Vaikea valinta

Tavis-Rellu

Kumman ostaisin käyttöautoksi: ykköskorisen farmari-Lagunan vai ykköskorisen farmari-Meganen? Ja jos en sittenkään ole varma, niin ostaisiko Renault 19:n?

8

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12345678asdfghjkl

      Rellu 19, varma valinta, löytyy hyväkuntosia yksilöitä halvalla, osta vanhaa vuosimallia, katsastettu ja johon tehty jakopääremppa hiljattain ja korissa ei reikiä niin kyllä se siitä!

    • frangröbbä

      jospa unohtaisit rellun ja ostaisit auton vaikkapa foortin tai japsin

      • osta`

        voortti, jos haluat että autosi ruostuu ja niillä riisikippo-japskeilla ei kukaan halua ajaa


    • Hiivatmees

      Loppupään 19 on varmasti oiva valinta, ikää vaan noilla rupeaa olemaan ihan riittävästi.Tosin 19:sia tuntuu olevan tarjolla väliin ihan todella vähän ajettuja yksilöitä. Itse kallistuisin ykköskorin Lagunaan, niitähän saa jopa samalla rahalla kuin 1- Meganea.Vakuutukset ja varaosat mahtaa olla hieman kalliimmat, mutta, ajettavuus,kyyti ja tyyli ajaa kevyesti ykkös-Meganen ohi. Ja käsittääkseni Laguna on paremman laatuinen..tuo 1-korisen Meganen farkkuversiohan Turkissa valmistettu, ja sellaista pientä hutilointia tuntuu niissä olevan ( muihin korimalleihin verrattuna. Mutta kyllä se ihan ok auto on muuten.

      • dfdfsssfgggggggggggg

        Vai että turkissa voi hyi helevetti. missä muuten noi lagunat on tehty?


      • Jooo... siellä tehdä
        dfdfsssfgggggggggggg kirjoitti:

        Vai että turkissa voi hyi helevetti. missä muuten noi lagunat on tehty?

        Jooo... siellä tehdään missä Toyotatkin.


    • Halvalla hyvää???

      Mieluiten 99-01 laguna noita saa edullisesti ja parempi ajaa.
      Tietenkin on mietittävä tilan tarve ja millaiseen käyttöön tulee?

      Mutta kannattaa selvittä auton huolto/korjaus historiaa parilta viimeiseltä vuodelta.
      Itse ostin 2 autoksi tuollaisen ja paljon oli kuitteja mukana tehdyistä korjauksista.

    • 15+6

      Laguna ehdottomasti, itellä -98 laguna break. Kaikkihan lagua haukkuu mutta omassa ei ole ollut ikinä mitään vikaa, mittarissakin kuitenkin jo 280tkm. Ajotuntuma on mielestäni erinomainen, ei niin pehmeä kuin useat muut ranskalaiset ja muutenkin todella mukava auto ajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe