eli miten Operassa tehdään sellainen esto, ettei esim. Suomi24-sivuille pääsisi ollenkaan?
Minä en ainakaan osaa tehdä - kokeilin työkalut - asetukset - lisäasetukset ja sieltä sivustokohtaiset asetukset - no...
heippa, nyt vastatkaa asiallisesti,
6
227
Vastaukset 6
- jkjkjlöjää
nettiyhteys, teepä irtisanominen heti huomenna!
Ethän tarvitse nettiä kuin nettikauppojen valikoiman selaamiseen ja suomi24:llä pääs sekoittamiseen?
Ja laskujen maksuun. - dinkke
Jos sulla on windows vista niin voit ainakin pistää itelles käyttörajotukset =)
Hosts tiedostoon joka löytyy c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts lisää rivi
127.0.0.1 suomi24.fi- 46
Winnt:n tilalle kun vielä korjaa windows.
- Riiviönrauta
46 kirjoitti:
Winnt:n tilalle kun vielä korjaa windows.
...pitäisi oikeasti olla %systemroot% muttei sitä aloittelija ymmärtäisi. Windows/WINNT -kansio voi olla myös ihan jonkin muunkin niminen, jos se on asennuksen aikana muuksi määritelty...
-Rr Riiviönrauta kirjoitti:
...pitäisi oikeasti olla %systemroot% muttei sitä aloittelija ymmärtäisi. Windows/WINNT -kansio voi olla myös ihan jonkin muunkin niminen, jos se on asennuksen aikana muuksi määritelty...
-RrEn muistanut ulkoa koko polkua niin copy pastesin sen tarkemmin katsomatta ekalta weppisivulta.
No, nyttenhän on korjattu. Tuo ympäristömuuttujan kanssa annettu on kyllä oikeaoppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520