Rupesin putsaamaan konetta pölystä, ja avasin kopan ja otin sieltä pölyt pois. Prosessorin päällä oleva mööpeli, ilmeisesti tuuletin, jota ympäröi kuparinen kehikko. Otin sen irti, koska siinä oli hirveästi pölyä. Mutta irroitettuani huomasin, että siinä oli jotain sinertävää tahnaa, joka muistaakseni oli jotain lämpöä siirtävä tehtävä tms.
Kysymys on että kärsikö kone tuosta operaatiosta kun irrotin sen tuulettimen pois ja lätkäsin takaisin kiinni?
kävikö köpelösti?
5
293
Vastaukset
Ei kunhan sitä tahnaa jäi tarpeeksi väliin. Jos epäilet niin, sitä saa halvalla maitokaupasta lisää.
- voi voi voi
cheer mate :D noo jospa sitä jäi tarpeeksi...
- ------>>
Riippuu tahnan kunnosta ja kovettuneisuudesta, levisikö se uudelleen väliin kunnolla.
Koneen lämmöistä näet. Jos nousevat, osta kympillä tuubi hopeatahnaa.- voi voi voi
kyl sitä jäi tarpeeksi (ehkä) ja ei ollut kovettunut. olen joo tarkkaillut lämpötiloja sen jälkeen, ja ei ole ainakaan vielä noussut kauheen korkealle.
- öhöhöhh..
kun et poistanut tahnaa.
Riippuu tahnan kunnosta ja kovettuneisuudesta, levisikö se uudelleen väliin kunnolla.
Koneen lämmöistä näet. Jos nousevat, osta kympillä tuubi hopeatahnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2342012- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 121830
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa97784- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23691