Vinkkejä autioista paikoista kaivataan!

eleenas

Kaipailen vinkkejä, mieluiten suhteellisen tarkkoja ohjeita, erilaisista autioista paikoista Kymenlaakson alueelta, kaikki käy: mummonmökin, tehtaat ja kaikenlaiset muut rakennukset. Tarkoitus olisi tehdä
kuvausreissu alueelle, joten vinkit kohteista olisivat enemmän kuin tervetulleita!

7

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sahuriririr

      Hallan vanha saha kotkassa. VT7 moottoritieltä sunilan rampista ylös ja kohti sunilaa. Tätä tietä jatketaan eteenpäin kunnes vasemmalla puolella tulee Hallan satama alue. Hieman eteenpäin vielä ja oikealla näkyy puiden takaa tiilinen piippu. Piipun juurella on vanha huonokuntoinen tehdas. Taka kautta sinne pääsee sisälle.

    • 'harrastaja

      Noista paikoista ei liian vapaasti pitäisi antaa tarkkoja tietoja miten sattuu. Nämä ohjeet kun johdattaa useimmiten vandaalit noihin paikkoihin. Itse olen "alan" harrastaja eli kuvailen noita kohteita ja kohteissa. Vain muutama sellainen paikka vielä tuntuu löytyvän joissa vandaalit ei ole ehtineet käydä.
      Jos aiheen aloittaja haluaa tutustua, voitanee muutaman henkilön kanssa lähteä vaikka porukalla käymään muutamissa paikoissa jotka tiedossa. Jätä yht.tiedot, esim anonyymi sähköposti (luo vaikka uusi niin ei varsinainen osoitteesi täyty roskalla jota tän palstan kautta tullee kuitenkin). Jos lähdet ensin esim kahville jotta saadaan kuva luotettavuudestasi niin reissailu näillämain onnistuisi!!?

      t. M

      • eleenas

        Moi, oikeassa olet! Olen yrittänyt kysellä suoraan harrastajilta esim. erinäisten sivustojen kautta, mutta ihmiset ovat olleet varsin nihkeitä kertomaan paikoista, ymmärrettävistä syistä tietenkin. Olen harrastanut Urban Explorationia jonkin verran ja lähinnä ulkomailla, siksi nyt juuri kaipaisin näitä kotimaan vinkkejä.
        Jos haluat mitenkään auttaa minua, niin laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos!


    • salla.

      Älkää antako vinkkejä mistään paikoista ! Ei toisten omaisuuteen saa tunkeutua luvatta. Varastavat ja tuhoavat paikkoja nämä paikan hakijat. Aina saa luvan jos todella rehellinen henkilö on kyseessä. Toivottavasti poliisit seuraavat tätäkin aihetta....

    • K,,o

      Kyllä on mukavuudenhaluinen roisto, kun ei viitsi paukkupakkasilla hoitaa "tiedustelua" omatoimisesti. Tarvittavaa röyhkeyttä tuntuu piisaavan, mutta vielä sinulla on pitkä matka kuljettavana päästäksesi Kepulaisten tasolle.

      • Talo autio.

        Etsi autiotalosi itse. Kyllä on maalima männy valmiiksi.


    • Etsimällä löytää

      Täällä ei tuollaisia vinkkejä sovi jaella, nykyajan vapaankasvatuksen vajaaälyiset herranlahjat menevät hajottamaan ja tuhomaan tuollaiset kohteet enerkiajuoma höyryissä. Sinä voit olla yksi heistä. Ensin siellä ryypätään, vedetään huumeita ja naidaan, sitten hajotetaan ja poltetaan jotta saadaan itsetuntoa kohotettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe