UFO hunters sarja

3+3

Hirveää roskaa kun katsoin youtubesta muutaman jakson. Näyttävät jatkuvasti kuvia selvästi photoshopatuista "avaruusaluksista" mukamas lentelemässä...Katsokaapa episodi "Reverse engineering", niin takuulla nauratte. Ottavat ilmeisesti tosissaan tökerösti tehtyjä kuvia!

Mitään eivät ole tietääkseni tuossakaan sarjassa löytäneet.




Sääli että History Channel on vajonnut tuollaisten ohjelmien näyttämiseen. Muistan kun penskana aina katselin kanavaa, ja sieltä tuli kunnon tieteellisiä dokumenttejä sekä historiaa.

13

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11+11+11

      Johtuu siitä että aitojakaan kuvia ei ole. Ufoihin hörähtäneitä kumminkin on niin paljon että kysyntää tuollaisille ohjelmille riittää.

      • Miuku mauku

        Näin ei pitäis olla, olen tästä huolimatta nähnnyt ison rotan jahtaavan kissaa, koira piti päästää pihalle, se sitten nappas rottaa niskasti kii ja se jahti loppui siihen. Tarinan opetus on se että tarvitaan hurtta lopettamaan kissa ja hiiri leikki, vaik hiiritä ei ollutkaan tarinassa, mut silt.


    • Ölland

      Nauttikaamme tietäjien sanomasta

    • Iiiiiiiiiiiiiiiiiik

      Ei käy kiistäminen sun olemassaoloa eilienein ei, sil koht', heissulivei, totta on, sut viedähän kyydis ufon, sekaan tähtitarhain, eik' ollenkan ole se luomust' mielen harhain.

    • ..................

      Maailman tiede illuminaatin keksintöä?!. Tarkoitus on jumittaa ihmiskunnan kehitystä että pysyisimme maailman korkeimman johtoportaan henkilöstön orjina ikuisesti.....Se lienee heidän paras huvinsa kun rahasta ei (heillä) ole pulaa. Samoin historia sotineen, kaikkea muuta mitä meidän annetaan ymmärtää. Elämme kuplan sisällä. Täällä määrää korkein johtoporras kylmäkätisine setineen ja täteineen.
      Heille olemme pelkkiä hupileluja. He ovat leikisällä tuulella kun ihmisiä kuolee!

      Elämme keskellä aivopesupropakandan hullunmyllyä. Koko meidän ympärillämme oleva systeemi on luotu orjuuttaakseen meidät.

      Valonn nopeus on max, sanoo tiede, mutta se osa aivopesupropakandaa jotta et voisi ymmärtää että elämme osana suurta maailmankaikkeutta jonka kaikki ovat yhtä, eikä mitään rajoitusta ole. Olemme täydellisiä suuria ja mahtavia olentoja jotka kykenisivät valonnopeudenkin rikkomaan, kunhan lakkaamme kuuntelemasta maailman hallitusta.......Ei ole mitään rajoitusta olemassa nopeudelle liikkua avaruudessa, se on vain keksitty ettemme niin kovin kurkoittelisi kohti totuutta, joka on kuplan ulkopuolella ja jonka olennot kuplan ulkopuolella tietävät. Kun luulemme valonnopeutta suurimmaksi, mitä voi olla, emme suostu uskomaan maan ulkopuolisten vierailuihin täällä ja se on tarkoituskin. Silloin emme tavoittele kuplan ulkopuolelle, jossa piilee maailmanhallituksen pahin vihollinen.


      Mitä enemmän ihmiset tulevat tietoisiksi ufojen totuudesta, sitä vaikeammaksi ja lyhyemmäksi(käy illuminatin aika) käy illuminatin maailman hallitseminen. Eihän kukaan kuka on nähnyt kuplan ulkopuolelle ja saanut yhteyden maan ulkopuolisiin enää palvele maailman herroja ollenkaan koska ei hänen tarvi, koska hän saa tarvitsemansa halutessaan humiksilta?.
      Eikä hän enää arvosta tätä maailmanmenoa ja sen hulluja päättäjiä.

      Sen takia ufoja salaillaan.

      • gnosis.

        Materia ja mielen ulkopuolinen maailmankaikkeus ovat harhaa. Tiede on vain häilyvään ilmiömaailmaan liittyvää alemman tason puuhastelua, jolla ei perimmäisiä totuuksia saavuteta.


    • MontipoolPinari

      Ihan normaali tavallinen tv viihde sarja niinkuin kaikki muutkin viihde sarjat. Eli tarkoitit varmaan että sarja olisi niinkuin aitoa oikeeta faktaa, eli asiaohjelma?. Vasta sitten tulee asiaohjelmia avaruusolennoista kun ne ovat ilmoittautuneet usassa että olemme olemassa. 0011101000101001

      • ..............

        Kaikkein epäuskottavin motiivi matkustaa toiselle planeetalle, jolla älyllistä elämää, olisi tehdä jotain sellaista siellä, että heidän pitäisi näyttäytyä kaikille!

        Sillä niin kauan kun on politiikkaa planeetalla, ei olisi järkeenkäypää matkustaa sellaiseen, tarkoituksena näyttäytyä kaikille, koska poliittinen valtakoneisto on etäännyttänyt sellaisen planeetan olennot luonnosta niin, että suurin osa planeetalta jolla politiikka kukoistaa, sen olennot menisivät "shokkiin" nähdessään vieraan olennon. Ei siis olisi järkevää näyttäytyä kaikille. Ainoastaan sitten kun poliittinen järjestelmä on murrettu
        , niin sen jälkeen joskus sitten.

        Muuten USA on vihoviimeinen paikka jolta moista julistusta odotat!

        Ne ei halua että tiedämme niiden olemassaolon, jotta maailma pysyisi tällaisenaan.
        Lopulta kun suurkatastrofit uhkaavat heidänkin nahkojaan, he pakenevat kuuhun ja osa maan alle, mutta
        meidät jätetään. Sen takia he uskaltavat saastuttaa yhä tätä planeettaa.


      • ................
        .............. kirjoitti:

        Kaikkein epäuskottavin motiivi matkustaa toiselle planeetalle, jolla älyllistä elämää, olisi tehdä jotain sellaista siellä, että heidän pitäisi näyttäytyä kaikille!

        Sillä niin kauan kun on politiikkaa planeetalla, ei olisi järkeenkäypää matkustaa sellaiseen, tarkoituksena näyttäytyä kaikille, koska poliittinen valtakoneisto on etäännyttänyt sellaisen planeetan olennot luonnosta niin, että suurin osa planeetalta jolla politiikka kukoistaa, sen olennot menisivät "shokkiin" nähdessään vieraan olennon. Ei siis olisi järkevää näyttäytyä kaikille. Ainoastaan sitten kun poliittinen järjestelmä on murrettu
        , niin sen jälkeen joskus sitten.

        Muuten USA on vihoviimeinen paikka jolta moista julistusta odotat!

        Ne ei halua että tiedämme niiden olemassaolon, jotta maailma pysyisi tällaisenaan.
        Lopulta kun suurkatastrofit uhkaavat heidänkin nahkojaan, he pakenevat kuuhun ja osa maan alle, mutta
        meidät jätetään. Sen takia he uskaltavat saastuttaa yhä tätä planeettaa.

        Pelkkä ilmoittaminen mediateitse tuskin riittää, kun sen voisi laittaa usan propakandakoneiston piikkiin?

        Median omistus on näet väärissä käsissä.


      • ................
        ................ kirjoitti:

        Pelkkä ilmoittaminen mediateitse tuskin riittää, kun sen voisi laittaa usan propakandakoneiston piikkiin?

        Median omistus on näet väärissä käsissä.

        Usa pitää huolen ettei median välityksellä voisi vuotaa mitään harmaiden ilmoituksia.

        "Pelkkä ilmoittaminen mediateitse tuskin riittää, kun sen voisi laittaa usan propakandakoneiston piikkiin?"

        Tai, miksi usasta koskaan ilmoittaisivat asiasta!


      • ..................
        ................ kirjoitti:

        Usa pitää huolen ettei median välityksellä voisi vuotaa mitään harmaiden ilmoituksia.

        "Pelkkä ilmoittaminen mediateitse tuskin riittää, kun sen voisi laittaa usan propakandakoneiston piikkiin?"

        Tai, miksi usasta koskaan ilmoittaisivat asiasta!

        Siis mikäli harmaat, tai jotkut muut vastaavat haluaisivat ilmoittaa median kautta olemassaolostaan.

        Haluaisiko ne?


    • tuli katsottua myös

      Ne historiadokumentit ovat olleet kyllä aikamoista tuubaa kauttaaltaan mutta hyvää viihteenä. Tieteelliset dokkarit vähän parempia.

    • geenivirhe.

      ei se enää tule. sarja lopetettiin kesken kolmannen kauden kun sarjan tutkijat pääsivät liian lähelle usan hallituksen geenimanipulaatioprojektia. viimeiset jaksot näytettiin myöhemmin. ufoja ei ehkä ole, mutta geenimanipulaatiota harrastetaan selvästi. katsokaa ufo huntersin Underground bases jakso, jossa on dulcesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe