutta voi kun pääsi käry käymään... No, sinut olisi lempattu joka tapauksessa jossain vaiheessa.

• moraalipoliisi

monasti on että näillä miehillä on kakkosvosu, kolmosvosu ja jopa nelosvosu
        samanaikaisesti ja kaikille sama laulu kuinka erikoisen hurmaavia nämä
        ovat. Raukat eivät tajua tulevansa rumaasti hyväksikäytetyksi, ei muuta.

• Olet säälittävä

Tiedämpä yhden kärähtäneen vosun heittäytyneen sen verran tyhmänrohkeaksi että esim. kaupassa alkoi pörrätä miehen ja tämän perheen ympärillä. Vaimo ei tiennyt miltä vosu näytti, mutta miehensä oli luvannut ilmoittaa jos joskus törmäävät. No nyt tietää. Mitähän silläkin tempulla yritti todistella, ei muuta kuin oman tyhmyytensä. Mikä los idiootti!

• Mee hoitoon

No just. Tuollaisella ei ole yläpäässä mitään ja sekin vähä mitä löytyy on pahasti vinksahtanut! Sai varmaan jotain kicksejä pörräilystään sen perheen ympärillä. Eikö riitä se paha, mitä on perheelle tehnyt ? No, oman tyhmyytensä todisti tuollaisella tempulla, ei muuta.Säälittävää kertakaikkiaan.

• Niin tyhmää

OMG... Ei voi olla totta! Mikä tyhjäpää... Itsensä munasi pahemman kerran tuollaisella liikkeellä. Voiko tuollaiselta hutsulta mitään muuta odottaakaan. Ei varmaan ymmärrä edes hävetä. Kyllä olisin vastaavassa tilanteessa luikkinut muualle kiireen vilkkaa. Huh huh, mikä ääliö!

• Älä sure

Mitä ihmettä!!!!!!!!
      ei se järvi soutamalla kulu...
      Musta sukkaisuus on pikku munaisten ja lätty tissisten hommaa.
      Pidä tavarajaossa niin kauan kun kysuntää riittää.
      ei sitten vanhana kaduta.

• kieli poliisi

kannattaisi harjoitella yhdys sanoja....

• Jakelen vain yhdelle

Taidat olla samanlainen tyhjäpää kuin tämän ketjun aloittaja.

• heipähei!

Käyppä petetty vaimo seuraavan kerran esittäytymässä, varsinkin jos se horo on ukkonsa kanssa kaupassa...Toi oli ala-arvoinen temppu, joka vaan näyttää ettei pääkopasta mitään löydy. Toivon mukaan sinä olet sellasen yläpuolella.

• Morjens...

Voi hyvät hyssykät! Siis että menee pyörimään perheen ympärille jossain kaupassa... Joko täysi idiootti tai vakavasti muuten luonnehäiriöinen. Täysipäinen lähtisi muualle kiireen vilkkaa eikä jäisi toisten kauppareissua häiriköimään. Säälittävän epätoivoisen ala-arvoista puuhaa. On tainnut viimeinenkin järjenhippu nupista hävitä. Kertoo kyllä kyseisen ihmisen tasosta jotain...

• aaaa-pu-va!

Mistä näitä tyhjäpäitä oikein piisaa??? Eikö mitään liiku päässä kun tuolla lailla toimitaan? Eikö mikään ole enää näille ihmisille pyhää? Jos tuollainen ihminen on äiti, niin millaisia mahtaa lapsistaan kasvaa... En halua edes tietää. Äiti makaa vieraan miehen kanssa ja itkee täällä kohtaloaan. Sitten joku daami seurailee perhettä kaupassa. Voi hyvä isä sentään mitä järjenjättiläisiä tässä kaupungissa asuu...

• No

voi voi ja byhyy...
      Ei se järvi soutamalla kulu.

• Noh...

tuosta ei voi kuin vetää johtopäätöksen, että olet itse vieraissa loikkiva perheenäiti tai perheenäitejä kaatava ukkomies. Kumpi lienetkin, yhtä säälittävä olet. Byhyy...

• Mutsis on...

No nimeommaa juuri näin! Mutta eihän tuollainen tyhjäpää YMMÄRRÄ edes hävetä kun on tuolla lailla mennyt kiehnäämään ympärille kesken toisten kauppareissun... Siis yrittäkäämme ymmärtää että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Pätee varmasti tässäkin tilanteessa. Ala-arvoista silti.

• Et äitiäs valinnut

Voi sitä lasta joka äidikseen tuollaisen hutsun on saanut... Et tule kummosia eväitä elämääsi äidiltäsi saamaan.

• Tyhjä humisee

Jepulis. Tämä äippä neuvoo lastaan: jos et sitten puolisolta saa, mene vieraisiin. Jos jäät kiinni, syytä toista osapuolta tai sen vaimoa. Rupea sitten häiriköimään perhettä vaikka kauppareissuilla... Niin sitä pitää, tyhjäpää!

• voe voe!

Tuollasen eukon lapsista tulee pettureita takuuvarmasti, malli kotoa saatu. Mistään teoista ei oteta vastuuta ja kaikki syydetään muiden syyksi. Haiskahtaa vakavalta persoonallisuushäiriöltä.

• moraalioppia sulle

No jos on vaatimattomat antimet äidin päässä ja tuohon malliin toimii, niin voiko lapselta kovin kummosta odottaa...?

• Järrrrkyttävää...

Jos tuollaiselta äidiltä saa moraalioppia, niin huhhuh... Ei auta kuin toivoa että mies on tehnyt ainoan oikean ratkaisun eli näyttänyt ovea. Ja onnistunut saamaan huoltajuuden itselleen. Kuka jättäisi lapsensa huorintekijän kasvatettavaksi???

• aaaaamen

Se joka rikkoo avioliiton lupauksia vastaan, on huorintekijä aina. Piste.

• ohoooooooo

jopas jotain ............. voisko viestin aloittaja kommentoida jotenkin tai tämä mies puolinen pettäjä

• IH IH IH

Jos on ollut niin stupido että tuollaista alkaa täällä valittaa niin toivottavasti edes ÄLYää olla kommentoimatta. Jösses!!!!!!!!!!!!!!!!!

• eiiiiiiiiiiii

tietääkö kukaan mistä päin kotkaa nämä kyseiset henkilöt ovat ?

• Joopa joo

Varmaan sun naapurissa kun noin kiinnostaa.

• säälittävää

Voihan se olla että kyseinen kauppahäirikkö oikein päivysti tilaisuutta että olis päässyt taas juttusille miehen kanssa. Vähän tarjonnu itteään taas... Itsensä munasi ja nolasi pahemman kerran. Voi, voi.

• Onni & Hene

Epätoivoisen ihmisen touhuja. Osoittaa hyvin kyseisen ihmisen älykkyyden. Voi miten onnetonta. Näitä immeisiä jotka luulee että antavalla alapäällä saa mitä tahansa. Saahan sillä ainakin huoran maineen. Meriitti sekin...

• Kokeiltu on

Ota seuraavalla kerralla luuri käteen. Pistä viesti sen miehelle (jos sellanen vielä löytyy), että muijas stalkkaa ja häiriköi edelleen. Johan alkaa tapahtua!

• Kannatan

Aijai...Siinä vois sen mamman armonaika käydä vähiin sen jälkeen. Esitäytetyt eropaperit uudestaan esiin.

• Jotain tolkkua

Onhan kaupassa usein vartijat, joten niille ilmoitus häiriköstä heti. Kyllä ne tuollaisen eukon hoitelevat!!!

• Oijoijoivoivoivoi

Niin ja jos vielä ilmotat sen miehelle, niin etteköhän saa olla jatkossa rauhassa ostoksilla. Aivan käsittämätöntä touhua... Mites se menee, jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia!

• Onks järkee vai ei?

Voi elämän kevät mitä touhua! Eukkohan on täysi hullu... Tuollaiselle vainoamiselle piste välittömästi. Jos muuten niin poliisin kautta.

• Tyhjä kaikuu...

Eipä vaikuta täyspäisen touhulta. Tosin näitten piparin jakajien päät nyt ei tunnetusti ole kovin älyllä kuormitettuja.

• So true

Osuit naulan kantaan!

• Toimii!!!!!!!!!!!!

Jos joku horo ilmestyy häiriköimään kauppareissua niin kovalla äänellä vaan: Mitä meitä seuraat (nimi), lopeta toi vainoaminen!!! Tai jotakin vastaavaa. Eiköhän eukko häviä takavasemmalle.

• huh huh

Siis kun olet joku ex-pano, niin ota se vähänen järki kätees ja mieti... JA anna jatkossa toisten hoitaa kauppareissunsa ilman sun säälittävää seurailua. Älä tee ittestäs enemmän hölmöä kuin mitä jo olet.

• moraalipoliisi

Olen seurannut tät'ä ketjua ja on mielenkiintoista kuinka tämä naispuolinen osapuoli, jonka toimia en MITENKÄÄN puolustele. Tuomitsen kyseisenlaisen toiminnan rankasti ja mielestäni tuollainen osoittaa täydellistä arvostelukyvyn puutetta, selkärangattomuutta ja halpamaisuutta, saa yksin kaiken ryöpytyksen osakseen ja tuo miespuolinen pettäjäosapuoli ei saa minkäämlaista arvostelua osakseen. Ei se mieskään varmaan ole täysin viaton tässä draamassa.

• Just... ice

Seurattu on täälläkin.Johtuiskohan siitä että tämä naispuolinen pettäjä aloitti ketjun surkuttelemalla OMAA kohtaloaan täällä... Eikä tuossa yhdessä viestissä mainittu kauppahäirikkö todellakaan ollut se petturimies vaan se nainen.Kaikkiin tällaisiin draamoihin tarvitaan kaksi, MUTTA tuskin se petturimies menisi toisten kauppareissua häiriköimään. Joten siinä mielessä ovat ryöpytyksensä ansainneet. Ja hei, se joka täällä tilittää kohtaloaan saa varautua mielestäni kaikenlaiseen kommentointiin." Viisaampi" vaikenee aina.

• Aivotonta

No ei kellekään muulle kun jollekin exfuckbuddylle voi välähtää (?) mieleen mennä kurvailemaan lähituntumaan kauppareissulla. Haloo! Kukaan mies ei alentuisi tommoseen.

• Think if you can

Jepjep, samaa mieltä. Vain tosi katkera exvosu voi saada tuollaisen "väläyksen".

• pettäjän tie

voi tätä surun päivää,joudun viettämään pääsiäistä ilman miestäni.

eikä mökille pääse kun mies viettää siellä uuden ystävätteränsä kanssa pääsiäistä,ja mieheni tuntien myöskin erittäin rikasta muna juhlaa.

sitä sain mitä pyysin,ja menetin enenmän kuin uskoinkaan,jälkeenpäin on hyvä olla jälkiviisautta.

• Byhyy

Voi voi.Sitä saa mitä tilaa...

• saa mitä tilaa

Hei elämä pilalla!
      Olisin vilpittömästi halunnut kuulla, mitä sinulle yli 2 kuukauden päästä kuuluu? Oletko päässyt yhteen jo unelmamiehesi kanssa?

• Näillä mennään

Enpä päässyt. Minut lempattiin saman tien kun homma tuli ilmi. Oli vaan saamattomuuttaan antanut homman jatkua. Olin ollut pelkkä pano, en muuta. Itse kuvittelin liikoja ja minähän sitä miestä pommitin viesteillä ja puheluilla.Olis pitänyt tajuta aikaisemmin. Nyt kotona vahdittaan joka asiaa. Moni on ollut aidosti vahingoniloinen kun jäin kiinni. En voi ymmärtää tuollaista asennetta. Sen vaimo pilas mun elämän.

• moraalipoliisi

Miten sen miehen liitolle kävi? vai onko tuollainen panomiehenä oleminen sille
        jo entuudestaan tuttua puuhaa ja vaimo katsoo sormien läpi?

• Herää pahvi!

No herraisäsentään, et kait oikeesti kuvitellut että sinusta jotain muuta tulisi? Jösses mikä järjen jättiläinen... Ja vieläkin sitkeesti sitä mieltä että petetty vaimo on SINUN elämäsi pilannut! Anna mun kaikki kestää. Sitä sait mitä tilasit. Ihme ukko sulla kun sua vielä katselee saman katon alla.

• 10

Pitikö sun miehesi sut kaikesta huolimatta?? Toki se vahtii, koska tarvitsee vahvistusta siihen, että olet muuttunut. Se ei ole mitään mustasukkaisuutta vaan tervettä järkeä. Monta kertaa kuulee puolisoita haukuttavan, että he ovat mustasukkaisia ja kyttäävät kaikkea, mutta jos toinen on ollut petollinen, erittäinkin, se on aivan luonnollista, suorastaan välttämätöntä. Arvosta omaa miestäsi, ja olen hänen arvoisensa.

• åååååååååååååååååååå

no kaikki on varmaan talunnut että että sen vaimo on pilannut sinun elämän . mut oletkohan tehnyt itse mitään väärin tai pilannu kenenkään elämää minusta alkaa tuntua että olet mielisairas tai muuten häiriintynyt..............

• ääääääääääääääääää

onko tämän oikean vaimon mielen pahoittaminen sinulle ihan yks hailee juttu ? kunhan sinun elämääsi ei pilata mut sinä voit tehdä sen toisille ........ ei tollasia ihmisiä voi olla olemassakaan ja vielä parkuu täällä kohtaloaan voi voi tyttö pieni kävisitkö lääkärissä niin he kyllä keksivät jonkun hoito keinon sinulle.

• ...166

Ei tuollaisille ihmisille ole hoitokeinoja. Ja sit viel joku onneton kauppahäirikkö kruunaa kaiken... Jestas mitä touhua!!! Olisi kiva tietää kuinka moni hutsu on pettämällä omaa miestään ja rikkomalla siinä samalla pari perhettä saanut aikaan pysyvän, hyvän ja aidon ihmissuhteen sen petturimiehen kanssa? Taitaa olla aika harvinaista että kaksi sellaista idioottia lopulta päätyisi loppuelämäkseen yhteen... Vaikka sanotaankin että vakka kantensa valitsee! Kyllä jotkut on sitten hölmöjä.

• ....................

näin on .jos on valmis pettämään omaa puolisoaan niin varmaan pettää vielä sitäkin kenen kanssa on pettänyt edelistä kumppaniaan...........

• TRY me!

Joopa joo. Todennäköisyys kahden petturin uudisliiton onnistumiselle on aika olematon, miksiköhän? Johan se että tällä palstalla tilittää tuollaista kertoo aika paljon. Siis siitä vähästä mitä pääkoppaan on suotu...

• Elämä on

Niin on. Suorastaan tilastollinen mahdottomuus. Ihan yhtä mitätön kuin tämän ketjun aloittajadaamin pään sisältö. Pelkällä alapäällä kun ei tässä maailmassa valitettavasti pitkään pärjää...

• Hanki elämä!

Ei pärjää ei. Eli ei tarvitse ihmetellä että tämä panopuu vieläkin kommentoi pilalle mennyttä elämäänsä. Oh my God...

• Rispektiä pliis...

Kunpa jokainen pitäisi mielessään papin edessä antamat lupauksensa, kymmenen käskyä sekä tekisi töitä avioliittonsa eteen. Silloin tällaiset karmeat painajaistarinat jäisivät toteutumatta. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?!?

• Sivusta katsellut

Se on tämä minäminäminä -maailma jossa ihmiset elää. Muista viis kunhan itsellä on kivaa huolimatta siitä keitä siinä samalla loukataan. Kivasti sujuu siis kun ukko häipyy aamulla töihin ja voin lähteä paneskelemaan vieraisiin. Pääasia kun mulla on kivaa, eikö? Omatunto ja moraali, mitä ne on...?!?

• 00000000000000000000

tai vastaavasti oma vaimo töissä ja mies ravintolassa iskemässä juuri tollaisia naisia kun ketjun aloittaja......... jotenkin tuntuu tämä juttu kyllä tutulta ettei vaan olisi kolkkalan tyttö tämän jutun takana...:(

• Elli_K

Elämäsi on pilalla, koska petit miestäsi? Tai koska jäit siitä kiinni?? Voi ei! Oisitko mielestäsi ansainnu jonku palkinnon tms..?

• Äideistä parhain?

Näin äitienpäivän alla olet varmaan mielestäsi ansainnut onnittelut lapseltasi...

• hylkääjä

oikein hyvää åitienpäivää myös minulta joka pilasi elämäsi mutta paransin myös omaa elämänlaatuani ,,,,

• lmiantaha/petetty

Voi V... mitä Paskaa... Olen se nainen joka soitti miehelle... jameillä ei ole lapsia...

• Gptjgpt

Horo

• Kesää kohti

Taitaa olla useampi uskoton vaimo liikkeellä, joihin alkamani ketju on mätsännyt. En toki ajatellutkaan olevani ainoa tässä kaupungissa. Tsemppiä siskot! Ei me niin kamalia ihmisiä olla.

• qsawa

Ai ette vai... Hyvä luoja miten joku voi tuollaista edes väittää! Olette itsekkäitä, toisista piittaamattomia, moraalittomia, pahimman luokan narsisteja. Pääasia että teillä itsellä on kivaa, eikö? Hinnalla millä hyvänsä. Vielä se kolahtaa omaan nilkkaan...

• Sinetti murtuu

Niinpä niin. Harva näistä vosuista pystyy olemaan kertomatta vaikkapa ns. bestiksille. Ihan suorastaan muodikasta uskoutua jollekin että pettää omaa miestään jonkun toisen aviomiehen kanssa... Siinä vaiheessa on sitten peli menetetty, jos ei käry muuten käy. Nämä uskotut kun eivät pysty koskaan olemaan hiljaa.

• Pohjasakkaa

Uuuupz... Kyllä sen uskotun ystävänkin (?) alkaa tehdä mieli vihjaista hieman jotakin, sitten kerrotaan vähän enemmän ja vot - kaikki tietää että paras tyttiskamu pettää ukkoaan. Niin se vaan on. Jos omaan tuttavapiiriini kuuluisi tuollainen olento kuin tämän ketjun aloittaja, niin marssisin itse suoraa päätä hänen miehelleen kertomaan. Ei mitään armoa pettureille! Ovat ihan itse elämänsä pilanneet omilla itsekkäillä valinnoillaan.

• Hoida itses...

Juuri näin se on. Samalla kun pettää, ottaa myös tietoiset riskit kiinnijäämisestä ja puheiden kohteena olemisesta. Ja jos kiinni jäätyään kehtaa vielä valittaa "pilatusta elämästään" tai mennä jopa kaupassa häiriköimään, on syytä hakea ammattiapua. Todella säälittävää touhua.

• Observerointia

Niinpä niinpä niin... Ei siinä auta mennä muita syyttelemään jos on itse mogannut pahemman kerran. Kyllä sitä on kiltisti katsottava peiliin ja etsittävä se syypää ihan lähietäisyydeltä. Mutta mikä näitä misuja oikein vaivaa kun kaikki ollaan syytämässä muiden viaksi eikä itsestä löydy mitään vikaa?????? Huolestuttavaa omanapakeskeisyyttä, todella huolestuttavaa. Ja tällainen kauppahäiriköinti - voi hyvä luoja!!! Siinä ei pääkopassa ole liikkunut yhtään mitään.

• rakkaus on upeeta

Hahaa, tilanne on tällä hetkellä sangen hyvä. Jatkoin tapaamista rakkaani kanssa ja vaimonsa sai taas tietää (onneksi, avitin vähän asiassa). Nyt alan olemaan aika vahvoilla. Hänen perheessään on piru irti.
      Luulen, että aika pian saamme jatkaa loppuelämäämme yhdessä. Niin paljon hän inhoaa vaimonsa epäilyjä ja vihjauksia. Soittaa ja haluaa tapaamisia ja tulee lohduttautumaan useasti, koska ei kestä tilannetta kotona. Toisaalta ymmärrän hyvin. Hieman on eroa vaimonsa ja minun välillä niin käyttäytymisessä kuin ulkonäössäkin.

• Aaaamen

Onnea! Kahden pettäjän liitto tulee onnistumaan varmasti. Suhteen pohjana kun teillä kahdella on ehdoton luottamus ja uskollisuus... Hahhahhaa!

• Mahtavaa hei...

Juuri näin. Siinä voivat nuo kaksi aloittaa ihan "puhtaalta" pöydältä. Kerran petturi, aina petturi.Kyllä rakkaus tuolta pohjalta mahtaa olla todella aitoa ja upeeta! OMG...

• Iiiisoveli

Kylillä puhutaan että "elämä pilalla" olis taas back in business. Uutta kalaa haaviin kun jaksoi vähän aikaa olla kotosalla miehen ja jälkikasvun kanssa. Alkoi piparinleipominen kotona kyllästyttää ja oli aika taas avata jakelukanavat... Ja ukkonsa ei taaskaan tiedä mittään. Voi voi.

• Huh huh huh...

Jotakin on pahasti pilalla tuollaisen ihmisen pääkopassa. Jos miehensä on aiemmat syrjähypyt antanut anteeksi, niin että vielä kehtaa!!!!! Ei voi kun toivoa, että mies vihdoin viimein älyää hankkiutua tuollaisesta vaimosta eroon. Maksoi mitä maksoi, vaikka menis talot, mökit sun muut. Onko sen arvoista? Kerranhan täällä vaan eletään. Eikö olisi kiva elää se jonkun sellaisen kanssa joka oikeesti kunnioittaa toista?!?

• onneks mää on hyvä

Kaikki tuntuu olevan niin puhtoisia ja viattomia ihmisiä, että mistä hitosta ne vosut niitä ukkomiehiä sitten löytää?
      En ole puolesta enkä vastaan, jokainen tehköön elämällään mitä lystää, mutta jotenkin on naurettavaa tämä keuhkoaminen täällä.
      Yksi pilaa elämänsa viinalla, toinen huumeilla, kolmas ei pysty elämään parisuhteessa, neljäs nalkuttaa ukkonsa/akkansa pihalle... antakaa olla. Pitäkää huolta omista parisuhteistanne ja jättäkää jo ne naapurin sitikat ja rouvat rauhaan.

Uskomatonta kyttääjäporukkaa Kotkassa!!!

• Anonyymi

9 vuotta naimisissa uuden kanssa. Hyvä, että kärysin.

• Anonyymi

Nyt he ovat onnellisia, tiedän sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe