Ei toimi edes katsomo

Windowsissa vaihtanu

18

5357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mac pro

      Mäkikisat yms sellaiset näkyy linkkaamasi tarvitsee ilmeisesti rekisteröitymisen ?

    • ei voi vastata, sillä toimiihan se. Erinomaisesti.

      Mitä tarkoittaa "edes"? Haittaohjelmiako? Ne ei tosiaan toimi Macissa.

      • Windowsissa vaihtanu

        Sivu avautuu, mutta videot eivät toimi.

        Edes siksi, koska http://www.sub.fi/ videot eivät myöskään toimi.


      • Lukutaitoa, ole hyvä
        Windowsissa vaihtanu kirjoitti:

        Sivu avautuu, mutta videot eivät toimi.

        Edes siksi, koska http://www.sub.fi/ videot eivät myöskään toimi.

        Kuten Maikkari ja Sub ehdottavat: klikkaa linkkiä ja se asentuu.


    • katsomossa istunut

      Ongelma taitaa olla perinteinen E.V.O.

      • ei toimi ei ei

      • ei toimi ei ei kirjoitti:

        Ei voi mitään, ei vaan toimi!

        http://img816.imageshack.us/i/nyttkuva20110213kohtees.png/

        ei varmaan toimikkaan kun ei ole asennettuna silverlight pluginia

        http://www.apple.com/downloads/macosx/development_tools/silverlight.html

        tuolta haet sen ja asennat ja sen jälkeen käynnistät selaimen uudestaan ja kokeilet uudestaan ja kannattaa mennä katsomaan jotain katsomon videota ja klikata oikeella hiiren klikkauksella aukee silverlightin asetus ikkuna josta klikkaa asenna microsoft codecs


    • Katsomosucksbigtime

      Ihan uskomatonta että MTV tarjoaa palvelun joka ei toimi, ei sitte millään.

      Minulla on myös Mac, ja turha luullakkaan että toimis. Olen itse tästä lähettänyt MTV:lle jo useita palautevietejä ilman minkäänlaisia vastauksia.

      Ruutu.fi toimii kuin unelma. Vaikka suomalaisessa webbit tv:ssä onkin parantemista jos vertaamme vaikka naapurin SVT:n play kanavaa. Joka toimittaa jo suorana ihan uskmattoman hyvän kuvanlaadun. Kait tää on taas tätä suomalaista takapajula ajattelua. Eihän suomalainen asiakas koskaan mitään vaadi. Siihen se kaikki paska palvelu tässä maassa perustuu.

      Mutta joo... olen kokeillut kaikkia konsteja mutta ei niin ei.

      Lähettäkää palautetta! Ei se täälä Suomi24:ssa valittelu auta.

      • 1stMacFinn

        Mikä Katsomon ohjelma ei toimi? Noloa, kun mun toimii.


    • !!!

      sama juttu, silverlight ja 54 muuta plugia asennettu ym, ei silti toimi.. tai "tallenteet" eli vanhat ohjelmat katsomossa toimii mutta lataa videota about 5-10min jonka jälkeen toimii.. mutta "livenä" ohjelman katsominen ei toimi, vaikka kuinka katsomo hehkuttaa että "katso reaaliajassa tämä ja tämä ohjelma".. ruutu.fi toimii kyl ihan moitteettomasti! kyllä se on nyt mtv3:lla se vika että ei ole laittanut katsomon videoita macilla katsottavaksi... en sitten tiedä johtuuko se leobardista vai onko se satunnaisesti sitten se ongelma? ei myöskään toimi vaikka kokeilin ladata firefoxin ja chromen, ja niihin taas sen 59 plugia.. on se katsomo vaan niin paska.

    • h

      Mulla on nyt Macin kanssa ongelma. Mulla on silverlightin uusin versio ja kaikki pitäs olla kunnossa, toimi vielä viikko sitten mutta nyt ei enää toimi. Kun avaan Katsomosta jonkun ohjelmalinkin, tulee se perinteinen musta ruutu siihen, mutta ei vaan ala pyöriä mikään siinä, normaalisti tulee se sininen ympyrä mikä lataa siihen sitä yms ja video alkaa pyöriä, mutta nyt ei sitten millään, tulee vaan pelkkää mustaa ruutua.

      • Kokkeiles Googlen Chromella.


    • oijdcm0cee

      Itsellä toimi hetken,latasin virustorjunta-ohjelman,eikä sen jälkeen Katsomo toiminut.. latasin uuden version Safarista ja taas pelittää! Kannattaa kokeilla!

      • 1stMacFinn

        Siis tarkoititko, että latasit Macciin virustorjuntaohjelman? Jos näin, miksi ihmeessä? Eihän sitä mihinkään tarvita, siitä ei ole kuin haittaa.

        Ja jos se oli MacKeeper, taisit saada asennettua tämän hetken tunnetuimman haittaohjelman Macciisi.


    • Vaatii playerin

      Terve,

      Katsomoon tarvii mun muistaakseni Microsoft Silverlightin playaamaan sitä, koska ne katsomo tyypit on ajanu ne sinne verkkosivulle silverillä.

      Sama juttu kun tehdään vaikka pieni flash-peli, ja se ajetaan vaikka nettisivulle Adobe Flash Playerilla, niin sitä ei sitten voi pelata ilman flash playeria.

      Eli lataappa silver ja kokeile uudestaan.

      Ja älkää sitte pahastuko jos joku jo aiemmin sanoi tosta mutta en lukenut noita aiempia viestejä (vaan alotusviestin)...

      Toivottavasti oli apua...

    • Katsomo ja Imac

      Minullekaan ei toiminut Imacissa Katsomo (kentä pysyi mustana), vaikka MS Silverlight oli asennettu.

      Mitä autoi oli päivittää MS Silverlight,
      http://www.microsoft.com/silverlight/

      varmistaa että 'ota käyttöön toistossa laiteistokiihdytys' on pois päältä, ja 'otta käyttöön ohjelman tallennustila' on pois päältä, 'poista kaikki' on käytetty ja käynnistää kone uudelleen jolloin uudet asetukset käynnistävät.

      Sen jälkeen minulle Katsomo toiminut.

    • Silverlight kaatui

      Suurkiitos Katsomo ja imac - näillä ohjeilla sain Katsomon näkymään! :) Siis laitteistokiihdytys ja ohjelman tallennustila pois päältä.

    • ...............,,---

      Safarilla olen huomannut silverlightin kanssa sellaisen ongelman ettei jostain syystä palaudu full screen - tilasta takaisin normaali tilaan. Se on varmaankin jonkiin sortin yhteensopivuus ongelma. Tähän tietysti suomi24:n avokaadopasta 1stMacFinn jonkun kettuilu viestin laittaa ja osoittaa ettei hän mistään mitään taida tietääkkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe