En kestä pällinaamaani

gadsfdgdasfsdgasdf

Tuntuu että kasvot senkun pyöristyvät ja pällistyvät, tulevat äitini näköisiksi vuosi vuodelta. Olen nyt 22-vuotias. Jossain kuvissa onnistun näyttämään nätiltä mutta suurimmassa osassa valokuvista naamani on melko ruma! Pienet silmät, pyöreät kasvot (ennen luulin että ne ovat kapeat kun olen aina niin hoikkakin ollut), kertakaikkiaan typerän näköinen naama! Usein sitä peilistä katsoessaan luulee itseään nätiksi lähtiessään ulos mutta totuus paljastuu kun joku on juhlissa ottanut kuvan ja siellä taas se pallinaama pällistelee.

On minussa muitakin vikoja. Esim. luonne. Hiljainen ja mitäänsanomaton. En vain keksi puhuttavaa ihmisten kanssa, eivätkä he minun. Lähtevät sitten pois. Olen yksinäinen.

Ainut hyvä piirre on varmaan perseeni. Vaihtaisin sen mieluummin kauniiseen naamaan. Ehkä silloin poikaystäväkin löytyisi eikä pelkästään gigoloita baarista.

En pidä itsestäni! :(

2

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdfsdgsdfsgagsdf

      Päätin nyt miettiä niitä hyviäkin puolia itsessäni. Mutta toisaalta, kaikki on suhteellista. Miten voin sanoa esim.olevani hyvin koulutettu kun on niitä korkeampikoulutettujakin? Miten voin sanoa olevani hyväkroppainen kun on niitä vieläkin parempia?

      Kun mietin hyviä puoliani, tulee automaattisesti mietittyä niitä hyviä puolia mitä HALUAISI itsellään olevan, mitä itse arvostaa. Eli: olen ihan nätti ja mukava (mutta olenko kuitenkaan, koska kaikki on suhteellista ja on niitä vieläkin nätempiä ja mukavempia ihmisiä, voinko siis tällöin luokitella tätä hyväksi piirteekseni?). Asiat missä oikeasti olen hyvä, on esimerkiksi nopea kirjoitustaito tietokoneella ja Suomi24:n keskustelujen ulkoamuistaminen, mutta mitä iloa näistä piirteistä on? Hah...

      Joten, vähän vaikea sanoa niitä hyviä puoliaan. Ymmärtääkö kukaan pointtiani?

    • Söpöläinen

      Yksi maailman vaikeimmista asioista on itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on. Olet loistoesimerkki. Koetapa sillä tavalla kuin minäkin; unohda itsesi, lakkaa pyörimästä oman navan ympärillä ja suuntaudu ulospäin, hoksaa, huomaa ja elä huomioiden, mitä muille, muiden elämään kuuluu ja mitä siellä tapahtuu.

      Opettele ajattelemaan, miltä tuosta toisesta tuntuu sen sijaan, että ajattelet, miltä minusta tuntuu. Opettele kuvittelemaan, millainen jonkun toisen ihmisen elämänkohtalo on, millainen hänen elämänsä on ollut ja millaiseksi ihmiseksi hän on tullut sen myötä.

      Valokuvat eivät tee oikeutta kaikkien ihmisten piirteille, pyöreät posket, pikkuinen suu ja nenännypykkä ovat juuri sellaiset, joista kuva ei onnistu kuin ammattivalokuvaajan silmillä katsottuna, hän löytää sen juuri oikean kulman, josta katsella ja ikuistaa. Jos haluat nähdä itsesi mahdollisimman 'täydellisenä', käy valokuvausliikkeessä vaikka eihän sekään elämää autuaaksi tee. Itsekin olen aina surrut sitä, että vaihtopäitä ei ole olemassa :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe