Mitä tarkoittaa tuo kultainen juova tupsussa, jota satunnaisesti näkyy teekkareilla? Ainakin muutamalla teekkaritytöllä olen sellaisen nähnyt...
Kultainen juova teekkarilakin tupsussa?
7
1694
Vastaukset
- 6465624662356
Keltainen juova tupsussa tarkoittaa että lakin omistaja on nainen.
- ulkolainenteekkari
Tosi?
Kyllä sen näkee ilman merkkiäkin? - Valitettavasti vain
ulkolainenteekkari kirjoitti:
Tosi?
Kyllä sen näkee ilman merkkiäkin?Ei läheskään aina, vaan pitää päästä tupsua tutkimaan.
- tkk:n teekkari
Missä kaupungissa tuollainen tapa onkaan käytössä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ainakaan Otaniemessä en ole sellaisia huomannut.
- kgfjghjgf
tkk:n teekkari kirjoitti:
Missä kaupungissa tuollainen tapa onkaan käytössä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ainakaan Otaniemessä en ole sellaisia huomannut.
http://www.polyteekkari.fi/pt.pl?juttu=439
”Teekkarilakki mielletään arvokkaaksi tunnukseksi, jonka avulla voi identifioitua vielä ’teekkaria’ pienempiinkin alaryhmiin, kuten nyt vaikkapa naimisissa olevien solmu tupsun narussa, ruotsinkielisten isompi kokardi ja erään naisverkoston keltainen raita tupsun rihmojen seassa”, selventää Kaisa Harju Teekkaritytöistä. - kysymysmerkki?
kgfjghjgf kirjoitti:
http://www.polyteekkari.fi/pt.pl?juttu=439
”Teekkarilakki mielletään arvokkaaksi tunnukseksi, jonka avulla voi identifioitua vielä ’teekkaria’ pienempiinkin alaryhmiin, kuten nyt vaikkapa naimisissa olevien solmu tupsun narussa, ruotsinkielisten isompi kokardi ja erään naisverkoston keltainen raita tupsun rihmojen seassa”, selventää Kaisa Harju Teekkaritytöistä.Juurikin Otaniemessä olen nähnyt, tosin vain muutamia.
Kiitos vastauksista! En tiennytkään että naisillakin on jotain omia verkostoja Otananiemessä (muita kuin Teekkaritytöt) ellei tuo sitten ole juurikin Teekkarityttöjen johtiksen merkki tms.
- ei,
ei ole teekkarityttöjen merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817