saletisti varma että kun on jostain kiinnostunut ja TODELLA OIKEASTI HALUAA JOTAIN TAPAHTUVAN kahden ihmisen välillä jotka todella ovat erittäin todennäköisesti valmiita tosissaan sitoututumaan toisiinstoa. Sellaiset ihmiset ovat valmiita tekemään mitä vain saavuttaakseen haluamansa lopputuloksen. Vaikka kuinka pelottaisi, jännittäisi ja mokaisi sanoissaan niin sitä vaan haluaa yrittää. Pikkuhiljaa lähestyy toisiansa.
Voisin kertoa hyvän esimerkin miehestä joka kiinnostui alemman tason naisesta ja halusi tutustua ja ehkä enemmänkin. No mies lähestyi päivä päivältä naista eikä kumpikaan puhunut mitään. Välillä tervehtivät välillä eivät, eikä ilmekään paljoa kasvoillaan vaihtunut. Tunteita oli molemmilla mutta kumpikaan ei avoimesti niitä juurikaan näyttänyt.
No.
Sitten kerran kun aikansa olivat tuijotelleet toisiansa niin nainen kyllästyi tilanteeseen ja päätti ottaa ratkaisevan askeleen. Niinpä kun mies seuraavan kerran lähestyi niin nainen katsoi niiiiin kauan ja syvälle silmiin samalla kysyen keventävästi tunnelmaa: Vieläkö sulla se koira on? Heittäen samalla valloittavan hymyn päälle. Siinä mies ei voinut enää vastustaa tilannetta jossa homma lähti rullaamaan eteenpäin.
Olen
6
798
Vastaukset
- vaalEa nainEn
kunpa noin tapahtuisi minullekin tai meille.
Pitkään on näitä katseita vaihdettu ja halu suuri lähestyä mutta kun ei vaan voi.
Ehkä kesällä otan sen ratkaisevan askeleen ja teen samoin kuin kertomasi nainen oli tehnyt.
Kesällä on mahdollisuus viimein ja toivon todella että hän vastaa minulle...
Sitä odotellessa..- MiEs MuStIsSa
Oottelen innolla jos natsaa?
- tai Intiassa?
Tapahtui keskiajalla?
- öfkvjnv
samaa mietin, ei sellaista enää olekkaan kuin alempi taso ja ylempi taso tänä aikana kun lamapaskat ja irtisanomisett ja maailmantalous sotkut jyllää, nyt on vain työssäkäyviä ja työttömiä.
Ja muutenkin kaikkia työöntekijöitä tarvitaan, mitä siitäkin tulis jos kaikki haluis olla vaan miljonääriäitejä ja nokian johtajia, pitää jonkun hoitaa vanhukset, rakentaa, ajaa roska autoa jne..
- Ihmettä.
ihan alemman tason naisesta kiinnostui? :O
- ihmetyttää
Miksi Sen Alemman Tason Naisen piti ottaa ensimmäinen askel? Eikö se YTM olisi voinut ottaa sen ensimmäisen askeleen, jos kerran on YTM ja kiinnostunut itseään rumemmasta ja huonommasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823