Mukava pano sekin

Marinot keinui

Eräässä Suomenlahden saaressa vietettiin yhdistyksemme kesäjuhlaa. Saaressa oli iso huvila. Tosi iso 1900-luvun alun tyypillinen rakennus. Sitä vuokrattiin eri tarkoituksiin ja omistaja taisi olla jokin lähikunta. Saunakin oli rannalla ja pitkä kivilaituri johon veneitä useita kiinnitettynä.

Kesäjuhlat siis menossa. Naisia ja miehiä yhteisessä ilonpidossa. Kaikki tuttuja tai ainakin puolituttuja keskenäään. Saunottiin ja ilakoitiin, uitiin jne. Sitä normi tissuttelua ym. Iltanuotio ja jutustelua, sisällä talossa musiikkia ja tanssia.

Iltayöstä, jo hämärässä kävelin rannalla ja etsiskelin vaimoani. Johonkin oli kadonnut. Oli alkanut tekemään mieli vähän lämmintä naisenvartaloa ja siksi vaimoa jo kaipailin. Kävelin laiturille ja silloin eräästä veneestä pilkahti vaalea pörröpää kajuutan ikkunassa. Hetken kuluttua kyseinen pörröpää tuli ulos kannelle ja pyysi istahtamaan viereensä kannelle. Ihan vaan viiniä maistamaan. No minähän istahdin. Oli rouva semmoin puolituttu. Näppärän näköinen ja varmaan kaikella tavalla hyvä. Sanotaan nyt nimeksi Maija. Maija hiukan katkerana valitti sitä, että oma ukko oli seurustellut viskinsä kanssa liikaa ja sammuneena makasi nyt kajuutassa. Itse Maija sanoi suoraan, että häntä panettaa. Ja siitä se minunkin patukkani heräsi. Maija sanoi olevansa valmis mihin vaan ja missä vaan .

Löysimme itsemme ohjaushytin sohvalta. Mies kuorsasi kajuutassa. Maija oli tosi aktiivinen. Hetkessä hän oli kuorinut housuni nilkkoihin ja puristeli kaluani. Venytteli esinahkaa terskan yli ja veteli taas alas. Kevyesti puristeli kivespussia ja hetkessä oli jo toinen kives hänen suussaan ja sitten vaihto. Sormi hyväili peräaukon ympäristöä. Ja sitten koko patukka suuhun ja kunnon imu. Tunsin hampaiden näykkivän ja kielen pyörivän terskalla. En voinut muuta kuin nojautua taaksepäin ja nauttia.

Sitten Maija nousi. Sipaisi shortsit alas ja paidan pois. Nyt nainen oli täysin alasti. Hän istahti syliini. Käsi otti vaativasti kalun haltuun ja ohjasi sen märkään, kuumaan syliin. Hänen imevä liikkeensä ikäänkuin imi koko patukan syvälle pohjaan asti. Maija osasi konstit. Tunsin miten sykkivä kulli kuumeni, paisui aina vaan. Niin ainakin tuntui. Otin Maijan rinnat käsitelyyn. Suutelin niitä ja imin. Puristelin käsin ja huohotin. Alitajussani vilahteli pelko Maijan miehen heräämisestä ja sanoinkin siitä Maijalle. Mutta ei pelkoa kuulema. No hyvä, annoin mennä ja niin antoi myös Maijakin. Hetken kuluttua olimme ihan normaalissa rakasteluasennossa ja minä pumppasin. Maija inisi ja vastasi joka työntöön.

Pikaisesti hoidimme tämän luonnollisen toimituksen. Minulta tuli kuumat sylkäisyt Maijan vatsalle ja rinnoille. Siihen Maija käsin levitti spermat. Sanoi sen olevan ihana tunne sen kuivuessa iholle ja ikäänkuin kiristyvän. Lupasi nukkua alasti miehensä vierellä ja toivovansa miehenköriläänsä tuntevan rakastelun ja sen nesteitten tuoksun herätessään.

Se oli sitten hyvää yötä ja menin pari venettä edemmäksi omaan lasikuituiseen. Siellähän se vaimo nukkui.

5

20901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buumanni

      Olen Marinossa usein muhistellut. Minäkin. Pika pikaa ja ajankin kanssa.

    • diRibeira

      Yleensäkin paatissa on mukava naiskennella. Omaa ja vierasta.

    • merihätä

      Tervasaaren kupeessa on minun veneeni (Hki). Jos vaimon kanssa ei olla merellä niin iltakävelylläkin poiketaan silloin tällöin veneeseen pikapanolle. On se niin mukavaa.

      • diRibeira

        Sen uskon!


    • keinuttelija

      Olisikohan tapahtunut Mölandetissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe