MTV3 laajakaista

minä

Oon ajatellu hankkia laajakaistan 256/256 kbs ketä palvelun tarjoajaa suosittelette. MTV3 laajakasita ois vaan 36 e/kk ku taas elisalla vastaava 39 e/kk. Toimiiko MTV3?

15

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä epäröi

      Minulla MTV3 laajakaista 512/512 kbs. Ei ole ollut mitään katkoja. Suosittelen.

      • Pekka

        Samoin täällä toimii 512 nopeudella hyvin


      • newbie
        Pekka kirjoitti:

        Samoin täällä toimii 512 nopeudella hyvin

        Jos tavoitteena on pelkästään halpa hinta, niin saunalahti 256/256 nipistää tuosta halvimmasta vielä hieman, eli 33€ /kk.

        mtv3 liittymää (toimii songin verkossa?) kannattanee miettiä vähintään 512 nopeudella, koska kylkeen lykättävät ilmaiset lisäpalvelut ovat lähinnä live video streameja ja konserttitaltiointeja.

        Itselläni ei ole hands on käyttökokemuksia kummastakaan, joten nämä ovat tosiaan vain kaksi senttiäni asiasta.


      • n00b
        newbie kirjoitti:

        Jos tavoitteena on pelkästään halpa hinta, niin saunalahti 256/256 nipistää tuosta halvimmasta vielä hieman, eli 33€ /kk.

        mtv3 liittymää (toimii songin verkossa?) kannattanee miettiä vähintään 512 nopeudella, koska kylkeen lykättävät ilmaiset lisäpalvelut ovat lähinnä live video streameja ja konserttitaltiointeja.

        Itselläni ei ole hands on käyttökokemuksia kummastakaan, joten nämä ovat tosiaan vain kaksi senttiäni asiasta.

        Siellähän se Songin verkossa bitti viuhuu. Toimitusaikakin jopa yllätti, lupailivat paria tahi kolmea viikkoa mutta tuli viikossa. Tuskaisaa silti vaihtaa megaisesta Soneran HoasNetistä (maksoi muistaakseni vähän yli 30€/kk) ihan kenen tahansa muun hitaampaan ja saman hintaiseen/kalliimpaan.. oli se opiskelijan elämä helppoa ja huoletonta.. nyt pitäis vaan elellä aikuisten elämää ja maksaa aikuisten laskuja.. prkle.. >:P


    • maikkaria

      Toimii tai ei mutta maikkaria en ota periaatteesta. Telkkarissa kiusaavat jonninjoutavilla mainoksilla hermot riekaleiksi kun eivät koskaan aloita ohjelmia ilmoitettuna ajankohtana. Ihmettelen kyllä mainostajiakin, luuleeko ne tosiaan, että joku ostaa niitten tuotteita kun mainoksetkin ovat pelkästään katsojan hermoja koettelemassa. Itse tein jo kait kymmenen vuotta sitten päätöksen, etten koskaan osta tuotetta jota mainostetaan telkkarissa, enkä ole ostanut, enkä osta. Ainoa lohtu on kauko, ettei tarvitse kuin pikkupätkiä katsoa niitä tarkistaessaan joko ohjelma lopultakin alkaa. Sitäpaitsi vielä, mainokset on niin huonosti tehtyjä ettei ne käy edes heikosta viihteestä.

    • mtv3

      on mtv:n laajakaista 512/512 ja välillä pätkii. Joutuu sammuttamaan ja käynnistämään adsl modeemin ja vapauttamaan verkkokortin ja uudistaan ennenkuin taas suostuu toimimaan

    • Nykyaika..:)

      Aika hidasta.

    • jsimvlfös

      Että on hauska muistella näin hitaita nettejä.

      • yoopppssss----

        .

        "Silloin oli kaikki hidasta ihmisetkin oli hitaita"

        .


    • juuuuuhggg

      256 oli aikanaan hypernopea 56 puhelinmodeemiin verrattuna.

      • hypernopeajoo

        56?

        V.21:llä "surffattiin" aikoinaan tarmokkaasti 300 bittiä sekunnissa "nopeudella", eikä valitettu. Ei meinaan raaskinut valittaa, kun jokainen kirjoitettu merkki vastasi käytännössä yhtä kolikkoa kukkarosta teleoperaattorille.


    • ikävä_tosiasia

      Ihmeellistä toimintaa todellakin, ettei noita hitaampia nopeuksia tahdo saada. Pitää ottaa toimimaton korkeampi nopeus. Ja nopeuden lisääntymisen vuoksi paketteja putoaa(>10km kaapelia) ja palvelut toimivat itse asiassa huonommin.. kyllä se pitäisi nopeuden pudotuksen olla mahdollinen, jos koko luvattua kaistaa ei saa käyttöönsä! Hitaammissa nopeuksissa kun se modulaatiokin on paremmin pitkälle kaapelille sopivaa. Eikö vanhoissa puhelinyhtiöissä oikein ymmärretä nettilaitteiden toimintaa vieläkään?

      • eiolenoinpitkä

        Yli 10 kilometrin puhelinlinjan päässä ei toimi kuin lankapuhelin ja ehkä puhelinmodeemi. Edes ISDN ei toimi noin pitkällä ADSL:stä puhumattakaan.

        Kyllä 5 kilometriä on ihan maksimi ADSL:lle ja silloin puhutaan jostain noin 1 megan nopeudesta. 3-4km vielä menee kohtuullisella nopeudella ja alle 2km sitten päästään jo lähemmäs maksiminopeuksia (24m).


      • Kuparit_puretaan_pois

        Noin pitkälle lankalinjalle voi ennustaa nopeaa purkua, sillä sen ylläpito tuottaa vain tappiota operaattorille. Jos kysyt tästä operaattorilta, niin käy kuin kaverilleni: Hänelle kaivettiin sähkökaapelia ja hän kysäisi Elisalta, että voidaanko hänen modeemilinjansa kaapeli siirtää samaan ojaan. Ei voitu siirtää, ja tuloksena oli vain tyly ilmoitus kyseisen linjan irtisanomisesta..


    • ErkkiMäensyrjä

      Kannattaa ottaa, meillä on vain hyviä kokemuksia. Tuo 256/256 kbps pelittää oikein hyvin! Sillä lukee lehdet ja maksaa laskut. DC saa ladattua leffat ja mp3et. Eikä ole paha hinta 55 euroa kuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe