1. Mikä on ollut sinulle lähin mieluinen matkakohde?
Itselläni on tällä hetkellä Pohjois-Italia.
2. Missä haluaisit käydä, jollei matkan pituudella ole väliä?
Minä haluaisin käydä Thaimaassa, mutta hirvittää se pitkä lento.
Miten saatte ajan kulumaan nopeammin pitkillä lennoilla?? Minulla ei auta ristikot, lukemiset eikä torkkuminen. Viime reissun 6,5 tunnin lento on jo järkyttävän pitkä!!
G:Mieleisin matkakohde
2
474
Vastaukset
- ajan kuluttaja
Koska tämä on Yleistä Europoan matkailusta -palsta niin mieluisin matkakohde lähellä olisi Sveitsin Alpit tai Kroatia. Haluaisin käydä Etelänavalla mutta en tiedä miten jaksaisin pari viikkoa laivassa. Pitäisi kantaa niin paljon kirjoja mukana ettei matkalaukkuun varmaan muuta enää pystyisi pakkaamaan edes! :)
Pitkällä lennolla aika kuluu hitaasti, välillä luen, välillä katselen leffoja tai sarjoja tai pelailen tai kuuntelen musaa tai käveleskelen käytävillä... Aina siirryn seuraavaan tekemiseen kun edellinen alkaa kyllästyttää. Valitsen useimmiten lentoyhtiön joilla on mannerten välisillä lennoilla omat näytöt jokaisella. Valitettavasti vain kerran lensin USA:an Finnairilla ja se oli toooooooooooosi pitkä lento! Nukkuminen olisi tietysti kiva mutta kun en pysty nukkumaan istualtani. Aika kuluu aina samaa tahtia :)- Kokeemusta ommaava
lentääkös nuo muut lentoyhtiöt ameriikkaan nopeenpaa vauhtia kuin finnair?
Jos lennän NY:iin pysähtymättä missään ni yhtä pitkä (tai lyhyt) se lento on oli yhtiö mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119